Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
The Edge написа:Преди фейса стъклото е сменяемо (на БОШ) и май даже ново не и мн. скъпо
След фейса също е сменяемо,но доста по скъпо от това на преди него.Лошото е ,че рядко се намират с изключение в представителство на марката и цената е 180-200 по спомен -бройката.
Полирането стават прекрасни но и до колкото знам ,наранява плаката на самото стъкло и след време става и по-зле.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Скоро ще ви пиша подробно относно монтажа, снимките и всичко, което ви интересува.
Китът е супер.
Китът е супер.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Монтирах фаровете
Първо да кажа, че си купих фарове от седан преди фейслифта, понеже бях чел във форума, че само стъклото е различно. Проверка на кодовете в realoem потвърди това. На практика също се потвърди. Освен стъклото обаче е различна и гумата, която уплътнява с предния капак. Понеже фаровете бяха с изхабени рефлектори, ги пратих в стрелча за рециклаж. Доста съм доволен. Разглобих фаровете от - до. Оказа се, че кутиите за фаровете с оригинален ксенон и кутиите от фарове без ксенон се различават само по една врътка, която отговаря за нагласянето на отсичането на лупата (ляв/десен волан) и една дупка през която минават кабелите за ксенона (дупката е очертана на кутията без ксенон, само трябва да се пробие). Тоест да обощя - ако търсите само вида на оригиналния ксенонов фар, просто може да закупите рефлекторите от фарове с ксенон и лупите, а ксенона може и китаец да е. Гуменото уплатнение отзад за късите също е различно - 18лв бр. в Дару кар. Фаровете светят осезаемо по-добре, светлината е концетрирана и не заслепява.
P.S. - болтчето на шоф. фар откъм радиатора, отзад, ми скъса нервите
Две от видийките ми паднаха на кората на мотора и ги изгубих. Без магнит не знам как ще стане.
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ МИ ДАВА ГРЕШКА ЗА КРУШКИТЕ КАТО СЪМ НА КОНТАКТ И НЕ СЪМ ЗАПАЛИЛ ФАРОВЕТЕ, КАТО ГИ ЗАПАЛЯ ИНДИКАЦИЯТА ИЗГАСВА.
Преди:


След:

Части:

Готов:


P.S. - болтчето на шоф. фар откъм радиатора, отзад, ми скъса нервите

ЗА СЪЖАЛЕНИЕ МИ ДАВА ГРЕШКА ЗА КРУШКИТЕ КАТО СЪМ НА КОНТАКТ И НЕ СЪМ ЗАПАЛИЛ ФАРОВЕТЕ, КАТО ГИ ЗАПАЛЯ ИНДИКАЦИЯТА ИЗГАСВА.
Преди:
След:
Части:
Готов:
Последна промяна UBAH5 на 13 Фев 2011, 22:53, променена общо 3 пъти

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Колега UBAH5 пусни едно л.с. с координати на тия в Стрелча . Благодаря предварително!
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Сега трябва да се търси и рефлектор от ксенон и като гледам ще стане plug and play 

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Колега UBAH5 фара не си го сглобил правилно, виж черната пластмаса зад стъклото, в горния край е огъната, не си я вкарал на правилното мяста, разглоби фара и я намести.
Ето това е завода в Стрелча - http://www.ideabg.com/clients/ewert
Ето това е завода в Стрелча - http://www.ideabg.com/clients/ewert
- FromZeroToHero
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.01.2008
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Ето моя ретрофит комплект
-това са капачките, които нямат надпис xenon.

-тук са капачките и пръстените които са към лупите

-а това са лупите 2.8 инча и са от алфа

-ето как изглеждат вкарани пръстените в капачките.Така сложени лупите ще имат леко изместен център, но пък няма да се вижда металният държач на лупите.

- това е лупата и капачката. Малко кофти размер- нито лупата е голяма колкото отвора на капачката нито металния корпус на лупата минава през капачката, но и да мине корпуса май няма да изглежда много добре, затова тук ще влезнат в употреба пръстените.

-това вече е потенциалният вид. лупата+капачката+пръстена. Нежелания резултат е изместения център на лупата, но пък никел се вижда отвсякъде и е доста добре уплътнено всичко без фуги. Само трябва да реша на къде да е изместен центъра на лупата- надолу или нагоре
или пък под друг ъгъл, но това ще го решъ вече като ги сложа на фаровете.

-това е друг вариант на позиционирането на лупата


Вчера разглобих фара за да видя дали лесно ще стане ъпгрейда. На пръв поглед се вижда че трябва да разширя дупката на рефлектора, защото фасунгата на лупата не може да мине. Другото което е като сложа капачката в рефлектора, назъбената част излиза пред капачката и се вижда малко и нещо не ме кефи много така. Мисля си или да изрежа малко рефлектора, което не ми се иска или да го пръсна с черен спрей за да не се отразява назъбената част в капачката и като сложа енджъла хич няма да си личи черната част от рефлектора, всичкото това ще го преценя в последствие а и вие колеги сега може да ми дадете някъкви идеи или предложения

-това са капачките, които нямат надпис xenon.

-тук са капачките и пръстените които са към лупите

-а това са лупите 2.8 инча и са от алфа

-ето как изглеждат вкарани пръстените в капачките.Така сложени лупите ще имат леко изместен център, но пък няма да се вижда металният държач на лупите.

- това е лупата и капачката. Малко кофти размер- нито лупата е голяма колкото отвора на капачката нито металния корпус на лупата минава през капачката, но и да мине корпуса май няма да изглежда много добре, затова тук ще влезнат в употреба пръстените.

-това вече е потенциалният вид. лупата+капачката+пръстена. Нежелания резултат е изместения център на лупата, но пък никел се вижда отвсякъде и е доста добре уплътнено всичко без фуги. Само трябва да реша на къде да е изместен центъра на лупата- надолу или нагоре


-това е друг вариант на позиционирането на лупата


Вчера разглобих фара за да видя дали лесно ще стане ъпгрейда. На пръв поглед се вижда че трябва да разширя дупката на рефлектора, защото фасунгата на лупата не може да мине. Другото което е като сложа капачката в рефлектора, назъбената част излиза пред капачката и се вижда малко и нещо не ме кефи много така. Мисля си или да изрежа малко рефлектора, което не ми се иска или да го пръсна с черен спрей за да не се отразява назъбената част в капачката и като сложа енджъла хич няма да си личи черната част от рефлектора, всичкото това ще го преценя в последствие а и вие колеги сега може да ми дадете някъкви идеи или предложения

Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Всичко е ок! Благодаря колега, че си пуснал снимки, за да видим за какво става въпрос. Ясно става, че манипулацията не е много сложна, но не е и много лесна. На мен така и не ми става ясно как се захваща прожектора за рефлектора след като се изтеже, за да може да мине фасунката през дупката. Осъзнавайки това ми се струва доста сложно нагаждането на височината - демек късата светлина знаете, че е настроена така, че да саморегулира дългата или казано по просто настройва се само късата, а дългата си е с изчислен наклон според късата. Е при това положение доста внимателно трябва да се подходи към прикрепването към рефлектора в определена позиция, така че дългата да не свети после в небето примерно, нищо, че е би-ксенон лупата. Абе явно ще се мисли на място! А, замалко да забравя, къде и как се включват кабелите за биксенон клапана???!!! Не се виждат на снимката нито кабели, нито пинове за кабели примерно!
- FromZeroToHero
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.01.2008
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
slitter написа:Всичко е ок! Благодаря колега, че си пуснал снимки, за да видим за какво става въпрос. Ясно става, че манипулацията не е много сложна, но не е и много лесна. На мен така и не ми става ясно как се захваща прожектора за рефлектора след като се изтеже, за да може да мине фасунката през дупката. Осъзнавайки това ми се струва доста сложно нагаждането на височината - демек късата светлина знаете, че е настроена така, че да саморегулира дългата или казано по просто настройва се само късата, а дългата си е с изчислен наклон според късата. Е при това положение доста внимателно трябва да се подходи към прикрепването към рефлектора в определена позиция, така че дългата да не свети после в небето примерно, нищо, че е би-ксенон лупата. Абе явно ще се мисли на място! А, замалко да забравя, къде и как се включват кабелите за биксенон клапана???!!! Не се виждат на снимката нито кабели, нито пинове за кабели примерно!
Наистина регулирането и захващането за рефлектора ще ме изпоти, но ще го мисля намясто.Регулирането ще го направя както от линка:http://tuning-club.net/slagane-na-lupi-vav-farove-s-reflektori-t32.html
Аз нямам ксенон колега, ще слагам на по-късен етап. Крушките за лупите са H1 и се захващат с едно телче, което ги притиска.
П.С Отвора на мойте капачки ми изглежда по-голям отколкото на капачките от оригинален фар.

Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Aз явно не съм разбрал. Това не са явно лупите на колегата бабуна. Неговите до колкото успях да разбера със сигурност са за кружка д2с, което означава, че отвора може да е по-различен. Мислех, че за същия кит става въпрос, а ти явно сам си набавял нещата. Както и да е, може да не съм прочел внимателно, влизам набързо, защото следя темата! Някой беше споменал за захващане с някаква гайка. Ще чакам бабуна да пусне снимки, както обеща, за да преценя кое как!
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
slitter аз писах за захващане с гайка
то и аз не разбрах точно,питах колегата който си сложи,каза ми че са такива като на Бабуна.Питах реже ли се нещо труден ли е монтажа-отговор "нищо не се реже,захваща се отвътре навън,и се стяга с една гайка" . Второ колегата по-горе е писал лупите му са от АЛФА РОМЕО, не от Бабуна,съответно други крушки,други фасонки въобще в голям филм влиза според мене ама щом е мераклия 


- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Колеги прочетох цялата тема,но отговори на моите въпроси не намерих,а и търсачката не работи,та поръчах си оригинални фарове с лупа и ориг.ксенон втора ръка от морга,фаровете ще пристигнат след 2 дни,как да разбера дали са от кола с лява дирекция или дясна(има ли проблем или няма ако са от дясна) и ще ми трябват ли допълнителни неща за монтажа.Плуг енд плай ли е работата?буксите същите ли са,поне като ми ги докарат да ги щракна да видя дали ще запали ксенона.Благодаря ВИ дано отговорите навреме,докато не съм ги платил и какво да гледам за да не ме прекарат(някакви съвети).
- FromZeroToHero
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.01.2008
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
KARAIVANOV написа:Колеги прочетох цялата тема,но отговори на моите въпроси не намерих,а и търсачката не работи,та поръчах си оригинални фарове с лупа и ориг.ксенон втора ръка от морга,фаровете ще пристигнат след 2 дни,как да разбера дали са от кола с лява дирекция или дясна(има ли проблем или няма ако са от дясна) и ще ми трябват ли допълнителни неща за монтажа.Плуг енд плай ли е работата?буксите същите ли са,поне като ми ги докарат да ги щракна да видя дали ще запали ксенона.Благодаря ВИ дано отговорите навреме,докато не съм ги платил и какво да гледам за да не ме прекарат(някакви съвети).
Можеш да разбереш по cut-off-а на светлината, ако снопа светлина е по-тесен отляво и прави разширяваща чупка надясно значи са от кола с лява дирекция, а ако е по-широк значи са за десен волан. Най лесно намясто можеш да ги провериш с една запалка от светещите-тези с диодите. Светиш със запалката през дупката където влиза крушката и гледаш на стената cut-off-a. Ама колега то т'ва е първото нещо което трябва да уточниш с тоя дето ти е продал фаровете. Иначе могат да се преправят за лява дирекция като се разменят металните пластини в лупите, които правят cut-off-a , което може да те вкара в по-голям филм отколкот аз съм се вкарал с мойте лупи от алфа

За буксите и кабелите и дали всичко е plug and play нямам представа.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Буксите за фарове преди фейса са еднакви
Впрочем отсичането на лупите се регулира от една врътка отзад на фара (ще я познзеш), така че няма да се очудя ако просто трябва да я завъртиш ако са от десен волан. Единствения проблем, който ще имаш е индикацията за изгорели крушки 



When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Re: Относно "терминаторския" фар и интересно ксенонче
Абе, колегата бабуна нема ли да сложи снимките най-накрая!!!???
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани