520д трудно пали сутрин

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

520д трудно пали сутрин

Мнение от van_helsing » 13 Фев 2011, 0:58

Преди около 4 месеца колата ми връщаше нафтата и сутрин като опитам да запаля , трябваше доста да я изчаквам да подкачи на контакт и след дълго въртене на стартера палех. Ходих при един майстор и той ми сложи клапан на нафтата,която идва от резервоара.След което колата сутрин пак не палеше както трябва,но поне малко по бързо.После сложи клапан и на обратната нафта и колата започна да си пали нормално,до преди 2 седмици когато започна от време на време да мирише на нафта и сутрин въртя стартера около 15-20сек. докато запали.Някакви идеи какъв може да е проблема?Колата е е39 520д 136кс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: 520д трудно пали сутрин

Мнение от Krasimir19 » 13 Фев 2011, 2:39

Не трябва ли да питаш в Е39 подфорума? :conf:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: 520д трудно пали сутрин

Мнение от milennyc » 13 Фев 2011, 8:46

Krasimir19 написа:Не трябва ли да питаш в Е39 подфорума? :conf:


Тук трябва да пише..... в Е39 тези 136к.с са мн малко, а при нас 70% са с този мотор. А иначе колега пробема е мн прост "смуче въздух"..... а тези клапани на мен хич не ми харесват. Махни си клапана поне на входящата нафта понеже намаля дебита към помпата. Другото което можеш да направиш е да си оставиш колата с резервоара по на високо от двигателя и тогава пали сутрин .... и сподели. Ако запали ти знам решението

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: 520д трудно пали сутрин

Мнение от Retrofit » 13 Фев 2011, 11:43

Провери си гумените маркучи на дюзите за обратната нафта, щом мерише сигурно са се напукали и тече нафта от тях.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

Re: 520д трудно пали сутрин

Мнение от van_helsing » 13 Фев 2011, 11:50

Първо тях проверих,но всичко е наред.Освен това ми прави впечатление ,че мерише на нафта малко след като запаля колата(не при всяко палене)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

Re: 520д трудно пали сутрин

Мнение от van_helsing » 13 Фев 2011, 12:00

milennyc написа:
Krasimir19 написа:Не трябва ли да питаш в Е39 подфорума? :conf:


Тук трябва да пише..... в Е39 тези 136к.с са мн малко, а при нас 70% са с този мотор. А иначе колега пробема е мн прост "смуче въздух"..... а тези клапани на мен хич не ми харесват. Махни си клапана поне на входящата нафта понеже намаля дебита към помпата. Другото което можеш да направиш е да си оставиш колата с резервоара по на високо от двигателя и тогава пали сутрин .... и сподели. Ако запали ти знам решението

Ако махна клапана на входящата нафта няма ли да дърпа въздух,понеже чесно казано си мисля, че проблема е някаде в помпата.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: 520д трудно пали сутрин

Мнение от milennyc » 13 Фев 2011, 16:18

Нищо не пречи да я пробваш.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

Re: 520д трудно пали сутрин

Мнение от van_helsing » 14 Фев 2011, 16:36

Колега вчера махнах двата клапан и вечерта оставих колата ,както ме посаветва резервоара да е на високо.На сутринта не можах да запаля,дори ми падна акомулатора и виках един приател да ме дърпа.Тази вечер мисля да оставя клапана само на обратната нафта и да видя какво ще стане!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook