има нещо не логично
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
има нещо не логично
темата е обсъждана но да споделя моя проблем защото е особенКарам М40 316 когато запаля не чука Чукането започва след 30 секунди и спира след 10. Когато карам на къси разстояния е така Изминали 150 - 200 км започва да джагърка повече След ден два пак предишното състояние ЩОЕ ТО?
как се махат облегалките на предните седалки?
как се махат облегалките на предните седалки?
- stevie_v_dj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е46 M54,B22 '05 Тouring
- Детайли за колата: Е46 M54,B22
Успех в ремонта бате и като го направиш те съветвам продавай и си вземи един 2-литров мотор 6 целиндъра и ще забравиш и за валове и за чукане Нормално е с тея мотори 1,8 и 1,6 след известно време да има износване на вала и разчукване
BMW - Един живот не стига
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
bam-bam голяма радост настана като прочетох отговора ти Аз съм 100% сигурен че не е 3 а отговор 1 или 2
Да беше го казал по умерено а ти директно направо се вцепених
Да беше го казал по умерено а ти директно направо се вцепених
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
kmete ти не сменя ли вал с кобилички и повдигачи преди 1-2 години .. сигурно пак са за смяна
а ако не си сменял - за смяна са .. пак 


- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
да ама това не е основен ремонт, нали се сещате че не е отговор 3, публиката понякога лъже
, обади се на приятел 



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC





Кмете,по-вероятно е причината да идва от кобилици и разпределителен вал,най-добре е колата да се откара в сервиз,кадърен майстор да каже за какво става въпрос.В твоя регион няма ли такъв

Георги Пенчев
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Абе щом е М40 дори и да е за смяна на масло ходи и направи основен ремонт
Най-добре иди на читав майстор

Най-добре иди на читав майстор

ТДС - Турбо Див Селянин
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: има нещо не логично
kmet написа:темата е обсъждана но да споделя моя проблем защото е особенКарам М40 316 когато запаля не чука Чукането започва след 30 секунди и спира след 10. Когато карам на къси разстояния е така Изминали 150 - 200 км започва да джагърка повече След ден два пак предишното състояние ЩОЕ ТО?
как се махат облегалките на предните седалки?
чакай сега аз да ти кажа нещо по въпроса....има 2 варианта правиш тоя мотор или си взимаш М42-ка (е може и нещо по-голямо ,ама трябват повече пари)...като пари зависи от колко време ти тракат повдигачите...ако имаш късмет вала може да е здрав(лесно ще разбереш- ако колата стига до ограничител има шанс да му няма нищо) ще смениш само повдигачите....ако трябва да сменияш и вала...си приготви почти толкова колкото да си вземеш една М42-ка....аз избрах М42-ката
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
кадърни майстори в региона няма.Като я купих отидох да я прегледат уж в сервиз Пежо и БМВ и ме уплаши една камара ПАРИ за части Е аз смених това онова само и вече 2 год и 30 000 км карам нищо и няма Трака по този начин още от тогава.Сменях повдигачи нищоАз се заех после и видях че кобилиците са вкопани вала здрав.Послушах майстора а той каза че кобилиците са здрави УВИ.Ще ги сменям БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ.До изключвател стига без проблемно
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Здравей те
днес направих един експеримент /нищо ново за вас/
запалих колата при -18 градуса /М40 92/ и чудо няма никакъв гаден шумТака работи 3-4 минути - работи перфектно без чуканеСлед това и подадох гас и тръгнах с обороти до 2000-2500 и пак така Когато и подадох гас да мине на гас т с 3000 започна да чука за 15 сек
МНЕНИЯ
днес направих един експеримент /нищо ново за вас/
запалих колата при -18 градуса /М40 92/ и чудо няма никакъв гаден шумТака работи 3-4 минути - работи перфектно без чуканеСлед това и подадох гас и тръгнах с обороти до 2000-2500 и пак така Когато и подадох гас да мине на гас т с 3000 започна да чука за 15 сек
МНЕНИЯ
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани