E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Времето се позатопли и аз се размърдах от два дена.
Ето ми го жигулското парно в пълно здраве

Цялото тежи 4.5кг в сравнение с оригиналното което с кабелажа със Екутата със радиятора на климата излиза към 22кг.
Интересното е че питата на радиятора е точно колкото оригиналната. Буквално 1 към 1 са но просто ладовата са я побрали в една малка кутийчица.
Тук вече се позаиграх с поялника. Затапих оригиналните отвори от които духа и пробих два отвора от двете страни

Тук още малко заигравка с поялника и двете ПВЦ коленца са готови

направих му една стойка и го хванах здраво към тунела

Най хубавото от цялата работа е че изводите на радиятора паснаха към оригиналните отвори като на свиня звънче. По добре нямаше как и да се получи
http://www.picbg.net/img.php?file=5f286df91b206424.jpg
Отзадната страна също го приправих за да смуче свеж въздух от оригиналното място

Оригиналните въздуховоди за прозорците ги оставих. Там се позаиграх и с тях с поялника и ги свързах към парното и вече мога да кажа че съм приключил. Утре ще си наредя таблото и ще си подвържа кабелаците.

Ето ми го жигулското парно в пълно здраве

Цялото тежи 4.5кг в сравнение с оригиналното което с кабелажа със Екутата със радиятора на климата излиза към 22кг.
Интересното е че питата на радиятора е точно колкото оригиналната. Буквално 1 към 1 са но просто ладовата са я побрали в една малка кутийчица.
Тук вече се позаиграх с поялника. Затапих оригиналните отвори от които духа и пробих два отвора от двете страни

Тук още малко заигравка с поялника и двете ПВЦ коленца са готови

направих му една стойка и го хванах здраво към тунела

Най хубавото от цялата работа е че изводите на радиятора паснаха към оригиналните отвори като на свиня звънче. По добре нямаше как и да се получи
http://www.picbg.net/img.php?file=5f286df91b206424.jpg
Отзадната страна също го приправих за да смуче свеж въздух от оригиналното място

Оригиналните въздуховоди за прозорците ги оставих. Там се позаиграх и с тях с поялника и ги свързах към парното и вече мога да кажа че съм приключил. Утре ще си наредя таблото и ще си подвържа кабелаците.

Последна промяна slavianko на 24 Фев 2011, 22:19, променена общо 6 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
мммм , идеална работа ... ако ти трябва още нещо жигулско , свиркай , имам почти цяло на части 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
За сега мисля само това да е. Междо другото с доста зор го намерих това парно и накрая се изръсих цели 40лв за него с доставкатаsvilgg написа:мммм , идеална работа ... ако ти трябва още нещо жигулско , свиркай , имам почти цяло на части


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Нереално добре е станало... просто... а таблото ще го оставяш ли или ще правиш некоя грозотия?
Като си направиш колата ще не кандидатсваш за работа в бмв да правиш новите баварии,поне да знаем че са направени от човек дето си знае работата!!!

Като си направиш колата ще не кандидатсваш за работа в бмв да правиш новите баварии,поне да знаем че са направени от човек дето си знае работата!!!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Хаха. Ще си сложа цялото табло със всичкото му за да си има някакъв уют вътре все пак. Дори предните кори на вратите съм оставилBULL3T написа:Нереално добре е станало... просто... а таблото ще го оставяш ли или ще правиш некоя грозотия?![]()
Като си направиш колата ще не кандидатсваш за работа в бмв да правиш новите баварии,поне да знаем че са направени от човек дето си знае работата!!!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето какво сътворих днес със задното си окачване. Раздвижната втулка със гайките за задните конита

Тук монтирана на конито и му стои като на ориджинал

Ето и със 8 килограмова пружина отзад само забравих да взема и помощната пружинка с капачката да ги снимам че да излглежда по шукар

Ето и на рафта до новите окачвания в магазина на едно приятелче. С него ги мъдрим нещата по пригаждането и даже негова е "вината" че ми намери една част от пружините.

Междовременно искам да спомена че и в неговият магазин вече има окачвания /койловъри/ за Е34 Вчера монтирах първото и имах честа да покарам колата първи и мога да кажа че се държи невероятно и същевременно става за евридейско окачване.

Тук монтирана на конито и му стои като на ориджинал


Ето и със 8 килограмова пружина отзад само забравих да взема и помощната пружинка с капачката да ги снимам че да излглежда по шукар



Ето и на рафта до новите окачвания в магазина на едно приятелче. С него ги мъдрим нещата по пригаждането и даже негова е "вината" че ми намери една част от пружините.

Междовременно искам да спомена че и в неговият магазин вече има окачвания /койловъри/ за Е34 Вчера монтирах първото и имах честа да покарам колата първи и мога да кажа че се държи невероятно и същевременно става за евридейско окачване.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Направихте ли го тва окачване? щото ако сте го направили... ще пращате 2 за софия скоро време?
кажи само стана ли като хората,че нали го ряза оня пич нещо?
кажи само стана ли като хората,че нали го ряза оня пич нещо?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Изцяло аз го правих и мога да кажа че стана повече от перфектно. Дори съм им казал че вече спокойно могат да казват че имат окачване и за Е34. Та в тоя ред на мисли можеш вече с чиста съвест да си вземеш без да се притесняваш. Стана безупречноBULL3T написа:Направихте ли го тва окачване? щото ако сте го направили... ще пращате 2 за софия скоро време?
кажи само стана ли като хората,че нали го ряза оня пич нещо?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Как ти звучи да се по размислиш и върху едно е30ково какво можеш да направиш по тоя въпрос 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Не мисля че е проблем изобщоnesko написа:Как ти звучи да се по размислиш и върху едно е30ково какво можеш да направиш по тоя въпрос

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- djoni82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 650
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: у нас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Луд си човече
От колегата nesko съм чувал доста работи за теб(само +)и след като прочетох темата ти нямам думи


От колегата nesko съм чувал доста работи за теб(само +)и след като прочетох темата ти нямам думи




В РАЯ има повече удобства,но в АДА компанията е по Готина!!!!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
djoni82 написа:Луд си човече![]()
От колегата nesko съм чувал доста работи за теб(само +)и след като прочетох темата ти нямам думи![]()
![]()

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:djoni82 написа:Луд си човече![]()
От колегата nesko съм чувал доста работи за теб(само +)и след като прочетох темата ти нямам думи![]()
![]()
Славяне не се черви



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Понеже за отпред имам джанти само 17 цолови с ЕТ8.5 та си сметнах че че ако си одрежа ограничителите за да завива повече ще са ми нужни фланци не по малки от 20мм и си взех 25мм за всеки случай

Водят се уж универсални но ще трябва леко преправяне. Трябва да им се пилне с няколко десети фиксиращият ръб и вътрешният отвор и ще станат идеялно


Водят се уж универсални но ще трябва леко преправяне. Трябва да им се пилне с няколко десети фиксиращият ръб и вътрешният отвор и ще станат идеялно

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Понеже за отпред имам джанти само 17 цолови с ЕТ8.5 та си сметнах че че ако си одрежа ограничителите за да завива повече ще са ми нужни фланци не по малки от 20мм и си взех 25мм за всеки случай![]()
Бате ет то им не е ли 13 а жто 8.5

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани