Грее клемата на плюса
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Грее клемата на плюса
Здравейте колеги,
Миналият ден ми направи впечатление, че клемата на плюса на акумулатора беше доста топла след каране. Като я погледнах - кабелът е почнал да се стопява в края. Днес отново я проверих - бях минал около 150 км и като я пипнах, почти пареше. Загрява се веднага, дори и да съм карал 5 минути пак е топла. Клемата е стегната много добре към плюса, акумулаторът е нов. Казаха ми, че може да е хлабава връзка. Кажете възможно ли е да е това, ако да - къде би могла да е тази хлабава връзка, как да се установи със сигурност дали е това и как може да се оправи. Страх ме е да не се запаля някъде...
Миналият ден ми направи впечатление, че клемата на плюса на акумулатора беше доста топла след каране. Като я погледнах - кабелът е почнал да се стопява в края. Днес отново я проверих - бях минал около 150 км и като я пипнах, почти пареше. Загрява се веднага, дори и да съм карал 5 минути пак е топла. Клемата е стегната много добре към плюса, акумулаторът е нов. Казаха ми, че може да е хлабава връзка. Кажете възможно ли е да е това, ако да - къде би могла да е тази хлабава връзка, как да се установи със сигурност дали е това и как може да се оправи. Страх ме е да не се запаля някъде...
- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: Грее клемата на плюса
Ми свали клемата, почисти я и я завинти хубаво после 

- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Грее клемата на плюса
Направих го, няма разлика. Всичко е почистено и стегнато и си грее...
Последна промяна IceMan_SF на 06 Фев 2011, 22:11, променена общо 1 път
Re: Грее клемата на плюса
IceMan_SF написа:Направих го, няма разлика. Всичко е почистено и стегнато си грее...
От както си сложил новия акумулатор ли започна да грее ?
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Грее клемата на плюса
marchan написа:IceMan_SF написа:Направих го, няма разлика. Всичко е почистено и стегнато си грее...
От както си сложил новия акумулатор ли започна да грее ?
Не, и със стария грееше. Но стария беше 44 А/ч (така го купих) и едва въртеше с него...
Re: Грее клемата на плюса
Не трябва да грее, някъде има проблем! Това може да причини големи вреди, даже да ти подпали колата. Казвам го, защото колата на един приятел изгоря напълно, ама казвам Ви грозна работа от простотия ей такава! Стопи се при бушоните конзолата и се подпалиха кабелите и купето изгоря, докато намери кофа с вода! Колата е в моргата отдавна. За нищо не ставаше. Почвай да изключваш бушон след бушон, карайки по 5 минути, щом така яко загрява и бързо и като установиш при кой махнат бушон спира да грее (стига да не е някой, който пряко засяга работата на колата) по описанието на бушона ще се светнеш къде да търсиш проблема, виждайки какво командва същия!
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Грее клемата на плюса
А според мен веднага в един авто ел. сервиз и от там да не излизаш докато не решите проблема. Не е шега работа! И аз като колегата по горе съм виждал от късо как гори кола с гаража заедно...Оправи си проблема. Даже ти се чудя как караш така от известно време...
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Грее клемата на плюса
той човека този проблем го има и със старият, и с новият акумулатор 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Грее клемата на плюса
Алтернатор, може проблема да е там !
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Грее клемата на плюса
Това греене трябва да е от лоша връзка някъде - сигурно има искри и нагар... огледай внимателно кабелите за нагар или опушено... друго не се сещам 

Si non confectus, non reficiat.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Грее клемата на плюса
Според мен проблема е в клемата, ако ти хлабава връзката между снопа кабели и клемата точно това се би се получило 


- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Грее клемата на плюса
maikooo написа:Според мен проблема е в клемата, ако ти хлабава връзката между снопа кабели и клемата точно това се би се получило
Греенето се получава там където е хлабава връзката.
Колега ,намажи я с контактна грес или я пръсни в WD40,
а най-добре вземи за 2-3лв. нова клема и виж дали ще има разлика.

Re: Грее клемата на плюса
Греенето може да е поцялото протежение на хлабавата връзка и се съсредоточава в най-здравата част, т.е. ако проблема е в алтернатора и връзките при алтернатора ще грее по цялото протежение от алтернатора до акумулатора и там, където е най-дебел кабела ще е най-нагрято! Също така може колегата да провери и още една схема, кой бушон е най-топъл при опипване. Между другото има едни ментаци бушони, които те ги прават тия мизерии - не гори бушона, а се нагрява, дори се разтича пластмасата върху него в някои случаи.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани