STRUT BRACES въпрос

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

STRUT BRACES въпрос

Мнение от Sharo » 19 Яну 2006, 15:42

Изображение
Въпроса ми е:
Защо някои са на "панта" от двете страни на "гредата" при захващането на фланците, които се захващат на бомбетата на армортесиорите ... а други са направени неподвижно
Изображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 19 Яну 2006, 21:00

според мен е само заради визуалния ефект :roll:
на моя форд беше по средата с болд с две резбе с които да може да се регулира дължината,може би за да се разпъват бумбетата знам ли :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Яну 2006, 1:32

трябва да има леко усилие на разпъване между ботушите лекинко само и затягаш котрагаиките мойте и двете са така

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 20 Яну 2006, 10:58

А я се замисли тия бангии на по 15-20 години (примерно) дали имат еднакви разстояния между ботушите вече ?
Инак всичките работят на свиване (а не на опън!) - все тая кой дизайн избираш стига да не е само за визуален ефект (и примерно с тръба която я огъваш с ръце).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Яну 2006, 11:23

Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират . стягате стабилно фланците с трите гайки към макферсона на амортесьора и натягате лекинко н аусет така че да има леко усилие на разпъване посредством средната щпилка обикновено шпилката от единия край има нормална резба а от другия обратна съответно и гайките и контрагайките са с нормална и обратна резба две от гайките се заваряват от двете страни на щангата а контрагайките си стоят на щпилката и след натяга с тях се контрира.......


...... после газ към калояново :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 20 Яну 2006, 12:56

ludiagsm написа:...... после газ към калояново :)


то тва го слушаме цяла година и освен Лъчо (landikar) с Владо Мантата друг не събра смелост да дойде :mhihi: :mhihi: :mhihi: - клавиатурни рацери!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 20 Яну 2006, 13:17

Предполагам ,че става въпрос за това а не за регулирането на дължината на Strut braces :roll:
http://albumche.net/main.php?g2_view=co ... alNumber=1
Според мен е за да може лесно да се разглуби при евентуална нужда от ремонт по мотора(в някой случаи минават точно над мотора).
И другото ,за което се сещам е: при евентуален удар по окачването ако едното бомбе промени положението си другото да остане на мястото си а не и то да последва поразеното :roll:
А в същност идеята може да е съвсем друга :roll:
Изображение

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 20 Яну 2006, 14:56

jamie написа:А я се замисли тия бангии на по 15-20 години (примерно) дали имат еднакви разстояния между ботушите вече ?
Инак всичките работят на свиване (а не на опън!) - все тая кой дизайн избираш стига да не е само за визуален ефект (и примерно с тръба която я огъваш с ръце).

Или след 3-4 челни ударчета :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 20 Яну 2006, 17:50

lud,
Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират .


Можеш ли да обясниш защо ? 8)
Аз мога да обясня защо е обратното.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 20 Яну 2006, 19:06

обесни тогава за6то е обратната
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 20 Яну 2006, 19:11

Lok-Tar!

Замисляли ли сте се, че може и двамата да сте прави?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 20 Яну 2006, 19:36

jamie написа:lud,
Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират .


Можеш ли да обясниш защо ? 8)
Аз мога да обясня защо е обратното.

Сега чисто теоретично при кола със перфектни гуми и стегнато окачване във завой ботушите се разделечават заради много по-голямото сцепление приложено на външната гума(просто казано)
при спиране се сближават защото има един наклон :mhihi: :mhihi: :mhihi: който инжинерите са забраили да го махнат....
Тва разбира се само в според законите на физиката,някъде там те не действат :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 20 Яну 2006, 20:17

ludiagsm написа:Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират . стягате стабилно фланците с трите гайки към макферсона на амортесьора и натягате лекинко н аусет така че да има леко усилие на разпъване посредством средната щпилка обикновено шпилката от единия край има нормална резба а от другия обратна съответно и гайките и контрагайките са с нормална и обратна резба две от гайките се заваряват от двете страни на щангата а контрагайките си стоят на щпилката и след натяга с тях се контрира.......


...... после газ към калояново :)


Бате,

бъркаш, ама много основно! Точно обратното се прави! Вервай ми!

П.С. Малка задачка-закачка - за писта коя кола се кара по-лесно и завива по-добре? Тази с негативен страничен наклон и събрани напред гуми, или тази с негативен страничен наклон и отворени напред гуми? :mhihi:
Power is Nothing Without Insanity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 21 Яну 2006, 1:00

Selqatin написа:
jamie написа:lud,
Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират .


Можеш ли да обясниш защо ? 8)
Аз мога да обясня защо е обратното.

Сега чисто теоретично при кола със перфектни гуми и стегнато окачване във завой ботушите се разделечават заради много по-голямото сцепление приложено на външната гума(просто казано)
при спиране се сближават защото има един наклон :mhihi: :mhihi: :mhihi: който инжинерите са забраили да го махнат....
Тва разбира се само в според законите на физиката,някъде там те не действат :mhihi: :mhihi: :mhihi:


http://www.auto-extreme.com/showtecharticle.php?id=21
As the car is pushed hard into a corner there is immense pressure on the outside front wheel as the weight of the car transfers. This can cause the top mounts on the shock absorber to move inwards as they flex.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Яну 2006, 1:21

на мойта кола има леко усиле на разпъване 4 -ти път го казвам ама мнооого леко бе, не да ми промени наклона на гумите а колкото да обере луфта така съм го направил имам над 20 000км с предни и задни разпънки карам си колата как си требва настрани напред назад всякак :) нямам никви грижи ,възможно и да греша но усета ми подсказва точно това :)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook