STRUT BRACES въпрос
Модератор: bum_bum
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
STRUT BRACES въпрос

Въпроса ми е:
Защо някои са на "панта" от двете страни на "гредата" при захващането на фланците, които се захващат на бомбетата на армортесиорите ... а други са направени неподвижно

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
според мен е само заради визуалния ефект
на моя форд беше по средата с болд с две резбе с които да може да се регулира дължината,може би за да се разпъват бумбетата знам ли

на моя форд беше по средата с болд с две резбе с които да може да се регулира дължината,може би за да се разпъват бумбетата знам ли

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
трябва да има леко усилие на разпъване между ботушите лекинко само и затягаш котрагаиките мойте и двете са така
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират . стягате стабилно фланците с трите гайки към макферсона на амортесьора и натягате лекинко н аусет така че да има леко усилие на разпъване посредством средната щпилка обикновено шпилката от единия край има нормална резба а от другия обратна съответно и гайките и контрагайките са с нормална и обратна резба две от гайките се заваряват от двете страни на щангата а контрагайките си стоят на щпилката и след натяга с тях се контрира.......
...... после газ към калояново
...... после газ към калояново

Предполагам ,че става въпрос за това а не за регулирането на дължината на Strut braces
http://albumche.net/main.php?g2_view=co ... alNumber=1
Според мен е за да може лесно да се разглуби при евентуална нужда от ремонт по мотора(в някой случаи минават точно над мотора).
И другото ,за което се сещам е: при евентуален удар по окачването ако едното бомбе промени положението си другото да остане на мястото си а не и то да последва поразеното
А в същност идеята може да е съвсем друга

http://albumche.net/main.php?g2_view=co ... alNumber=1
Според мен е за да може лесно да се разглуби при евентуална нужда от ремонт по мотора(в някой случаи минават точно над мотора).
И другото ,за което се сещам е: при евентуален удар по окачването ако едното бомбе промени положението си другото да остане на мястото си а не и то да последва поразеното

А в същност идеята може да е съвсем друга


jamie написа:А я се замисли тия бангии на по 15-20 години (примерно) дали имат еднакви разстояния между ботушите вече ?
Инак всичките работят на свиване (а не на опън!) - все тая кой дизайн избираш стига да не е само за визуален ефект (и примерно с тръба която я огъваш с ръце).
Или след 3-4 челни ударчета




- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar!
Замисляли ли сте се, че може и двамата да сте прави?
Замисляли ли сте се, че може и двамата да сте прави?

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
jamie написа:lud,Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират .
Можеш ли да обясниш защо ?![]()
Аз мога да обясня защо е обратното.
Сега чисто теоретично при кола със перфектни гуми и стегнато окачване във завой ботушите се разделечават заради много по-голямото сцепление приложено на външната гума(просто казано)
при спиране се сближават защото има един наклон



Тва разбира се само в според законите на физиката,някъде там те не действат




- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
ludiagsm написа:Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират . стягате стабилно фланците с трите гайки към макферсона на амортесьора и натягате лекинко н аусет така че да има леко усилие на разпъване посредством средната щпилка обикновено шпилката от единия край има нормална резба а от другия обратна съответно и гайките и контрагайките са с нормална и обратна резба две от гайките се заваряват от двете страни на щангата а контрагайките си стоят на щпилката и след натяга с тях се контрира.......
...... после газ към калояново
Бате,
бъркаш, ама много основно! Точно обратното се прави! Вервай ми!
П.С. Малка задачка-закачка - за писта коя кола се кара по-лесно и завива по-добре? Тази с негативен страничен наклон и събрани напред гуми, или тази с негативен страничен наклон и отворени напред гуми?

Power is Nothing Without Insanity
Selqatin написа:jamie написа:lud,Само да допълня за да няма неразбрали усилието кара ботушите да се раздалечат I<-- -->I ,а не да се събират .
Можеш ли да обясниш защо ?![]()
Аз мога да обясня защо е обратното.
Сега чисто теоретично при кола със перфектни гуми и стегнато окачване във завой ботушите се разделечават заради много по-голямото сцепление приложено на външната гума(просто казано)
при спиране се сближават защото има един наклон![]()
![]()
който инжинерите са забраили да го махнат....
Тва разбира се само в според законите на физиката,някъде там те не действат![]()
![]()
http://www.auto-extreme.com/showtecharticle.php?id=21
As the car is pushed hard into a corner there is immense pressure on the outside front wheel as the weight of the car transfers. This can cause the top mounts on the shock absorber to move inwards as they flex.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
на мойта кола има леко усиле на разпъване 4 -ти път го казвам ама мнооого леко бе, не да ми промени наклона на гумите а колкото да обере луфта така съм го направил имам над 20 000км с предни и задни разпънки карам си колата как си требва настрани напред назад всякак
нямам никви грижи ,възможно и да греша но усета ми подсказва точно това 


21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани