катализатори V8

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

катализатори V8

Мнение от turbobanana » 19 Сеп 2010, 13:12

Здравейте, колеги!
Някой от вас има свалял ли е катализаторите на колата? Какъв е резултата?
Има велика поговорка: Ако работи не го пипай и я приемам на 100%
Колата ми си е 100% сток и съм супер доволен и като вървеж и като разход, но да се осведомя все пак.
Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: катализатори V8

Мнение от anzak » 19 Сеп 2010, 13:30

ами резултата е че нямаш катализатори това е и малко с една идеа по отпушена е колата
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Re: катализатори V8

Мнение от Sivako » 20 Сеп 2010, 10:40

Аз съм без катализатори и нямам проблем :) Малко само се засилва звукът но ако се сложат резонатори може и да се избегне, а и в купето не се усеща :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: катализатори V8

Мнение от turbobanana » 20 Сеп 2010, 15:05

Няма да ги махам, това е 100%. Возих се за 750ил и съм щастлив в момента. То нямаше катализатори и се замислих, но явно е от 4 цилиндъра повече и 100 коня, а не от катализатора :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: e39 528i , e65 745i

Re: катализатори V8

Мнение от mitio bawareca » 29 Сеп 2010, 14:53

моита като доиде от италия дрънкаха и 2та махнах ги и се осети огромна разлика

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: катализатори V8

Мнение от Дифашир » 04 Фев 2011, 11:02

момчета имам малък проблем и не знам как да постъпя и ще съм благодарен да ме посъветвате.реших да не пускам нова тема и да ползвам тази,дано колегата няма против.става въпрос за 740d и като я препомпя на място или при каране когато е по загряла и се чува едно стържене,а когато е на обороти едно грозно дрънчене.гледах я на канал и 90% съм сигурен че е от катализаторите.а при загасен двигател като ги тупам и вътре се чува всеедно има стружки като че ли са исипани.ходих в един сервиз за гърнета не е малък и не чуват лоши думи за него,там момчетата ми казаха че са здрави,и от зад като че ли мирише на хубаво,но си мисля че така може да мирише защото двигателя работи добре.и как ги познаха тези катализатори от вън :dunno:.аз си мисля че може би наистина не са задръстени,но са прегорели такива и са започнали да се разпадат и хлопат вътре.първо тези катализатори керамични ли са или другите металните?и какви са плюсовете и миносите от тях,освен че преобразуват въглеродния монооксид и въглеводород в въглероден диоксид и вода .по принцип искам да ги махна и да сложа нераждвейкени тръби или да ги изтрамбуша и да сложа същите гърненца,но ме е страх да не се разкади повече,защото преди време един пр. на неговата Фабийка на 100 000 не пушеше въобще обаче махна катализатора и така се разпуши :mhihi: като ТЕЦ.в сервизчето имат някви катализатори за по 200 лв. не знам какви технологии,нямало значение за дизел или бензин.чувал съм по-високи цени.иначе ми за старите ми дават 100-тина лева за бройка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 11.11.2010
Пол: Мъж
Кара: Bmw
Мечтае да кара: Bmw 760li

Re: катализатори V8

Мнение от kurleja » 04 Фев 2011, 11:59

Аз мойте ги свалих на скоро, усеща се разлика в икономията на горивото и звука но във вървежа няма разлика.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Re: катализатори V8

Мнение от ljubo72 » 04 Фев 2011, 15:00

Колега Дифашир ще ти споделя нещо важно което е хубаво да го имаш впредвид.
значи щом дранчат вътрешностите на катализите то те са счупени и дъната им са пълни с каталитичен прах които запушва изключително малките отвори.ти си с дизелов агрегат и такова едно заушване е пагубно за турбините ти (не могат да се охлаждат и издухват)абсолютно нездравословно е.ти сам прецени и сподели със специалисти как да постъпиш, аз споделям мое мнение което смятам за вярно и от него се ръководя.аз също не исках да махам катализаторите но един от тях се раздрънча и при отварянето му в сервиз за ауспуси установихме това с прахта която се образува постоянно при високата температура, вибрации и се рони като се набива в малките отвори и ги затиска.животът на един катализатор зависи от честотата на студените и топлите запалвания паралелно с навъртените километри и разбира се накрая техния цикъл (градско или извънградско шофиране)или около 150000км,но разбира се това е относително и разбирай че става въпрос за екология а не за издръжливост като обикновено гърне.това е което аз зная и съм се интересувал преди да отстраня мойте.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: bourgas/varna
Пол: Мъж
Кара: e39 540ia

Re: катализатори V8

Мнение от Jikata » 04 Фев 2011, 15:56

добре колеги аз искам да питам ,не ви ли светва чек-а на мотора 4е колата не е наред.а и вие с колко ламбда сонди сте ,понеже аз сам с 4-ри и сам 4увал 4е газовете като се махнат катализаторите ,газовете минават по барзо и по4ва да се баркат и да дават грешки.аз сам с м62 б44 ту

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: катализатори V8

Мнение от anzak » 04 Фев 2011, 21:33

Jikata написа:добре колеги аз искам да питам ,не ви ли светва чек-а на мотора 4е колата не е наред.а и вие с колко ламбда сонди сте ,понеже аз сам с 4-ри и сам 4увал 4е газовете като се махнат катализаторите ,газовете минават по барзо и по4ва да се баркат и да дават грешки.аз сам с м62 б44 ту

проблема е не че газовете минават по бързо а показателите им са други като ги няма катализаторите и след катализаторните ламбди се шашкат малко ама то зависи от мотора примерно при мен на м52ТУ на старата ми кола нямаше проблем не светваше нищо
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: катализатори V8

Мнение от Дифашир » 04 Фев 2011, 22:55

ljibo72-има много истина в думите,ти по пътя на логиката не се бях замислял как се отразява това на турботата :confused: както казвате дават им около 150К а тя е на 270К горе долу така че колкото и да са идаржали това са почти 2 пъти повече, а това хич не е малко.ами аз мисля да слагам тръби или както казах да ги кормя и слагам същите гърненца защото мисля че има какво да покаже ако я поотпуша малко,все пак има още 2 гърнета и тоя смесител който изпълнява някъква обезвучаваща роля ако мога така да се изразя.

kurleja написа:Аз мойте ги свалих на скоро, усеща се разлика в икономията на горивото и звука но във вървежа няма разлика.


а тази икономия не ми стана ясно по-икономична защото се отпуши или повече гори защото малко или много и се променя процеса на работа?пък за тези грешки май няма да имам проблем щом Sivako на толкова рязане и кроене не се е оплакал още значи аз със тая печка не трябва да имам проблеми.а някой махал ли е дизелов и дали ще се разкади повече?
Последна промяна Дифашир на 10 Мар 2011, 19:14, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 11.11.2010
Пол: Мъж
Кара: Bmw
Мечтае да кара: Bmw 760li

Re: катализатори V8

Мнение от kurleja » 05 Фев 2011, 11:10

Дифашир написа:ljibo72-има много истина в думите ти по пътя на логитя и не бях се замислял как се отразява това на турботата :confused: както казвате дават им около 150К а тя е на 270К горе долу така че колкото и да са идаржали това са почти 2 пъти повече, а това хич не е малко.ами аз мисля да слагам тръби или както казах да ги кормя и слагам същите гърненца защото мисля че има какво да покаже ако я поотпуша малко,все пак има още 2 гърнета и тоя смесител който изпълнява някъква обезвучаваща роля ако мога така да се изразя.

kurleja написа:Аз мойте ги свалих на скоро, усеща се разлика в икономията на горивото и звука но във вървежа няма разлика.


а тази икономия не ми стана ясно по-икономична защото се отпуши или повече гори защото малко или много и се променя процеса на работа?пък за тези грешки май няма да имам проблем щом Sivako на толкова рязане и кроене не се е оплакал още значи аз със тая печка не трябва да имам проблеми.а някой махал ли е дизелов и дали ще се разкади повече?

Икономията (доколкото ми обясниха) тавала заради по свободното минава на газовете и наистина е така , но икономията не е повече от 1 литър което е смешно, но звука става доста по-добър.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 17.02.2010
Пол: Мъж

Re: катализатори V8

Мнение от Alexander Alexandrov » 05 Фев 2011, 16:39

Махай и спокойно,нищо няма да и стане.Колкото до разхода, не съм сигурен,че намалява ;) Със сигурност звука се променя,но вибрации и шумове в купето няма.
Маса народ напусна селското стопанство и влезе в родния ШОУБИЗНЕС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: катализатори V8

Мнение от Дифашир » 05 Фев 2011, 22:58

а вашите по колко ги изтъргувахте?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: катализатори V8

Мнение от Krasimir19 » 06 Фев 2011, 1:56

Не е нужно да се махат самите гърнета на катализаторите, може да се направи по следния начин. Сваля се катализатора и от горната му страна се изрязва квадратна дупка, през която може да се изкара всичко каквото има вътре. После пак се заваря парчето метал за гърнето и по този начин избягвате рязането на тръби, един братовчед така направи след това колата му нямаше никаки проблеми. Наистина се отпушва малко двигателя, въпросната кола на която беше махан катализатора беше толко запушен че понякога и на 2-ра не искаше да върви. А като един катализатор е толко запушен, изгорелите газове вместо да излизат се връщат обратно.

Следваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook