катализатори V8
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
катализатори V8
Здравейте, колеги!
Някой от вас има свалял ли е катализаторите на колата? Какъв е резултата?
Има велика поговорка: Ако работи не го пипай и я приемам на 100%
Колата ми си е 100% сток и съм супер доволен и като вървеж и като разход, но да се осведомя все пак.
Поздрави!
Някой от вас има свалял ли е катализаторите на колата? Какъв е резултата?
Има велика поговорка: Ако работи не го пипай и я приемам на 100%
Колата ми си е 100% сток и съм супер доволен и като вървеж и като разход, но да се осведомя все пак.
Поздрави!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: катализатори V8
ами резултата е че нямаш катализатори това е и малко с една идеа по отпушена е колата
Барай шишарката Минкеее ....
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Re: катализатори V8
Аз съм без катализатори и нямам проблем
Малко само се засилва звукът но ако се сложат резонатори може и да се избегне, а и в купето не се усеща 


- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: катализатори V8
Няма да ги махам, това е 100%. Возих се за 750ил и съм щастлив в момента. То нямаше катализатори и се замислих, но явно е от 4 цилиндъра повече и 100 коня, а не от катализатора 

- mitio bawareca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: e39 528i , e65 745i
Re: катализатори V8
моита като доиде от италия дрънкаха и 2та махнах ги и се осети огромна разлика
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: катализатори V8
момчета имам малък проблем и не знам как да постъпя и ще съм благодарен да ме посъветвате.реших да не пускам нова тема и да ползвам тази,дано колегата няма против.става въпрос за 740d и като я препомпя на място или при каране когато е по загряла и се чува едно стържене,а когато е на обороти едно грозно дрънчене.гледах я на канал и 90% съм сигурен че е от катализаторите.а при загасен двигател като ги тупам и вътре се чува всеедно има стружки като че ли са исипани.ходих в един сервиз за гърнета не е малък и не чуват лоши думи за него,там момчетата ми казаха че са здрави,и от зад като че ли мирише на хубаво,но си мисля че така може да мирише защото двигателя работи добре.и как ги познаха тези катализатори от вън
.аз си мисля че може би наистина не са задръстени,но са прегорели такива и са започнали да се разпадат и хлопат вътре.първо тези катализатори керамични ли са или другите металните?и какви са плюсовете и миносите от тях,освен че преобразуват въглеродния монооксид и въглеводород в въглероден диоксид и вода .по принцип искам да ги махна и да сложа нераждвейкени тръби или да ги изтрамбуша и да сложа същите гърненца,но ме е страх да не се разкади повече,защото преди време един пр. на неговата Фабийка на 100 000 не пушеше въобще обаче махна катализатора и така се разпуши
като ТЕЦ.в сервизчето имат някви катализатори за по 200 лв. не знам какви технологии,нямало значение за дизел или бензин.чувал съм по-високи цени.иначе ми за старите ми дават 100-тина лева за бройка.


- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: катализатори V8
Аз мойте ги свалих на скоро, усеща се разлика в икономията на горивото и звука но във вървежа няма разлика.
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: катализатори V8
Колега Дифашир ще ти споделя нещо важно което е хубаво да го имаш впредвид.
значи щом дранчат вътрешностите на катализите то те са счупени и дъната им са пълни с каталитичен прах които запушва изключително малките отвори.ти си с дизелов агрегат и такова едно заушване е пагубно за турбините ти (не могат да се охлаждат и издухват)абсолютно нездравословно е.ти сам прецени и сподели със специалисти как да постъпиш, аз споделям мое мнение което смятам за вярно и от него се ръководя.аз също не исках да махам катализаторите но един от тях се раздрънча и при отварянето му в сервиз за ауспуси установихме това с прахта която се образува постоянно при високата температура, вибрации и се рони като се набива в малките отвори и ги затиска.животът на един катализатор зависи от честотата на студените и топлите запалвания паралелно с навъртените километри и разбира се накрая техния цикъл (градско или извънградско шофиране)или около 150000км,но разбира се това е относително и разбирай че става въпрос за екология а не за издръжливост като обикновено гърне.това е което аз зная и съм се интересувал преди да отстраня мойте.
значи щом дранчат вътрешностите на катализите то те са счупени и дъната им са пълни с каталитичен прах които запушва изключително малките отвори.ти си с дизелов агрегат и такова едно заушване е пагубно за турбините ти (не могат да се охлаждат и издухват)абсолютно нездравословно е.ти сам прецени и сподели със специалисти как да постъпиш, аз споделям мое мнение което смятам за вярно и от него се ръководя.аз също не исках да махам катализаторите но един от тях се раздрънча и при отварянето му в сервиз за ауспуси установихме това с прахта която се образува постоянно при високата температура, вибрации и се рони като се набива в малките отвори и ги затиска.животът на един катализатор зависи от честотата на студените и топлите запалвания паралелно с навъртените километри и разбира се накрая техния цикъл (градско или извънградско шофиране)или около 150000км,но разбира се това е относително и разбирай че става въпрос за екология а не за издръжливост като обикновено гърне.това е което аз зная и съм се интересувал преди да отстраня мойте.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: катализатори V8
добре колеги аз искам да питам ,не ви ли светва чек-а на мотора 4е колата не е наред.а и вие с колко ламбда сонди сте ,понеже аз сам с 4-ри и сам 4увал 4е газовете като се махнат катализаторите ,газовете минават по барзо и по4ва да се баркат и да дават грешки.аз сам с м62 б44 ту
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: катализатори V8
Jikata написа:добре колеги аз искам да питам ,не ви ли светва чек-а на мотора 4е колата не е наред.а и вие с колко ламбда сонди сте ,понеже аз сам с 4-ри и сам 4увал 4е газовете като се махнат катализаторите ,газовете минават по барзо и по4ва да се баркат и да дават грешки.аз сам с м62 б44 ту
проблема е не че газовете минават по бързо а показателите им са други като ги няма катализаторите и след катализаторните ламбди се шашкат малко ама то зависи от мотора примерно при мен на м52ТУ на старата ми кола нямаше проблем не светваше нищо
Барай шишарката Минкеее ....
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: катализатори V8
ljibo72-има много истина в думите,ти по пътя на логиката не се бях замислял как се отразява това на турботата
както казвате дават им около 150К а тя е на 270К горе долу така че колкото и да са идаржали това са почти 2 пъти повече, а това хич не е малко.ами аз мисля да слагам тръби или както казах да ги кормя и слагам същите гърненца защото мисля че има какво да покаже ако я поотпуша малко,все пак има още 2 гърнета и тоя смесител който изпълнява някъква обезвучаваща роля ако мога така да се изразя.
а тази икономия не ми стана ясно по-икономична защото се отпуши или повече гори защото малко или много и се променя процеса на работа?пък за тези грешки май няма да имам проблем щом Sivako на толкова рязане и кроене не се е оплакал още значи аз със тая печка не трябва да имам проблеми.а някой махал ли е дизелов и дали ще се разкади повече?

kurleja написа:Аз мойте ги свалих на скоро, усеща се разлика в икономията на горивото и звука но във вървежа няма разлика.
а тази икономия не ми стана ясно по-икономична защото се отпуши или повече гори защото малко или много и се променя процеса на работа?пък за тези грешки май няма да имам проблем щом Sivako на толкова рязане и кроене не се е оплакал още значи аз със тая печка не трябва да имам проблеми.а някой махал ли е дизелов и дали ще се разкади повече?
Последна промяна Дифашир на 10 Мар 2011, 19:14, променена общо 1 път
- kurleja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 11.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Мечтае да кара: Bmw 760li
Re: катализатори V8
Дифашир написа:ljibo72-има много истина в думите ти по пътя на логитя и не бях се замислял как се отразява това на турботатакакто казвате дават им около 150К а тя е на 270К горе долу така че колкото и да са идаржали това са почти 2 пъти повече, а това хич не е малко.ами аз мисля да слагам тръби или както казах да ги кормя и слагам същите гърненца защото мисля че има какво да покаже ако я поотпуша малко,все пак има още 2 гърнета и тоя смесител който изпълнява някъква обезвучаваща роля ако мога така да се изразя.
kurleja написа:Аз мойте ги свалих на скоро, усеща се разлика в икономията на горивото и звука но във вървежа няма разлика.
а тази икономия не ми стана ясно по-икономична защото се отпуши или повече гори защото малко или много и се променя процеса на работа?пък за тези грешки май няма да имам проблем щом Sivako на толкова рязане и кроене не се е оплакал още значи аз със тая печка не трябва да имам проблеми.а някой махал ли е дизелов и дали ще се разкади повече?
Икономията (доколкото ми обясниха) тавала заради по свободното минава на газовете и наистина е така , но икономията не е повече от 1 литър което е смешно, но звука става доста по-добър.
- Alexander Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 17.02.2010
- Пол: Мъж
Re: катализатори V8
Махай и спокойно,нищо няма да и стане.Колкото до разхода, не съм сигурен,че намалява
Със сигурност звука се променя,но вибрации и шумове в купето няма.

Маса народ напусна селското стопанство и влезе в родния ШОУБИЗНЕС
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: катализатори V8
а вашите по колко ги изтъргувахте?
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: катализатори V8
Не е нужно да се махат самите гърнета на катализаторите, може да се направи по следния начин. Сваля се катализатора и от горната му страна се изрязва квадратна дупка, през която може да се изкара всичко каквото има вътре. После пак се заваря парчето метал за гърнето и по този начин избягвате рязането на тръби, един братовчед така направи след това колата му нямаше никаки проблеми. Наистина се отпушва малко двигателя, въпросната кола на която беше махан катализатора беше толко запушен че понякога и на 2-ра не искаше да върви. А като един катализатор е толко запушен, изгорелите газове вместо да излизат се връщат обратно.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани