Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Добре мога да се съглася и за причина в ГНП, не е изключено макар че в 99% от проблемите се слагат на него и не винаги е вярно. Та този момък от тоя сервиз не може ли да ти отговори на въпроса преди да ти отвори помпата и да ти вземе 400-500 лв. Щот си мисля не си единствен и би трябвяло специализиран такъв сервиз да има този простичък отговор в репертоара си сигурация.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Самата помпа май събира мърсотия и мизерий на някаква ос и от там се получават тези аномалий.Така поне разбрах аз от форума и Пресиян. 

Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Ми то тва ясно има бол теми по-въпроса пък и останах с впечатлението че миналата година си сменял помпата. И айде тогава чакам обяснение що като спре колата си вдига оборотите до нормалните . Е те това е интересното и като е тръгнала да ги сваля що не продължи да си ги мени като е зацапана остта и не изпълнява финни сигнали за завъртане и подаване на нужната порция гориво.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Аз само да попитам за 2,4 тд,това на брат ми е34та,нормално ли е да държи 900оборота на празен ход,че с дизелите съм куц кон.Много му гъргори,а и грънците му бегат нещо,по бетер гърми от мойто 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
bmw325tds написа:Ако горивния и въздушния филтър са ОК - добре.
Какво гориво зареждаш?
Дали ти работи подгряването на горивото в горивния филтър?
Как се проверява подгряването в горивния филтър? Благодаря

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
vladobate написа:Ми то тва ясно има бол теми по-въпроса пък и останах с впечатлението че миналата година си сменял помпата. И айде тогава чакам обяснение що като спре колата си вдига оборотите до нормалните . Е те това е интересното и като е тръгнала да ги сваля що не продължи да си ги мени като е зацапана остта и не изпълнява финни сигнали за завъртане и подаване на нужната порция гориво.
Ами и аз това се чудя колега!?И да помпата я смених цялата миналата година лятото.С втора ръка от Германия.
Не мога да си го обясня и аз защо не гасне ами си пропадат и хоооп чак като спра се оправят!?

Грешки няма записани,какво ще е тва чудо и аз незнам?Разходомера започва да се шашка като направи така.

А относно оста на помпата,просто незнам къде се намира и затова питам?Тази долу с плунжерчето където влиза пъпката на плочката ли е?Едно като лагерче с дупка.На тази ос ли се натрупва боклук?

Нея не я чистих,ама пък и си беше чиста де да знам и аз!?

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
AVGO написа:bmw325tds написа:Ако горивния и въздушния филтър са ОК - добре.
Какво гориво зареждаш?
Дали ти работи подгряването на горивото в горивния филтър?
Как се проверява подгряването в горивния филтър? Благодаря
Добре де то ако не работи подгрева на горивния нали ще пали трудно?
А мойта пали от раз.Без да подгрявам 2 пъти в тези студове.
И да ,я кажете как се проверява този подгрев?Ако е изгорял,ще излезе ли като грешка при диагностика?
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Подгряването на горивото е във филтъра. Когато палиш подгряват свещите, а горивото и да е затоплено то няма как да дойде до дюзите. Пътя е дълъг. Но като запалиш и след малко изгасват свещите. Тогава ако подаваното гориво е много студено е възможно помпата да не успява да регулира правилно дозата.Nasko_325TD написа:...Добре де то ако не работи подгрева на горивния нали ще пали трудно?...
При нашите помпи всичко е електроника. Помпите сами си определят колко гориво да пускат за да държат обороти в зависимост от ситуацията. Има няколко датчици.
По твоя проблем. Карай по наклон, пусни колата по инерция. И карай така. Не вярвам че след повече от 5 сек. двигателя няма да се е нагодил да държи обороти. И вземи сипи нафта от Петрол. Аз като заредя на Лукоил и като запаля в студа (-10) оборотите подскачат от 700 до 900 няколко пъти и след малко се стабилизират. С Петролската нафта пали и забива на 900 без колебание.
Отиди на една добра диагностика. Ако няма грешки си карай.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Еми ходих да я четат дали е записала грешки в Бош Авел Пловдив.Нищо нямаше записано.
Има логика в това че може да не работи подгрева,но незнам как да го проверя!?
И не трябва ли да е записана грешка?
То е едно като тресене,обаче както си работи примерно и изведнъж хоп обърка се и заклати.
чудно ми е защо и падат оборотите до делението преди нулата? И то понякога-не постоянно.
Струва ми се че един път е по-пъргава в ниските а друг път по-мудна и тромава!?
Също така защо придърпва между 1200-1500 оборота!?

Има логика в това че може да не работи подгрева,но незнам как да го проверя!?
И не трябва ли да е записана грешка?

То е едно като тресене,обаче както си работи примерно и изведнъж хоп обърка се и заклати.
чудно ми е защо и падат оборотите до делението преди нулата? И то понякога-не постоянно.
Струва ми се че един път е по-пъргава в ниските а друг път по-мудна и тромава!?
Също така защо придърпва между 1200-1500 оборота!?



Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Ръководство: "BMW3_90-98 manual rus.PDF". Имам го от форума.Nasko_325TD написа:...И да ,я кажете как се проверява този подгрев?Ако е изгорял,ще излезе ли като грешка при диагностика?
Страница 84.
Погледни последния ред. Става въпрос за пин 1 и 3 от буксата на компа.
Не съм тествал, но така би трябвало да се проверява.
Точно по твоя въпрос (в същото ръководство):
Западление падения оборотов после отпускания педали управления подавачей топливо:
1) Засорение сливных трубопроводов;
2) Увеличение зазора педали управления подачей топливо;
Трябва да провериш и съпротивлението на педала на газта. При свободен ход и при пълна газ.
Взимаш един Ом-метър и с някой приятел мерите. Много вероятно е да ти се е изтъркал реостата на педала и да подава по малко съпротивление при пуснат педал, от там ГНП-то докато регулира ти падат оборотите.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Сега като прочетох тук в таблицата видях че има дадена стойност за датчика за оборотите.Това е много добре!
За целта трябва да се откачи буксата на компа нали?
А трябва ли да сваля акомулатора?
Малко кофти е че не разбирам руски!?И причините за повредата не мога да разбера какви са?

За целта трябва да се откачи буксата на компа нали?
А трябва ли да сваля акомулатора?

Малко кофти е че не разбирам руски!?И причините за повредата не мога да разбера какви са?

Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Оборотите не ги гледай. Виж какво са ти написали хората. При падане на оборотите след пускане на педала на газта проблема е или в горивопроводите (ти си сменил филтъра, но може да си продухаш маркучите) или в реостата на педала на газта.Nasko_325TD написа:Сега като прочетох тук в таблицата видях че има дадена стойност за датчика за оборотите.Това е много добре!![]()
За целта трябва да се откачи буксата на компа нали?
А трябва ли да сваля акомулатора?
Малко кофти е че не разбирам руски!?И причините за повредата не мога да разбера какви са?
Аз съм откачал компютъра без да свалям акумулатора. Няма проблеми, нито записа грешки.
Свали и пробвай. При натиснат при пуснат педал, при рязко отпускане...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Значи стойноста при натиснат педал на пин 33 и 37 трябва да е 1200ома,а при свободен 1700ома.При мерене на пин 37 и 13 трябва да е 900ома при ненатиснат педал,а при натиснат докрай 1500ома.Нали така?
Не мога да разбера обаче,защо като загрее се оправя работата и не тресе,а остава само едно придърпване от 1200-1500 и това с мощноста?Един път е по-стартова друг път е тромава!?
Ще премеря реостата на газта,да видим какво ще стане?
А за този датчик за оборотите къде се намира някой знае ли?
Да не е този под стартера?
Не мога да разбера обаче,защо като загрее се оправя работата и не тресе,а остава само едно придърпване от 1200-1500 и това с мощноста?Един път е по-стартова друг път е тромава!?
Ще премеря реостата на газта,да видим какво ще стане?
А за този датчик за оборотите къде се намира някой знае ли?
Да не е този под стартера?
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Според таблицата това са положенията и стойностите.Nasko_325TD написа:Значи стойноста при натиснат педал на пин 33 и 37 трябва да е 1200ома,а при свободен 1700ома.При мерене на пин 37 и 13 трябва да е 900ома при ненатиснат педал,а при натиснат докрай 1500ома.Нали така?
Не мога да разбера обаче,защо като загрее се оправя работата и не тресе,а остава само едно придърпване от 1200-1500 и това с мощноста?Един път е по-стартова друг път е тромава!?
Ще премеря реостата на газта,да видим какво ще стане?
А за този датчик за оборотите къде се намира някой знае ли?
Да не е този под стартера?
Датчика за оборотите трябва да е "датчик на колянов вал", т.е. този под стартера.
Като е студен двигателя му трябва повече гориво, ако не ти е наред реостата може да ограничава горивото.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Оборотите леко пропадат понякога М51Д25.....
Ами това хваща ли се като грешка от компа или не го записва?
Забелязах и друго,примерно като я запаля сутрин студена и свали оборотите до 650-700 и почне да прави номера,ако и подам леееко гас примерно до 750-800 започва да прекъсва още повече.Тък тък тък,точно все едно не бачка цилиндър.
Има логика,ако има кофти дюза да пикае и в даден момент да се запалва горивото от компресията и после пак така-докато не загрее.
Само незнам дюзата дали може да бърка помпата(оборотите) като работа?

Забелязах и друго,примерно като я запаля сутрин студена и свали оборотите до 650-700 и почне да прави номера,ако и подам леееко гас примерно до 750-800 започва да прекъсва още повече.Тък тък тък,точно все едно не бачка цилиндър.
Има логика,ако има кофти дюза да пикае и в даден момент да се запалва горивото от компресията и после пак така-докато не загрее.
Само незнам дюзата дали може да бърка помпата(оборотите) като работа?


55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани