износен феродов диск демферен от ИС ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от tZv3t0zAr » 21 Яну 2011, 2:05

е да бе с керамика, ама да му обира вибрациите :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от ръб » 21 Яну 2011, 2:06

Аз ще дам друг пример, макар офф-бмв-топик :D
на баща ми на стария бус, на 150 000км свършва феродото, слага НОВ, изкарва 3000км и се скъсва, набива се феродо от газка на стария, шлайфа се до нужната дебелина и го кара докато не направи 420 000км :D

Колега, колко плочки си решил да слагаш ?

Той щом е решил да слага керамика, значи комфорта не е от значение за човека :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от metodi80 » 21 Яну 2011, 2:12

tZv3t0zAr написа:е да бе с керамика, ама да му обира вибрациите :mhihi:


Дам , нали , то тия каручки и без това са на път да станат нарицателно за кочинки ... та тресе, нетресе , важното е да има 4 колела и двигател , да върви там нещо и да вдига пушек , пък другото не е важно ... разбрах , ясно ... ! :conf: Извинявам се за офф-топика ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от ръб » 21 Яну 2011, 2:16

Тук нещата опират до това, човек за какво си ползва БМВ-то.

Горния пост ми прозвуча малко като коментара на леля ми за колата ми (сина и - братовчед ми има е36 320 купе, лъщи от всякъде със Зендер брони, мноооооого ниско и с 17" М3 Е46 реплики) - "как можа така да си окапазиш колата, разваляш името/имиджа на марката" :mhihi:

Щото моята вътре има една ОМП реплика за волан, 4точков колан+корито и мнооо ламарина :mhihi:
но аз съм я взел за малко пари с цел да се науча да карам кола със задно.

Идеята ми е, че не е задължително (поне спред мен) всички бмв-та да са лъскачи. Нищо лично.
Явно и колегата автор на темата иска да си направи колата за каране .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от Skip_209 » 21 Яну 2011, 2:31

tZv3t0zAr написа:е да бе с керамика, ама да му обира вибрациите :mhihi:



и на 2.5 тдс ли е с демферен маховик?
сега се сещам,че имаше м50-ки с демферен маховик и при тях е така феродото нали?
щот на мен ми трябва 228мм
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 21.12.2010
Местоположение: Варна

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от Invisible » 21 Яну 2011, 4:51

Керамиката за градско каране е мазохизъм . Вероятно сте запознати защо :) А ако е за дрифт колата - отново не е удачен вариант. С какво предназначение е модификацията ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от Vozq_bez_pari » 21 Яну 2011, 7:38

я виж темата колко мн е се е разрастнала :mhihi: в момента имам примери с правени керамики някаде 10 коли на едни даже са без демфери и нямам никакви оплаквания от собствениците но нямат и мн навъртени километри, за едната кола знам че има над 70к километри с керамиката ама е с демфери и обикн притискател
и с обикн не е като с усиления да ти залепва баш ,абе общо взето поносимо добре :mhihi:
незнам кой ме пита или 4х2 или 6х2 плочки ще сложа :angel: :angel:

а за колегата методи няма слагам баш от свършил диск ... ами е с доста хляб още в него ама ще го унищожа :mhihi: :mhihi: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от ръб » 21 Яну 2011, 9:34

Незнам колко коня ти е колата колега, и по-точно колко и е въртящия момент, но след 350-400Нм 4х2 ще омалеят :D
На Нисана, за който бях писал превъртя няколко пъти в определени моменти, и той е с 4х2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от BiTurbo » 21 Яну 2011, 10:16

10мм е дебел точно да, аз съм мерил на 320ка чисто нов. Стария беше 8мм дебел, но не беше си заминал, сменихме комплекта заради аксиален лагер, май към 6мм си заминават вече....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от Vozq_bez_pari » 21 Яну 2011, 13:25

ръб написа:Незнам колко коня ти е колата колега, и по-точно колко и е въртящия момент, но след 350-400Нм 4х2 ще омалеят :D
На Нисана, за който бях писал превъртя няколко пъти в определени моменти, и той е с 4х2


купих вече 12 плочки на 6х2 ще го правя да си има запас да съм подготвен

BiTurbo написа:10мм е дебел точно да, аз съм мерил на 320ка чисто нов. Стария беше 8мм дебел, но не беше си заминал, сменихме комплекта заради аксиален лагер, май към 6мм си заминават вече....
[quote="BiTurbo"]
от колега разбрах че на лук са по дебели а на сакса са по тънки аз явно трябва да видя оргиналните дискове на бмв колко са дебели ще пробвам направо при представителите във варна карс

а този който си работеше добре на колата беше 8.5 дебел ама оргиналния феродов диск
май ще го докарам на 9 мм най добре...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от BiTurbo » 21 Яну 2011, 14:22

Vozq_bez_pari написа:от колега разбрах че на лук са по дебели а на сакса са по тънки аз явно трябва да видя оргиналните дискове на бмв колко са дебели ще пробвам направо при представителите във варна карс

а този който си работеше добре на колата беше 8.5 дебел ама оргиналния феродов диск
май ще го докарам на 9 мм най добре...


този, който аз мерих и е 10мм беше на Sachs, но беше за кола без климатик, не зма това конструктивно влияе ли на дебелината на диска......
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от Vozq_bez_pari » 03 Фев 2011, 21:17

ся някой ако каже дали и притискателите от демферен и обикновен съединител са разли4ни ?


и ся да си отговоря сам :mhihi: нестига 4е пристискателите им се различават ами и маховиците са различни :mhihi:

долу горе стана :smoke: :mrgreen: тия дни ще го балансирам

ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 9.05.2008
Кара: м50б28

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от митко-бмв1 » 21 Фев 2012, 18:39

колега може ли да споделиш от каде купи плочките и цената им ако е удобно :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: Сливен, Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е-34 525i, E-39 520i, E-36 320i

Re: износен феродов диск демферен от ИС ?

Мнение от miro_mcm » 12 Окт 2012, 11:32

Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook