Помагайте. Главина или?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Помагайте. Главина или?
Здравейте, преди месец започна да се чува едно виене отпред ляво. С времето се усили. При завой надясно, виенето изчезва а в останалото време се чува повече от двигателя. Насочих се към предна лява лагер-главина. Смених я веднъж, но шума остана. Реших, че съм сложил скапана. Вчера свалих от старата ми кола друга, която докато беше в движение, не издаваше звуци. Снощи я сложих, обаче днес като покарах с ужас установих, че виенето е налично. Въпросите са два:
Бъркам с проблема, като си мисля, че е в главината или и е*авам майката при слагането.
Задната черупка на лагер главината се отдели при изваждането. После я напасвам на съчмите и ги поставям заедно на оста. Проверявам за проблема в лагера, като клатя гумата хващайки я в ляво и дясно. Усеща се лек луфт,който го няма на дясното колело.
Дайте некви идеи, какво да правя. От къде е този луфт?
Бъркам с проблема, като си мисля, че е в главината или и е*авам майката при слагането.
Задната черупка на лагер главината се отдели при изваждането. После я напасвам на съчмите и ги поставям заедно на оста. Проверявам за проблема в лагера, като клатя гумата хващайки я в ляво и дясно. Усеща се лек луфт,който го няма на дясното колело.
Дайте некви идеи, какво да правя. От къде е този луфт?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- teodorski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 175Nm
Re: Помагайте. Главина или?
Според мен щом при завой надясно виенето изчезва значи е дясната главина 

- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
Re: Помагайте. Главина или?
да наистина, понякога се случва да се чува от едната страна а да е от другата. иначе гледам че нов лагер няма да слагаш, поне стария така и така като се сваля се случва често да се разглоби, махни и предната черупка накисни го в бензин или нешто подобно да се обезмасли много добре и го огледаи за нараняваня по цимантацията. ако няма, стабилно го мажеш с подходяща грес,ако не се лъжа темперетуро устоичива, зглобяваш го и си ти.
- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Помагайте. Главина или?
При мен беше същото, точно лагера си е
Лагера е, ама левия или десния. Аз хубаво си мислех, че съм сгрешил страната, но тогава защо имам луфт в лявото колело а в дясното няма? Аз и преди съм го имал тоз проблем с дизела. Там обаче смених целия макферсон и не си спомням на коя страна кат завивах се чуваше.
махни и предната черупка накисни го в бензин или нешто подобно да се обезмасли много добре и го огледаи за нараняваня по цимантацията.
Ами отзад като ги гледам съчмите и под и между тях има едни парченца, които се държат само от греста. Това ли е циментацията? Така ли трябва да е?
понякога се случва да се чува от едната страна а да е от другата
Нали знаеш, че съчмите са в два реда. Мислех и стигнах до извода, че в завоя наляво тежестта отива на външния кръг от съчми, а иначе си е на двата или вътрешния, тоест в ляво да е проблема, при положение, че има луфт в колелото.
Не знам кво да направя. Пак ли да я отворя лявата? Как да се уверя, че проблема е в дясно? Някак си не искам да отварям там ако няма нужда.
Последна промяна KPETEH на 03 Фев 2011, 13:56, променена общо 1 път
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Помагайте. Главина или?
Не помня при мен на какъв завой виеше, но точно на гумата с луфта сменихме лагера и се оправи 

Tux0 Ca !


- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Помагайте. Главина или?
Аз също смених на скоро лагер главина на предно дясно колело, но луфта и при мен остана и сега има и някакво потропване. Взех си оригинален лагер, смених всичко по окачването и вече нямам идея какво може да е.Чакам да се стопли и я почвам пак да разглобявам всичко.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Помагайте. Главина или?
КРЕТЕН - написаха ти го 2ма 3ма:
Десен завой ако вие значи ти е лявата
Ляв завой ако вие значи е дясната
Толкоз, а луфта в колелото може да не е от главина, както сам си видял след смяната й от лявата страна.
Хайде сега като гледаш за луфт следващия път да вдигнеш колата и като мърдаш колелото с луфта, гледай рейката и накрайника
Десен завой ако вие значи ти е лявата
Ляв завой ако вие значи е дясната
Толкоз, а луфта в колелото може да не е от главина, както сам си видял след смяната й от лявата страна.
Хайде сега като гледаш за луфт следващия път да вдигнеш колата и като мърдаш колелото с луфта, гледай рейката и накрайника

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Помагайте. Главина или?
Ем добре бре, ще сменя дясната, ама направо с макферсона и ще пиша кво станало. Тфа с луфта ще го видим значи. Как ми се скара, да ти бех звъннал да те питам Деяне, както си мислех преди да пиша хех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Помагайте. Главина или?
извинявай
ти ся на адаша на сина ти ли ше се цупиш

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
Re: Помагайте. Главина или?
Мойта рейка беше много дроб,смених я и изчезнаха странните луфтове в предницата 

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Помагайте. Главина или?
Те луфтовете в предницата не се изчерпват само с рейки и лагери на главина.
то не е шарнири, накрайници, опорни лагери на аморт. та дори и до водачи на спирачни апарати, а знаеш ли дори има тампони на носачите
Ама всеки си тълкува луфта посвоему и зор се гадае от един форум, ма както казват диагностика по телефон ти правят от павара и тва си е
то не е шарнири, накрайници, опорни лагери на аморт. та дори и до водачи на спирачни апарати, а знаеш ли дори има тампони на носачите

Ама всеки си тълкува луфта посвоему и зор се гадае от един форум, ма както казват диагностика по телефон ти правят от павара и тва си е
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
Re: Помагайте. Главина или?
Съгласен съм с колегата по горе......има и вариант да направиш като мен,сменяй всичко по предницата 

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Помагайте. Главина или?
Е значи на мен ми остана да сменя само рейката, ако успея да намеря читава мехенична 

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани