Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от Dimitroff » 28 Яну 2011, 10:23

katronski_br написа:А мислите ли че за оцветеният антифриз никой не се е сетил досега. Защо според вас има електриково зелени или електриково червени антифризи???


Щото в самите антифризи има разлика! (химичен състав!)
"Червения" е предназначен за едни мотори, а "Синия" за други :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.11.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от CrookS » 28 Яну 2011, 10:36

Здравейте! Купих моето Е-46 318i преди около 3 месеца. След щателни проверки и оглеждания се реших и го взех. След като го закарах за регистрация в КАТ, щастлив тръгнах към вкъщи. 4км. след КАТ охладителната ми течност изтече... Отворих колата..казана спукан. Купих си казан и го смених. Проблемите продължиха, защото колата започна да вдига температура над нормалното по цифровия термометър (около 110 градуса на място). През цялто време пипах маркучите, които след напълно загряла кола стояха доста твърди, но се успокоявах с това, че налягането е по-високо при работещия на 105 градуса автомобил. При първото ми изкарване на колата извън града, на автомагистрала Хемус, по големия баир карах около 10-ина минути със около 160-170 км/час и ..познайте...антифриза излетя :) Този път се оказа един маркуч, който влиза в тройника който стои отзад на главата (същия тройник бях сменил предварително по указание на форумците:). Направих някаква сглобка и завърших пътуването. Като се прибрах си купих маркуч и го смених. Реших да проверя водна помпа и термостат и познайте...при демонтажа на термостата се каза, че термостат няма...а има само коруба... закупих термостат, помпата беше наред.. Надявайки се, че вече вс. е ОК си карах колата, докато не започна да губи много антифриз, под много имам предвид около 300гр. на 150км. Закарах колата в сервиз, за да измерят газовете от казанчето на натифриза...казаха ми да закарам колата напълно загряла... нещо, което мен ме съмняваше да се получи при почти 2 бара налягане..когато отвориха капачката леко по леко с изпускане на налягане... се получи ефекта шампанско....2-ма монтьори станаха на нищо... Колата изхвърли всичкия антифриз, намиращ се в охладителната система... естествено, ефекта от измерването на газовете беше нулев... Свалих главата, едно шлайфане, скенер, напасване на клапаните, смяна на гумички и всички гарнитури и проблема при мен вече е решен...надяваме се поне.. Бих посъветвал тези, които имат течеове, да не бързат с ремонта на глава, тъй като ако теча е малък, а проблема е от главата..неизменно загубата на антифриз ще се увеличи с времето, това признак за проблем с гарнитурата/главата... маркуча сега стои доста по-спокоен и мек от преди.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.11.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от CrookS » 28 Яну 2011, 10:59

и ако антифриза влиза в горивната камера и го изгаря, какъвто и цвят да бъде той, няма как да се хване.. според мен поне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 5.05.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 318i m43
Мечтае да кара: X6 --- ----

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от StelllsKi » 28 Яну 2011, 18:23

Колега би ли споделил колко левчета ти излезе ремонта с всичките процедури около шлайфане на глава и другите подобни.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от katronski_br » 28 Яну 2011, 18:47

Dimitroff написа:
katronski_br написа:А мислите ли че за оцветеният антифриз никой не се е сетил досега. Защо според вас има електриково зелени или електриково червени антифризи???


Щото в самите антифризи има разлика! (химичен състав!)
"Червения" е предназначен за едни мотори, а "Синия" за други :idea:



яркият електриков цвят не е заради химичните му съставки против замръзване и тен подобни. естествено че има разлика между съставките на антифризите с различни цветове . но яркият забелязващ се цвят е за откриване на течове, поне така съм виждал да пише на етикетите. естествено не са всички с еднакув цвят за да не се мешат различните.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от Zagy » 28 Яну 2011, 19:45

Аз пък да ви пална фитила :smoke: - 95% че и повече от състава на антифриза е напълно еднакъв при всички производители. Гликоген и етилен-гликол. Ако не вярвате - вижте съдържанието на етикета :winky: Така че според мен е все тая какъв антифриз ползвате, стига примерно цвета да е същия като тоя на колата. Единствено цветната кодировка има някакво значение (според мен е много малко ма карай)...
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от katronski_br » 28 Яну 2011, 20:01

че е така- така е не се различават много антифризите
чъвал съм че при горивата разликата е под един процент,с маслата е същата работа.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от Dimitroff » 28 Яну 2011, 20:24

Да, бе...то и при луканките е същата работа... :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от © » 29 Яну 2011, 22:38

Zagy написа:Аз пък да ви пална фитила :smoke: - 95% че и повече от състава на антифриза е напълно еднакъв при всички производители. Гликоген и етилен-гликол. Ако не вярвате - вижте съдържанието на етикета :winky: Така че според мен е все тая какъв антифриз ползвате, стига примерно цвета да е същия като тоя на колата. Единствено цветната кодировка има някакво значение (според мен е много малко ма карай)...

И аз така си мислех - всички са еднакви, но след като нялях няколко литра БМВ антифриз, вече не мисля така :mhihi:
Плаща се за марка, качество на съдържанието и т.н. и за опаковка даже :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от Zagy » 30 Яну 2011, 13:41

© написа:
Zagy написа:Аз пък да ви пална фитила :smoke: - 95% че и повече от състава на антифриза е напълно еднакъв при всички производители. Гликоген и етилен-гликол. Ако не вярвате - вижте съдържанието на етикета :winky: Така че според мен е все тая какъв антифриз ползвате, стига примерно цвета да е същия като тоя на колата. Единствено цветната кодировка има някакво значение (според мен е много малко ма карай)...

И аз така си мислех - всички са еднакви, но след като нялях няколко литра БМВ антифриз, вече не мисля така :mhihi:
Плаща се за марка, качество на съдържанието и т.н. и за опаковка даже :mhihi:

Я кажи каква е разликата? Щото аз съм с обикновен антифриз...
Si non confectus, non reficiat.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от © » 30 Яну 2011, 16:33

БМВ антифриз - все едно наливаш олио :mhihi:
През ръцете ми минават доста видове антифриз, в смисъл продавам го, някои си замръзват както са така концентрат (имаше случай с една туба на ИНСА). Има антифриз от 2,40-50лв за литър концентрат -60 градуса има и от 8-10лв литъра (на БМВ)
Просто няма как да са едни и същи
След като източихме старият антифриз - предполагам БМВ отново, го проверихме с някакъв уред за антифриз. Според него щеше да замръзне при минус 40 градуса

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от Zagy » 30 Яну 2011, 16:59

Е не знам на какъв антифриз си попадал - аз взимам един обикновен син на Валволин - все едно сипвам "Калиакра" - яко мазньоч. Цената беше 6-7 лева литъра. Предполагам има и боклуци де, но не съм виждалл. Даже тоя на Верила е мазен и си мирише както трябва.
Si non confectus, non reficiat.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от © » 30 Яну 2011, 18:21

предполагам този валволин е достатъчно добър, пък и цената му е почти като на БМВ, който също е син
като каза обикновен си представих някой в прозрачни туби наливан в някой гараж

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.11.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от CrookS » 31 Яну 2011, 9:29

Колега StelllsKi ремонта на главата със скенер, пасване на клапани, шлайфане и гумички -140лв... другите неща сам и гарнитурите около 180лв..зависи какви си търсиш. Най-добре е да не се стиснеш и да купиш нови болтове за главата..нещо, което аз не направих :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 5.05.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 318i m43
Мечтае да кара: X6 --- ----

Re: Антифирза изчезва, въпрос за диагностика.

Мнение от StelllsKi » 01 Фев 2011, 20:00

Колеги при мен май се вижда вече проблема с теча къде е.Днес установих че около водната помпа има антифриз след 200км каране извън града се появи,но въпреки това не ми се струва много да тече от там.Разширителното казанче се изпразва за два три дни градско каране или около 100км а казанчето е към 300грама което никак не е малко.И все пак ще сменя помпата.Тази която ми предложиха е SVAG или нещо подобно немска за 82лв с пластмасова турбинка.Вече изключвам варианта да имам проблем с главата или гарнитурата защото не съм забелязал досега да ми загрява повече колата стрелката си кове на 12h и не мърда нито надолу нито нагоре, но ще видим дали ще спре теча като сменя водната помпа.Благодаря на колегата за инфото с цените на процедурите по шлайфане на главата, и ще ви помоля да ме посъветвате каква водна помпа да си сложа.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook