Уместно ли е да се монтира...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 16.01.2006

Уместно ли е да се монтира...

Мнение от Kol » 16 Яну 2006, 20:03

Дават ми акъл да махна перката за охлаждането с пласмасите около радиатора и да се прикрепи ел. перка към радиатора на (Е36;320) като на другите коли (ставало директно от някои коли)...знаете...включват през датчик за температура, само когато трябва...и са много ефективни...БМВ то е изумителен автомобил-няма по-добре проектирана кола ИЗОБЩО!!! Но този лайнян термо-съединител на перката се прееба и прегях хубавата тупалка! Или само да сменя термо патрона на перката...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 16 Яну 2006, 20:13

добре дошъл сред нас .. смени си виското(патрона както го наричаш) недей побългарява колата ,защото наистина е проектирана достатъчно добре .. а и ще ти излезе по евтино от нова перка с ел.мотор и датчик:)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 16.01.2006

Мнение от Kol » 16 Яну 2006, 20:34

Ааа благодяря ти! Едва ли ше я преправям...:) Само свръх-ентусиаст ще подобрява охлаждането...ама има всякакви...;) п.п. аватара ти ми събра очите;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 16 Яну 2006, 21:02

от оригиналното по хубаво няма - това е BMW аз те съвтевам същото!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 16 Яну 2006, 22:20

На М50 много трябва да се внимава и с водната помпа.Ако не си я
сменил,по-добре го направи,но с такава,която е с метално витло.
Процедурата излиза стотина лева,но спестява 10 пъти повече ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 16.01.2006

Мнение от Kol » 16 Яну 2006, 22:26

bmwdriver написа:На М50 много трябва да се внимава и с водната помпа.Ако не си я
сменил,по-добре го направи,но с такава,която е с метално витло.
Процедурата излиза стотина лева,но спестява 10 пъти повече ;)
Ааа не е пипана сигурно...карам я от август м.г. оргинално от пласмаса ли е витлото...да не се бъзикаш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 16 Яну 2006, 22:51

От пластмаса е оригиналното витло.Смени я навреме,защото води до големи разправии.
Ето ти един линк,ако не вярваш :arrow: http://www.bimmerworld.com/html/water-pumps.htm
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 17 Яну 2006, 2:33

Определено виското е по-добре за мен специално ;) Да не говорим че наистина фабричнато си най-добре,независимо каква е колата и как е проектирана.Всичко си е сметнато и премислено от конструкторите.А това че е БМВ е още един критерий за качество :idea:
Прегрявал съм кола и си виждал как прегряват такава с ел.датчик :( Оказа се не добре обезвъздушена и вдигна изведнъж градуси...
One passion,one car,one life...

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 17 Яну 2006, 2:53

Нещо ме съмнява да е само от виско прегряването :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Яну 2006, 10:02

да де това е другото ,щото аз карам с поиздухано виско от 3 години и не загрява,даже лятото на климатик и градско .. ако в това време -5, -10 прегрява 100% не е от виското

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 17 Яну 2006, 18:05

Оригинално с виско е добре, но лапа коне :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 16.01.2006

Мнение от Kol » 17 Яну 2006, 18:19

sith написа:Оригинално с виско е добре, но лапа коне :D
Ако помислим трезво решението е добро, понеже е просто от там и надежно...(докато другата система е доста по-сложна ел .двигател. кабели, датчик)...но, но работи когато трябва...и аз мисля, че температурният режим без виско е по-добър, колата по-икономична...но БМВ конструкторите са известни с традиционализма си...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 17 Яну 2006, 18:21

Alexi написа: .. а и ще ти излезе по евтино от нова перка с ел.мотор и датчик:)



Понеже скоро размазах другата кола, си купих ел. перка с дифузьора към нея и стойките за монтиране (универсални) към радиатора + датчика за 30лв :lol: Тва втора ръка де, перфектни :mhihi:

колко пара е виското? и наистина май краде коне :) Иначе верно, че от оригиналното по-добро няма. Особено за нова кола.. ние с Е30ките побългаряваме яко :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 16.01.2006

Мнение от Kol » 17 Яну 2006, 18:24

Съзнавам, че това е по-добре, но не бих го направил... от любов...както бях чел, един колега тук...:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Яну 2006, 19:47

ами 120-180 лв е виското в зависимост от производителя .. ако не е зацепило надали краде някви коне ,а зацепило едва ли надвишава конете които краде ел.мотора(ся да не кажете че той не краде коне щото е на ток :mhihi: )

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook