Конденз във фара?-Решен е проблема
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Конденз във фара?
Dpy написа:Пробвайте със силикона, нищо не пречи, дори не личи.
Тези които нямат да не са с ксенон и понеже топли доста да исушава това което обикновена крушка не може,понеже съм виждал кат топи от вън за секунди,а мойте обикновенните не,камо ли отвътре.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Конденз във фара?
моя ксенон на късите след каране около 10-20 мин каране изсушава от едната страна но на дългите си остава и после минава пак над късите 

Re: Конденз във фара?
С обикновени халогенни крушки съм и не се потят. Истината е че наистина ксенона доста повече грее, ся заради него трябва да си изкарвам и трафовете на енджълите навън, че ще им разкаже играта. Може да се потят на някой също и ако са рязани или дупчени капачките за да минават кабелите към баластите или трафове за енджълите. Аз сега като ще ги дупча, поради по-горе изброените причини, около кабелчето през дупката ще уплътнявам със силикон. По принцип няма никва логика, ако са херметически затворени фаровете да се потят. Някои казват че имало отдушници уж против изпотяване, на моите(зкв с лупа) няма такива неща и са си затворени херметически(уж де:mhihi: ). Примерно мигачите ми(депо) имат по две дупчици уж против изпотяване, ама точно с тях се потяха и сега съм ги затапил и нямам проблеми. Та оттам ми идва и логиката с фаровете.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Конденз във фара?
...
Последна промяна nickstorm на 03 Дек 2012, 16:47, променена общо 1 път
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Конденз във фара?
Някои може и да имат, споменатите от мен(зкв с купа нямат) разглобявал съм ги поне 3-4 пъти, в момента са ми под леглото дори 

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Конденз във фара?
И аз го имах тоя проблем и откакто махнах капачките на дългите забравих за него.С ксенон съм и нормални габарити
ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Конденз във фара?
Относно запотяването на фаровете, аз свалих капачките на горните вентилационни отвори и сега положението е долу горе добре (запотява се само единия фар и то малко). Като се постопли ще сваля капачките и на долните вентилационни отвори, че в тоя студ да свалям фаровете....
Това изобщо не е вярно, а даже е точно обратното. Отделяната топлина е правопорционална на консумираната мощност. Халогените консумират 55 вата, а ксенона 35. Следователно ксенона грее с около 30% по-малко от халогена.

Dpy написа:...Истината е че наистина ксенона доста повече грее, ....
Това изобщо не е вярно, а даже е точно обратното. Отделяната топлина е правопорционална на консумираната мощност. Халогените консумират 55 вата, а ксенона 35. Следователно ксенона грее с около 30% по-малко от халогена.
Re: Конденз във фара?
Явно не си карал или ако си карал, не си си слагал ръката отпред
Пробвай на няква кола с халогенна и на друга с ксенон да видиш. На един авер на 5-цата автърмаркет фаровете му даже се пукнаха стъклата, кат сложи ксенона

Пробвай на няква кола с халогенна и на друга с ксенон да видиш. На един авер на 5-цата автърмаркет фаровете му даже се пукнаха стъклата, кат сложи ксенона

Re: Конденз във фара?
Dpy написа:Явно не си карал или ако си карал, не си си слагал ръката отпред![]()
Пробвай на няква кола с халогенна и на друга с ксенон да видиш. На един авер на 5-цата автърмаркет фаровете му даже се пукнаха стъклата, кат сложи ксенона
Пробвал съм, пробвал съм. Даже на моята кола като сложих ксенона на единия фар запалих фаровете да видя разликата. И ксенона грее по-малко. С мой приятел заедно си сменихме стъклата на късите (на БОШ са пластмасови и пожълтяват) с нови. Аз обаче тогава сложих и ксенон, с той остана с халоген и сега неговите пак са почнали да пожълтяват, а моите са си перфектни.
Горното не го твърдя само аз, а и сайтовете за ксенон. Порови малко в нета, почети (например тук http://autostylemania.com/bg/hid-xenon-info.html), все пак интернет не е само за писане, а и за четене.
Аз по тоя въпрос казах, каквото мисля и повече няма да се опитвам да просветлявам някого, който не иска да е просветен. Поздрави.
Re: Конденз във фара?
Аз съм със свъвсем други наблюдения, но както и да е, не обичам да споря за нещо в което съм сигурен
Не ми се четат глупости, чел съм където ми трябва и не смятам да си губя времето в няккъв семшен сайт за китайският ксенон, който пък има малко общо с оригинално скаган на бмв да речем.

Не ми се четат глупости, чел съм където ми трябва и не смятам да си губя времето в няккъв семшен сайт за китайският ксенон, който пък има малко общо с оригинално скаган на бмв да речем.
- gym_boy
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.09.2009
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: E36 M3 evo
- Детайли за колата: E36 M40B16 SDN 1994г.
Re: Конденз във фара?
Здравейте,момчета аз имах същия проблем присъщ за нашите колици а по моите наблюдения и за по-новите модели.Аз съм със ZKW.Конденз се образуваше в левия ми фар,преди месец сложих ксенон и пак,наистина е много дразнещо
.Но !!! Размонтирайте фара,отстранете декоративното стъкло което се държи на четери щипки две отгоре и две отдоло,обикновенно уплътнението е износено и от там идва проблемът,трябва просто да го обърнете обратно.А,аз за по-сигурно сложих и малко селикон,но /малко/ защото после когато сглобявате се закопчава трудно. И това е сглобявате и се наслаждавате на визията на автомобилчето. Забравих да отбележа че,пробвах доста други хватки но само това свърши работа при мен.А може да пробвате и със силика гел /онези малки пакетчета с топченца в тях които се поставят в опаковките на новите стоки за обиране на влагата/ поставете по едно пакетче във всеки фар и ако конденза не е фрапиращ ще свърши работа.Успех!

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Конденз във фара?
Аз на втора кола карам Ксенон и съм останал с впечатлението,че требва да карам 2 часа да загрее малко фара.
ТДС - Турбо Див Селянин
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Конденз във фара?
Bavarishe написа:Аз на втора кола карам Ксенон и съм останал с впечатлението,че требва да карам 2 часа да загрее малко фара.
Логично е само като се види устройството на лампите. Ксеноновата свети чрез газа в нея, а обикновената си е една жица (реотан).

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Конденз във фара?
и аз съм чул такива неща ма колегите отгоре пишат други работи
ТДС - Турбо Див Селянин
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани