Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
здр!
от няколко месеца имам един проблем с дигиталния климатроник. изчетох всички теми свързани с това, но не намерих някой да има моите болежки. имам следния проблем както си работи климатроника , първо спираше да върти вентилатора а климатроника си светеше и си показваше градусите. след като почетох реших да сменя този кондензатор, който го посочват като причина, след като го сменихме проблема си остана, но сега гасне всичко и гасне след като вдигна градусите над 25 и работи известно време и спира, като изгася колата и след това дам на контакт се чува едно цъкане, което установих че е от релетата, като махна релетата цъкането се прехвърля някъде при вентилатора. като изгася колата от контакт и постой така няколко минути и климатроника тръгва. и вчера го свалих отново да го проверим за студени спойки и дали няма нещо прекъснато сменихме всички кондензатори, но проблема си остана. като работи на 22 градуса работи нормално щом го усиля на и над 25 градуса спира. четох за прословутия таралеж, степените ми работят всичките, единствено ме притеснява, че като го пусна имам един играене на оборотите, но на дисплея не се отразява. забравих да добавя, като спре да работи забелязах, че започват да работят реотаните на задното стъкло
благодаря !!!
от няколко месеца имам един проблем с дигиталния климатроник. изчетох всички теми свързани с това, но не намерих някой да има моите болежки. имам следния проблем както си работи климатроника , първо спираше да върти вентилатора а климатроника си светеше и си показваше градусите. след като почетох реших да сменя този кондензатор, който го посочват като причина, след като го сменихме проблема си остана, но сега гасне всичко и гасне след като вдигна градусите над 25 и работи известно време и спира, като изгася колата и след това дам на контакт се чува едно цъкане, което установих че е от релетата, като махна релетата цъкането се прехвърля някъде при вентилатора. като изгася колата от контакт и постой така няколко минути и климатроника тръгва. и вчера го свалих отново да го проверим за студени спойки и дали няма нещо прекъснато сменихме всички кондензатори, но проблема си остана. като работи на 22 градуса работи нормално щом го усиля на и над 25 градуса спира. четох за прословутия таралеж, степените ми работят всичките, единствено ме притеснява, че като го пусна имам един играене на оборотите, но на дисплея не се отразява. забравих да добавя, като спре да работи забелязах, че започват да работят реотаните на задното стъкло
благодаря !!!
Последна промяна kolov на 09 Яну 2011, 19:53, променена общо 1 път

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
Компресор?Сори не видях,че само за парното става на въпрос
След като си проверявал всички тези неща остава нещо самото управление да прави проблем.

Последна промяна S7 на 09 Яну 2011, 19:52, променена общо 1 път
Re: Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
ами нее компресора си е здрав защото сам го преверявал, пък компресора не работи ли само когато е на вклучен климатика
това става когато пусна парното а и лятото ми го направи и на пуснат климатик
това става когато пусна парното а и лятото ми го направи и на пуснат климатик

Re: Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
и на климатик ми го е правило ама се оправя след известно време. кое управление ?

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
Според мене проблема е в дигиталното управление,може да има някоя студена спойка и да се проявява от време на време,след като таралежа е добре.... Ако можеш намери от някой с такова Бмв и смени да видиш с неговото диг.управление дали ще го има същия проблем.Ама това според мене,изчакай и други мнения.
Re: Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
прегледахмего и за студени спойки всичко в което се съмняване го презапоихме цялата история продалжава, решил съм да сложа др таралеж да пробвам все пак дали няма да се оправи

- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
таралежа е само за вентилатора, като не бачка просто не върти вентилатора ,при мен имаше подобни проблеми само правеше градусите от ляво на 16 а от дясно на 32, пускаше и спираше клапата за въздуха в купето когато си реши без да го пипам и др.подобни аномалии,не се оправи със смяна на въпросното кондерзаторче и припояване а като смених цялото управление!
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
Пробвай да шунтираш таралежа, демек в него влизат 5 кабела - 4 дебели и 1 тънък дебелите са съответно + и - от акумулатора да речем и + и - към вентилатора, махаш таралежа от уравнението климата духа на макс нон стоп и си играеш с градусите ако не спре да духа - таралежа е за смяна, просто още не е изгорял докрай и като прегрее спира като се охлади тръгва - тва е основният признак на умиращ ежко.Схема на кабелите по цветове мисля че се намира във форума.
Другият вариант е лоша връзка на клемата на вентилатора, което също е често срещано явление, та дигаш предният капак разглобяваш в дъното на коша отгоре пластмасите стигаш до вентито вадиш клемата, режеш я, слагаш нова, пръскаш с контактен спрей, сглобяваш и тестваш.
И двата варианта отнемат не повече от 30мин само внимавай да не изпочупиш чоповете и пластмасите отпред, също така като вадиш буксата на таралежа имай едно на ум че бакелита за 15 години така се е опекъл че може да стане на парчета
Другият вариант е лоша връзка на клемата на вентилатора, което също е често срещано явление, та дигаш предният капак разглобяваш в дъното на коша отгоре пластмасите стигаш до вентито вадиш клемата, режеш я, слагаш нова, пръскаш с контактен спрей, сглобяваш и тестваш.
И двата варианта отнемат не повече от 30мин само внимавай да не изпочупиш чоповете и пластмасите отпред, също така като вадиш буксата на таралежа имай едно на ум че бакелита за 15 години така се е опекъл че може да стане на парчета
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем !!!!! свързан с дигиталния климатроник ?
Остана да почерпиш 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани