Моля собствениците на е46 Компакт - 320 TD за съдействие...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- zxsport
-
Моля собствениците на е46 Компакт - 320 TD за съдействие...
Привет колеги!
Интересувам се от модела Е46 (320 TD) Compact.
В "търсачката" открих само 2 неща: едното е свързано с разхода (4,5-6,5/100 км) на колега, в който се усъмниха всички, и второто е за сменена част от охладителната система (на стойност 700 лв., така разбрах).
Ще започна с това, че съм имал бензиново БМВ (Е34 с М50Б20, за 5 год.) и не ми се иска да повторя – винаги съм сменял на време части и съм го поддържал на ниво, и въпреки това преминах през какви ли не перипетии: смяна клапани (24 бр.), сонда, дебитомер, нов комп, лули, бобини, гумички на всмукателите и к'ви ли не е простотии ... и колата ту вървеше - ту не вървеше ... мъкаа! Годишно съм минавал макс. 10 хил. км. /год (не е като да съм я "скапвал" от каране) ... естествено срещу задължителният разход от МИНИМУМ 15/100 бензин! А лятото като пусна "2-у зоновия климатроник" и се чудех тази кола върви или пълзи ... надбягвах се само с Жигулите и бакшишите ... ама за сметка на това гореше 15 + бензин ... и 6,5 литра скъпо масло .... Писна ми и я продадох!
Чета, че новите дизелови БМВ-та вървели доста по-прилично (ако не "сток", то с "рамап") от бензиновите (за 150 коньовите версии иде реч) и харчели по-малко ... но къде е истината и защо ако горенаписаното е вярно, не се карат масово дизели? Може би поради скъпи "части/обслужване/консумативи" на дизела ... и тук питам - "Колко скъпо е за поддържане" Е46 - 320 ТД, и кое да гледам като го купувам? Кое е слабото/скъпото място на Е46 - 320 ТД? Турбина, дюзи, свещи, дебитомер ... има ли още, и как да разбера, че дадената част е за смяна?
В момента се чудя дали си сменя ПЕРФЕКТНАТА 124-ка (бензинов Мерцедес, вс. екстри + АГУ) за Е46 – 320 тд, , защото ми писна постоянно наливам и газ и бензин ... и да смятам 13/100 газ, ама и да зареждам 40 лв./месец бензин „за палене” ... то излиза все едно дали карам дизел или бензин с АГУ ... поне от към пари!! В крайна сметка с АГУ-то освен проблеми друго не мога да очаквам ...
Техническите показатели (по книжка/ Интернет) – 8.7 до 100 км/ч - ебаааси нафтовата кола ... при това "сток" ...!!! Колко би станало ако е с „ремап” (както всички знаем, ни обещават поне + 30 %)? Може би 195 HP/при среден разход 5,5-6,5 литра дизелово гориво?! Уникално би трябвало да е ... поне по параметри ... и бих се радвал да се запозная с колега, да му платя да ме повози, без значение дали е с чип или е „сток”!
Интересувам се от модела Е46 (320 TD) Compact.
В "търсачката" открих само 2 неща: едното е свързано с разхода (4,5-6,5/100 км) на колега, в който се усъмниха всички, и второто е за сменена част от охладителната система (на стойност 700 лв., така разбрах).
Ще започна с това, че съм имал бензиново БМВ (Е34 с М50Б20, за 5 год.) и не ми се иска да повторя – винаги съм сменял на време части и съм го поддържал на ниво, и въпреки това преминах през какви ли не перипетии: смяна клапани (24 бр.), сонда, дебитомер, нов комп, лули, бобини, гумички на всмукателите и к'ви ли не е простотии ... и колата ту вървеше - ту не вървеше ... мъкаа! Годишно съм минавал макс. 10 хил. км. /год (не е като да съм я "скапвал" от каране) ... естествено срещу задължителният разход от МИНИМУМ 15/100 бензин! А лятото като пусна "2-у зоновия климатроник" и се чудех тази кола върви или пълзи ... надбягвах се само с Жигулите и бакшишите ... ама за сметка на това гореше 15 + бензин ... и 6,5 литра скъпо масло .... Писна ми и я продадох!
Чета, че новите дизелови БМВ-та вървели доста по-прилично (ако не "сток", то с "рамап") от бензиновите (за 150 коньовите версии иде реч) и харчели по-малко ... но къде е истината и защо ако горенаписаното е вярно, не се карат масово дизели? Може би поради скъпи "части/обслужване/консумативи" на дизела ... и тук питам - "Колко скъпо е за поддържане" Е46 - 320 ТД, и кое да гледам като го купувам? Кое е слабото/скъпото място на Е46 - 320 ТД? Турбина, дюзи, свещи, дебитомер ... има ли още, и как да разбера, че дадената част е за смяна?
В момента се чудя дали си сменя ПЕРФЕКТНАТА 124-ка (бензинов Мерцедес, вс. екстри + АГУ) за Е46 – 320 тд, , защото ми писна постоянно наливам и газ и бензин ... и да смятам 13/100 газ, ама и да зареждам 40 лв./месец бензин „за палене” ... то излиза все едно дали карам дизел или бензин с АГУ ... поне от към пари!! В крайна сметка с АГУ-то освен проблеми друго не мога да очаквам ...
Техническите показатели (по книжка/ Интернет) – 8.7 до 100 км/ч - ебаааси нафтовата кола ... при това "сток" ...!!! Колко би станало ако е с „ремап” (както всички знаем, ни обещават поне + 30 %)? Може би 195 HP/при среден разход 5,5-6,5 литра дизелово гориво?! Уникално би трябвало да е ... поне по параметри ... и бих се радвал да се запозная с колега, да му платя да ме повози, без значение дали е с чип или е „сток”!
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Моля собстевениците на е46 Компакт - 320 TD за съдействие...
Ако 124-ката ти е перфектна не я продавай като вземеш БМВ, това е /поне за мен/, един от последните здрави немски автомобили, правени от желязо, а не пластмаса, при това с непрентенциозна и несложна техника. Нямам 46-ца, ама лично аз съм резервиран сериозно към какъвто и да е дизел на старо, а и защо гледаш точно компакта. При Е46 има добри бензинови мотори, огледай и тях. Слагай газов инжекцион и карай с него, че при тази цена на дизела....... Все пак ще се включат и колеги, които са по-навътре в материята, които да са ти по-полезни. Успех.
only rear wheel drive
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Моля собствениците на е46 Компакт - 320 TD за съдействие...
Можеш да погледнеш тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=144992, и нормален разход на Е46 седан дизел би трябвало да варира извънградско между 6-7 на 100 и градско 8-9 на 100 все пак зависи от стила на каране. Веднъж на една Е46 седан 136 кончета по борд даде 6.5 на 100 градско, а относно частите да не би на Мерцедес да са по евтини. Едва ли мен ме ошушкаха 600 лв
само за 20 оригинални болтове на джантите мерцедес
. ПС това не беше в БГ ако беше в БГ едва ли щях да дам 600 лв за едни болтове, 



Re: Моля собствениците на е46 Компакт - 320 TD за съдействие...
Колега,
До колкото рабирам търсиш горе-долу съвършената кола - много върви, малко гори и не се чупи - ако питаш мен те такива нема.
1. Относно Е34-ката: какво очакваш от автомобил 2 тона с двигател 2 литра. Можеш да очакваш комфортна возия, стабилност в завоите и неща от гледна точка на лукса, ама да очакваш резачка на светофарите, която гори 10 / 100
А като ръчкаш здраво, няма как да не сменяш постоянно разни неща, все пак си я взел 2-ра употреба, а не чисто нова от магазина.
2. Относо Е46 320д: това е красив, агресивен, прецизен и капризен автомобил, който не е за спорт.
ДА - върви много за мотора, който има; ДА дава удоволствие и лепи прилично на седалкта; ДА можеш да му се кефиш и дарежеш тоз и оня по светофарите; ДА икономична е много
Но със сигурност не отговаря на понятието ЗДРАВ автомобил, което ти влагаш
При перманентен кеф не след дълго казваш чао на турбото - 2500 - 3000 лв; амортисьори, носачи при наще пътища - заминават си - не са евтини
Като цяло дизеловия мотор не е за гонки, той си е за по-дълги преходи където ще ти даде разход 5.5 - 6.0 л.
Т.е. дизела излиза на кирия ако караш много и не го вкарваш много в критичните, иначе спестените от разхода на гориво пари отиват в пъти повече за ремонти на мотора
Ако искаш кола за гонка - вземи бензин, ако искаш евтинко хакни и АГУ, ако искаш по-евтина поддръжка и държиш да е БМВ вземи Е36 може и по голям мотор (325, 328)
Ако питаш мен карай 124-ката, като чета изискванията ти, мисля че няма по идеален автомобил от нея.
Дано съм бил полезен и ако вземеш Е46 да се похвалиш успех
До колкото рабирам търсиш горе-долу съвършената кола - много върви, малко гори и не се чупи - ако питаш мен те такива нема.
1. Относно Е34-ката: какво очакваш от автомобил 2 тона с двигател 2 литра. Можеш да очакваш комфортна возия, стабилност в завоите и неща от гледна точка на лукса, ама да очакваш резачка на светофарите, която гори 10 / 100

2. Относо Е46 320д: това е красив, агресивен, прецизен и капризен автомобил, който не е за спорт.
ДА - върви много за мотора, който има; ДА дава удоволствие и лепи прилично на седалкта; ДА можеш да му се кефиш и дарежеш тоз и оня по светофарите; ДА икономична е много
Но със сигурност не отговаря на понятието ЗДРАВ автомобил, което ти влагаш
При перманентен кеф не след дълго казваш чао на турбото - 2500 - 3000 лв; амортисьори, носачи при наще пътища - заминават си - не са евтини
Като цяло дизеловия мотор не е за гонки, той си е за по-дълги преходи където ще ти даде разход 5.5 - 6.0 л.
Т.е. дизела излиза на кирия ако караш много и не го вкарваш много в критичните, иначе спестените от разхода на гориво пари отиват в пъти повече за ремонти на мотора
Ако искаш кола за гонка - вземи бензин, ако искаш евтинко хакни и АГУ, ако искаш по-евтина поддръжка и държиш да е БМВ вземи Е36 може и по голям мотор (325, 328)
Ако питаш мен карай 124-ката, като чета изискванията ти, мисля че няма по идеален автомобил от нея.
Дано съм бил полезен и ако вземеш Е46 да се похвалиш успех

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Моля собствениците на е46 Компакт - 320 TD за съдействие...
zxsport написа: но къде е истината и защо ако горенаписаното е вярно, не се карат масово дизели?
Я пагледни тази статистика и реши кое се кара повече и кое по малко... http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=217506
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Моля собствениците на е46 Компакт - 320 TD за съдействие...
Няма нетрошаща се и много вървяща печка. Прецени дали точно такава кола искаш да караш. Ако попаднеш на читава печка ще си адски доволен 

Si non confectus, non reficiat.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани