OilService

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: OilService

Мнение от Coulthard » 14 Яну 2011, 10:41

Публикувано на: 14 Яну 2011, 9:53 Заглавие: Re: OilService

най ги обичам такива ранобудни и остроумни ....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: В планината
Пол: Мъж

Re: OilService

Мнение от drevnia » 14 Яну 2011, 21:58

Колеги и при мен не става пробвах всички описани варианти и неще и това е. На предната ми смяна на маслото пак същата работа повече от 2 часа пробвах и :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: OilService

Мнение от ZLATIST » 17 Яну 2011, 22:47

Пробвайте по следния начин,както днес един приятел си нулира oilservise така:
1.Даваш на контакт(големия)
2.Слагаш кабела на 7 и 19 и задържаш 5-6 секунди
3.Връщаш контакта.
4.Махаш кабела,даваш контакт и е ОК!
При него стана от първия път.Колата му е е36 94г. 2.5 ТДС
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1661
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: OilService

Мнение от ildivvy » 18 Яну 2011, 13:04

Не трябваше ли да се махне мостчето първо,а след това да се върне "контакта"?Нямаше ли и тема специално по този въпрос?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: OilService

Мнение от ZLATIST » 18 Яну 2011, 17:38

Незнам,той така го направи-може би на различните коли става по различен начин,а според мен има логика да се махне моста след като се върне контакта-сигурно така се запаметяват новите настройки :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: OilService

Мнение от metodi80 » 18 Яну 2011, 22:39

Абе пичове , що се вталявате толко с тоя OilService .... Сега ще обясня как ТОЧНО стоят нещата ,белким да станат ясни веднъж за винаги и да се спре с чуденто , първо на контак ли , после ли на контакт ,кога да се махне жичката /проводника и не знам си още кво ....

Пин 7 от диагностичната букса се свързва директно с таблото и по-точно с пин 15 от таблото (кабела е бяло-зелен , ако на някой случайно му трябва... ). Пин 19 от диагностичната букса е МАСА , което означава , че можете да поставите мост не само в този пин , а където и да било по шасито на автомобила. Тоест това което всъщност се случа като се прави мост м/у 7 и 19 пин , е че се подава на маса пин номер 7 (респективно пин номер 15 от таблото). Подавайки на маса този пин всъщност се връща в "изходно състояние" "паметта" на процесора , който следи за изминатите километри и респективно отразява това като степен на износване на маслото. ( За по запознатите ще кажа , че е почти същото като да се ресетне биос-а на дъно на компютър ... ). За да стане горе казаното обаче е необходимо чипа да е под напрежение , за да се нулира регистъра...
Та това което трябва всъщност да направите е просто да подадете 7-ми пин на маса , след това да имам момент в който колата да е на контакт , за да се подаде напрежение на таблото (съответно на чиповете вътре ) и с това процедурата приключва ... КАТЕГОРИЧНО НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ НЯМА КОГА СЛАГАТЕ МОСТА , КОГА ПОДАВАТЕ НА КОНТАКТ И Т.Н. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМА МОМЕНТ В КОЙТО ЕДНОВРЕМЕННО ДА ИМА МОСТ И ДА ИМА КОНТАКТ ! Сега някой ще каже , добре де , защо при мене не се нулира , еми най -честата причина е или объркани пинове , или прекъснат кабел към таблото ..... това е ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: OilService

Мнение от Борис_Малинов » 19 Яну 2011, 14:47

Не винаги става от първия път,когато се затвори веригата между посочените пинове,контактиня ключ трябва да е позиция (1) а не (0) или позиция(3)контакт.После след като има затварне на веригата,давате на контакт и гледате как светват всички зелени лампи.Така направена операцията гарантрирано става от първия път(пробвано) неколкократно. ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: OilService

Мнение от metodi80 » 19 Яну 2011, 19:39

Борис_Малинов написа:Не винаги става от първия път,когато се затвори веригата между посочените пинове,контактиня ключ трябва да е позиция (1) а не (0) или позиция(3)контакт.После след като има затварне на веригата,давате на контакт и гледате как светват всички зелени лампи.Така направена операцията гарантрирано става от първия път(пробвано) неколкократно. ;)


Става винаги , само трябва положението на ключа да е както ти я определи като "позоция 1" (средната), иначе става ама абсолютно от всеки път !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: OilService

Мнение от Борис_Малинов » 19 Яну 2011, 20:15

Това имах на предвид,че когато позицията на ключа е правилна става всеки път. :yes:
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: OilService

Мнение от ~Мишо~ » 17 Сеп 2011, 16:40

Изображение

Снощи... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: OilService

Мнение от repibg » 17 Сеп 2011, 21:59

~Мишо~ написа:Изображение

Снощи... :mhihi:

:clap: то вечерта стават най хубавите работи. :mhihi:
еее кажи дее (без бой :mhihi: :mhihi: ) успя ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: OilService

Мнение от ~Мишо~ » 18 Сеп 2011, 6:01

Без грешка. 8) Само трябва да събера всичко в една кутийка,да изглежда като няк`ъв сложен уред... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: OilService

Мнение от jorfii » 15 Юни 2012, 19:27

metodi80 написа:Абе пичове , що се вталявате толко с тоя OilService .... Сега ще обясня как ТОЧНО стоят нещата ,белким да станат ясни веднъж за винаги и да се спре с чуденто , първо на контак ли , после ли на контакт ,кога да се махне жичката /проводника и не знам си още кво ....

Пин 7 от диагностичната букса се свързва директно с таблото и по-точно с пин 15 от таблото (кабела е бяло-зелен , ако на някой случайно му трябва... ). Пин 19 от диагностичната букса е МАСА , което означава , че можете да поставите мост не само в този пин , а където и да било по шасито на автомобила. Тоест това което всъщност се случа като се прави мост м/у 7 и 19 пин , е че се подава на маса пин номер 7 (респективно пин номер 15 от таблото). Подавайки на маса този пин всъщност се връща в "изходно състояние" "паметта" на процесора , който следи за изминатите километри и респективно отразява това като степен на износване на маслото. ( За по запознатите ще кажа , че е почти същото като да се ресетне биос-а на дъно на компютър ... ). За да стане горе казаното обаче е необходимо чипа да е под напрежение , за да се нулира регистъра...
Та това което трябва всъщност да направите е просто да подадете 7-ми пин на маса , след това да имам момент в който колата да е на контакт , за да се подаде напрежение на таблото (съответно на чиповете вътре ) и с това процедурата приключва ... КАТЕГОРИЧНО НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ НЯМА КОГА СЛАГАТЕ МОСТА , КОГА ПОДАВАТЕ НА КОНТАКТ И Т.Н. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМА МОМЕНТ В КОЙТО ЕДНОВРЕМЕННО ДА ИМА МОСТ И ДА ИМА КОНТАКТ ! Сега някой ще каже , добре де , защо при мене не се нулира , еми най -честата причина е или объркани пинове , или прекъснат кабел към таблото ..... това е ...
Ами при мен не става не знам дали е прекъснат кабел към таблото но не става нито на позиция едно на ключа нито на две три или нула ако е прекъснат кабел към таблото трябва да е станало скоро защото от както имам колата маслото е сменяно 2 3 пъти и е зануляван от майстора но този път реших да го сменя сам и не мога да го зануля иначе пробвах и на пин 7 и маса пак не става. Въпроса е ако извадя таблото и пробвам да подам маса на пин 15 дали ще стане и дали няма да имам проблеми с тази манипулация при положение че я извършвам при разглобено табло.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: OilService

Мнение от repibg » 16 Юни 2012, 9:23

jorfii написа:
metodi80 написа:Абе пичове , що се вталявате толко с тоя OilService .... Сега ще обясня как ТОЧНО стоят нещата ,белким да станат ясни веднъж за винаги и да се спре с чуденто , първо на контак ли , после ли на контакт ,кога да се махне жичката /проводника и не знам си още кво ....

Пин 7 от диагностичната букса се свързва директно с таблото и по-точно с пин 15 от таблото (кабела е бяло-зелен , ако на някой случайно му трябва... ). Пин 19 от диагностичната букса е МАСА , което означава , че можете да поставите мост не само в този пин , а където и да било по шасито на автомобила. Тоест това което всъщност се случа като се прави мост м/у 7 и 19 пин , е че се подава на маса пин номер 7 (респективно пин номер 15 от таблото). Подавайки на маса този пин всъщност се връща в "изходно състояние" "паметта" на процесора , който следи за изминатите километри и респективно отразява това като степен на износване на маслото. ( За по запознатите ще кажа , че е почти същото като да се ресетне биос-а на дъно на компютър ... ). За да стане горе казаното обаче е необходимо чипа да е под напрежение , за да се нулира регистъра...
Та това което трябва всъщност да направите е просто да подадете 7-ми пин на маса , след това да имам момент в който колата да е на контакт , за да се подаде напрежение на таблото (съответно на чиповете вътре ) и с това процедурата приключва ... КАТЕГОРИЧНО НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ НЯМА КОГА СЛАГАТЕ МОСТА , КОГА ПОДАВАТЕ НА КОНТАКТ И Т.Н. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМА МОМЕНТ В КОЙТО ЕДНОВРЕМЕННО ДА ИМА МОСТ И ДА ИМА КОНТАКТ ! Сега някой ще каже , добре де , защо при мене не се нулира , еми най -честата причина е или объркани пинове , или прекъснат кабел към таблото ..... това е ...
Ами при мен не става не знам дали е прекъснат кабел към таблото но не става нито на позиция едно на ключа нито на две три или нула ако е прекъснат кабел към таблото трябва да е станало скоро защото от както имам колата маслото е сменяно 2 3 пъти и е зануляван от майстора но този път реших да го сменя сам и не мога да го зануля иначе пробвах и на пин 7 и маса пак не става. Въпроса е ако извадя таблото и пробвам да подам маса на пин 15 дали ще стане и дали няма да имам проблеми с тази манипулация при положение че я извършвам при разглобено табло.

здр,
колега защо ще вадиш таблото?сумати работа ще си създадеш.за по 5-10лв го нулират на всякъде.

при мен от раз става,наскоро (15-25 дена) го нулирах.

1. даваш на 2ри контакт (последния преди паленето)
2.след като премине теста на ЕКУто отиваш да сложиш кабелчето, или някой друг.
3.така 5 секунди и вадиш кабелчето. (а колата си е на контакт)
4.като се върнеш в купето и ТАДАААААА изненада - готово.
5.въртиш ключа на ОФФ и си готов.

за инспекшъна по същия ред от 12 до 20 секунди.


белешка: кабелчето не се слага предварително! а след 2ри контакт.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 14.05.2013
Пол: Мъж

Re: OilService

Мнение от dimitar_BMW » 14 Май 2013, 14:06

Здравейте. Току що се регистрирах. И сега мога да ви благодаря за компетентните съвети които давате. Много ми помохнахте за зануляването на датчика на маслото, а и за свалянето на таблото за подмяна на крушка. Моят баварец е Е36 и зануляването стана веднага, по описания от вас начин. :clap: :) Благодаря.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook