OilService
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: OilService
Публикувано на: 14 Яну 2011, 9:53 Заглавие: Re: OilService
най ги обичам такива ранобудни и остроумни ....
най ги обичам такива ранобудни и остроумни ....
- drevnia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: В планината
- Пол: Мъж
Re: OilService
Колеги и при мен не става пробвах всички описани варианти и неще и това е. На предната ми смяна на маслото пак същата работа повече от 2 часа пробвах и 

- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: OilService
Пробвайте по следния начин,както днес един приятел си нулира oilservise така:
1.Даваш на контакт(големия)
2.Слагаш кабела на 7 и 19 и задържаш 5-6 секунди
3.Връщаш контакта.
4.Махаш кабела,даваш контакт и е ОК!
При него стана от първия път.Колата му е е36 94г. 2.5 ТДС
1.Даваш на контакт(големия)
2.Слагаш кабела на 7 и 19 и задържаш 5-6 секунди
3.Връщаш контакта.
4.Махаш кабела,даваш контакт и е ОК!
При него стана от първия път.Колата му е е36 94г. 2.5 ТДС

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: OilService
Не трябваше ли да се махне мостчето първо,а след това да се върне "контакта"?Нямаше ли и тема специално по този въпрос?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: OilService
Незнам,той така го направи-може би на различните коли става по различен начин,а според мен има логика да се махне моста след като се върне контакта-сигурно така се запаметяват новите настройки 


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: OilService
Абе пичове , що се вталявате толко с тоя OilService .... Сега ще обясня как ТОЧНО стоят нещата ,белким да станат ясни веднъж за винаги и да се спре с чуденто , първо на контак ли , после ли на контакт ,кога да се махне жичката /проводника и не знам си още кво ....
Пин 7 от диагностичната букса се свързва директно с таблото и по-точно с пин 15 от таблото (кабела е бяло-зелен , ако на някой случайно му трябва... ). Пин 19 от диагностичната букса е МАСА , което означава , че можете да поставите мост не само в този пин , а където и да било по шасито на автомобила. Тоест това което всъщност се случа като се прави мост м/у 7 и 19 пин , е че се подава на маса пин номер 7 (респективно пин номер 15 от таблото). Подавайки на маса този пин всъщност се връща в "изходно състояние" "паметта" на процесора , който следи за изминатите километри и респективно отразява това като степен на износване на маслото. ( За по запознатите ще кажа , че е почти същото като да се ресетне биос-а на дъно на компютър ... ). За да стане горе казаното обаче е необходимо чипа да е под напрежение , за да се нулира регистъра...
Та това което трябва всъщност да направите е просто да подадете 7-ми пин на маса , след това да имам момент в който колата да е на контакт , за да се подаде напрежение на таблото (съответно на чиповете вътре ) и с това процедурата приключва ... КАТЕГОРИЧНО НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ НЯМА КОГА СЛАГАТЕ МОСТА , КОГА ПОДАВАТЕ НА КОНТАКТ И Т.Н. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМА МОМЕНТ В КОЙТО ЕДНОВРЕМЕННО ДА ИМА МОСТ И ДА ИМА КОНТАКТ ! Сега някой ще каже , добре де , защо при мене не се нулира , еми най -честата причина е или объркани пинове , или прекъснат кабел към таблото ..... това е ...
Пин 7 от диагностичната букса се свързва директно с таблото и по-точно с пин 15 от таблото (кабела е бяло-зелен , ако на някой случайно му трябва... ). Пин 19 от диагностичната букса е МАСА , което означава , че можете да поставите мост не само в този пин , а където и да било по шасито на автомобила. Тоест това което всъщност се случа като се прави мост м/у 7 и 19 пин , е че се подава на маса пин номер 7 (респективно пин номер 15 от таблото). Подавайки на маса този пин всъщност се връща в "изходно състояние" "паметта" на процесора , който следи за изминатите километри и респективно отразява това като степен на износване на маслото. ( За по запознатите ще кажа , че е почти същото като да се ресетне биос-а на дъно на компютър ... ). За да стане горе казаното обаче е необходимо чипа да е под напрежение , за да се нулира регистъра...
Та това което трябва всъщност да направите е просто да подадете 7-ми пин на маса , след това да имам момент в който колата да е на контакт , за да се подаде напрежение на таблото (съответно на чиповете вътре ) и с това процедурата приключва ... КАТЕГОРИЧНО НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ НЯМА КОГА СЛАГАТЕ МОСТА , КОГА ПОДАВАТЕ НА КОНТАКТ И Т.Н. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМА МОМЕНТ В КОЙТО ЕДНОВРЕМЕННО ДА ИМА МОСТ И ДА ИМА КОНТАКТ ! Сега някой ще каже , добре де , защо при мене не се нулира , еми най -честата причина е или объркани пинове , или прекъснат кабел към таблото ..... това е ...
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: OilService
Не винаги става от първия път,когато се затвори веригата между посочените пинове,контактиня ключ трябва да е позиция (1) а не (0) или позиция(3)контакт.После след като има затварне на веригата,давате на контакт и гледате как светват всички зелени лампи.Така направена операцията гарантрирано става от първия път(пробвано) неколкократно. 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: OilService
Борис_Малинов написа:Не винаги става от първия път,когато се затвори веригата между посочените пинове,контактиня ключ трябва да е позиция (1) а не (0) или позиция(3)контакт.После след като има затварне на веригата,давате на контакт и гледате как светват всички зелени лампи.Така направена операцията гарантрирано става от първия път(пробвано) неколкократно.
Става винаги , само трябва положението на ключа да е както ти я определи като "позоция 1" (средната), иначе става ама абсолютно от всеки път !
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: OilService
Това имах на предвид,че когато позицията на ключа е правилна става всеки път. 



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: OilService
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: OilService
Без грешка.
Само трябва да събера всичко в една кутийка,да изглежда като няк`ъв сложен уред... 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: OilService
Ами при мен не става не знам дали е прекъснат кабел към таблото но не става нито на позиция едно на ключа нито на две три или нула ако е прекъснат кабел към таблото трябва да е станало скоро защото от както имам колата маслото е сменяно 2 3 пъти и е зануляван от майстора но този път реших да го сменя сам и не мога да го зануля иначе пробвах и на пин 7 и маса пак не става. Въпроса е ако извадя таблото и пробвам да подам маса на пин 15 дали ще стане и дали няма да имам проблеми с тази манипулация при положение че я извършвам при разглобено табло.metodi80 написа:Абе пичове , що се вталявате толко с тоя OilService .... Сега ще обясня как ТОЧНО стоят нещата ,белким да станат ясни веднъж за винаги и да се спре с чуденто , първо на контак ли , после ли на контакт ,кога да се махне жичката /проводника и не знам си още кво ....
Пин 7 от диагностичната букса се свързва директно с таблото и по-точно с пин 15 от таблото (кабела е бяло-зелен , ако на някой случайно му трябва... ). Пин 19 от диагностичната букса е МАСА , което означава , че можете да поставите мост не само в този пин , а където и да било по шасито на автомобила. Тоест това което всъщност се случа като се прави мост м/у 7 и 19 пин , е че се подава на маса пин номер 7 (респективно пин номер 15 от таблото). Подавайки на маса този пин всъщност се връща в "изходно състояние" "паметта" на процесора , който следи за изминатите километри и респективно отразява това като степен на износване на маслото. ( За по запознатите ще кажа , че е почти същото като да се ресетне биос-а на дъно на компютър ... ). За да стане горе казаното обаче е необходимо чипа да е под напрежение , за да се нулира регистъра...
Та това което трябва всъщност да направите е просто да подадете 7-ми пин на маса , след това да имам момент в който колата да е на контакт , за да се подаде напрежение на таблото (съответно на чиповете вътре ) и с това процедурата приключва ... КАТЕГОРИЧНО НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ НЯМА КОГА СЛАГАТЕ МОСТА , КОГА ПОДАВАТЕ НА КОНТАКТ И Т.Н. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМА МОМЕНТ В КОЙТО ЕДНОВРЕМЕННО ДА ИМА МОСТ И ДА ИМА КОНТАКТ ! Сега някой ще каже , добре де , защо при мене не се нулира , еми най -честата причина е или объркани пинове , или прекъснат кабел към таблото ..... това е ...
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: OilService
jorfii написа:Ами при мен не става не знам дали е прекъснат кабел към таблото но не става нито на позиция едно на ключа нито на две три или нула ако е прекъснат кабел към таблото трябва да е станало скоро защото от както имам колата маслото е сменяно 2 3 пъти и е зануляван от майстора но този път реших да го сменя сам и не мога да го зануля иначе пробвах и на пин 7 и маса пак не става. Въпроса е ако извадя таблото и пробвам да подам маса на пин 15 дали ще стане и дали няма да имам проблеми с тази манипулация при положение че я извършвам при разглобено табло.metodi80 написа:Абе пичове , що се вталявате толко с тоя OilService .... Сега ще обясня как ТОЧНО стоят нещата ,белким да станат ясни веднъж за винаги и да се спре с чуденто , първо на контак ли , после ли на контакт ,кога да се махне жичката /проводника и не знам си още кво ....
Пин 7 от диагностичната букса се свързва директно с таблото и по-точно с пин 15 от таблото (кабела е бяло-зелен , ако на някой случайно му трябва... ). Пин 19 от диагностичната букса е МАСА , което означава , че можете да поставите мост не само в този пин , а където и да било по шасито на автомобила. Тоест това което всъщност се случа като се прави мост м/у 7 и 19 пин , е че се подава на маса пин номер 7 (респективно пин номер 15 от таблото). Подавайки на маса този пин всъщност се връща в "изходно състояние" "паметта" на процесора , който следи за изминатите километри и респективно отразява това като степен на износване на маслото. ( За по запознатите ще кажа , че е почти същото като да се ресетне биос-а на дъно на компютър ... ). За да стане горе казаното обаче е необходимо чипа да е под напрежение , за да се нулира регистъра...
Та това което трябва всъщност да направите е просто да подадете 7-ми пин на маса , след това да имам момент в който колата да е на контакт , за да се подаде напрежение на таблото (съответно на чиповете вътре ) и с това процедурата приключва ... КАТЕГОРИЧНО НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ НЯМА КОГА СЛАГАТЕ МОСТА , КОГА ПОДАВАТЕ НА КОНТАКТ И Т.Н. ПРОСТО ТРЯБВА ДА ИМА МОМЕНТ В КОЙТО ЕДНОВРЕМЕННО ДА ИМА МОСТ И ДА ИМА КОНТАКТ ! Сега някой ще каже , добре де , защо при мене не се нулира , еми най -честата причина е или объркани пинове , или прекъснат кабел към таблото ..... това е ...
здр,
колега защо ще вадиш таблото?сумати работа ще си създадеш.за по 5-10лв го нулират на всякъде.
при мен от раз става,наскоро (15-25 дена) го нулирах.
1. даваш на 2ри контакт (последния преди паленето)
2.след като премине теста на ЕКУто отиваш да сложиш кабелчето, или някой друг.
3.така 5 секунди и вадиш кабелчето. (а колата си е на контакт)
4.като се върнеш в купето и ТАДАААААА изненада - готово.
5.въртиш ключа на ОФФ и си готов.
за инспекшъна по същия ред от 12 до 20 секунди.
белешка: кабелчето не се слага предварително! а след 2ри контакт.
- dimitar_BMW
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14.05.2013
- Пол: Мъж
Re: OilService
Здравейте. Току що се регистрирах. И сега мога да ви благодаря за компетентните съвети които давате. Много ми помохнахте за зануляването на датчика на маслото, а и за свалянето на таблото за подмяна на крушка. Моят баварец е Е36 и зануляването стана веднага, по описания от вас начин.
Благодаря.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани