Greddy Vs Apexi Boost Controller Помогнете ми за избор
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Greddy Vs Apexi Boost Controller Помогнете ми за избор
Greddy VS APEXi Boost Controller помогнете ми в избора кажете според вас на коя фирма да сложа контролера ако може да кажете + и - ще съм много благодарен
а моделите са
Apex'i AVC-R Boost Controller VS Greddy Profec B Spec II Boost-Controller
а моделите са
Apex'i AVC-R Boost Controller VS Greddy Profec B Spec II Boost-Controller
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Greddy Vs Apexi Boost Controller Помогнете ми за избор
Koty написа:Greddy VS APEXi Boost Controller помогнете ми в избора кажете според вас на коя фирма да сложа контролера ако може да кажете + и - ще съм много благодарен
а моделите са
Apex'i AVC-R Boost Controller VS Greddy Profec B Spec II Boost-Controller
Цени знаеш ли ?
- moto_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 13.03.2005
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XI
- Мечтае да кара: NISSAN GT-R 35
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
Koty написа:Цени знаеш ли
еми да
Greddy Profec B Spec II Boost-Controller 705лв
Apex'i AVC-R Boost Controller 660$
ако имаш някакви оферти Казваи
и се пак никои ли няма да каже кое е по доброто
Апексито ми се върза на 800лв с доставката от щатите , незнам къде са тези 660$ ....
Иначе Апекси е по-доброто от двете , зависи дали искаш да дадеш 100$ отгоре за функциите на Апекса. Има хора които предпочитат Греди ,но аз съм твърдо за Апекси.
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
CMT6
350$ имам некоя бройка, като само една от функцийте му е буустконтролер
ако имаш интерес пиши ми лс

ако имаш интерес пиши ми лс
ludiagsm написа:CMT6350$ имам некоя бройка, като само една от функцийте му е буустконтролер
ако имаш интерес пиши ми лс
Само искам да питам - ти лично пробвал ли си тази функция ? Защото доста афтърмаркет електроники я имат но доста предпочитат Апексито , но за СМТ не знам де
С какъв соленоид ще корегираш буста ?
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:ludiagsm написа:CMT6350$ имам некоя бройка, като само една от функцийте му е буустконтролер
ако имаш интерес пиши ми лс
Само искам да питам - ти лично пробвал ли си тази функция ? Защото доста афтърмаркет електроники я имат но доста предпочитат Апексито , но за СМТ не знам де
С какъв соленоид ще корегираш буста ?
едно малко трипътно клапанче връзва се на маркучето което свързва входящия щуцер на уестгейта и щуцера който идва от компресора
ако използваме смт6 и мап сензор , от настройките избираме нокс контрол , това означава че във този режим на изхода на инжектор драйвера имаме постоянна честота 38херца която не се променя в зависимост от оборотите , с помоща на табличката в инжектор мап въвеждаме стойности които отговарят на времето през което клапанчето на боост контролера ще бъде отворено .
значи в зависимост от оборотите и налягането променяме времето през което ще се отваря клапанчето ,честотата е постоянна 38 херца
ако сме избрали да работим на 1 бар налягане
сътветно въвеждаме такива стойности че малко преди налягането да достигне 1бар клапанчето трябва да започне да се отваря .
Ако не използваме боост контролер и така сме натегнали механично уестгейта че на 1ва скорост достигаме налягане 1 бар чак при 6000 оборота, а на 5-та скорост налягането идва още на 3000оборота(заради по-голямото натоварване на двигателя ) в резултат се получава овър боост или за момент налягането подминава желания от нас 1 бар което в някои случай може да е фатално за двигателя
Спомоща на боост контролера можем да стабилизираме в голама степен желаното от нас налягане
трипътното клапанче според мен и мои колеги е най-добрия вариант
какво всъщтност се случва на практика :
1)клапанчето има 3 щуцерчета към едното подаваме налягането от компресора ,второто остава свободно а третото връзваме към щуцера на уестгейта , когато системката е в покои клапанчето е затворило достъпа на налаягане от компресора към уестгеита т.е. 1-вото щуцерче на трипътния клапан е запушено ,а същевременно с това прехода между щуцера на уестгейта и 2-рия щуцер на трипътника е отворен и ако сме имали накякво налягане в системката на уестгейта то в този момент излиза свободно в атмосферата.
2)когато се подаде напрежение на бобинката (соленоида) на трипътното клапанче системката отваря входа на трипътника тоест бууста (налягането) вече има достъп до трипътника , като едновременно с отварянето на входа на трипътника системката му е превклиючила и прехода на останалите две щуцерчета а именно запушила е изход2 които свободно (предималко) е изпускал налагянето в атмосферата същевременно с това е свързал входа на (1-вия щуцер )трипътника с 3-тия щуцер и така всъщъност подава бууста към системката на уестгейта който сработва и съответно(налагянето създава усилие ,което преодолява усилието на пружината на уестгейта и той отваря клапана си и изпуска изгорелите газове директно в ауспуха от там потока изгорели газове който е въртял в топлия охлюф на турбината рязко намалява в краина сметка наягането на компресора започва да пада
3)когато стойността на налягането падне под зададената граница мап сензора подава сигнал към буустконтолера(СМТ6 апекси и други ) и в резултат сигнала към бобинката на трипътното клапанче отпада съответно пак се връщаме в положение 1 системката е в покой налягането от компресора не се подава към системката на уестгейта едновременно с това остатъчното налягане от системката на уестгейта илиза свободно в атмосферата от там пружината затваря клапана уестгейта и налагянето на компресора започва да се покачва
идеята мие че ако се използва инжектордрайвера на смт6 за боост контролер ни остват още 2 карти които можем да използваме едната е за аналог мап с нея можем да си направим желаната горивна смес и игнишън мапа с който да си направим нужното предварение
за съшата цена има 2 допълнителни функций избора е ваш
..... и така много хиляди километри и голям кеф ....
но преди всичко трябва прецизно да се настрой (МАПНЕ)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
KAMIKADZE написа:А и : Само искам да питам - ти лично пробвал ли си тази функция ? щото не виждам да си ми отговорил - не се заяждам просто ми е интересно - до сега не съм виждал някой да ползва СМТ като боост контролер
аз и кобрата ще сме първите у бг

Абе горе-долу идеята я бива , ама с тея уейстгейти дето ги имате , и с тва трипътно клапанче , дето е EGR-valve ша са получи мноо голем смех. По принцип т.наречните "Пърформанс" уестгейти имат изводи от двете сътрани на мембраната+различни по твърдост пружини , та с тези "дребни" детайли има смисъл от истински бууст-контролер , иначе става като да газиш бълхи с валяк 


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
bawareca написа:Абе горе-долу идеята я бива , ама с тея уейстгейти дето ги имате , и с тва трипътно клапанче , дето е EGR-valve ша са получи мноо голем смех. По принцип т.наречните "Пърформанс" уестгейти имат изводи от двете сътрани на мембраната+различни по твърдост пружини , та с тези "дребни" детайли има смисъл от истински бууст-контролер , иначе става като да газиш бълхи с валяк
Кире за мноо години първо ! та мойта турбинка е на лъчо от легасито и тя фабрично няма механичен реглаж на уестгейта а бооста се регулира именно с такова клапанче така си е фабрично , а иначе за твойта идея с наистина истински уестгейт който може д асе подпира от двете страни найстина е най-добре бтв кви пари са там ? фи 38мм или нагоре

Добре е използването на това три пътно "клапанче" ама мисля, че идеята да го отваряш за да задействаш уестгейта може да ти изиграе лоша шега. Да кажем че се скапе соленоида и/или СМТто и/или кабели и клапана не отвори тогава и уестгейта не отваря, а ти отваряш двигател
(да не чуе дявол). Според мен е по-добре да се подава налягане към уестгейта постоянно. Т.е. разлхабваш го да отваря на 0.2,да речем, а чрез трипътника изпускаш част от налягането във въздуха и взависимост от това колко си изпуснал уестгейта отваря на различно налягане. При този вариант се мапва каква част от налягането да се освободи. Тези 38Hz мноого криви. Правил съм опити с различни клапанчета и най добре се държат към 20Hz, не че не работят и на 38 но можеш много малко да си играеш duty cycle

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
I_az написа:Добре е използването на това три пътно "клапанче" ама мисля, че идеята да го отваряш за да задействаш уестгейта може да ти изиграе лоша шега. Да кажем че се скапе соленоида и/или СМТто и/или кабели и клапана не отвори тогава и уестгейта не отваря, а ти отваряш двигател(да не чуе дявол). Според мен е по-добре да се подава налягане към уестгейта постоянно. Т.е. разлхабваш го да отваря на 0.2,да речем, а чрез трипътника изпускаш част от налягането във въздуха и взависимост от това колко си изпуснал уестгейта отваря на различно налягане. При този вариант се мапва каква част от налягането да се освободи. Тези 38Hz мноого криви. Правил съм опити с различни клапанчета и най добре се държат към 20Hz, не че не работят и на 38 но можеш много малко да си играеш duty cycle
има го и този вариантно тогава не ти трябва трипътник с двойно деиствие а най-обикновен троиник и еднопътно клапанче и така изпускаш бооста навън но изпускаш макар и минимално количество от полезния боост все едно да си пробиеш малък отвор фи 3 мм на кулера знам че работи от приятели и познати съм чувал , но по добре е когато ще се отваря гейта налагането на компресора да не излиза в атмосферата ма тва си е мое мнение винаги има поне 3 варианта тука са повечко ама пак е добре че има с кой да обсъждаме

бтв:трябват ми 1-2 такива макар и еднопътни клапанчета бих искал да опитам можеш ли да намериш
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани