Greddy Vs Apexi Boost Controller Помогнете ми за избор

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.01.2006
Местоположение: Chervilo

Greddy Vs Apexi Boost Controller Помогнете ми за избор

Мнение от Koty » 08 Яну 2006, 15:43

Greddy VS APEXi Boost Controller помогнете ми в избора кажете според вас на коя фирма да сложа контролера ако може да кажете + и - ще съм много благодарен
а моделите са

Apex'i AVC-R Boost Controller VS Greddy Profec B Spec II Boost-Controller

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Greddy Vs Apexi Boost Controller Помогнете ми за избор

Мнение от ludiagsm » 08 Яну 2006, 17:31

Koty написа:Greddy VS APEXi Boost Controller помогнете ми в избора кажете според вас на коя фирма да сложа контролера ако може да кажете + и - ще съм много благодарен
а моделите са

Apex'i AVC-R Boost Controller VS Greddy Profec B Spec II Boost-Controller



Цени знаеш ли ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 13.03.2005
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XI
Мечтае да кара: NISSAN GT-R 35

Мнение от moto_fen » 08 Яну 2006, 18:39

Apexi без да се замисляш тва е наи-добрия избор функции/цена

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.01.2006
Местоположение: Chervilo

Мнение от Koty » 08 Яну 2006, 21:51

Цени знаеш ли
еми да
Greddy Profec B Spec II Boost-Controller 705лв
Apex'i AVC-R Boost Controller 660$
ако имаш някакви оферти Казваи
и се пак никои ли няма да каже кое е по доброто :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 10 Яну 2006, 2:59

Koty написа:Цени знаеш ли
еми да
Greddy Profec B Spec II Boost-Controller 705лв
Apex'i AVC-R Boost Controller 660$
ако имаш някакви оферти Казваи
и се пак никои ли няма да каже кое е по доброто :help:

Апексито ми се върза на 800лв с доставката от щатите , незнам къде са тези 660$ ....
Иначе Апекси е по-доброто от двете , зависи дали искаш да дадеш 100$ отгоре за функциите на Апекса. Има хора които предпочитат Греди ,но аз съм твърдо за Апекси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Яну 2006, 3:33

CMT6 :) 350$ имам некоя бройка, като само една от функцийте му е буустконтролер

ако имаш интерес пиши ми лс

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 10 Яну 2006, 20:39

ludiagsm написа:CMT6 :) 350$ имам некоя бройка, като само една от функцийте му е буустконтролер

ако имаш интерес пиши ми лс


Само искам да питам - ти лично пробвал ли си тази функция ? Защото доста афтърмаркет електроники я имат но доста предпочитат Апексито , но за СМТ не знам де
С какъв соленоид ще корегираш буста ?
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Яну 2006, 11:36

KAMIKADZE написа:
ludiagsm написа:CMT6 :) 350$ имам некоя бройка, като само една от функцийте му е буустконтролер

ако имаш интерес пиши ми лс


Само искам да питам - ти лично пробвал ли си тази функция ? Защото доста афтърмаркет електроники я имат но доста предпочитат Апексито , но за СМТ не знам де
С какъв соленоид ще корегираш буста ?



едно малко трипътно клапанче връзва се на маркучето което свързва входящия щуцер на уестгейта и щуцера който идва от компресора

ако използваме смт6 и мап сензор , от настройките избираме нокс контрол , това означава че във този режим на изхода на инжектор драйвера имаме постоянна честота 38херца която не се променя в зависимост от оборотите , с помоща на табличката в инжектор мап въвеждаме стойности които отговарят на времето през което клапанчето на боост контролера ще бъде отворено .

значи в зависимост от оборотите и налягането променяме времето през което ще се отваря клапанчето ,честотата е постоянна 38 херца


ако сме избрали да работим на 1 бар налягане

сътветно въвеждаме такива стойности че малко преди налягането да достигне 1бар клапанчето трябва да започне да се отваря .

Ако не използваме боост контролер и така сме натегнали механично уестгейта че на 1ва скорост достигаме налягане 1 бар чак при 6000 оборота, а на 5-та скорост налягането идва още на 3000оборота(заради по-голямото натоварване на двигателя ) в резултат се получава овър боост или за момент налягането подминава желания от нас 1 бар което в някои случай може да е фатално за двигателя

Спомоща на боост контролера можем да стабилизираме в голама степен желаното от нас налягане

трипътното клапанче според мен и мои колеги е най-добрия вариант

какво всъщтност се случва на практика :

1)клапанчето има 3 щуцерчета към едното подаваме налягането от компресора ,второто остава свободно а третото връзваме към щуцера на уестгейта , когато системката е в покои клапанчето е затворило достъпа на налаягане от компресора към уестгеита т.е. 1-вото щуцерче на трипътния клапан е запушено ,а същевременно с това прехода между щуцера на уестгейта и 2-рия щуцер на трипътника е отворен и ако сме имали накякво налягане в системката на уестгейта то в този момент излиза свободно в атмосферата.

2)когато се подаде напрежение на бобинката (соленоида) на трипътното клапанче системката отваря входа на трипътника тоест бууста (налягането) вече има достъп до трипътника , като едновременно с отварянето на входа на трипътника системката му е превклиючила и прехода на останалите две щуцерчета а именно запушила е изход2 които свободно (предималко) е изпускал налагянето в атмосферата същевременно с това е свързал входа на (1-вия щуцер )трипътника с 3-тия щуцер и така всъщъност подава бууста към системката на уестгейта който сработва и съответно(налагянето създава усилие ,което преодолява усилието на пружината на уестгейта и той отваря клапана си и изпуска изгорелите газове директно в ауспуха от там потока изгорели газове който е въртял в топлия охлюф на турбината рязко намалява в краина сметка наягането на компресора започва да пада

3)когато стойността на налягането падне под зададената граница мап сензора подава сигнал към буустконтолера(СМТ6 апекси и други ) и в резултат сигнала към бобинката на трипътното клапанче отпада съответно пак се връщаме в положение 1 системката е в покой налягането от компресора не се подава към системката на уестгейта едновременно с това остатъчното налягане от системката на уестгейта илиза свободно в атмосферата от там пружината затваря клапана уестгейта и налагянето на компресора започва да се покачва


идеята мие че ако се използва инжектордрайвера на смт6 за боост контролер ни остват още 2 карти които можем да използваме едната е за аналог мап с нея можем да си направим желаната горивна смес и игнишън мапа с който да си направим нужното предварение

за съшата цена има 2 допълнителни функций избора е ваш

..... и така много хиляди километри и голям кеф ....

но преди всичко трябва прецизно да се настрой (МАПНЕ)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 11 Яну 2006, 14:27

и в крайна сметка соленоида каква марка е?

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 11 Яну 2006, 14:29

А и : Само искам да питам - ти лично пробвал ли си тази функция ? щото не виждам да си ми отговорил - не се заяждам просто ми е интересно - до сега не съм виждал някой да ползва СМТ като боост контролер
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Яну 2006, 21:41

KAMIKADZE написа:А и : Само искам да питам - ти лично пробвал ли си тази функция ? щото не виждам да си ми отговорил - не се заяждам просто ми е интересно - до сега не съм виждал някой да ползва СМТ като боост контролер


аз и кобрата ще сме първите у бг :) иначе са го пробали при моя човек във франция невиждам никъв проблем за момента чакам клапанче влади мантата ми е обещал едно за проба ще ви държа в течение ама ми е мн студено тия дни и не съм пипал нищо по колата обръщам го на чат пойче:)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 12 Яну 2006, 6:14

Абе горе-долу идеята я бива , ама с тея уейстгейти дето ги имате , и с тва трипътно клапанче , дето е EGR-valve ша са получи мноо голем смех. По принцип т.наречните "Пърформанс" уестгейти имат изводи от двете сътрани на мембраната+различни по твърдост пружини , та с тези "дребни" детайли има смисъл от истински бууст-контролер , иначе става като да газиш бълхи с валяк :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Яну 2006, 10:09

bawareca написа:Абе горе-долу идеята я бива , ама с тея уейстгейти дето ги имате , и с тва трипътно клапанче , дето е EGR-valve ша са получи мноо голем смех. По принцип т.наречните "Пърформанс" уестгейти имат изводи от двете сътрани на мембраната+различни по твърдост пружини , та с тези "дребни" детайли има смисъл от истински бууст-контролер , иначе става като да газиш бълхи с валяк :mhihi:


Кире за мноо години първо ! та мойта турбинка е на лъчо от легасито и тя фабрично няма механичен реглаж на уестгейта а бооста се регулира именно с такова клапанче така си е фабрично , а иначе за твойта идея с наистина истински уестгейт който може д асе подпира от двете страни найстина е най-добре бтв кви пари са там ? фи 38мм или нагоре :)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.12.2005

Мнение от I_az » 12 Яну 2006, 11:13

Добре е използването на това три пътно "клапанче" ама мисля, че идеята да го отваряш за да задействаш уестгейта може да ти изиграе лоша шега. Да кажем че се скапе соленоида и/или СМТто и/или кабели и клапана не отвори тогава и уестгейта не отваря, а ти отваряш двигател :confused: (да не чуе дявол). Според мен е по-добре да се подава налягане към уестгейта постоянно. Т.е. разлхабваш го да отваря на 0.2,да речем, а чрез трипътника изпускаш част от налягането във въздуха и взависимост от това колко си изпуснал уестгейта отваря на различно налягане. При този вариант се мапва каква част от налягането да се освободи. Тези 38Hz мноого криви. Правил съм опити с различни клапанчета и най добре се държат към 20Hz, не че не работят и на 38 но можеш много малко да си играеш duty cycle

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Яну 2006, 14:56

I_az написа:Добре е използването на това три пътно "клапанче" ама мисля, че идеята да го отваряш за да задействаш уестгейта може да ти изиграе лоша шега. Да кажем че се скапе соленоида и/или СМТто и/или кабели и клапана не отвори тогава и уестгейта не отваря, а ти отваряш двигател :confused: (да не чуе дявол). Според мен е по-добре да се подава налягане към уестгейта постоянно. Т.е. разлхабваш го да отваря на 0.2,да речем, а чрез трипътника изпускаш част от налягането във въздуха и взависимост от това колко си изпуснал уестгейта отваря на различно налягане. При този вариант се мапва каква част от налягането да се освободи. Тези 38Hz мноого криви. Правил съм опити с различни клапанчета и най добре се държат към 20Hz, не че не работят и на 38 но можеш много малко да си играеш duty cycle


има го и този вариантно тогава не ти трябва трипътник с двойно деиствие а най-обикновен троиник и еднопътно клапанче и така изпускаш бооста навън но изпускаш макар и минимално количество от полезния боост все едно да си пробиеш малък отвор фи 3 мм на кулера знам че работи от приятели и познати съм чувал , но по добре е когато ще се отваря гейта налагането на компресора да не излиза в атмосферата ма тва си е мое мнение винаги има поне 3 варианта тука са повечко ама пак е добре че има с кой да обсъждаме :)


бтв:трябват ми 1-2 такива макар и еднопътни клапанчета бих искал да опитам можеш ли да намериш

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook