Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
Tisho_BMW написа:Това клапанче според мен е направено да невлиза въздух във системата!Един вид е херметически затворена!
в голяма грешка си
това клапанче(паро-въздушен клапан се казва) е напраено да излиза въздух от системата а не да влиза в нея,когато налягането стане по-високо от оптималното клапана се отваря и по този начин се поддържа налягане при което хората са изчислили че,трябва да работи охл.система.
А тази система е направена да работи под налягане за да не завира водата на 100 градуса а на 115-120 С'
А сега си помисли какво си направил.
По темата-смени таблото.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
dangerous написа:Tisho_BMW написа:Това клапанче според мен е направено да невлиза въздух във системата!Един вид е херметически затворена!
в голяма грешка си
това клапанче(паро-въздушен клапан се казва) е напраено да излиза въздух от системата а не да влиза в нея,когато налягането стане по-високо от оптималното клапана се отваря и по този начин се поддържа налягане при което хората са изчислили че,трябва да работи охл.система.
А тази система е направена да работи под налягане за да не завира водата на 100 градуса а на 115-120 С'
А сега си помисли какво си направил.
По темата-смени таблото.
Да ясно но тя никога не е вдигала тея градуси че да заври!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
dangerous написа:Tisho_BMW написа:Това клапанче според мен е направено да невлиза въздух във системата!Един вид е херметически затворена!
в голяма грешка си
това клапанче(паро-въздушен клапан се казва) е напраено да излиза въздух от системата а не да влиза в нея,когато налягането стане по-високо от оптималното клапана се отваря и по този начин се поддържа налягане при което хората са изчислили че,трябва да работи охл.система.
А тази система е направена да работи под налягане за да не завира водата на 100 градуса а на 115-120 С'
А сега си помисли какво си направил.
По темата-смени таблото.
съгласен съм и аз с това
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
Колеги проблема е решен когато сложа капачката с клапана температурата е точна,от нея е правило!Но сега има друг проблем системата е под налягане и радиатора от някаде тече,пак сложих старата капачка не ми се доливат по 2 литра на 100 км!Нов радиатор ще реши проблема!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
Tisho_BMW написа:Никакъв проблем колега парното си е супер колата не е загрявала повече от необходимото даже и лятото вече околу 8 000 км е без клапанчето!!!
Ако знаеш преди време колко спорих с "капацитети" от форума който ми обясняваха как със свалена капачка щяла да ми прегрее колата...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
~Мишо~ написа:Tisho_BMW написа:Никакъв проблем колега парното си е супер колата не е загрявала повече от необходимото даже и лятото вече околу 8 000 км е без клапанчето!!!
Ако знаеш преди време колко спорих с "капацитети" от форума който ми обясняваха как със свалена капачка щяла да ми прегрее колата...
м тя няма да прегрее ама ако я караш така известно време и водата се изпари (примерно да кажем 25-30% от цялата охл.течност)
може и да се случи нещо хубаво(е това е в случай че не се следи нивото редовно)

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
Нивото се следи редовно,повечето охладителни системи неработят под налягане!
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
Tisho_BMW написа:Нивото се следи редовно,повечето охладителни системи неработят под налягане!
можеш ли да ми кажеш една марка автомобил след 95 която не работи под налягане,ще съм ти благодарен.

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
Искам и аз да кажа само да си сложиш клапанчето на капачката,не рискувай.Аз едно време (преди много години)купих една кола и на казанчето имаше капачка обаче без клапана,е 1 месец,хварля водата ,загрява,сваляг главата да я престъргвам(мислех че е крива,няма оправия обаче.Накрая видяг на друга такава кола капачката ,смених я и всичко заспа 

Последна промяна tosho_72 на 14 Яну 2011, 23:42, променена общо 1 път
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
dangerous написа:Tisho_BMW написа:Това клапанче според мен е направено да невлиза въздух във системата!Един вид е херметически затворена!
в голяма грешка си
това клапанче(паро-въздушен клапан се казва) е напраено да излиза въздух от системата а не да влиза в нея,когато налягането стане по-високо от оптималното клапана се отваря и по този начин се поддържа налягане при което хората са изчислили че,трябва да работи охл.система.
А тази система е направена да работи под налягане за да не завира водата на 100 градуса а на 115-120 С'
А сега си помисли какво си направил.
По темата-смени таблото.
Точно така

Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
Колеги, не се заяждам, прави сте за клапана, но искам да поясна че охладителната течност завира на 100 градуса, точно толкова колкото и замръзва на 0, това не е вода а антифриз и вода.
Иначе безспорно клапана си му е там мястото и не трябва да се маха според мен, просто исках да се изясним.
Иначе безспорно клапана си му е там мястото и не трябва да се маха според мен, просто исках да се изясним.

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
nelim написа:Колеги, не се заяждам, прави сте за клапана, но искам да поясна че охладителната течност завира на 100 градуса, точно толкова колкото и замръзва на 0, това не е вода а антифриз и вода.
Иначе безспорно клапана си му е там мястото и не трябва да се маха според мен, просто исках да се изясним.
Точката на кипене на водата (и всички други течности) зависи пряко от атмосферното налягане. Температурата, при която водата кипва на морското равнище, е 100 °C. При по-ниско налягане обаче температурата на кипене пада. Така например на връх Еверест водата кипи при 68 °C.


макар и да са смесени,водата и антифриза имат различни физични свойства и реагират различно при изменение на физичните параметри не се бъркай че това е хомогенна смес
темп. на кипене на Н2О при морско равнище - 100С'
темп. на кипене на моноетиленгликол(антифриз един вид) 197,7С'
http://www.ladaclub-bg.com/faq/225-antifreeze
п.с
batvlady79

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
В случая хомогенноста няма нищо общо,кавитацията може да възникне при движение на всяка течност,включително и при движение на течни метали. Заради нея системата работи под налягане,а не за да се охлажда по-добре или да не завира...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BaT_qnko
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i vanos e36
- Мечтае да кара: BMW m5
Re: Датчик за температура на двигателя на блока,каде???
имам 320 ванос е36 и проблем с темп на двг .стелкаа на темп минава средта с1 мм
сменил съм термостат. водна помпа виското и радиатора ми е нов
и няма промяна пак си забива на съштото място
дали е дачик или табло или ншто по сложно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани