ПРОБЛЕМ С ВИСОКИТЕ ОБОРОТИ ????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
ПРОБЛЕМ С ВИСОКИТЕ ОБОРОТИ ????
проблеме е че неможе да вдигне повече от 5300 об започва да прекасва само на свободна си вдига до 6200 об. ако някои знае нещо да драсне някои ред . мерси предварително
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ти му вкара най гадния вариант на човека
може да е ниско налягане на горивото по някаква причина - горивен филтър/помпа ,възвратен клапан ; свещи - кабели ...

Колега аз имам същия проблем с моята Е36 М40 (316i) като я натисна и до към 5300-5500 най-много и започва да заглъхва все едно работи на 3 цилиндара. Веднага отидох на диагностика в Интеркар и ми казаха че колата си работи нормално само дето майстора чул клапана на 4-тия цилиндър да чука леко.Наистина имам шум при загрял двигател. Като попитах за цена за ремонт направо си тръгнах
. След това смених горивен,въздушен филтър.Нови свещи, мерихме налягането на горивото, дебитомер,ламбда сонда,горивна помпа всичко ок на диагностиката. Не съм свалил катализатора но се съмнявам да е от него. Принципно колегата по-горе е прав М40 моторите (ако си с такъв) имат този проблем с износване на кубилиците и разпределителния вал.До колкото четох по форумите смазването на вала е направено кофти и това са последиците. Аз ходих при майстор да разглоби двигателя и да видим има ли износване на вала и за мой късмет няма. Дано да нямаш такъв проблем. За всеки случай направи една пълна диагностика,замерете налягането на горивото,провери си кабелите, свещите, смени всички филтри. Успех, дано да съм ти полезен.сподели резултата ако правиш ремонти.

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
мерси за инфото моторат ми е м40 и има шум от распределителния вал сменил сам кабели, капачка, палец колата е с метан заредих но и на метан е сащиа проблема. един (маистор) ми каза че сигорно е от дебитомера или от компютара ама ас неискам да му вярвам катализаторат го свалих но и от него не е проблемат и още веднаш мерси много
Неразбирам много от метанови уредби но от от обща култура знам че при монтирането на такава се правят модификации по компютъра заради ламбда датчика, слага се симулатор или нещо такова. Най-добре иди на диагностика в сервиз на БМВ, там ще си покаже електрониката във какво състояние е включително и дебитомера. СПомена че имаш шум от разпределителния вал , какъв е точно шума в смисъл чукане, виене, стържене? като ти загрее двигателя чукат ли ти хидравличните повдигачи ?
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
чукане на повдигачи но е в норма на допостимото само един ми се струва по силноredex написа:Неразбирам много от метанови уредби но от от обща култура знам че при монтирането на такава се правят модификации по компютъра заради ламбда датчика, слага се симулатор или нещо такова. Най-добре иди на диагностика в сервиз на БМВ, там ще си покаже електрониката във какво състояние е включително и дебитомера. СПомена че имаш шум от разпределителния вал , какъв е точно шума в смисъл чукане, виене, стържене? като ти загрее двигателя чукат ли ти хидравличните повдигачи ?

И при мен е точно както го описваш единия повдигач ми чука по-силно. На мен след диагностиката в Интеркар ми казаха 2000 лева с ддс за ремонта на този проблем. (Смяна на вал,кобилици,повдигачи) но това е в сервиз на БМВ със според тях оригинални части.Иначе ако си то София и обиколиш магазините можеш да намериш валза около 400-600 лева на Febi примерно но е заместител, повдигачите са по 30-33 лева бройката при нашите мотори са 8 на брой и кобилиците трябва да смениш.Ако наистина вала ти е износен трябва да сменип всичко (вал,кобилици,повдигачи). НЕзнам за труд колко ще ти вземат.Аз съм от провинцията и тук майсторите невзимат скъпо но и качеството е под всякаква критика.
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
ами тя си преценява колкото пвече гас даваш на по високи превкючва ако и подаваш малко още на 30км вече е на 3-таUltimate_driver написа:Ами нали колата ти е автоматик като караш на колко оборота ти превключва скоростите?
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
redex написа:И при мен е точно както го описваш единия повдигач ми чука по-силно. На мен след диагностиката в Интеркар ми казаха 2000 лева с ддс за ремонта на този проблем. (Смяна на вал,кобилици,повдигачи) но това е в сервиз на БМВ със според тях оригинални части.Иначе ако си то София и обиколиш магазините можеш да намериш валза около 400-600 лева на Febi примерно но е заместител, повдигачите са по 30-33 лева бройката при нашите мотори са 8 на брой и кобилиците трябва да смениш.Ако наистина вала ти е износен трябва да сменип всичко (вал,кобилици,повдигачи). НЕзнам за труд колко ще ти вземат.Аз съм от провинцията и тук майсторите невзимат скъпо но и качеството е под всякаква критика.
ами ти оправи ли си това чукане може и от там да е проблема (ами ако нее

ако го оправиш не забравяи да споделиш

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
е ако смениш всико изброено и наринеш към 1000 лв 100% клапан повече няма да чуеш .. но проблема ти може да не е от това ,първо го установи със сигурност.
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
аз ще ишчакам до пролета и тогава ще я отворя да видя какво е положението в главата че маи доста се е овеличил шумът и дано искара още 2-3 месеца
и ако някои знае каде е релето на бензиновата помпа да казва че ми прави мизерии 



Alexi, имаш право съществува вероятност след такъв ремонт да няма резултат относно проблема с високите обороти но аз направих всякакви други тестове в сервиза и всичко е ок. Слециалистите от Интеркар ме посъветваха за такъв ремонт. ЗА мен не е фатално че неможе да вдигне повече от 5500к или 160км но чукането ме изважда извън нерви.Все едно карам дизел срамота... ЩЕ рискувам и ще ремонтирам главата пък каквото стане.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани