ПРОБЛЕМ С ВИСОКИТЕ ОБОРОТИ ????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

ПРОБЛЕМ С ВИСОКИТЕ ОБОРОТИ ????

Мнение от prostia » 05 Яну 2006, 20:07

проблеме е че неможе да вдигне повече от 5300 об започва да прекасва само на свободна си вдига до 6200 об. ако някои знае нещо да драсне някои ред . мерси предварително

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 05 Яну 2006, 23:44

тука разправят че не е хубава тая работа :mhihi: прости ме за хумора , ама разпределетиелен вал и кубилици .знаеш ли с кой двигател си м40 или м43, по простичко да те питам колко бобини има колата ти?
Това за м40( с една бобина и разпределителна капачка) е направо в реда на нещата след пове4ко километри.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 06 Яну 2006, 10:02

ти му вкара най гадния вариант на човека :mhihi: може да е ниско налягане на горивото по някаква причина - горивен филтър/помпа ,възвратен клапан ; свещи - кабели ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Яну 2006, 12:00

Колега аз имам същия проблем с моята Е36 М40 (316i) като я натисна и до към 5300-5500 най-много и започва да заглъхва все едно работи на 3 цилиндара. Веднага отидох на диагностика в Интеркар и ми казаха че колата си работи нормално само дето майстора чул клапана на 4-тия цилиндър да чука леко.Наистина имам шум при загрял двигател. Като попитах за цена за ремонт направо си тръгнах :( . След това смених горивен,въздушен филтър.Нови свещи, мерихме налягането на горивото, дебитомер,ламбда сонда,горивна помпа всичко ок на диагностиката. Не съм свалил катализатора но се съмнявам да е от него. Принципно колегата по-горе е прав М40 моторите (ако си с такъв) имат този проблем с износване на кубилиците и разпределителния вал.До колкото четох по форумите смазването на вала е направено кофти и това са последиците. Аз ходих при майстор да разглоби двигателя и да видим има ли износване на вала и за мой късмет няма. Дано да нямаш такъв проблем. За всеки случай направи една пълна диагностика,замерете налягането на горивото,провери си кабелите, свещите, смени всички филтри. Успех, дано да съм ти полезен.сподели резултата ако правиш ремонти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 06 Яну 2006, 12:27

мерси за инфото моторат ми е м40 и има шум от распределителния вал сменил сам кабели, капачка, палец колата е с метан заредих но и на метан е сащиа проблема. един (маистор) ми каза че сигорно е от дебитомера или от компютара ама ас неискам да му вярвам катализаторат го свалих но и от него не е проблемат и още веднаш мерси много

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Яну 2006, 14:43

Неразбирам много от метанови уредби но от от обща култура знам че при монтирането на такава се правят модификации по компютъра заради ламбда датчика, слага се симулатор или нещо такова. Най-добре иди на диагностика в сервиз на БМВ, там ще си покаже електрониката във какво състояние е включително и дебитомера. СПомена че имаш шум от разпределителния вал , какъв е точно шума в смисъл чукане, виене, стържене? като ти загрее двигателя чукат ли ти хидравличните повдигачи ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 06 Яну 2006, 15:30

redex написа:Неразбирам много от метанови уредби но от от обща култура знам че при монтирането на такава се правят модификации по компютъра заради ламбда датчика, слага се симулатор или нещо такова. Най-добре иди на диагностика в сервиз на БМВ, там ще си покаже електрониката във какво състояние е включително и дебитомера. СПомена че имаш шум от разпределителния вал , какъв е точно шума в смисъл чукане, виене, стържене? като ти загрее двигателя чукат ли ти хидравличните повдигачи ?
чукане на повдигачи но е в норма на допостимото само един ми се струва по силно :( а горе долу колко струва този ремонт ако е от распределителниа вал и повдигачи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Яну 2006, 15:57

И при мен е точно както го описваш единия повдигач ми чука по-силно. На мен след диагностиката в Интеркар ми казаха 2000 лева с ддс за ремонта на този проблем. (Смяна на вал,кобилици,повдигачи) но това е в сервиз на БМВ със според тях оригинални части.Иначе ако си то София и обиколиш магазините можеш да намериш валза около 400-600 лева на Febi примерно но е заместител, повдигачите са по 30-33 лева бройката при нашите мотори са 8 на брой и кобилиците трябва да смениш.Ако наистина вала ти е износен трябва да сменип всичко (вал,кобилици,повдигачи). НЕзнам за труд колко ще ти вземат.Аз съм от провинцията и тук майсторите невзимат скъпо но и качеството е под всякаква критика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 06 Яну 2006, 16:02

Ами нали колата ти е автоматик като караш на колко оборота ти превключва скоростите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 06 Яну 2006, 16:14

Ultimate_driver написа:Ами нали колата ти е автоматик като караш на колко оборота ти превключва скоростите?
ами тя си преценява колкото пвече гас даваш на по високи превкючва ако и подаваш малко още на 30км вече е на 3-та

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 07 Яну 2006, 19:06

redex написа:И при мен е точно както го описваш единия повдигач ми чука по-силно. На мен след диагностиката в Интеркар ми казаха 2000 лева с ддс за ремонта на този проблем. (Смяна на вал,кобилици,повдигачи) но това е в сервиз на БМВ със според тях оригинални части.Иначе ако си то София и обиколиш магазините можеш да намериш валза около 400-600 лева на Febi примерно но е заместител, повдигачите са по 30-33 лева бройката при нашите мотори са 8 на брой и кобилиците трябва да смениш.Ако наистина вала ти е износен трябва да сменип всичко (вал,кобилици,повдигачи). НЕзнам за труд колко ще ти вземат.Аз съм от провинцията и тук майсторите невзимат скъпо но и качеството е под всякаква критика.

ами ти оправи ли си това чукане може и от там да е проблема (ами ако нее :?: )хвраква хиледарката а може би повече а резолтат НУЛА.
ако го оправиш не забравяи да споделиш :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 11 Яну 2006, 12:40

Не несъм сменял нищо по двигателя. Но ще сменя кубилиците и повдигачите и вала ако е за смяна. Естествено че ще споделя резултата. Доста изчетох във форума и всички са на мнение че снямата на изброените части оправя проблема. Лошото е че никой не е казвал(или поне аз ненамерих) със 100% сигурност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 11 Яну 2006, 19:05

е ако смениш всико изброено и наринеш към 1000 лв 100% клапан повече няма да чуеш .. но проблема ти може да не е от това ,първо го установи със сигурност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 12 Яну 2006, 1:21

аз ще ишчакам до пролета и тогава ще я отворя да видя какво е положението в главата че маи доста се е овеличил шумът и дано искара още 2-3 месеца :bcry:
:help: и ако някои знае каде е релето на бензиновата помпа да казва че ми прави мизерии :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 12 Яну 2006, 9:45

Alexi, имаш право съществува вероятност след такъв ремонт да няма резултат относно проблема с високите обороти но аз направих всякакви други тестове в сервиза и всичко е ок. Слециалистите от Интеркар ме посъветваха за такъв ремонт. ЗА мен не е фатално че неможе да вдигне повече от 5500к или 160км но чукането ме изважда извън нерви.Все едно карам дизел срамота... ЩЕ рискувам и ще ремонтирам главата пък каквото стане.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook