Чиптунинг на Е60 525д 2006г

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw F 11 530 D
Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио

Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от badjo E60 » 29 Дек 2010, 10:54

Колеги нужна ми е малко информация.Решил съм да си слагам чип в МКАР ми казаха че на моя модел не е препоръчително да слагам чип,можело само ако колата е след 2008г.А по тунинг фирмите казват че няма да имам проблеми,което е нормално защото гледат как да ми вземат парите :kuku: Промените към по добро са тези :arrow:

Изображение

Някой дето е минал по този път да сподели кой са плюсовете и миносите от чипа работа :driving: :idea:
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА И НАЧИН
http://aronmen.hit.bg/
http://www.vbox7.com/play:2e3dc271


Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от @ndro » 30 Дек 2010, 1:40

и мойта е 525d и е с "чип" от около 30 000 км, който правих в същата фирма, от чийто сайт си копирал таблицата :yes:

в момента е на 195 хиляди. никакви ядове, само по-нисък разход и по-голямо удоволствие от шофирането :smoke:

ето прочети това: viewtopic.php?f=112&t=192843&p=2144684&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D0%BF#p2144684

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Zagy » 30 Дек 2010, 9:25

И мойта е чипната, колегата горе ти го е обяснил с подробности в линка към темата, който е дал.

Имай предвид, че чипването е заразно - сложиш ли веднъж вече ще чипваш всяка кола, която имаш :angel:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от @ndro » 30 Дек 2010, 11:31

Zagy написа:Имай предвид, че чипването е заразно - сложиш ли веднъж вече ще чипваш всяка кола, която имаш :angel:


абсолютно вярно :yes:

при мен са вече 4... и бензинови и дизелови...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw F 11 530 D
Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от badjo E60 » 30 Дек 2010, 17:48

Значи след празниците ще действам. Казаха ми само по често да сменям маслото и няква добавка с всяка смяня да слагам за турбото и всичко ще е ОК. Мерси за помоща на всички и весело посрещане на новата година и безаварийно през новата. :D :ok: :bchug:
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА И НАЧИН
http://aronmen.hit.bg/
http://www.vbox7.com/play:2e3dc271


Изображение

Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Zagy » 03 Яну 2011, 13:37

badjo E60 написа:Значи след празниците ще действам. Казаха ми само по често да сменям маслото и няква добавка с всяка смяня да слагам за турбото и всичко ще е ОК. Мерси за помоща на всички и весело посрещане на новата година и безаварийно през новата. :D :ok: :bchug:

Я кажи какво са ти казали да слагаш за турбото? :paranoid:
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от kalcho » 06 Яну 2011, 0:47

Ремапна ли я колата ? Ако не си - моя съвет е - недей там. При дигитала съм ремапнал 2 коли - една цитронада С4 1.6 HDi и моята 530xd. Цитронадата мина ОК (но и беше с ръчни скорости)... обаче 530хд-то беше истинска трагедия и в крайна сметка дигитала не ми върна парите.. не ми повярва той, но ми предложи да ми направи нов (след като се консултирал със digitaltuning.ch). За съжаление не намирам дино тестовете да ти покажа какъв беше резултата. На диното - разликата беше от порядъка 30 конски сили.. но не се усещаха кой знае колко много. Но и това не беше основния проблем. Основния проблем беше - колата стига около 4200 оборота и почва да реве и бучи без да се случва нищо - демек на кик даун когато стига максималните обороти - последните 200-400 оборота само ревеше, без да ускорява. Заключението на специалистите (на базата на всички графики) - чипа спирал горивото след 4200 оборота. Съответно веднага го махнах и сложих друг от kempower.be - даже си пратих компютъра да ми го сложат там. Върна се.. работеше горе-долу.. пак около 30 конски сили, но поне вече работеше добре на всички обороти - чак до 4500 рпм... но мина се няколко месеца - почнаха разни а6-ци 3.0 дизели и бензове да ме дърпат и то бая... оплаках се на едно приятелче, което се оказа че работи с един варненец.. този варненец дойде до софия.. сложи ми той негов чип, който направи на място за моята кола (а не просто да сложи един и същ софтуер на всички коли този модел) и пак на диното - едва 20 конски сили.. пу викам си - пак се прецаках :) Е да, ама не - сега колата върви като извънземно (е.. колкото може да върви дизел от този клас все пак). С предните чипове на дигитала и на белгиеца - колата вървеше само във едни средни обороти - между 3000 до 3800 някъде (и на двамата)... под 3000 - недостиг на мощност, а над 3800 - сериозно спадане на мощноста, а пък моята е автоматик е много трудно да се кара само между 3000 и 3800 оборота. Съответно и графиката на конските сили беше доста странна, защото стигаше и на 2-та чипа (дигитала и белгиеца) - максимум к.с. на 3400 РПМ. В момента - с едва 20 к.с. отгоре над фабричното - графиката е много хубава, стига тези 250 к.с. на 4100 РПМ, а колата има страхотна мощност във всички обороти и на 2200 и на 4400 - нещо което преди го нямаше, независимо от "огромното" увеличение на конските сили, които предлагаха kempower и дигитала. Та моя съвет е - по-добре си намери някой да ти направи софт за твоята кола, ако още не си сложил чип-а на дигитала, тъй като всяка кола е различна (макар и с малко) и специфично направен софтувер ще ти се отрази много по-добре от колкото тези на "конвейр" дето ги раздава дигитала.

И още нещо.. което сега се сетих.. на диното измерват и колко е богата горивната смес. С 2-та чипа - се обогатява много.. не помня точно колко, но беше нещо от сорта, че ако нормално е 11, то ставаше 14 или нещо такова. Със сегашния ми уж слабичък чип - е между 11 и 12, което е доста по-малко от 14. А колкото е по-богата - толкова по-скоро ще се кихнеш за DPF филтър/генерация. Точно никой не може да каже с колко се скъсява живота при по-богата смес, но генерално не се отразява добре по-богатата смес на DPF филтъра. Варненеца каза, че може да ми го настрой и с неговия чип на 30-35 конски сили отгоре, но също щял да дигне горивната смес на около 14.. След като прочетох някъде че някакъв платил 3000 EUR за DPF филтър и прилежащите му части - реших че няма смисъл да се надува толкова много, при положение, че вече А6-ците не са проблем за изяждане :)

Калин

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Ilko Ivanov » 06 Яну 2011, 6:52

kalcho написа:Ремапна ли я колата ? Ако не си - моя съвет е - недей там. При дигитала съм ремапнал 2 коли - една цитронада С4 1.6 HDi и моята 530xd. Цитронадата мина ОК (но и беше с ръчни скорости)... обаче 530хд-то беше истинска трагедия и в крайна сметка дигитала не ми върна парите.. не ми повярва той, но ми предложи да ми направи нов (след като се консултирал със digitaltuning.ch). За съжаление не намирам дино тестовете да ти покажа какъв беше резултата. На диното - разликата беше от порядъка 30 конски сили.. но не се усещаха кой знае колко много. Но и това не беше основния проблем. Основния проблем беше - колата стига около 4200 оборота и почва да реве и бучи без да се случва нищо - демек на кик даун когато стига максималните обороти - последните 200-400 оборота само ревеше, без да ускорява. Заключението на специалистите (на базата на всички графики) - чипа спирал горивото след 4200 оборота. Съответно веднага го махнах и сложих друг от kempower.be - даже си пратих компютъра да ми го сложат там. Върна се.. работеше горе-долу.. пак около 30 конски сили, но поне вече работеше добре на всички обороти - чак до 4500 рпм... но мина се няколко месеца - почнаха разни а6-ци 3.0 дизели и бензове да ме дърпат и то бая... оплаках се на едно приятелче, което се оказа че работи с един варненец.. този варненец дойде до софия.. сложи ми той негов чип, който направи на място за моята кола (а не просто да сложи един и същ софтуер на всички коли този модел) и пак на диното - едва 20 конски сили.. пу викам си - пак се прецаках :) Е да, ама не - сега колата върви като извънземно (е.. колкото може да върви дизел от този клас все пак). С предните чипове на дигитала и на белгиеца - колата вървеше само във едни средни обороти - между 3000 до 3800 някъде (и на двамата)... под 3000 - недостиг на мощност, а над 3800 - сериозно спадане на мощноста, а пък моята е автоматик е много трудно да се кара само между 3000 и 3800 оборота. Съответно и графиката на конските сили беше доста странна, защото стигаше и на 2-та чипа (дигитала и белгиеца) - максимум к.с. на 3400 РПМ. В момента - с едва 20 к.с. отгоре над фабричното - графиката е много хубава, стига тези 250 к.с. на 4100 РПМ, а колата има страхотна мощност във всички обороти и на 2200 и на 4400 - нещо което преди го нямаше, независимо от "огромното" увеличение на конските сили, които предлагаха kempower и дигитала. Та моя съвет е - по-добре си намери някой да ти направи софт за твоята кола, ако още не си сложил чип-а на дигитала, тъй като всяка кола е различна (макар и с малко) и специфично направен софтувер ще ти се отрази много по-добре от колкото тези на "конвейр" дето ги раздава дигитала.

И още нещо.. което сега се сетих.. на диното измерват и колко е богата горивната смес. С 2-та чипа - се обогатява много.. не помня точно колко, но беше нещо от сорта, че ако нормално е 11, то ставаше 14 или нещо такова. Със сегашния ми уж слабичък чип - е между 11 и 12, което е доста по-малко от 14. А колкото е по-богата - толкова по-скоро ще се кихнеш за DPF филтър/генерация. Точно никой не може да каже с колко се скъсява живота при по-богата смес, но генерално не се отразява добре по-богатата смес на DPF филтъра. Варненеца каза, че може да ми го настрой и с неговия чип на 30-35 конски сили отгоре, но също щял да дигне горивната смес на около 14.. След като прочетох някъде че някакъв платил 3000 EUR за DPF филтър и прилежащите му части - реших че няма смисъл да се надува толкова много, при положение, че вече А6-ците не са проблем за изяждане :)

Калин

Този "варненец" да не би да се казва Тони ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10, 535i X Drive LCI

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Deo_10 » 06 Яну 2011, 11:14

Аз знам за един "Келеша" (не знам как се казва, но предполагам е същия) от Варна, имам няколко познати останали супер доволни от работата му. :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от @ndro » 06 Яну 2011, 18:43

нещо не е както трябва тук...
kalcho написа:... обаче 530хд-то беше истинска трагедия и в крайна сметка дигитала не ми върна парите.. не ми повярва той, но ми предложи да ми направи нов (след като се консултирал със digitaltuning.ch).

и направи ли ти нов? щото ако си се отказал, не виждам проблем във фирмата.
kalcho написа:...На диното - разликата беше от порядъка 30 конски сили.. но не се усещаха кой знае колко много...

обаче при 20 повече колата е вървяла като извънземно...
kalcho написа:...Основния проблем беше - колата стига около 4200 оборота и почва да реве и бучи без да се случва нищо - демек на кик даун когато стига максималните обороти - последните 200-400 оборота само ревеше, без да ускорява. Заключението на специалистите (на базата на всички графики) - чипа спирал горивото след 4200 оборота.

специалистите от digitaltuning или други специалисти?
kalcho написа:...Съответно веднага го махнах и сложих друг от kempower.be - даже си пратих компютъра да ми го сложат там. Върна се.. работеше горе-долу.. пак около 30 конски сили, но поне вече работеше добре на всички обороти - чак до 4500 рпм... но мина се няколко месеца - почнаха разни а6-ци 3.0 дизели и бензове да ме дърпат и то бая...

тоест в началото не са те дърпали, но после са започнали да те дърпат... интересно... за едни и същи A6-ци ли става дума, с които сте се дърпали в началото и след няколко месеца... :conf:
kalcho написа:...този варненец дойде до софия.. сложи ми той негов чип, който направи на място за моята кола (а не просто да сложи един и същ софтуер на всички коли този модел)...

чувал съм, че софтуера, който се слага е индивидуален за всяка кола, тъй като фабричните параметри са различни при различните коли... тоест, и в digitaltuning и в kempower са качили софт предназначен за твоята кола.
kalcho написа:...С предните чипове на дигитала и на белгиеца - колата вървеше само във едни средни обороти - между 3000 до 3800 някъде (и на двамата)... под 3000 - недостиг на мощност, а над 3800 - сериозно спадане на мощноста...Съответно и графиката на конските сили беше доста странна, защото стигаше и на 2-та чипа (дигитала и белгиеца) - максимум к.с. на 3400 РПМ. В момента - с едва 20 к.с. отгоре над фабричното - графиката е много хубава, стига тези 250 к.с. на 4100 РПМ, а колата има страхотна мощност във всички обороти и на 2200 и на 4400 - нещо което преди го нямаше, независимо от "огромното" увеличение на конските сили, които предлагаха kempower и дигитала....

тези данни от стенда ли са? много противоречиви ми изглеждат.
всички тунинг фирми дават максимална мощност от около 260 кс при около 4000 оборота. а при теб сега е 250 на 4100... а преди това 260 на 3400...
kalcho написа:...А колкото е по-богата - толкова по-скоро ще се кихнеш за DPF филтър/генерация. Точно никой не може да каже с колко се скъсява живота при по-богата смес, но генерално не се отразява добре по-богатата смес на DPF филтъра. Варненеца каза, че може да ми го настрой и с неговия чип на 30-35 конски сили отгоре, но също щял да дигне горивната смес на около 14.. След като прочетох някъде че някакъв платил 3000 EUR за DPF филтър и прилежащите му части - реших че няма смисъл да се надува толкова много, при положение, че вече А6-ците не са проблем за изяждане :)...

тея 3000 евро са "малко" попресилени, а и не виждам сериозна причина филтъра да се запуши по-бързо при по-богата смес.

ей, много си им набрал на тия A6-ци :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от kalcho » 06 Яну 2011, 22:58

и направи ли ти нов? щото ако си се отказал, не виждам проблем във фирмата.

Експерименти на моята кола не искам. Ако ти не виждаш проблеми с това - аз виждам. Поисках си парите обратно - не ми ги даде. Дадох му шанс да сложи каквото е способен, изръсих се пари за това - той не се справи. 2-ри шанс - да си слага на експериементалната си кола, не на моята. От digitaltuning.ch са му били казали че няма друг софтуер (негови думи) и той ми обясни че заради това той щял да го направи. Твърдо не :) Той носи името на фирмата digitaltuning, което е директно представителство на digitaltuning.ch - продавайки техните продукти. За негови лични тунинг проекти съм чувал и поради това - не пожелах да се експериментира в/у моята кола. Той продава марката и продукта на digitaltuning.ch и това уж си купих за бая пари. Моето желание беше да ми върне парите - той го пренебрегна.

обаче при 20 повече колата е вървяла като извънземно...

Да... тук усещам нотка на недоверие и подигравка ? Ако е заради думата извънземно - уточних в скоби. Това е просто израз.

специалистите от digitaltuning или други специалисти?

Хората от диното - Ицо е собственика на диното (в кв. Надежда) и неговия техник каза - няма гориво след 4200 рпм. Но даже и да не е прав - има ли значение дали няма гориво или въздух или каквото още може да липсва. Каквото и да липсва - то липсва - колата не вървеше след 4200 рпм както и да натискаш педала.

тоест в началото не са те дърпали, но после са започнали да те дърпат... интересно... за едни и същи A6-ци ли става дума, с които сте се дърпали в началото и след няколко месеца... :conf:

Не се състезавам по разни писти - колите не са еднакви определено. Всъщност най-фрапиращото беше Е60 530хд - т.е. като моята кола, само че седан - тя ме дръпна много жестоко на магито и тогава дето се казва "чашата преля" и говорих с приятелчето и така се стигна до "Келеша" (евала келеш - колата върви като "извънземно" :clap: )

чувал съм, че софтуера, който се слага е индивидуален за всяка кола, тъй като фабричните параметри са различни при различните коли... тоест, и в digitaltuning и в kempower са качили софт предназначен за твоята кола.

Типа да, но не и точно същата кола. Ако качиш 10 коли с един и същ двигател - всичките ще имат малко отклонение от фабричните данни. Например една ще е 231.5 к.с., друга 231.9 к.с., трета 233 к.с. и прочие. Разлики има независимо че са "еднакви" и не всичките са 231.00 к.с.

тези данни от стенда ли са? много противоречиви ми изглеждат.
всички тунинг фирми дават максимална мощност от около 260 кс при около 4000 оборота. а при теб сега е 250 на 4100... а преди това 260 на 3400...

Може и да греша.. ще ме прощаваш.. казах че не съм намерил графиките.. може и на 4000 оборота да е... голям брой цифри - с пълна точност не помня. Това което исках да кажа и все още го казвам - колата върви от 2000 до 4500 РПМ и се усеща ускорение през целия диапазон. Къде съм сбъркал с 100-200 РПМ по спомени за неща случили се преди повече от 1 година - има ли фатално значение ??? Ако не ми вярваш - иди при диното - кажи на техника да ти изпринтира мойте данни от средата на 2007 до края на 2007 (по това време има само една 530хд - моята) и ще видиш резултата от дигитала и kempower и ще можеш да сравниш мощноста и тягата след 4000 рпм и на двете фирми и да се увериш. Когато ги има графиките на лице вече може да се говори и с точност до 50 рпм, ама сега като ги нямам - говоря по спомен и по това което откривам като комуникация по емейл с kempower (понеже му обяснявах, че не искам същия проблем с оборотите какъвто имах от чип-а на дигитала)

тея 3000 евро са "малко" попресилени, а и не виждам сериозна причина филтъра да се запуши по-бързо при по-богата смес.

Имаш ли инфо колко струва ? Ако имаш - сподели.. аз споделих какво съм прочел.. може да е пресилено, може и да не е - това видях, до този извод стигнах - не ми се дават 3000 евро.. Ако ще и 2000 евро да е - пак не ми се дават... живи и здрави хората дето им се дават - аз не съм толкова богат и пари не изкарвам лесно - доста се трудя за да мога да си позволя тази кола като цяло. А за запушването - пак казвам - това е мнение на "специалисти", включително и на Келеша. Не му вярвах че колата ще върви повече с по-малко конски сили... но той ми го доказа (условието беше че ако не съм доволен - ми връща парите).. Човека ми показа как всъщност черното не винаги е черно.. а може и да е бяло... сега му вярвам ако ще да ми каже че има вила на Марс :)

Моето заключение - конските сили дето ги пишат.. и NM дето ги дават - не винаги са такива каквито ги представят... и не винаги на правилните РПМ... и ако не ти предлагат да ти върнат парите ако не си доволен - не го прави. Човек се учи докато е жив.. това научих от тази случка... За да се увери човек - задължително дино преди и след чип-а + да сподели мнение къде върви и къде не върви колата преди и сега.

Калин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от @ndro » 07 Яну 2011, 10:10

ясно... вкарал си се в някакъв филм. поне върнаха ли ти оригиналния софтуер в digitaltuning?
kalcho написа:
обаче при 20 повече колата е вървяла като извънземно...

Да... тук усещам нотка на недоверие и подигравка ? Ако е заради думата извънземно - уточних в скоби. Това е просто израз.

недоверие да, подигравка - няма за какво. интересно защо при 10 кс надолу си усещал, че върви по-добре?
учудва ме и това, че софтуер на утвърдена фирма за чиптунинг (която е от години на пазара и през тях са минали стотици коли като твойта), е създавал някакъв проблем и колата ти не е вървяла... нали се сещаш, че твоята кола е някакъв частен случай. любопитно ми е защо например софтуера е спирал подаването на гориво? и какъв е бил точно проблема (при digitaltuning)?

другото е, че след ремапа на kempower, колата ти е вървяла по един и същи начин и в началото и след няколко месеца, тоест не е вървяла по-добре в началото и после да се е "спънала" и другите да са започнали да те дърпат... според мен няма как да се промени нещо в параметрите на качения софтуер с течение на времето.

филтъра за твърди частици за твоята кола струва около 3000 лв, но има вариант да се рециклира или махне.

когато е по-богата сместа, няма пълно изгаряне на горивото и във филтъра влизат повече частици, но това е много относително и зависи от подаването на гориво, тоест колко газ даваш, и от други фактори - градско, извънградско и т.н. от друга страна, филтъра има автоматично регенериране и всички имат живот над 200 хиляди.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от kalcho » 07 Яну 2011, 13:33

недоверие да, подигравка - няма за какво. интересно защо при 10 кс надолу си усещал, че върви по-добре?

Да това е така - сега е с по-малко к.с. и върви много по-добре за сравнение с този на дигитала или kempower. Защо - точно не мога да кажа.. само спекулация ще е (понеже не съм техник)... но предполагам че може да е от факта че по-добре се подава гориво и колата върви в правилните обороти както се очаква.

учудва ме и това, че софтуер на утвърдена фирма за чиптунинг (която е от години на пазара и през тях са минали стотици коли като твойта), е създавал някакъв проблем и колата ти не е вървяла... нали се сещаш, че твоята кола е някакъв частен случай. любопитно ми е защо например софтуера е спирал подаването на гориво? и какъв е бил точно проблема (при digitaltuning)?

Както казах при дигитала съм правил и друга кола - С4 1.6 HDi - бях много доволен. За 530xd - може и частен случай да е, но тогава защо не ми върна парите той ? Недоволен клиент има.. и в предвид че със следващите 2 софтуера колата не е имала проблем с гориво/обороти - очевадно проблема не е бил от колата, а от софтуера (продукта на digitaltuning). Сега даже нямаше да изказвам мнение за него, ако той ми беше върнал парите, както беше редно да го направи. Има платено, ама няма пито..

другото е, че след ремапа на kempower, колата ти е вървяла по един и същи начин и в началото и след няколко месеца, тоест не е вървяла по-добре в началото и после да се е "спънала" и другите да са започнали да те дърпат... според мен няма как да се промени нещо в параметрите на качения софтуер с течение на времето.

Мисля че не ме разбра. Ще се пробвам да го уточня. Не се е спъвала колата след няколко месеца - вървеше така както в началото с чип-а на kempower. Разликата е че в началото не предполагах че може да има по-добра алтернатива на kempower и за това не търсих. След поредица от случки с А6-ци (любимите ми) и най-вече събратим 530хд - говорих с моя приятел.. и то по-скоро му обяснявах колко ми е спъната колата и как коли със сходни двигатели и мощности ме изпапват.. буквално случайно се стигна до Келеша и до неговия ремап.

филтъра за твърди частици за твоята кола струва около 3000 лв, но има вариант да се рециклира или махне.

Добре.. 1500 евро.. по-малко е :) Може би ако разуча повече детайли може и да помисля за някакъв вариант да ми дигне мощноста.. но определено и 1500 евро не ми се дават така лесно. Препоръки за такива серивизи да разпитам какви са опциите можеш ли да дадеш ?

когато е по-богата сместа, няма пълно изгаряне на горивото и във филтъра влизат повече частици, но това е много относително и зависи от подаването на гориво, тоест колко газ даваш, и от други фактори - градско, извънградско и т.н. от друга страна, филтъра има автоматично регенериране и всички имат живот над 200 хиляди.

Напълно съгласен.. и аз това знам и до там разбирам.. не ми стигат знанията в тази сфера за нещо повече.. :) За това се вслушвам в съветите на хората дето ми ги дават. Радвам се че поне тук стигнахме до единомислие ;)

Калин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от @ndro » 07 Яну 2011, 18:44

искаш още да вдигаш мощността? незнам дали е възможно без смяна на компоненти като турбина например... ама там става дебела сметката :smoke:

някой от колегите, който е по-запознат, нека сподели... аз лично мисля, че е по-разумно да се спестят тези пари и да се вложат при покупката на следващата кола.

друг въпрос е, че 3-литровите дизели вървят меко казано отлично (спрямо това, което харчат, разбира се) :yes:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Чиптунинг на Е60 525д 2006г

Мнение от Zagy » 07 Яну 2011, 18:48

Имайте предвид, че при чипване на Е60 автомат се сменя и софтуера на скоростната кутия... оттам дори ако намалите мощността, при едно оптимизирано изреждане на скоростите колата субективно може да върви повече :) Почти съм сигурен, че в случая на колегата горе ситуацията е такава.
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook