320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
лоша работа колега, ако търсиш ново може да проверя за по-добри цени
щом сте го гледали с Иван, то няма какво да се чудиш ...
но все пак си мисля, че именно сервиза е виновен

щом сте го гледали с Иван, то няма какво да се чудиш ...
но все пак си мисля, че именно сервиза е виновен
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Първо провери дали твоето турбо има шанс да се рециклира... може да не е толкова трагично положението.
Si non confectus, non reficiat.
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Сега го оставих колата в сервиз и в понеделник ще се търси решение. И аз самият се ориентирах към рециклиране, тъй като ми дават една година гаранция, т.е. като на нова турбина. Що годе се разбрахме и за цените. Ще споделя веднага впечатления след монтажа.
Възникна друг въпрос обаче. Понеже генерациятая е пълна с масло може би е нужно да се почисти по някакъв начин. В сервиза обаче казват, че не знаят за такава процедура. Отдруга страна пък няколко човека твърдят, че има начин да се продухат пътищата на газовете. Така че казвайте, ако знаете, колеги! И друго... дали да взема да махна катализатора, че ми се струва, че после много дълго ще пуши? Особено ако няма как да се чисти от нефта в него.
Възникна друг въпрос обаче. Понеже генерациятая е пълна с масло може би е нужно да се почисти по някакъв начин. В сервиза обаче казват, че не знаят за такава процедура. Отдруга страна пък няколко човека твърдят, че има начин да се продухат пътищата на газовете. Така че казвайте, ако знаете, колеги! И друго... дали да взема да махна катализатора, че ми се струва, че после много дълго ще пуши? Особено ако няма как да се чисти от нефта в него.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
nako-bako написа:Сега го оставих колата в сервиз и в понеделник ще се търси решение. И аз самият се ориентирах към рециклиране, тъй като ми дават една година гаранция, т.е. като на нова турбина. Що годе се разбрахме и за цените. Ще споделя веднага впечатления след монтажа.
Възникна друг въпрос обаче. Понеже генерациятая е пълна с масло може би е нужно да се почисти по някакъв начин. В сервиза обаче казват, че не знаят за такава процедура. Отдруга страна пък няколко човека твърдят, че има начин да се продухат пътищата на газовете. Така че казвайте, ако знаете, колеги! И друго... дали да взема да махна катализатора, че ми се струва, че после много дълго ще пуши? Особено ако няма как да се чисти от нефта в него.
Колега ако колата ти е около 200000км ги махай и двата,най-вероятно са заминали и няма смисъл да стоят на колата
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
е това е вече друга работа щом е почнало да пуши,ама интересно защо със закъснение се е разпушилоnako-bako написа:Турбото е, неговата.....! Днес в София на един сфетофар все едно се запали. Отзад започна пуши като военна димка.

- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Ми аз имам идея, изтървали са нещо,претракало е по лопатките има дисбаланс и му е трябвали малко време да скъса оста!Колега катализаторите ги махай единствнно спъват колата.Кулера най вероятно и той е пълен с масло. Изчистете го най бързия начин е като сменят турбото, оставете откачен маркуча преди всмукателния колектор, пофорсирай малко и ще изкара маслото.Ако ти се занимава свали го и го изплакни с бензин.Смени си и маслото на мотора въздушен и филтър картерни пари!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
На мен ми е интересно какво точно му се е случило на турбото. Колега - като отиваш да си вземеш колата от сервиза ги разпитай какво е станало.
Si non confectus, non reficiat.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
интересна работаkarnak написа:Ми аз имам идея, изтървали са нещо,претракало е по лопатките има дисбаланс и му е трябвали малко време да скъса оста!Колега катализаторите ги махай единствнно спъват колата.Кулера най вероятно и той е пълен с масло. Изчистете го най бързия начин е като сменят турбото, оставете откачен маркуча преди всмукателния колектор, пофорсирай малко и ще изкара маслото.Ако ти се занимава свали го и го изплакни с бензин.Смени си и маслото на мотора въздушен и филтър картерни пари!


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Пеперудките?





Si non confectus, non reficiat.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
това вече е по-вероятно,смъкват се колекторите и се вижда...
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Колеги пеперудките са последната част преди въздуха да влезе в мотора, а там ко беше проблема ше строши мотора не турбото
Доколкото разбрах от първия пост, майстора е свалял дебитомера да го чисти,ей там мисля че е станала белята!

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
не е задължително да е мотора,често се чупи оста и пада парчето което лагерува в края(около 2-3мм голямо) след което ако не строши мотора чупи турбото
сега видях че и дебитомера е махан,има шанс да е паднало нещо и от там.
Разглобява се и се елиминират една по една причините...иначе само гадаем

Разглобява се и се елиминират една по една причините...иначе само гадаем
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
Вече нещата се изясниха. Турбината се свали и е тотално разбита. Счупена е остта, лагер и има нарушения на едната лопатка /предната/.Яко охлузен отвътре е и корпусът. Не става за ремонт, което е и най -гадното. В сервиза казаха, че най-вероятна причина е внезапно попаднало вътре тяло. Огледаха внимателно пластмасите по кутията на дебитомера, но са си здрави. Значи, че ако нещо е влязло, то е изпуснато в тръбата. Казаха, че по-скоро е някаква пластмаса и не е метално. Друг признак, че проблемът е дошъл от работата на онези в първия сервиз е, че след като направихме диагностика с пощта на Димитрофф се оказа, че грешката, отнасяща се до турбината е регистрирана при пробег /по километраж/, съвсем малко по-голям от този, при излизането ми от въпросната дупка.
В цялата галимация се установих още, че в България ни таковат през панталона с цените на турбините. Тук нова струва 2200 и нагоре, а в Германия се намират на цени много по-ниски, почти наполовин. Сега няма да казвам точна цена, щото още не съм я получил. Като я платя ще пусна пост с всички разходи. Но...! Ако дойдете на моето дередже, не бързайте с покупките!
В цялата галимация се установих още, че в България ни таковат през панталона с цените на турбините. Тук нова струва 2200 и нагоре, а в Германия се намират на цени много по-ниски, почти наполовин. Сега няма да казвам точна цена, щото още не съм я получил. Като я платя ще пусна пост с всички разходи. Но...! Ако дойдете на моето дередже, не бързайте с покупките!
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
за съжаление това беше логично - излизаш от сервиз и се чупи турбината ...
Пиши от къде и колко излезе нова турбина, защото всички рано или късно това ни чака (освен ако не сме минали в някоя по-горна серия преди това
)
Пиши от къде и колко излезе нова турбина, защото всички рано или късно това ни чака (освен ако не сме минали в някоя по-горна серия преди това

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!
nako-bako написа:Вече нещата се изясниха. Турбината се свали и е тотално разбита. Счупена е остта, лагер и има нарушения на едната лопатка /предната/.Яко охлузен отвътре е и корпусът. Не става за ремонт, което е и най -гадното. В сервиза казаха, че най-вероятна причина е внезапно попаднало вътре тяло. Огледаха внимателно пластмасите по кутията на дебитомера, но са си здрави. Значи, че ако нещо е влязло, то е изпуснато в тръбата. Казаха, че по-скоро е някаква пластмаса и не е метално. Друг признак, че проблемът е дошъл от работата на онези в първия сервиз е, че след като направихме диагностика с пощта на Димитрофф се оказа, че грешката, отнасяща се до турбината е регистрирана при пробег /по километраж/, съвсем малко по-голям от този, при излизането ми от въпросната дупка.
В цялата галимация се установих още, че в България ни таковат през панталона с цените на турбините. Тук нова струва 2200 и нагоре, а в Германия се намират на цени много по-ниски, почти наполовин. Сега няма да казвам точна цена, щото още не съм я получил. Като я платя ще пусна пост с всички разходи. Но...! Ако дойдете на моето дередже, не бързайте с покупките!
сега това верно,че е малко наивно но защо не отидеш в първия сервиз и не искаш някаква компенсация за турбината?щом черно на бяло се вижда кога и как е била при тях и резултата после,ти тези данни в компа на колата не можеш да ги манипулираш и тн.нищо не губиш ако си потърсиш правата,щом са некадърни да си плащат за това
при евентуално дело 90% си го спечелил
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани