320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от © » 06 Яну 2011, 23:35

лоша работа колега, ако търсиш ново може да проверя за по-добри цени :roll:
щом сте го гледали с Иван, то няма какво да се чудиш ...
но все пак си мисля, че именно сервиза е виновен

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от Zagy » 06 Яну 2011, 23:44

Първо провери дали твоето турбо има шанс да се рециклира... може да не е толкова трагично положението.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 30.08.2010

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от nako-bako » 07 Яну 2011, 16:11

Сега го оставих колата в сервиз и в понеделник ще се търси решение. И аз самият се ориентирах към рециклиране, тъй като ми дават една година гаранция, т.е. като на нова турбина. Що годе се разбрахме и за цените. Ще споделя веднага впечатления след монтажа.
Възникна друг въпрос обаче. Понеже генерациятая е пълна с масло може би е нужно да се почисти по някакъв начин. В сервиза обаче казват, че не знаят за такава процедура. Отдруга страна пък няколко човека твърдят, че има начин да се продухат пътищата на газовете. Така че казвайте, ако знаете, колеги! И друго... дали да взема да махна катализатора, че ми се струва, че после много дълго ще пуши? Особено ако няма как да се чисти от нефта в него.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от ///M_Martin » 07 Яну 2011, 20:57

nako-bako написа:Сега го оставих колата в сервиз и в понеделник ще се търси решение. И аз самият се ориентирах към рециклиране, тъй като ми дават една година гаранция, т.е. като на нова турбина. Що годе се разбрахме и за цените. Ще споделя веднага впечатления след монтажа.
Възникна друг въпрос обаче. Понеже генерациятая е пълна с масло може би е нужно да се почисти по някакъв начин. В сервиза обаче казват, че не знаят за такава процедура. Отдруга страна пък няколко човека твърдят, че има начин да се продухат пътищата на газовете. Така че казвайте, ако знаете, колеги! И друго... дали да взема да махна катализатора, че ми се струва, че после много дълго ще пуши? Особено ако няма как да се чисти от нефта в него.


Колега ако колата ти е около 200000км ги махай и двата,най-вероятно са заминали и няма смисъл да стоят на колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от VRPerformance » 07 Яну 2011, 22:08

nako-bako написа:Турбото е, неговата.....! Днес в София на един сфетофар все едно се запали. Отзад започна пуши като военна димка.
е това е вече друга работа щом е почнало да пуши,ама интересно защо със закъснение се е разпушило :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от karnak » 08 Яну 2011, 0:29

Ми аз имам идея, изтървали са нещо,претракало е по лопатките има дисбаланс и му е трябвали малко време да скъса оста!Колега катализаторите ги махай единствнно спъват колата.Кулера най вероятно и той е пълен с масло. Изчистете го най бързия начин е като сменят турбото, оставете откачен маркуча преди всмукателния колектор, пофорсирай малко и ще изкара маслото.Ако ти се занимава свали го и го изплакни с бензин.Смени си и маслото на мотора въздушен и филтър картерни пари!
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от Zagy » 08 Яну 2011, 0:35

На мен ми е интересно какво точно му се е случило на турбото. Колега - като отиваш да си вземеш колата от сервиза ги разпитай какво е станало.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от VRPerformance » 08 Яну 2011, 1:14

karnak написа:Ми аз имам идея, изтървали са нещо,претракало е по лопатките има дисбаланс и му е трябвали малко време да скъса оста!Колега катализаторите ги махай единствнно спъват колата.Кулера най вероятно и той е пълен с масло. Изчистете го най бързия начин е като сменят турбото, оставете откачен маркуча преди всмукателния колектор, пофорсирай малко и ще изкара маслото.Ако ти се занимава свали го и го изплакни с бензин.Смени си и маслото на мотора въздушен и филтър картерни пари!
интересна работа :kuku: за да се смени филтъра не е нужно да се маха дебитомера,дебитомера е следващото нещо след филтра и преди турбото,дебитомера има решетки през които няма как да минат неща по-големи от 1мм,тоест ако нещо е минало ще е нещо което майсторите не са го видяли или си е било там и в тоя случай нямат никва вина,другото което е че ако нещо мине през турбото ще го строши на момента,а не след време,третото нещо е кои ще е тоя тъп майстор дето да прави такива шанаджийски работи,при положение че ако пусне нещо турбото ще се счупи на момента и веднага той ще бъде обвинен,съответно може той да си плати ремонта,нещо няма логика :roll:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от Zagy » 08 Яну 2011, 1:43

Пеперудките? :paranoid: :conf: :paranoid: :conf:
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от VRPerformance » 08 Яну 2011, 2:24

това вече е по-вероятно,смъкват се колекторите и се вижда...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от karnak » 08 Яну 2011, 22:38

Колеги пеперудките са последната част преди въздуха да влезе в мотора, а там ко беше проблема ше строши мотора не турбото :idea:Доколкото разбрах от първия пост, майстора е свалял дебитомера да го чисти,ей там мисля че е станала белята!
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от VRPerformance » 09 Яну 2011, 0:55

не е задължително да е мотора,често се чупи оста и пада парчето което лагерува в края(около 2-3мм голямо) след което ако не строши мотора чупи турбото :) сега видях че и дебитомера е махан,има шанс да е паднало нещо и от там.
Разглобява се и се елиминират една по една причините...иначе само гадаем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 30.08.2010

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от nako-bako » 09 Яну 2011, 13:33

Вече нещата се изясниха. Турбината се свали и е тотално разбита. Счупена е остта, лагер и има нарушения на едната лопатка /предната/.Яко охлузен отвътре е и корпусът. Не става за ремонт, което е и най -гадното. В сервиза казаха, че най-вероятна причина е внезапно попаднало вътре тяло. Огледаха внимателно пластмасите по кутията на дебитомера, но са си здрави. Значи, че ако нещо е влязло, то е изпуснато в тръбата. Казаха, че по-скоро е някаква пластмаса и не е метално. Друг признак, че проблемът е дошъл от работата на онези в първия сервиз е, че след като направихме диагностика с пощта на Димитрофф се оказа, че грешката, отнасяща се до турбината е регистрирана при пробег /по километраж/, съвсем малко по-голям от този, при излизането ми от въпросната дупка.
В цялата галимация се установих още, че в България ни таковат през панталона с цените на турбините. Тук нова струва 2200 и нагоре, а в Германия се намират на цени много по-ниски, почти наполовин. Сега няма да казвам точна цена, щото още не съм я получил. Като я платя ще пусна пост с всички разходи. Но...! Ако дойдете на моето дередже, не бързайте с покупките!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от © » 09 Яну 2011, 18:27

за съжаление това беше логично - излизаш от сервиз и се чупи турбината ...
Пиши от къде и колко излезе нова турбина, защото всички рано или късно това ни чака (освен ако не сме минали в някоя по-горна серия преди това :mhihi: )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: 320 Д /150/ и голяма беля - помагайте! Турбото май замина?!

Мнение от kiko » 09 Яну 2011, 18:56

nako-bako написа:Вече нещата се изясниха. Турбината се свали и е тотално разбита. Счупена е остта, лагер и има нарушения на едната лопатка /предната/.Яко охлузен отвътре е и корпусът. Не става за ремонт, което е и най -гадното. В сервиза казаха, че най-вероятна причина е внезапно попаднало вътре тяло. Огледаха внимателно пластмасите по кутията на дебитомера, но са си здрави. Значи, че ако нещо е влязло, то е изпуснато в тръбата. Казаха, че по-скоро е някаква пластмаса и не е метално. Друг признак, че проблемът е дошъл от работата на онези в първия сервиз е, че след като направихме диагностика с пощта на Димитрофф се оказа, че грешката, отнасяща се до турбината е регистрирана при пробег /по километраж/, съвсем малко по-голям от този, при излизането ми от въпросната дупка.
В цялата галимация се установих още, че в България ни таковат през панталона с цените на турбините. Тук нова струва 2200 и нагоре, а в Германия се намират на цени много по-ниски, почти наполовин. Сега няма да казвам точна цена, щото още не съм я получил. Като я платя ще пусна пост с всички разходи. Но...! Ако дойдете на моето дередже, не бързайте с покупките!

сега това верно,че е малко наивно но защо не отидеш в първия сервиз и не искаш някаква компенсация за турбината?щом черно на бяло се вижда кога и как е била при тях и резултата после,ти тези данни в компа на колата не можеш да ги манипулираш и тн.нищо не губиш ако си потърсиш правата,щом са некадърни да си плащат за това
при евентуално дело 90% си го спечелил

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook