БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!РЕШЕНИЕ!
Модератор: Технически модератори
			41 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!
сменяш има кабелните обувки и си ти става като оригиналдъ само ти и още няколко човека ще знаят    
			
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- Kregec
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!
Колеги мръсницата запали и вече мина поредните си км. с новата помпа. Специални благодарности на колегата Лавиатан за съдействието и корекнста (от него купих помпата) даже със гаранциика. Така обаче сега ми излезе друг проблем свързан с бензина. Уреда на таблото не ми отчита абсолютно нищо. Стрелката седи на нула и лампата свети все едно нямам никакво гориво. А в резорвара има достатъчно за да удавя някой дет се вика. Та сега въпроса ми към вас е къде да търся проблема за това? Преди да се случи това всичко си работеше корекно а след ремонта не бачка. Ще съм благодарен ако получа отново компетентни мнения както беше до сега!
П.С. Също да не забравя да благодаря и на колегата митко1 за това, че се опита да помогне и беше коректен! Споменавам го защото баща ми се обърна първо към него (магазина му е точно до вкъщи). Баща ми му даде капаро но помпата, която намери беше за Е39 и съвсем корекно се обади и му каза как стоят нещата. Същевременно аз се свързах след като разбрах какъв е филма с колегата Лавиатан. Митака1 върна съвсем корекно капарото на баща ми което е нормално! Нека да има повече корекни колеги като тях. Много се отплеснах очаквам предложения къде да търся поредния прблем!
Още нещо старата помпа се оказа, че не е за 3-та серия а за 5-та серия но за 95 година а не за 91 както е моята! Също така стойката на старата помпа беше изпочупена зверски!
Благодаря!
Поздрави!
			
		П.С. Също да не забравя да благодаря и на колегата митко1 за това, че се опита да помогне и беше коректен! Споменавам го защото баща ми се обърна първо към него (магазина му е точно до вкъщи). Баща ми му даде капаро но помпата, която намери беше за Е39 и съвсем корекно се обади и му каза как стоят нещата. Същевременно аз се свързах след като разбрах какъв е филма с колегата Лавиатан. Митака1 върна съвсем корекно капарото на баща ми което е нормално! Нека да има повече корекни колеги като тях. Много се отплеснах очаквам предложения къде да търся поредния прблем!
Още нещо старата помпа се оказа, че не е за 3-та серия а за 5-та серия но за 95 година а не за 91 както е моята! Също така стойката на старата помпа беше изпочупена зверски!
Благодаря!
Поздрави!
- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!
проблема колега ти е в поплавъка явно е заседнал(или недай боже скъсан),сега пак на ново всичко долу и гледай поплавъка
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- Kregec
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!
golov_bg написа:проблема колега ти е в поплавъка явно е заседнал(или недай боже скъсан),сега пак на ново всичко долу и гледай поплавъка
Колега 99.9% съм убеден, че не е той защото допоследно преди да се сглоби всичко се огледа! Поплавъка си беше наред и се движеше свободно и нямаше нищо скъсано по него! Аз се чудех да не е някой бушон или реле или таблото се ебава нещо! Освен поплавъка и таблото какво друго може да бъде според вас. Днес пак ще се вади поплавъка колкото и да не искам. Но същевременно ако нещо друго Ви хрумне пишете, че така емного кофти да не занам какво има и непрекъснато да го мисля!
- ddddk
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Колега,
Не бързай да го вадиш... бензиномера (смея се щото без уточнението звучи друго
  (смея се щото без уточнението звучи друго   )
 )
Сега, като откачиш буксата на помпата, която всъщност е буксата на бензиномера и я обърнеш към теб ще видиш цифрички на дупките.
Търсиш цифричките 1 и 3.
Сега с мултицет замерваш съпротивление на пинчетата на бензиномера съответващи на дупките на буксата с номера 1 и 3.
При празен резервоар съпротивлението трябва да е 86,7 Ом, при пълен 3,2 Ом.
Или ако резервоара ти някъде на средата, то и отчета на мултицета трябва да е някъде между тези две стойности.
Ако е така, то бензиномера ти работи и няма нужда да го вадиш повече.
Така, да приемем, че работи. Тогава намираш едно потенциометърче - ще кажеш от къде да го изровя? - ами от старо радио, касетофон, телевизор (ако ги има още "Електрон" или "Рубин" )... абе някой жичкаджия около тебе се ще изрови нещо.
 )... абе някой жичкаджия около тебе се ще изрови нещо.
Запояваш му две кабелчета и ги ръгаш вече на буксата на същите цифрички 1 и 3.
Даваш на контакт и лееееееееко почваш да въртиш потенциометърчето и гледаш таблото.
Стрелката трябва да почне да се мърда, въртейки потенциометъра.
Ако се мърда, то вземаш ВД40, пръскаш бусата и включваш и забравяш за проблема.
Ако не се мърда, питаш колегите от форума дето разбират от токовете.
От мен това.
Поздрави и успех,
Д
			Не бързай да го вадиш... бензиномера
 (смея се щото без уточнението звучи друго
  (смея се щото без уточнението звучи друго   )
 )Сега, като откачиш буксата на помпата, която всъщност е буксата на бензиномера и я обърнеш към теб ще видиш цифрички на дупките.
Търсиш цифричките 1 и 3.
Сега с мултицет замерваш съпротивление на пинчетата на бензиномера съответващи на дупките на буксата с номера 1 и 3.
При празен резервоар съпротивлението трябва да е 86,7 Ом, при пълен 3,2 Ом.
Или ако резервоара ти някъде на средата, то и отчета на мултицета трябва да е някъде между тези две стойности.
Ако е така, то бензиномера ти работи и няма нужда да го вадиш повече.
Така, да приемем, че работи. Тогава намираш едно потенциометърче - ще кажеш от къде да го изровя? - ами от старо радио, касетофон, телевизор (ако ги има още "Електрон" или "Рубин"
 )... абе някой жичкаджия около тебе се ще изрови нещо.
 )... абе някой жичкаджия около тебе се ще изрови нещо.Запояваш му две кабелчета и ги ръгаш вече на буксата на същите цифрички 1 и 3.
Даваш на контакт и лееееееееко почваш да въртиш потенциометърчето и гледаш таблото.
Стрелката трябва да почне да се мърда, въртейки потенциометъра.
Ако се мърда, то вземаш ВД40, пръскаш бусата и включваш и забравяш за проблема.
Ако не се мърда, питаш колегите от форума дето разбират от токовете.
От мен това.
Поздрави и успех,
Д

- Kregec
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Благодаря колега ще направя тази проверка и после ще пиша какъв е панаира!
			
		Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Опитай и с теста на таблото да видиш как ще се държи бензиномера ....
			
		- Kregec
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Здравейте Колеги!
Разбрах защо не отчиташе нивото на горивото в резервоара. Причината беше в поплавъка, а по-точно връзките вътре. Поплавъкът се движи по една ос и между долния и горния край са свързани три жички. Когато поплавъкът се движи по тях, дава сигнал за нивото на горивото към компютъра, а той към таблото. Едната от жичките беше скъсана в горния край по незнаини за мен причини. Запойхме нова жичка, направихме измерване с мултицет и всичко си дойде на място. За момента смятам, че тази тема е приключена и няма какво да коментираме по нея. Ако някой има подобен или същия проблем и не може да се справи, с това обяснение, което дадох, съм насреща да помогна. Ако модовете желаят, мога да направя подробно описание как се извършва цялата операция. Смятам, че не е толкова трудно един технически грамотен човек да извърши този ремонт.
Благодаря на всички, които се включиха в темата и помогнаха със съвети. За пореден път се убеждавам, че форума е много полезен.
Поздрави!
			
		Разбрах защо не отчиташе нивото на горивото в резервоара. Причината беше в поплавъка, а по-точно връзките вътре. Поплавъкът се движи по една ос и между долния и горния край са свързани три жички. Когато поплавъкът се движи по тях, дава сигнал за нивото на горивото към компютъра, а той към таблото. Едната от жичките беше скъсана в горния край по незнаини за мен причини. Запойхме нова жичка, направихме измерване с мултицет и всичко си дойде на място. За момента смятам, че тази тема е приключена и няма какво да коментираме по нея. Ако някой има подобен или същия проблем и не може да се справи, с това обяснение, което дадох, съм насреща да помогна. Ако модовете желаят, мога да направя подробно описание как се извършва цялата операция. Смятам, че не е толкова трудно един технически грамотен човек да извърши този ремонт.
Благодаря на всички, които се включиха в темата и помогнаха със съвети. За пореден път се убеждавам, че форума е много полезен.
Поздрави!
- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
май водките станаха две???хихихихиих радвам се колега че си отсранил проблема
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- Kregec
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
golov_bg написа:май водките станаха две???хихихихиих радвам се колега че си отсранил проблема
 
   
  
- Kregec
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Това е обяснения пратено на лично към мен как се разглабя поплавък и изобщо всичко което правих. Ето го и него дано темата е полезна на някой колега който има подобни проблеми. Дано да е малко сръчен и не ходи по разни "майстори" които само пари взимат а не вършат работа. 
Обяснението:
ako se dviji.pregledai trite kabela ot spoika do spoika,sled tova go premeri s multicet dali ot4ita kato po vremeto na mereneto dviji i poplavaka,v dolniq krai na trabata na poplavaka ima edna tanka pi6ka deto star4i 4rez neq se ot4ita ,ot tam vliza edna 4ast ot gorivoto pri poplavaka,i tq kato e stoqla na suho moje da e stegnala,duhni prez tazi pi6ka i vij dali vliza vazduh,moje da ima bokluk v neq ,i nakraq trebe da razglobi6 trabata na poplavaka ot stoikata,darji se na dva zyba,vadi6 q kato vnimava6 da ne skasa6 kabelite,qko ama qko praska6 s vd40 vatre i go klati6 tip 4ekiq kato poplavaka trebe da zapo4ne da se dviji mnogo lesno,a segz v momenta moje da e zasednal v dolniq krai,ne trebe da zasqda nikade sled vd-to nai ve4e v dvata kraq ,,,,samo kato zavarta6 trabata na 180 gradosa trebe poplavaka da se marda ,a ne kato zastane v dvata kraq i da zasqda kato napravi6 tova i nema rezoltat moje da probvame buksata s potenciometyr,i ot tam na tataka po sistemata dokato proraboti da go eba ,nema na4in da ne stane ,horata zab si vadqt i pak stavat ne6tata ta tva nema da stane
Поздрави!
-----------------------
Обяснението е добро но не отговаря на правилата на форума (не е на кирилица)
Знам че е писано от друг, но щом го пускаш от твое име, ти трябва да имаш грижата да го оправиш
tsb_bg
			
		Обяснението:
ako se dviji.pregledai trite kabela ot spoika do spoika,sled tova go premeri s multicet dali ot4ita kato po vremeto na mereneto dviji i poplavaka,v dolniq krai na trabata na poplavaka ima edna tanka pi6ka deto star4i 4rez neq se ot4ita ,ot tam vliza edna 4ast ot gorivoto pri poplavaka,i tq kato e stoqla na suho moje da e stegnala,duhni prez tazi pi6ka i vij dali vliza vazduh,moje da ima bokluk v neq ,i nakraq trebe da razglobi6 trabata na poplavaka ot stoikata,darji se na dva zyba,vadi6 q kato vnimava6 da ne skasa6 kabelite,qko ama qko praska6 s vd40 vatre i go klati6 tip 4ekiq kato poplavaka trebe da zapo4ne da se dviji mnogo lesno,a segz v momenta moje da e zasednal v dolniq krai,ne trebe da zasqda nikade sled vd-to nai ve4e v dvata kraq ,,,,samo kato zavarta6 trabata na 180 gradosa trebe poplavaka da se marda ,a ne kato zastane v dvata kraq i da zasqda kato napravi6 tova i nema rezoltat moje da probvame buksata s potenciometyr,i ot tam na tataka po sistemata dokato proraboti da go eba ,nema na4in da ne stane ,horata zab si vadqt i pak stavat ne6tata ta tva nema da stane
Поздрави!
-----------------------
Обяснението е добро но не отговаря на правилата на форума (не е на кирилица)
Знам че е писано от друг, но щом го пускаш от твое име, ти трябва да имаш грижата да го оправиш
tsb_bg
			41 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
