BMW и останалите през 2010 г
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
BMW и останалите през 2010 г
В поредното издание на "CAR & DRIVER" вече излезе сравнителен тест "Lightning Lap 2011" на може би едни от най-бързите сред бързите серийни (и не чак толкова серийни) автомобили за 2010 г. (на английски език).
Организаторите са подбрали затворено трасе, на което да се тестват възможностите на над 90 различни автомобила, сред които и М3, 335i, Z4, 135i.
Ето и линк:
http://www.caranddriver.com/features/10 ... 11-feature
Доста коментари по темата вече има и в http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=470751
Струва си да се прочете и да се обърне внимание на резултатите от теста ето тук:
http://www.caranddriver.com/features/10 ... 011_page_8
Текстът е доста обширен, с достатъчно инфо и снимков материал за всеки "участник".
Представянето на МАРКАТА за мен е повече от задоволително, но има и доста изненади.
Не открих друга тема по този въпрос, но ако има такава и някой знае къде е, ще бъде добре да има и линк към нея за сравнение на прогреса от миналите години.
Приятно четене!
Организаторите са подбрали затворено трасе, на което да се тестват възможностите на над 90 различни автомобила, сред които и М3, 335i, Z4, 135i.
Ето и линк:
http://www.caranddriver.com/features/10 ... 11-feature
Доста коментари по темата вече има и в http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=470751
Струва си да се прочете и да се обърне внимание на резултатите от теста ето тук:
http://www.caranddriver.com/features/10 ... 011_page_8
Текстът е доста обширен, с достатъчно инфо и снимков материал за всеки "участник".
Представянето на МАРКАТА за мен е повече от задоволително, но има и доста изненади.
Не открих друга тема по този въпрос, но ако има такава и някой знае къде е, ще бъде добре да има и линк към нея за сравнение на прогреса от миналите години.
Приятно четене!
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW и останалите през 2010 г
Roman 1 написа:В поредното издание на "CAR & DRIVER" вече излезе сравнителен тест "Lightning Lap 2011" на може би едни от най-бързите сред бързите серийни (и не чак толкова серийни) автомобили за 2010 г. (на английски език).
Организаторите са подбрали затворено трасе, на което да се тестват възможностите на над 90 различни автомобила, сред които и М3, 335i, Z4, 135i.
Ето и линк:
http://www.caranddriver.com/features/10 ... 11-feature
Доста коментари по темата вече има и в http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=470751
Струва си да се прочете и да се обърне внимание на резултатите от теста ето тук:
http://www.caranddriver.com/features/10 ... 011_page_8
Текстът е доста обширен, с достатъчно инфо и снимков материал за всеки "участник".
Представянето на МАРКАТА за мен е повече от задоволително, но има и доста изненади.
Не открих друга тема по този въпрос, но ако има такава и някой знае къде е, ще бъде добре да има и линк към нея за сравнение на прогреса от миналите години.
Приятно четене!
Интересни сравнения. Изглежда М3 си остава спортното купе за предпочитане. Z07 пакета за корвет го е сложил доста напред. Останалите работи май са си като отпреди.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW и останалите през 2010 г
Много интересна инормация
Направи ми впечателние следното - Лексус ИС-Ф дава равно време на М3 ... и което е много по-интересно - 335и дава равно на М6
Това вече е невъзможно ...
И за един друг производител се чудя - как може малкото Ламбо да побеждава голямото на ускорение , спиране и на писта - то какво остана за Мурсиелаго - ламбо стайл дорс и двойна цена
....

Направи ми впечателние следното - Лексус ИС-Ф дава равно време на М3 ... и което е много по-интересно - 335и дава равно на М6

И за един друг производител се чудя - как може малкото Ламбо да побеждава голямото на ускорение , спиране и на писта - то какво остана за Мурсиелаго - ламбо стайл дорс и двойна цена

Re: BMW и останалите през 2010 г
За
Наистина е почти равно.
В статията се споменава, че са предпочетени автомобили с Перформанс пакети+гуми+окачване+спирачки+....., което си е сериозна предпоставка за наклоняване на везните в една или друга посока и изненадващи резултати на финала. Не си спомням точно от кога се предлага такъв пакет за 335i, но с него то си е сила.
Иначе, според мен М5 и М6 са по-скоро магистрални совалки в премиум сегмента, отколкото майстори на "гигантския слалом". От Е39 насам предницата им тежи доста и влошава баланса, което несъмнено се отразява. Не става само с кубици....
Е ония картинг KTM X-BOW е само 2 литра, но к'во прави...
Вярно, че принего за комфорт и дума не може да става, нооо, който търси адреналин..... там ще го намери.
Иначе, в класирането преди М3 почти няма автомобил, който да предлага 4 нормални седалки + приличен багажник = функционалност и пригодност за ежедневна употреба. Може би точно тази комбинация превръща М3 в един от най-предпочитаните/мечтаните автомобили от мало и голямо.
Отделно от това, впечатление ми направи също, че С63 AMG и E63 AMG дават абсолютно еднакво време, при голяма разлика в теглото
Американците (Форд, Шеви и т.н.) не ги разбирам много, но виждам, че са си запазили места в челото.
acho.rs написа:335и дава равно на М6
Наистина е почти равно.
В статията се споменава, че са предпочетени автомобили с Перформанс пакети+гуми+окачване+спирачки+....., което си е сериозна предпоставка за наклоняване на везните в една или друга посока и изненадващи резултати на финала. Не си спомням точно от кога се предлага такъв пакет за 335i, но с него то си е сила.
Иначе, според мен М5 и М6 са по-скоро магистрални совалки в премиум сегмента, отколкото майстори на "гигантския слалом". От Е39 насам предницата им тежи доста и влошава баланса, което несъмнено се отразява. Не става само с кубици....
Е ония картинг KTM X-BOW е само 2 литра, но к'во прави...

Иначе, в класирането преди М3 почти няма автомобил, който да предлага 4 нормални седалки + приличен багажник = функционалност и пригодност за ежедневна употреба. Може би точно тази комбинация превръща М3 в един от най-предпочитаните/мечтаните автомобили от мало и голямо.
Отделно от това, впечатление ми направи също, че С63 AMG и E63 AMG дават абсолютно еднакво време, при голяма разлика в теглото

Американците (Форд, Шеви и т.н.) не ги разбирам много, но виждам, че са си запазили места в челото.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани