Проблем с паленето на студен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем с паленето на студен двигател
Да колега моя е грешката.за моторчето за празния ход говоря.Признаците са - при палене на студен мотор моето вкарва повече въздух и по малко гориво.Оборотие започват да играят от 0 до 1000 и е пред загасване.Има гармене в ауспуха.Загасих мотора и изключих това моторче.пак запалих и колата си работеше супер на суден мотор.след като позагря го включих и колата си варвеше но тя вече взима данните от ламбдата и затова.азпоне така си го обяснявам. поздрави



Re: Проблем с паленето на студен двигател
къде се намира това гофре?
Защото и аз имам такъв проблем деа......
Защото и аз имам такъв проблем деа......

rocky66 написа:При мен също гаснеше студена и миришеше гадно от недоизгорелите газове.
След диагностика се оказа: неправилно смесообразуване - спукано гофре (даже на 2 места).
Изолирано добре с армирано тиксо, вече всичко е наред

- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Проблем с паленето на студен двигател
michi69 написа:къде се намира това гофре?
Защото и аз имам такъв проблем деа......
rocky66 написа:При мен също гаснеше студена и миришеше гадно от недоизгорелите газове.
След диагностика се оказа: неправилно смесообразуване - спукано гофре (даже на 2 места).
Изолирано добре с армирано тиксо, вече всичко е наред
колега гофрето ти е маркуча който свързва дебитомера и дроселовата клапа



33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани