Въздушен филтър?
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Въздушен филтър?
MaxMeyer написа:Добре де чипа не променя ли горивото?Колега не се бях сетил за Apexi но май ще е зор в намирането му тук...?Защо нямаме бг сайт с онлайн продажби за такива неща с разнообразие.Аз намерих само за КиН.Мисля да сложа панелен филтър за да избегна шумовете и топлината от коша.
Аз мисля да сложа конус щото ми интересно каква е толкова разликата,а и не ме притеснява шума,да не говорим,че конуса осигурява повече въздух поради това че е по-отворе и не се намира в кутия.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Въздушен филтър?
BULL3T написа:MaxMeyer написа:Добре де чипа не променя ли горивото?Колега не се бях сетил за Apexi но май ще е зор в намирането му тук...?Защо нямаме бг сайт с онлайн продажби за такива неща с разнообразие.Аз намерих само за КиН.Мисля да сложа панелен филтър за да избегна шумовете и топлината от коша.
Аз мисля да сложа конус щото ми интересно каква е толкова разликата,а и не ме притеснява шума,да не говорим,че конуса осигурява повече въздух поради това че е по-отворе и не се намира в кутия.
Момчета, има си кит-ве за конуси, които включват всичко необходимо за да направиш кадърно работата и да не те притесняват шумове и въздуха около двигателя. Въпросните са си строго различни за определените модели.
Тук обаче идва момента с цената която е 300+ лева и не знам колко има смисъл в някой случай.
Стефане а конуса за да си върши правилно работата и той трябва да има въздуховод към него

Не си мисли че ако просто го пльоснеш в коша ще има смисъл от него

И за да не съм голословен:
http://www.knfilters.com/aircharger/aircharger.htm
И специално за Стефан системи с кутий:
http://www.autoanything.com/air-intakes ... 5A0A0.aspx
http://www.autoanything.com/air-intakes ... 4A0A0.aspx
http://www.autoanything.com/air-intakes ... 5A0A0.aspx
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Въздушен филтър?
BULL3T написа:MaxMeyer написа:Добре де чипа не променя ли горивото?Колега не се бях сетил за Apexi но май ще е зор в намирането му тук...?Защо нямаме бг сайт с онлайн продажби за такива неща с разнообразие.Аз намерих само за КиН.Мисля да сложа панелен филтър за да избегна шумовете и топлината от коша.
Аз мисля да сложа конус щото ми интересно каква е толкова разликата,а и не ме притеснява шума,да не говорим,че конуса осигурява повече въздух поради това че е по-отворе и не се намира в кутия.
А бе, момчета, Вие не четете ли? Ми някои хора не пишат тука, само да са на занимавка.Решението не е мое, а ваше. Моя е информацията. Разлика няма във вървежа. Толкова ли е трудно да се разбере... с топлина, без топлина, с филтър , със обикновен тинзух за цедене на сирене- все тая. Ако на някой му се занимава- да земе да премери.................................................... Аз споделих прпосто какво е станало- разлика във времената нямаше. Това може ли да се разбира по различен начин и да се тълкува? Не си давайте парите, ако не искате звук! Това приспособление дава тътена на голам двигател. Това е.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Въздушен филтър?
Postman написа:Ненко Вранков написа:..При положение, че горивото което се впръсква се определя и е зададена стойност на компютъра, как очаквате да тръгне повече колата!?
След като горивото си е все същото защо колата "спира" като се позадръсти филтъра?
Сериозно ли ме питаш?
Ами защото за това "определено количество гориво" е необходимо определено количество въздух... и е напълно нормално като се замърси филтъра, пропускателната му способност да намалява. От там - нямаме достатъчно въздух-необходим за изгарянето на впръсканото гориво и ... "колата не върви".
Хората са го изчислили, че при чист филтър (дори замърсен до определена степен) ще навлиза достатъчно въздух за нуждите на мотора. От това мисля, че става ясно - дори и да сложим спортен филтър, колата няма да тръгне повече.
Със спортния филтър й осигуряваме повече въздух, но за да се възползваме от него, трябва да й подадем и повече гориво. Тогава вече има смисъл!
Re: Въздушен филтър?
Ненко Вранков написа:Postman написа:Ненко Вранков написа:..При положение, че горивото което се впръсква се определя и е зададена стойност на компютъра, как очаквате да тръгне повече колата!?
След като горивото си е все същото защо колата "спира" като се позадръсти филтъра?
Сериозно ли ме питаш?
Ами защото за това "определено количество гориво" е необходимо определено количество въздух... и е напълно нормално като се замърси филтъра, пропускателната му способност да намалява. От там - нямаме достатъчно въздух-необходим за изгарянето на впръсканото гориво и ... "колата не върви".
Хората са го изчислили, че при чист филтър (дори замърсен до определена степен) ще навлиза достатъчно въздух за нуждите на мотора. От това мисля, че става ясно - дори и да сложим спортен филтър, колата няма да тръгне повече.
Със спортния филтър й осигуряваме повече въздух, но за да се възползваме от него, трябва да й подадем и повече гориво. Тогава вече има смисъл!
Не те питам сериозно, разбира се...
Схващането ти, че ако не се промени горивото няма да се увеличи мощността е грешно. Ако постъпи повече въздух, дори да не се подаде повече гориво, мощността ще се увеличи. Тук говорим за примерно 2% повече въздух, който ще доведе до обедняване на сместа с 2%, което в повечето случай дори допълнително ще увеличи мощността, предвид колко богати ги правят заводски смесите на максимални обороти. Така че няма нито един вариант на изправен и заводски регулиран двигател да влезе с 2% повече въздух заради спортния филтър и да не се увеличи мощността... точно там е проблемът обаче - дали наистина ще влезе повече въздух и ако да, с колко... и дали само докато е нов спортния филтър или и след 5000 км пак ще е така. И другия проблем е как да измерим нарастналата мощност, защото примерно 2% на 150 к.с. са 3 к.с., а 3 к.с. са в рамките на грешката на измерването за сравнително добри стендове за мощност. Ей за това става дума...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въздушен филтър?
И сега какво има ли смисъл да сложим на атмосферен мотор такъв филтър или не?
Колега най-малкото като сложиш такъв филтър (дали конус или панелен) няма да си купуваш повече възд. филтър никога.
Аз си сложих панелен КиН и съм доволен. Разликата обаче, е че при мен колата е ТДС. И при слагането на въпросния филтър имаше осезаема разлика.
Препоръчвам на всички колеги каращи ТДС да си сложат такъв. Колата се отпушва някак и започва да върви по-леко. И държа да подчертая, че това не е самовнушение
Дано съм бил полезен.
+1 за панелния филтър.

Колега най-малкото като сложиш такъв филтър (дали конус или панелен) няма да си купуваш повече възд. филтър никога.
Аз си сложих панелен КиН и съм доволен. Разликата обаче, е че при мен колата е ТДС. И при слагането на въпросния филтър имаше осезаема разлика.
Препоръчвам на всички колеги каращи ТДС да си сложат такъв. Колата се отпушва някак и започва да върви по-леко. И държа да подчертая, че това не е самовнушение

Дано съм бил полезен.
+1 за панелния филтър.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Въздушен филтър?
pepitoooooooooo написа:BULL3T написа:MaxMeyer написа:Добре де чипа не променя ли горивото?Колега не се бях сетил за Apexi но май ще е зор в намирането му тук...?Защо нямаме бг сайт с онлайн продажби за такива неща с разнообразие.Аз намерих само за КиН.Мисля да сложа панелен филтър за да избегна шумовете и топлината от коша.
Аз мисля да сложа конус щото ми интересно каква е толкова разликата,а и не ме притеснява шума,да не говорим,че конуса осигурява повече въздух поради това че е по-отворе и не се намира в кутия.
А бе, момчета, Вие не четете ли? Ми някои хора не пишат тука, само да са на занимавка.Решението не е мое, а ваше. Моя е информацията. Разлика няма във вървежа. Толкова ли е трудно да се разбере... с топлина, без топлина, с филтър , със обикновен тинзух за цедене на сирене- все тая. Ако на някой му се занимава- да земе да премери.................................................... Аз споделих прпосто какво е станало- разлика във времената нямаше. Това може ли да се разбира по различен начин и да се тълкува? Не си давайте парите, ако не искате звук! Това приспособление дава тътена на голам двигател. Това е.
батко аре моля те,недей говори неща които се твърдяха във тунинг.бг преди 3 години. Просто това което го написа е адска глупост. Нямало никакво значение... има жестоко значение с какъв филтер си,няма значение само единствено тогава когато имаш само един филтер,а останала ти част от двигателя е напълно стокова...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Въздушен филтър?
от чипа сам по себе си няма полза. Ако найстина си решил да слагаш чип,направи права генерация първо,после спортен филтер и тогава мисли за чип. Ако решиш да слагаш и валове,чипа пак трябва да е след валовете.
Не съм съгласен







- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Въздушен филтър?
Един майстор диагностик ми каза че нямало смисъл от спортен филтър.Според него e39 си била изчислена с какъв филтър да е и от БМВ са сложили такъв.
Според него от спортния филтър най много да се образували някакви неща някъде си ( не помня точно какво и къде) за това че пропускал повече въздух и съответно повече песачинки който полепвали някъде...
Не знам дали ме разбирате но ако да , кажете какво е имал като идея и вярно ли е че мога да съжалявам.
Според него от спортния филтър най много да се образували някакви неща някъде си ( не помня точно какво и къде) за това че пропускал повече въздух и съответно повече песачинки който полепвали някъде...
Не знам дали ме разбирате но ако да , кажете какво е имал като идея и вярно ли е че мога да съжалявам.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани