Проблем-не пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.01.2006

Проблем-не пали

Мнение от ira_k » 02 Яну 2006, 16:39

Имам bmw 325i 93г. От няколко дена не иска да пали. Дори не варти . Като завартя ключа и започва нещо да чатка. Иначе като го пусна поинерция 2-3 метра и си запалва.Някой ако може да ми помогне моля или ако е имал сащия проблем .
Искам да добавя че акумулатора е зареден наред си е. :roll:
Последна промяна ira_k на 02 Яну 2006, 16:46, променена общо 1 път

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Яну 2006, 16:45

Друг път правила ли ти е такъв номер?
1.Пробва ли с друг акумулатор? Твоят може да не държи ток (чисто и просто да е здал багажа...)
А ако му подадеш ток, пали ли? Лоши контакти на клемата на акумулат.батерия?
2. По-малко вероятно бендикс-а да не изхвърля... Ако е така, пробвай да включиш на 2-ра и да завъртиш на стартер... Така ще преместиш колата (по-скоро ще подскочи веднъж-дваж) с 20-30 см (на влючена предавка) и пробвай пак да запалиш.

Това се сещам засега... УСПЕХ!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.01.2006

Мнение от ira_k » 02 Яну 2006, 17:05

лятото за един ден пак беше така но на другия ден само си запали без проблем до преди два дена

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Яну 2006, 19:18

А сега направи пробите, които по-горе съм описал, за да локализираме проблема.... ;)
Провери си колата и за вероятна утечка/консумация на ток при загасен двигател!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: kazanlak
Пол: Мъж
Кара: E36 318i, Frontera Sport , Golf 3 ,
Мечтае да кара: 6 series

Мнение от ToyBoy » 02 Яну 2006, 20:13

шом с бутане пали..значи е само акумулатора :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 02 Яну 2006, 22:38

...или стартера :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.01.2006

Мнение от ira_k » 03 Яну 2006, 1:31

свалих стартера пробвах го на друг акумулатор-върти.
сложих го отново - не пали. Подадох ток -чатка но не върти.Ще го свалям пак да проверя четките.Друго не ми остана

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 03 Яну 2006, 1:44

клеми :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.01.2006

Мнение от ira_k » 03 Яну 2006, 16:09

и от клемите не е не се сещам вече друг
ако имате други идеи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 03 Яну 2006, 19:16

Шалтера на стартера или контактната букса на ключа. Така с писане трудно ще се обясни. Най добре отиди там дето ремонтират стартери и алтернатори и ще локализират проблема веднага! Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.01.2006

Мнение от ira_k » 03 Яну 2006, 22:51

май нещо не ми е ясно за този шалтер.каде се намира и за какво е?
може ли да е биметална пластина която да е истинала (след 72h )и след това колата да си запали все едно нищо не е било?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 03 Яну 2006, 23:53

ако ти бачкат фаровете или чистачките значи акумолатора ти е ок. според мен е или четките са ти за почистване или е бендикса а има и там някви втулки на стартера които и те се сменят наи добре отиди на при някои маистор които е по чат по стартерите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 04 Яну 2006, 11:23

на мен ми направи същия проблем и се оказа от алармата единия имобилайзер се беше бъгнал

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 04 Яну 2006, 16:38

ira_k написа:май нещо не ми е ясно за този шалтер.каде се намира и за какво е?

На самия стартер се намира. Той пуска големия ток от акум. към стартера и зацепва бендикса който ти стартира мотора...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.01.2006

Мнение от ira_k » 04 Яну 2006, 21:49

ааа изумях.от сваляне и слагане на стартера ми се разгони фамилията.какво установих?
1.с подаване на ток не върти
2.четките,бендикса и редуктора са о,к
3.клемите на акумулатора са сменени преди няколко месеца-отлични
4.от акумулатора до стартера + не се губи,и няма оттечка
5.като цяло ток не се губи.акумулатора е 12,9~12,6V а при работещ двигател-14,4~14,6V
6.няма изгорели бушони
7.когато сработи алармата стартера си върти но не пали
най на края реших да събирам всичко и боли не боли да я карам на някой "доктор".и типично по български докато си работех си мислех:
-днес е трети,нова година мина,може ли сега да стане чудо и като събера всичко да врътна ключа и бмв-то да палне?
аре стига! баш на мен ли пък? ама що да не пробвам--ей така за последно.и не ви лъжа бога ми пробвах и то запали.онемях.какво му стана че "умря".как така запали-не мога да си обясня,но съм щастлив-даа щастлив!
има капка страх в мен че много хубаво-не е на хубаво,и съм сигурен,че тоя номер ще се повтори отново"не дай боже никому".
не знам дали и вие сте като мен:когато колата ми не е в ред - аз съм като болен,лесно се дразня,ходя като отнесен,въобще-бурсук.
и заради това не съм Ви честитил още новата година.извинявайте още веднъж,и ви благодаря за съветите

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook