BMW 8-Series-Царя на аутобаните!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 31 Дек 2005, 12:13

M6 написа:
ati написа:Не знам за Е31, ама като видях Е24-ката как е тръгнала настрани :twisted:

И с този двигател........ :twisted:

Аз без да искам да развалям темата, но за мен този двигател не предизвиква същото, както М20 или М30. Много по-различен е като звук - едно тихо съскане, кривата на въртящия момент и мощността са доста странни, не съм бил в друга кола, като тази. Пробвах и да сложа голяма монета на работещия двигател и наистина се задържа няколко секунди, празния ход беше май някъде към 650 оборота в минута. Колата някак става жива още от 2 к обороти и тегли прогресивно нагоре (беше автоматик тази не не можахме да й чуем прекъсвача в движение, другата беше с ръчни скорости, ама такава морга, че въобще не я изкарахме на тестове), без рязък преход в теглителната сила и без смяна на звука. Несъмнено това е един невероятен двигател в невероятна кола, която според мен е по-скоро ориентирана към високоскоростно комфортно пътуване, отколкото да е спортен автомобил, въпреки външния си вид.
Но аз търся друго в БМВ, търся грубите черти, познати на много хора и още повече морски обитатели, които когато ги видят им светва "ОПАСНОСТ" в главите. Търся мощното замахване на опашката, както го прави истинската акула, търся мощното движение настрани, търся никога незаспиващия поглед и излъчване на агресия. Търся рязкото потегляне, чупещия врата въртящ момент от 3500 нагоре, търся разтърсващия рев на редовия шестак, който е единствен, неповторим и ЛЕГЕНДАРЕН.
Е31 е някак тиха, дори плаха, никога няма да я чуете как се набира, защото просто ще премине покрай Вас преди да сте успяли да се обърнете с тихо съскане. Външния вид в никакъв случай не е заплашителен, дори напротив - лесно е погледа ви да се плъзне по меките й извивки, няма къде да се закачи от предницата до задницата, цялата кола минава през въздуха без да предизвиква много вълни, дори само леки трептения могат да локализират нейното място в движението. Тя е елегантна, тя е стилна, тя едно уникално БМВ, наистина неповторимо и различно от старите.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 31 Дек 2005, 12:39

Възможно ли в да се сложи табло на Е30 във Е28?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 31 Дек 2005, 13:41

не
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 31 Дек 2005, 15:38

Ати не знам дали си чувал М70/73 и М60/62 къв брутален звук праат с малко модове по кюнците :?: Те просто са запушени заради специфичната им предназначеност ( :shock: ) Особено М60тката става брутъл с правилните гърнеа :idea: Иначе саунда от инлайн 6ците си го знаем.........дар от БОГА :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 01 Яну 2006, 14:31

ati написа:...

аз пък търся точно това което предлага е31, а имам това което търсиш ти - е30 323и...... намери ми едно е31 и ги менкаме веднага :P :) :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 02 Яну 2006, 14:16

хмм, нещото което ме озадачи е, че двигателя S70 e 24 клапанов :roll:
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 02 Яну 2006, 16:05

ivo098 написа:хмм, нещото което ме озадачи е, че двигателя S70 e 24 клапанов :roll:

Да бе наистина.Някой знае ли защо този двигател има 2-клапана на цилиндър :?:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 02 Яну 2006, 17:56

За да може при Мак'Ларън да са по 4бр. :mhihi:

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 02 Яну 2006, 18:29

хубава тема!БРАВО! :bowdown:
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 02 Яну 2006, 18:35

krika написа:За да може при Мак'Ларън да са по 4бр. :mhihi:

Сериозно някой знае ли?

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 02 Яну 2006, 20:55

Защото М70 не е нищо друго от два наредени един до друг М20, а те са с по два клапана на цилиндър. Сори дистрибуторните капачки и кабелите за свещи фигурират под един и същ парт-намбър в ЕТК-то, само че за М70 има индекс "Х2".
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 02 Яну 2006, 21:05

Мерси за инфото :P

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Яну 2006, 15:32

Mного добра количка е 8-цата, ама никога няма да бъде легенда по един милион причини, които вече сме изписали...

Неща да ви плаша но една Е30 325 (на Ланд Шарк например) е по-бърза навсякъде освен аутобана от е31...

850CSi е нещо малко по-различно, но шансът да попаднеш на читаво клони към нулата... :help:
Power is Nothing Without Insanity

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Яну 2006, 16:43

Няма начин симпатягата да не нахрани техниката :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Истина е това,което казваш ;)

Георги Пенчев
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Яну 2006, 17:02

Penchev написа:Няма начин симпатягата да не нахрани техниката :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Истина е това,което казваш ;)

Георги Пенчев


Що бе бате,

И аз си мислех за 850Ci или 840Ci с 6-скоростна кутия по едно време, ама се отказах. Кефи ме като идея и дизайн, ма тежи 100 тона и е толкова сложно, че чак и 928-цата изглежда лесна за правене в сравнение. За Пърформансът на 928 срещу 8-цата вече няма смисъл да говорим... Виж какво казват хората от линк-а който е даден от М6... ;)

"Spiritually the closest to the Eight with a similar remote driving experience and just as little room in the back. BMW had 12 years to learn from the same mistakes, but uber performance and integrity of the build make the Porsche the ultimate autobahn missile"

"... Най-близко до 8-цата със същото чувство за отдалеченост при управлението и също с толкова малко място на задните седалки. БМВ имаха 12 години да се поучат от същите грешки, но страхотни характеристики и качество на изработката правят Поршето абсолютен господар на Аутобана..."
Power is Nothing Without Insanity

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook