Бял дим след смяна на термостат на ЕГР-а!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Бял дим след смяна на термостат на ЕГР-а!!
gocho_ написа:el lobo написа:колеги и аз ще сменям този малкия термостат другата седмица , та да се приготвя и аз за подобен сценарий , колко върви този топлообменник 2 ра ръка горе долу ?
Няма защо да се готвиш ,колега.
На колегата "Rupart" му е бил затапен за да се замаскира проблема.
При тебе може просто да си е за смяна !
е дано да е така...

- Rupart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: гр. София
- Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo
Re: Бял дим след смяна на термостат на ЕГР-а!!
Здравеите колеги!
Малко инфо за главоболията!!Та реших да изолирам съвсем топлообменника и откачих тръбичката, която влиза в термостата на ЕГР-а и я запуших.Смених и големия термостат (поне като разглабям системата да сменя всичко) оказа се, че "кръчетат" които държат термостата към пластмасовата част с изходите за тръбите се бяха счупили и напрактика всичко излезе на части!След сглобяването на всичко налях още антифриз, защото изтече доста и запалих колата зада я обезвъздуша.Отначало колата не пушеше, но след кратко време работа започна пак да пуши!!!По-малко от преди, но пуши!Пушакът е леко синкав то цвета на антифриза.Колата загря бързо до първата черта, но топло непочна да духа в купето!!Антифриз не губи!!
Та някой може ли да ми каже какво може да и е на тази кола, или някой качествен сервиз явно без майстор няма да стане??!!
Благодаря!
Малко инфо за главоболията!!Та реших да изолирам съвсем топлообменника и откачих тръбичката, която влиза в термостата на ЕГР-а и я запуших.Смених и големия термостат (поне като разглабям системата да сменя всичко) оказа се, че "кръчетат" които държат термостата към пластмасовата част с изходите за тръбите се бяха счупили и напрактика всичко излезе на части!След сглобяването на всичко налях още антифриз, защото изтече доста и запалих колата зада я обезвъздуша.Отначало колата не пушеше, но след кратко време работа започна пак да пуши!!!По-малко от преди, но пуши!Пушакът е леко синкав то цвета на антифриза.Колата загря бързо до първата черта, но топло непочна да духа в купето!!Антифриз не губи!!
Та някой може ли да ми каже какво може да и е на тази кола, или някой качествен сервиз явно без майстор няма да стане??!!
Благодаря!
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]