BMW 8-Series-Царя на аутобаните!
Модератор: Общи модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
BMW 8-Series-Царя на аутобаните!
Въведение
През 1989-та година компанията BMW пуска нов модел-8-Series!
След като през 1987-ма година BMW пуска 12-цилиндров двигател в тогавашната 7-ма Серия,две години по-късно допълва продуктовата си гама с още един V12.Той бил поставен в новата кола-BMW 850i и бил единствен за нея.Този двигател бил същия като в 7-ма Серия.BMW 850i е продължение на голяма традиция-той заменя популярната 6-та Серия произвеждана в периода 1976 до 1989 и в същото време е едно ново начало:Ново име на серията,технически новости,модерен дизайн и изключителен лукс в купето!За нещастие колата бе представена през трудно време за този тип коли и в резултат на това успехът и беше под очакванията.Ситуацията е била толкова лоша,че хората от BMW AG са били принудени да не пускат върховия модел M8:
Накрая се оказва,че най-мощния модел е 850CSI и колата се произвеждала до 1999-та година.Периода на производство бил 10 години,а общия брой на всички произведени коли носещи името 8-ма Серия се оказал точно-30621!
The Ultimate Driving Machine
Карането на BMW 850CSi е невероятно релаксиращо-като никоя друга кола!С тази кола можете да развиете скорост от 310 км/ч и дори при тази скорост чувате само меко приятно бръмчене на двигателя!Ако положението стане напечено можете да разчитате на невероятните спирачки и изключителната стабилност на колата дори при скорости над 300 км/ч!Два тонното чудовище прави такива невероятни дрифтове,че изобщо не ви е нужна системата за контрол на стабилноста!Но не само Удоволствието от шофирането прави колата толкова специална,дори само да гледате нейния агресивен и елегантен вид изпитвате неуписуемо удоволствие!!!Багажника е 320 литра,а на задната седалка спокойно се събират хора високи до 1,70м.Дори при тежък бакаж и 4-пътника поведението на колата не се променя!BMW 850CSi е кола за всекиндневна употреба.BMW 8-Series е кола която е:Спортна,безопасна,луксозна и практична-всичко това в едно!Няма какво повече да искате от една кола,просто защото повече не е възможно!!!!
В действителност....
Мощност на двигателя
За нещастие повечето хора като навъртят някой друг километрър с тази кола свикват доста с нея и ако се качът на кола с около 120 кс. чувството е толкова отвратително колкото може да бъде само шофирането на Mercedes-Benz разполагащ с по-малко от 100 кс.!!!Когато корате с 90 км/ч на 6-та предавка и настъпите газта реакцията на другите коли,ще е просто нищожна дори и на колите от средния клас,но при 8-ма Серия нещата стоят по друг начин.За да постигнат най-високи нива на удоволствие от шофирането инжинерите са обърнали внимание дори и на звука който издава скоротния лост при неговото преместване!Работата на двигателя е толкова плавна,че дори можете да поставите монета върху него когато работи и тя ще остане изправена!
Консумация на гориво
При нормално каране извън града колата харчи под 12 литра на 100 км,но при градско каране разхода скача на 26 литра на 100.Ако решите да я понъстъпите и доста често да се разхождате до критичните обороти разхода може и да надхвърли 40 литра на 100 км.На германски аутобан където колата се чувства наистина удома си харчи около 16-17 литра на 100 км.
Модели
BMW 830i
04/1992 - 12/1992, прототип, бройки: 18
BMW 830i беше предвиден да влезе в производство,но бяха
направени 18 прототипа и всички бяха разрушени отново.
BMW не разкри никаква друга информация.
------------------------------------------------------------------------
BMW 840Ci
07/1993-02/1996, V8 (M60), 4.0 кубика, 286 кс.,бройки: 4728
01/1995-05/1999, V8 (M62), 4.4 кубика, 286 кс.,бройки: 3075
Модела 840Ci се предлага с 5-степенна автоматична трансмисия в
Америка и с 6-степенна ръчна и 5-степенна автоматична в Европа.
------------------------------------------------------------------------
BMW 850i
05/1989-12/1992,V12(M70),5.0 кубика,300кс,бройки:Заедно с 850Ci:20072
Това е първото BMW с 12-цилиндров двигател и ръчни скорости!
Предлага се с 6-степена ръчна трансмисия и 4-степена автоматична.
--------------------------------------------------------------------------
BMW 850Ci
01/1993-10/1994,V12(M70),5.0 кубика,300кс,бройки:Заедно с 850i:20072
02/1994-05/1999,V12(M73),5.4 кубика,326кс,бройки:1218
Предлага се с 6-степенна ръчна трансмисия и 4-степена автоматична.
Двигателя M73 се предлагал само с 5-степена автоматична трансмисия.
---------------------------------------------------------------------------
BMW 850CSi
08/1992-11/1996,V12(S70),5.6 кубика,380кс,бройки:1510
Повечето хора казват,че това е M8,но всъщност не е.Поделението на BMW-Motorsport просто е подобрило
двигателя на 850Ci.От този модел са били произведени само 1510 броя между-август 1992-ра година и
октомври 1996-та година.Производството му спира заради по-строгите изисквания за вредни емисии
въведени през 1997-ма година.Колата се произвежда само с 6-степена ръчна скоростна кутия.
----------------------------------------------------------------------------
BMW M8
1990,V12(S70/1),6.0 кубика,550кс,прототип,бройки:1
BMW M8 остана само прототип и носи прякора "Ферари-Убиец"!Тъй като колата никога не влиза в производство никой не е усетил нейната мощ,но пък точно този двигател е поставен в най-бързата кола на света-McLaren F1.Двигателя развива следните обороти:1 000rpm-10 000rpm!
Различните версии на двигателя S70:
******************************************
S70---5576 ccm---380кс.---24V---850CSi-----1992г.
*******************************************
S70/1-6000 ccm---550кс.---48V---M8----------1990г.
*******************************************
S70/2-6064 ccm---627кс.---48V---McLaren F1-1993г.
*******************************************
S70/3-6064 ccm---635кс.---48V---McLaren F1-1996г.
*******************************************
-----------------------------------------------------------------------------
Alpina B12 5.0 Coupé
06/1990-05/1994,V12 (базиран на M70),5.0 кубика,350кс,бройки:97
Колата представлява тунингована версия на 850i от фирмата Alpina.
Предлага се само с 4-степенна автоматична трансмисия.
------------------------------------------------------------------------------
Alpina B12 5.7 Coupé
11/1992-12/1996,V12 (базиран на S70),5.7 кубика,416кс,бройки:57
Колата представлява тунингована версия на 850CSi от фирмата Alpina.
Предлага се само с 6-степенна ръчна трансмисия.
-------------------------------------------------------------------------------
Техническа информация
Пълна техническа информация за всички модели(eng)
////////////////////////////////////////////////////////////M
Създаването на 8-ма серия е струвало на BMW 500,000,000 Euro!
**********************************************************
Известни проблеми
-Ниско качество на купето в ранните модели!
-Първите 8-цилиндрови двигатели имат проблеми с цилиндрите ако се използва бензин с високо ниво на сяра.Този проблем се среща по-често в Америка.Ако имате съмнения за вашия автомобил направете тест на компресията.
-Модела E31 е тестов полигон на много електронни системи като DSC който по-късно влязоха в употреба в по-новите BMW-та.Уверете се,че всички системи работят!
Създаването
Идеята за подобен автомобил се зародила през 1981-ва година.През 1984-та проекта E31 получава зелена светлина.Не всички от BMW са били съгласни да правят тази кола,защото са се съмнявали,че тя ще се продава добре,защото малко хора от 80'-те биха си позволили кола за 140,000 DM(EUR 70,000).При това 850i не е подобрение на вече създадена кола,а чисто нова!За да тестват новите неща като шаси управление и предаване са избполсвали 6-та серия {E24}:

Две години по-късно през 1986-та започва и работата по дизайна.Това е само 4-години преди масовото производство!Първият дизайн е изглеждал така:
Този първи прототип може да се кара и струва 1 000 000 евро!Общо 100 прототипа са минали през Краш-тестовете и всички разбити Осмици са стрували 750,000 евро!
Тестовете на колата започнали на 4-ти юли 1989-та.Първо колата се тествала от компютар който симулирал каране на пистата Nürburgring Nordschleife:

А после и на самата писта се правело пробег от 8000 километра,равняващи се на 150 000 килопетра всекидневна употреба.В края на август 1989-та са били направени първите тестове в САЩ за да се тества колата при крайни температури и с Американско гориво.Колата се е тествала в долината на смърта при температура над 50 градуса с пълна гас с часове и това не е всичко същия тест е бил правен при температури от -40 градуса в планински завои!Работата на двигателя се тества до последния детайл и се документира:


Колата разполагала и с подобрена ABS-система:
Още
Оригинален проспект
8-ма серия и конкуренцията
Краен Резултат

През 1989-та година компанията BMW пуска нов модел-8-Series!

След като през 1987-ма година BMW пуска 12-цилиндров двигател в тогавашната 7-ма Серия,две години по-късно допълва продуктовата си гама с още един V12.Той бил поставен в новата кола-BMW 850i и бил единствен за нея.Този двигател бил същия като в 7-ма Серия.BMW 850i е продължение на голяма традиция-той заменя популярната 6-та Серия произвеждана в периода 1976 до 1989 и в същото време е едно ново начало:Ново име на серията,технически новости,модерен дизайн и изключителен лукс в купето!За нещастие колата бе представена през трудно време за този тип коли и в резултат на това успехът и беше под очакванията.Ситуацията е била толкова лоша,че хората от BMW AG са били принудени да не пускат върховия модел M8:


Накрая се оказва,че най-мощния модел е 850CSI и колата се произвеждала до 1999-та година.Периода на производство бил 10 години,а общия брой на всички произведени коли носещи името 8-ма Серия се оказал точно-30621!
The Ultimate Driving Machine

Карането на BMW 850CSi е невероятно релаксиращо-като никоя друга кола!С тази кола можете да развиете скорост от 310 км/ч и дори при тази скорост чувате само меко приятно бръмчене на двигателя!Ако положението стане напечено можете да разчитате на невероятните спирачки и изключителната стабилност на колата дори при скорости над 300 км/ч!Два тонното чудовище прави такива невероятни дрифтове,че изобщо не ви е нужна системата за контрол на стабилноста!Но не само Удоволствието от шофирането прави колата толкова специална,дори само да гледате нейния агресивен и елегантен вид изпитвате неуписуемо удоволствие!!!Багажника е 320 литра,а на задната седалка спокойно се събират хора високи до 1,70м.Дори при тежък бакаж и 4-пътника поведението на колата не се променя!BMW 850CSi е кола за всекиндневна употреба.BMW 8-Series е кола която е:Спортна,безопасна,луксозна и практична-всичко това в едно!Няма какво повече да искате от една кола,просто защото повече не е възможно!!!!
В действителност....
Мощност на двигателя
За нещастие повечето хора като навъртят някой друг километрър с тази кола свикват доста с нея и ако се качът на кола с около 120 кс. чувството е толкова отвратително колкото може да бъде само шофирането на Mercedes-Benz разполагащ с по-малко от 100 кс.!!!Когато корате с 90 км/ч на 6-та предавка и настъпите газта реакцията на другите коли,ще е просто нищожна дори и на колите от средния клас,но при 8-ма Серия нещата стоят по друг начин.За да постигнат най-високи нива на удоволствие от шофирането инжинерите са обърнали внимание дори и на звука който издава скоротния лост при неговото преместване!Работата на двигателя е толкова плавна,че дори можете да поставите монета върху него когато работи и тя ще остане изправена!
Консумация на гориво
При нормално каране извън града колата харчи под 12 литра на 100 км,но при градско каране разхода скача на 26 литра на 100.Ако решите да я понъстъпите и доста често да се разхождате до критичните обороти разхода може и да надхвърли 40 литра на 100 км.На германски аутобан където колата се чувства наистина удома си харчи около 16-17 литра на 100 км.
Модели
BMW 830i
04/1992 - 12/1992, прототип, бройки: 18
BMW 830i беше предвиден да влезе в производство,но бяха
направени 18 прототипа и всички бяха разрушени отново.
BMW не разкри никаква друга информация.
------------------------------------------------------------------------
BMW 840Ci
07/1993-02/1996, V8 (M60), 4.0 кубика, 286 кс.,бройки: 4728
01/1995-05/1999, V8 (M62), 4.4 кубика, 286 кс.,бройки: 3075
Модела 840Ci се предлага с 5-степенна автоматична трансмисия в
Америка и с 6-степенна ръчна и 5-степенна автоматична в Европа.
------------------------------------------------------------------------
BMW 850i
05/1989-12/1992,V12(M70),5.0 кубика,300кс,бройки:Заедно с 850Ci:20072
Това е първото BMW с 12-цилиндров двигател и ръчни скорости!
Предлага се с 6-степена ръчна трансмисия и 4-степена автоматична.
--------------------------------------------------------------------------
BMW 850Ci
01/1993-10/1994,V12(M70),5.0 кубика,300кс,бройки:Заедно с 850i:20072
02/1994-05/1999,V12(M73),5.4 кубика,326кс,бройки:1218
Предлага се с 6-степенна ръчна трансмисия и 4-степена автоматична.
Двигателя M73 се предлагал само с 5-степена автоматична трансмисия.
---------------------------------------------------------------------------
BMW 850CSi
08/1992-11/1996,V12(S70),5.6 кубика,380кс,бройки:1510
Повечето хора казват,че това е M8,но всъщност не е.Поделението на BMW-Motorsport просто е подобрило
двигателя на 850Ci.От този модел са били произведени само 1510 броя между-август 1992-ра година и
октомври 1996-та година.Производството му спира заради по-строгите изисквания за вредни емисии
въведени през 1997-ма година.Колата се произвежда само с 6-степена ръчна скоростна кутия.
----------------------------------------------------------------------------
BMW M8
1990,V12(S70/1),6.0 кубика,550кс,прототип,бройки:1

BMW M8 остана само прототип и носи прякора "Ферари-Убиец"!Тъй като колата никога не влиза в производство никой не е усетил нейната мощ,но пък точно този двигател е поставен в най-бързата кола на света-McLaren F1.Двигателя развива следните обороти:1 000rpm-10 000rpm!

Различните версии на двигателя S70:
******************************************
S70---5576 ccm---380кс.---24V---850CSi-----1992г.
*******************************************
S70/1-6000 ccm---550кс.---48V---M8----------1990г.
*******************************************
S70/2-6064 ccm---627кс.---48V---McLaren F1-1993г.
*******************************************
S70/3-6064 ccm---635кс.---48V---McLaren F1-1996г.
*******************************************
-----------------------------------------------------------------------------
Alpina B12 5.0 Coupé
06/1990-05/1994,V12 (базиран на M70),5.0 кубика,350кс,бройки:97
Колата представлява тунингована версия на 850i от фирмата Alpina.
Предлага се само с 4-степенна автоматична трансмисия.
------------------------------------------------------------------------------
Alpina B12 5.7 Coupé
11/1992-12/1996,V12 (базиран на S70),5.7 кубика,416кс,бройки:57
Колата представлява тунингована версия на 850CSi от фирмата Alpina.
Предлага се само с 6-степенна ръчна трансмисия.
-------------------------------------------------------------------------------
Техническа информация
Пълна техническа информация за всички модели(eng)
////////////////////////////////////////////////////////////M
Създаването на 8-ма серия е струвало на BMW 500,000,000 Euro!
**********************************************************
Известни проблеми
-Ниско качество на купето в ранните модели!
-Първите 8-цилиндрови двигатели имат проблеми с цилиндрите ако се използва бензин с високо ниво на сяра.Този проблем се среща по-често в Америка.Ако имате съмнения за вашия автомобил направете тест на компресията.
-Модела E31 е тестов полигон на много електронни системи като DSC който по-късно влязоха в употреба в по-новите BMW-та.Уверете се,че всички системи работят!
Създаването
Идеята за подобен автомобил се зародила през 1981-ва година.През 1984-та проекта E31 получава зелена светлина.Не всички от BMW са били съгласни да правят тази кола,защото са се съмнявали,че тя ще се продава добре,защото малко хора от 80'-те биха си позволили кола за 140,000 DM(EUR 70,000).При това 850i не е подобрение на вече създадена кола,а чисто нова!За да тестват новите неща като шаси управление и предаване са избполсвали 6-та серия {E24}:


Две години по-късно през 1986-та започва и работата по дизайна.Това е само 4-години преди масовото производство!Първият дизайн е изглеждал така:

Този първи прототип може да се кара и струва 1 000 000 евро!Общо 100 прототипа са минали през Краш-тестовете и всички разбити Осмици са стрували 750,000 евро!

Тестовете на колата започнали на 4-ти юли 1989-та.Първо колата се тествала от компютар който симулирал каране на пистата Nürburgring Nordschleife:


А после и на самата писта се правело пробег от 8000 километра,равняващи се на 150 000 килопетра всекидневна употреба.В края на август 1989-та са били направени първите тестове в САЩ за да се тества колата при крайни температури и с Американско гориво.Колата се е тествала в долината на смърта при температура над 50 градуса с пълна гас с часове и това не е всичко същия тест е бил правен при температури от -40 градуса в планински завои!Работата на двигателя се тества до последния детайл и се документира:




Колата разполагала и с подобрена ABS-система:

Още
Оригинален проспект
8-ма серия и конкуренцията
Краен Резултат




Последна промяна M6 на 07 Яну 2006, 16:56, променена общо 4 пъти
- Инаф
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Бургас
- Кара: много
- Мечтае да кара: винаги
НЕДИНСТВЕНА и НЕПОВТОРИМА !
E60 ///M5 is the ultimate BMW.
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
адската кола е, един познат ме е возил, няма такъв кеф 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Като ми каже някой "бмв"пьрвата картинка за който се сещам тази на е-31 (като мальк сьбирах картинки от дьвки турбо и тази си я пазя още с осмицата
)
прекрасна е


прекрасна е



- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Ама ти си се старал да го пишеш за да те вкарат само с Дъ Бест Оф ли? Аз пък си помислих, че харесваш колата и искаш да запознаеш и другите с подробности за нея
Иначе браво всичко е добре подредено със снимки и т.н.

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
Nikolay1 написа:Ама ти си се старал да го пишеш за да те вкарат само с Дъ Бест Оф ли? Аз пък си помислих, че харесваш колата и искаш да запознаеш и другите с подробности за неяИначе браво всичко е добре подредено със снимки и т.н.
Това ми е една от любимите баварци!!!Колата я харесвам много,но нямам нищо напротив да влезе и в The Best Of


- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
M6 написа:Ако и сега не вляза в The Best Of..............еб*ти форума
Ако зависеше от мен, НИКОГА няма да "влезеш" в Дъ Бест оф защото според мен там трябва да има неща, който са писани със сърце а не с идеята да "влзеш" някъде, спамър такъв ! Слагам си ръка на сърцето че темата е хубава, според мен има някои неточности в инфото, но не ми се спори... ако някой от имащите право решат нека да преместят темата в бест-а ....
Последна промяна rtzankov на 30 Дек 2005, 19:47, променена общо 1 път


R.I.P Landikar
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани