ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от burnou7 » 11 Дек 2010, 16:36

burnou7 написа:Колеги,търсих теми с търсачката,но не намерих нищо по въпроса...
Интересуваме ме къде мога да намеря кодове за средния бордкомп :wave:
освен 41 дето показва моментната скорост др. не знам :confused:
Ако някой може да помогне :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b2d » 12 Дек 2010, 3:00

Питане относно парно, по температура от показателя е окей загрява в рамките на 5-7мин до 90 градуса при -1/3 градуса но врътките на топло доло двете на топло, но на място колата духа студено в момемта в който и подам газ и тръгва и топлото от какво може да е? Мерси предварително.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 12 Дек 2010, 11:09

b2d написа:Питане относно парно, по температура от показателя е окей загрява в рамките на 5-7мин до 90 градуса при -1/3 градуса но врътките на топло доло двете на топло, но на място колата духа студено в момемта в който и подам газ и тръгва и топлото от какво може да е? Мерси предварително.

Колега виж нивото на антифриза,маркучите до радиаторчето дали са еднакво топли,клапани парно,най лошия случай водна помпа,за всеки случай и термостат вижте дали отвара нормално спрямо двата кръга...Това са основните неща :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от zazomazo » 12 Дек 2010, 15:33

vladi_a_i написа:
b2d написа:Питане относно парно, по температура от показателя е окей загрява в рамките на 5-7мин до 90 градуса при -1/3 градуса но врътките на топло доло двете на топло, но на място колата духа студено в момемта в който и подам газ и тръгва и топлото от какво може да е? Мерси предварително.

Колега виж нивото на антифриза,маркучите до радиаторчето дали са еднакво топли,клапани парно,най лошия случай водна помпа,за всеки случай и термостат вижте дали отвара нормално спрямо двата кръга...Това са основните неща :yes:


термостата няма отношение към парното-при положение, че колата е загряла до 90 градуса дори и да е скапан термостата парно трябва да има :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Sofia
Кара: Е65

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b2d » 13 Дек 2010, 0:07

А, ако имам проблем с водната помпа тогава щом достига до нормална температура би ли могло всичко да идва само от водната помпа, ако и нивото на антифриза си е окей и щом датчика да лъже или няма как странното е това, че като подам газ идва топлото при работа на място го няма?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от zazomazo » 13 Дек 2010, 14:05

b2d написа:А, ако имам проблем с водната помпа тогава щом достига до нормална температура би ли могло всичко да идва само от водната помпа, ако и нивото на антифриза си е окей и щом датчика да лъже или няма как странното е това, че като подам газ идва топлото при работа на място го няма?


колега, почваш да търсиш къде е проблема подред и елиминираш отделните възможности една след друга
първо провери дали ти е обезвъздушена системата-има тема как се прави това
ако не е това :arrow: проверяваш клапаните за парното
ако не е и това :arrow: водната помпа
на последно място оставям задръстен радиатор на парното, щото е най-тегаво да се ремонтира в тоя студ
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BT9028BA » 13 Дек 2010, 14:41

BT9028BA написа:Изображение

На кората под чистачките [номер 9] кои са и щипките

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 316i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от believe » 16 Дек 2010, 0:55

Днес, на два пъти ми се случи да запаля колата, а тя да не поддържа 1000 оборота. И двата пъти падна под 500 и аз, уплашен, подадох малко газ, за да се оправи положението. Колата е 316i, на бензин, газова няма. Имам я от един месец, а книжка - от два. Възможно ли е това да е от ниските температури или е някаква повреда?
Също така четох в ръководството на е36, че се пали на неутрална скорост, което противоричи с баща ми, който казва, че по този начин колата се разбива. Според него винаги трябва да се държи съединитела при палене. Кое е правилното?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nikito_nn » 17 Дек 2010, 11:29

believe написа:Днес, на два пъти ми се случи да запаля колата, а тя да не поддържа 1000 оборота. И двата пъти падна под 500 и аз, уплашен, подадох малко газ, за да се оправи положението. Колата е 316i, на бензин, газова няма. Имам я от един месец, а книжка - от два. Възможно ли е това да е от ниските температури или е някаква повреда?
Също така четох в ръководството на е36, че се пали на неутрална скорост, което противоричи с баща ми, който казва, че по този начин колата се разбива. Според него винаги трябва да се държи съединитела при палене. Кое е правилното?

Баща ти е прав, по добре е да се пали на съединител, а и не е хубаво да ръчкаш скоростите на загасена кола и то в тоз кучан навънка.
По въпроса за оборотите провери най-напред всички маркучи дали са си по местата и дали нямат дупки и да ти дърпа въздух от някъде. Най-вече обърни внимание на гофрирания маркуч след дебитомера. С една отверка махаш двете скоби и ако има дупчица някъде, увиваш здраво с изолирбанд и за първо време си готов.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 316i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от believe » 17 Дек 2010, 18:20

Благодаря за отговора.
Съединителя наистина трябва да се натиска-грешно съм разбрал в ръководството. Правилния начин на запалване е на неутрална и със съединител.
А относно оборотите-проблемът май е от студа и от това, че като паля колата обикновенно съм с включени фарове, включено парно (не съм го изключил след като съм паркирал и остивл колата), включен нагревател за задното стъкло и радиото. Оттам явно акумулатора има по-малко мощност и не може да смогне. Поне аз така си го обяснявам де, защото днеска експериментирах и стигнах до този извод.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от EnimEn » 18 Дек 2010, 4:47

недей стига до такива изводи за напред
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 19 Дек 2010, 21:06

Аз имам питане относно бъбреците. Тези преди фейслифта и тези след фейса взаимозаменяеми ли са ? Смисъл мога ли да "махна" старите и да сложа направо "новите" на тяхно място , един вид .. plug 'n' play или трябват някви други манипулации ? :conf:

Изображение
Изображение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Hristo » 19 Дек 2010, 22:55

И маската е различна ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 18.02.2009
Местоположение: СА
Кара: без гражданска
Мечтае да кара: e36 ///M

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от burnou7 » 19 Дек 2010, 23:19

Колеги,имам малко ламерски въпрос :)
Има ли начин като вземе 2-ра ръка амортисьори да разбера дали са читави ? :bchug:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 19 Дек 2010, 23:44

ogata написа:Аз имам питане относно бъбреците. Тези преди фейслифта и тези след фейса взаимозаменяеми ли са ? Смисъл мога ли да "махна" старите и да сложа направо "новите" на тяхно място , един вид .. plug 'n' play или трябват някви други манипулации ? :conf:

Изображение
Изображение

Има черни пластмасови широки като фейсовите и са по хубави за стария фейс..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook