ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
burnou7 написа:Колеги,търсих теми с търсачката,но не намерих нищо по въпроса...
Интересуваме ме къде мога да намеря кодове за средния бордкомп![]()
освен 41 дето показва моментната скорост др. не знам![]()
Ако някой може да помогне
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Питане относно парно, по температура от показателя е окей загрява в рамките на 5-7мин до 90 градуса при -1/3 градуса но врътките на топло доло двете на топло, но на място колата духа студено в момемта в който и подам газ и тръгва и топлото от какво може да е? Мерси предварително.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
b2d написа:Питане относно парно, по температура от показателя е окей загрява в рамките на 5-7мин до 90 градуса при -1/3 градуса но врътките на топло доло двете на топло, но на място колата духа студено в момемта в който и подам газ и тръгва и топлото от какво може да е? Мерси предварително.
Колега виж нивото на антифриза,маркучите до радиаторчето дали са еднакво топли,клапани парно,най лошия случай водна помпа,за всеки случай и термостат вижте дали отвара нормално спрямо двата кръга...Това са основните неща

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:b2d написа:Питане относно парно, по температура от показателя е окей загрява в рамките на 5-7мин до 90 градуса при -1/3 градуса но врътките на топло доло двете на топло, но на място колата духа студено в момемта в който и подам газ и тръгва и топлото от какво може да е? Мерси предварително.
Колега виж нивото на антифриза,маркучите до радиаторчето дали са еднакво топли,клапани парно,най лошия случай водна помпа,за всеки случай и термостат вижте дали отвара нормално спрямо двата кръга...Това са основните неща
термостата няма отношение към парното-при положение, че колата е загряла до 90 градуса дори и да е скапан термостата парно трябва да има


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А, ако имам проблем с водната помпа тогава щом достига до нормална температура би ли могло всичко да идва само от водната помпа, ако и нивото на антифриза си е окей и щом датчика да лъже или няма как странното е това, че като подам газ идва топлото при работа на място го няма?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
b2d написа:А, ако имам проблем с водната помпа тогава щом достига до нормална температура би ли могло всичко да идва само от водната помпа, ако и нивото на антифриза си е окей и щом датчика да лъже или няма как странното е това, че като подам газ идва топлото при работа на място го няма?
колега, почваш да търсиш къде е проблема подред и елиминираш отделните възможности една след друга
първо провери дали ти е обезвъздушена системата-има тема как се прави това
ако не е това

ако не е и това

на последно място оставям задръстен радиатор на парното, щото е най-тегаво да се ремонтира в тоя студ

- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BT9028BA написа:
На кората под чистачките [номер 9] кои са и щипките
- believe
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Днес, на два пъти ми се случи да запаля колата, а тя да не поддържа 1000 оборота. И двата пъти падна под 500 и аз, уплашен, подадох малко газ, за да се оправи положението. Колата е 316i, на бензин, газова няма. Имам я от един месец, а книжка - от два. Възможно ли е това да е от ниските температури или е някаква повреда?
Също така четох в ръководството на е36, че се пали на неутрална скорост, което противоричи с баща ми, който казва, че по този начин колата се разбива. Според него винаги трябва да се държи съединитела при палене. Кое е правилното?
Също така четох в ръководството на е36, че се пали на неутрална скорост, което противоричи с баща ми, който казва, че по този начин колата се разбива. Според него винаги трябва да се държи съединитела при палене. Кое е правилното?
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
believe написа:Днес, на два пъти ми се случи да запаля колата, а тя да не поддържа 1000 оборота. И двата пъти падна под 500 и аз, уплашен, подадох малко газ, за да се оправи положението. Колата е 316i, на бензин, газова няма. Имам я от един месец, а книжка - от два. Възможно ли е това да е от ниските температури или е някаква повреда?
Също така четох в ръководството на е36, че се пали на неутрална скорост, което противоричи с баща ми, който казва, че по този начин колата се разбива. Според него винаги трябва да се държи съединитела при палене. Кое е правилното?
Баща ти е прав, по добре е да се пали на съединител, а и не е хубаво да ръчкаш скоростите на загасена кола и то в тоз кучан навънка.
По въпроса за оборотите провери най-напред всички маркучи дали са си по местата и дали нямат дупки и да ти дърпа въздух от някъде. Най-вече обърни внимание на гофрирания маркуч след дебитомера. С една отверка махаш двете скоби и ако има дупчица някъде, увиваш здраво с изолирбанд и за първо време си готов.
- believe
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря за отговора.
Съединителя наистина трябва да се натиска-грешно съм разбрал в ръководството. Правилния начин на запалване е на неутрална и със съединител.
А относно оборотите-проблемът май е от студа и от това, че като паля колата обикновенно съм с включени фарове, включено парно (не съм го изключил след като съм паркирал и остивл колата), включен нагревател за задното стъкло и радиото. Оттам явно акумулатора има по-малко мощност и не може да смогне. Поне аз така си го обяснявам де, защото днеска експериментирах и стигнах до този извод.
Съединителя наистина трябва да се натиска-грешно съм разбрал в ръководството. Правилния начин на запалване е на неутрална и със съединител.
А относно оборотите-проблемът май е от студа и от това, че като паля колата обикновенно съм с включени фарове, включено парно (не съм го изключил след като съм паркирал и остивл колата), включен нагревател за задното стъкло и радиото. Оттам явно акумулатора има по-малко мощност и не може да смогне. Поне аз така си го обяснявам де, защото днеска експериментирах и стигнах до този извод.
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
недей стига до такива изводи за напред
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Аз имам питане относно бъбреците. Тези преди фейслифта и тези след фейса взаимозаменяеми ли са ? Смисъл мога ли да "махна" старите и да сложа направо "новите" на тяхно място , един вид .. plug 'n' play или трябват някви други манипулации ?







http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
И маската е различна 

- burnou7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги,имам малко ламерски въпрос
Има ли начин като вземе 2-ра ръка амортисьори да разбера дали са читави ?

Има ли начин като вземе 2-ра ръка амортисьори да разбера дали са читави ?

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Аз имам питане относно бъбреците. Тези преди фейслифта и тези след фейса взаимозаменяеми ли са ? Смисъл мога ли да "махна" старите и да сложа направо "новите" на тяхно място , един вид .. plug 'n' play или трябват някви други манипулации ?![]()
Има черни пластмасови широки като фейсовите и са по хубави за стария фейс..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани