Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- zlaten28
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Струмица
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS i 520i 125kw
- Детайли за колата: Постои Бмв и други коли....
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Колеги ас го имам истиа проблем са 320ци М54 Мисфире на 3`ти цилиндар.Смених бобини,свешти и какво ли друго не,но колата пак е с този проблем 3`ти цилиндар не работи. Даите ми помош вече се оболех от тази кола 1 година немога да га опорави.Поздрав
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
zlaten28 написа:Колеги ас го имам истиа проблем са 320ци М54 Мисфире на 3`ти цилиндар.Смених бобини,свешти и какво ли друго не,но колата пак е с този проблем 3`ти цилиндар не работи. Даите ми помош вече се оболех от тази кола 1 година немога да га опорави.Поздрав
В железата ти е проблема - крив клапан, спекъл сегмент. Без отваряне на мотора няма да разбереш. Измерете компресията на въпросния цилиндър и ще се убедиш сам.
- zlaten28
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Струмица
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS i 520i 125kw
- Детайли за колата: Постои Бмв и други коли....
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Колега ако е до клапана колата нон-стоп ште заебава.....Когато изгасим и пак запалим колата си е Ок и свети ламбичката на мотора.Поздрав
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
zlaten28 написа:Колега ако е до клапана колата нон-стоп ште заебава.....Когато изгасим и пак запалим колата си е Ок и свети ламбичката на мотора.Поздрав
Напротив, докато не счупи клапан ще е така - като загасиш и запалиш ще се оправя. И ти реже цилиндър само докато си на место на свободна, нали? Никога в движение, докато е на скорост? 90% ти казвам крив или спукан смукателен клапан - не затваря както трябва, има много бензин в цилиндъра и не може да го изгори. А и направи каквото ти казвам, нищо няма да ти струва - измери компресията - ще видиш че е много ниска. Виж и данните за сместа - ще видиш богата смес в 3-ти цилиндър, т.е. много гориво. Направи тези проверки преди да отвориш мотора и ще се убедиш сам.
- zlaten28
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Струмица
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS i 520i 125kw
- Детайли за колата: Постои Бмв и други коли....
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Мерси колега радвам се че е тава в понеделник ште откарам колата да проверит цилиндара.Николае колега а ти как а упорави твојта 320? Поздрав
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
zlaten28 написа:Мерси колега радвам се че е тава в понеделник ште откарам колата да проверит цилиндара.Николае колега а ти как а упорави твојта 320? Поздрав
Колега, проверил ли си колектора. При мен беше оттам. Губеше въздух оттам.
- zlaten28
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Струмица
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw E39 525TDS i 520i 125kw
- Детайли за колата: Постои Бмв и други коли....
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Колега кво е тава колектора немога да те разберим добре.А при теб мисфире ли ти казваше на цилиндара па излезе оти е до тази колектор?
- Luki Junior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 5.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e46 N46B20
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
кај нас мајсторите ги викат усисни грани. да не прима паразитен воздух од некаде додека работе и да ти дава мисфајр. Дихтуни, недостегнани штрафове знам ли ги?
За колегите едно извинение че поста ми е на македонски.
За колегите едно извинение че поста ми е на македонски.
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Biankonero написа:zlaten28 написа:Колега ако е до клапана колата нон-стоп ште заебава.....Когато изгасим и пак запалим колата си е Ок и свети ламбичката на мотора.Поздрав
Напротив, докато не счупи клапан ще е така - като загасиш и запалиш ще се оправя. И ти реже цилиндър само докато си на место на свободна, нали? Никога в движение, докато е на скорост? 90% ти казвам крив или спукан смукателен клапан - не затваря както трябва, има много бензин в цилиндъра и не може да го изгори. А и направи каквото ти казвам, нищо няма да ти струва - измери компресията - ще видиш че е много ниска. Виж и данните за сместа - ще видиш богата смес в 3-ти цилиндър, т.е. много гориво. Направи тези проверки преди да отвориш мотора и ще се убедиш сам.
може и залепнали повдигачи да са

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
snipermkd написа:кај нас мајсторите ги викат усисни грани. да не прима паразитен воздух од некаде додека работе и да ти дава мисфајр. Дихтуни, недостегнани штрафове знам ли ги?
За колегите едно извинение че поста ми е на македонски.
Доколкото разбирам си му обяснил точно това, за което става дума в моя пост.
Евала, колега.
При мен беше така - паразитен въздух в колектора и мисфайър на 3-ти цилиндър.

- Luki Junior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 5.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e46 N46B20
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Аз мисля че и датчика на коляновия вал може да прави такива мизерии, клапана на картерните газове да е скапан, или маркучите да са нацепени.
и превод: провери си сензоро на радалицата, испуснио вентил на картеро и цревата шо флеват и излеват од него. И не е лошо да ставеш течност у резервоаро да си исчистеш горивнио пат. Горивото у Македония е полошо од тава у България.
и превод: провери си сензоро на радалицата, испуснио вентил на картеро и цревата шо флеват и излеват од него. И не е лошо да ставеш течност у резервоаро да си исчистеш горивнио пат. Горивото у Македония е полошо од тава у България.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани