E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от tuningfena » 17 Дек 2010, 11:47

воланчето кефи , колко ако не е тайна го взе .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 17 Дек 2010, 13:05

nesko написа:Бате ти си луд евала :kuku: иначе за волана и аз си взех такъв и е наистина готен а преди бях с велурено ОМП от италия нам от де и са замаза да си е_е тоя е чук вц то няма грешка :mhihi: какво ще кажеш за една зимна разходка из между селата ако имаш гуменки зимни :driving:
Аз вчера ходих да пързалям на ДЗС обаче с Хондата :mhihi: Така ми се искаше с бавареца ама толкова много съм го разкостил че имам поне месец да го събирам. Просто съм решил да приключа най сетне всичко по тая кола и през новата година само да карам.
tuningfena написа:воланчето кефи , колко ако не е тайна го взе .
69 кинта ма ги има навсякъде по тунинг магазините. Верно е реплика но е много добра изработка и кефи ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от tuningfena » 17 Дек 2010, 14:09

мерси батка :bowdown: щото тука има само разни ментаци
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от nesko » 17 Дек 2010, 19:11

slavianko написа:
nesko написа:Бате ти си луд евала :kuku: иначе за волана и аз си взех такъв и е наистина готен а преди бях с велурено ОМП от италия нам от де и са замаза да си е_е тоя е чук вц то няма грешка :mhihi: какво ще кажеш за една зимна разходка из между селата ако имаш гуменки зимни :driving:
Аз вчера ходих да пързалям на ДЗС обаче с Хондата :mhihi: Така ми се искаше с бавареца ама толкова много съм го разкостил че имам поне месец да го събирам. Просто съм решил да приключа най сетне всичко по тая кола и през новата година само да карам.
tuningfena написа:воланчето кефи , колко ако не е тайна го взе .
69 кинта ма ги има навсякъде по тунинг магазините. Верно е реплика но е много добра изработка и кефи ;)

аз сега си идвам от дзс то нямаше нито една диря много беше наваляло но беше яко фън :driving: а за волана аз си взех от дрифтинга за 45лв същия само цвета е черен :bchug: ами на пролет тогава ще се пързаляме :driving: :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от VENBO » 19 Дек 2010, 14:18

Славяне отдавна не ти бях чел темата- много си напреднал- евала :yes: Можеш ли да ми кажеш на втората рейка възвратния клапан махнал ли си го? Аз моя го оставих след доста мислене ама при следващо сваляне ми се струва че ще го премахна...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Дек 2010, 15:05

VENBO написа:Славяне отдавна не ти бях чел темата- много си напреднал- евала :yes: Можеш ли да ми кажеш на втората рейка възвратния клапан махнал ли си го? Аз моя го оставих след доста мислене ама при следващо сваляне ми се струва че ще го премахна...
Аз тъкмо ти писах в темата и видях че си ми задал тук въпроса :) Само не ми казвай че си ги вързал последователно и си оставил и вторият регулатор :confused: Можеш да останеш и с двата регулатора но тогава ще трябва да вържеш рейките успоредно. Тоест на входа на бензина тройник и две разклонения за двете рейки. После на изхода на двете рейки пак тройник да ги съединиш в едно и към излишният бензин. Но тая схема нещо не ме кефи и аз си ги вързах последователно и накрая на едната рейка с регулатор. Най добре си го махни единият без значение кой. При мен бензина влиза първо в допълнителната рейка и влиза в оригиналната където си е регулатора. Вземаш малко сребърен припой и с оксижен и си ги модефицираш рейките както ти душа сака ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Яну 2011, 17:59

Понеже тия дни се занимавам само с кърпене на купето и нямах време за ъпгрейди. Доста време отлагах но в крайна сметка трябваше да махна из основи всичките "ракообразования" по купето. Уж си мислех че нямам никакви ръжди но като почнах да чукам и леко се бях поуплашил в началото. Сега отметнах повечето работа и вече съм в настроение понеже си го правя сам и става супер :lol: :lol:

http://www.picbg.net/img.php?file=0254a25e6bc9af4e.jpg
и след
http://www.picbg.net/img.php?file=9bdc4ae11ad2692a.jpg

Това обаче е една малка част от всичкият кърпеж. Оказа се че левият ми подкалник имаше доста ръжди и почти го изградих наполовината :mhihi: :mhihi: Първоначално бях решил да нося колата на тенекеджия. След няколко препоръки за уж най добрите в града отидах при един и още на първите 10 мин му казах че няма да се разберем с неговият начин на работа и си прибрах колата. При вторият историята се повтори и накрая се реших да си я направя сам. Накупих си всички видове мазила ръждопреобразователи, разни грундове, цинкови спрейове и бодита и кво ли не и се захванах. Купих също и едно Метровско СО на изплащане и с негова помощ се оказа че съм по добър от всичките прехвалени "майстори" тенекеджии в Русе
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Яну 2011, 18:13

Най се дразня че квотата ми за качване на снимки тук е изчерпана и пускам линкове които след време се брадясват ама ... Вчера гледах че повечето ми линкове които съм дал със снимки от по старите ми теми не се отварят и целият ми труд да пиша по тия теми е отишъл на вятъра.

Ето и поредният линк със едно леко ъпгрейдче от днес по колата

http://www.picbg.net/img.php?file=107a2b3fd6424bc9.jpg

Единият е оригиналният ми а другият е от Е34 ТДС. Тоя вариянт обаче могат да го ползват и колегите с Е36 ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от svilgg » 12 Яну 2011, 18:19

plug & play ли става или ще трябва преправяне ?
за е36 говоря
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Яну 2011, 18:39

svilgg написа:plug & play ли става или ще трябва преправяне ?
за е36 говоря
Мерих диаметъра на ябълката от Е36 и Е34 и са еднакви. Втулката също е еднаква така че няма логика да не стане плъг енд плей ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Делян » 12 Яну 2011, 18:52

Идеята е само за удължаване на скоростния лост или?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Яну 2011, 19:12

Dpy написа:Идеята е само за удължаване на скоростния лост или?
Разгледай снимката по обстойно и ще видиш че не е само това идеята ;) Всъщност аз го правя защото така ще се скъси хода на скоростният лост при превключване на скоростите. А това че е малко по дълъг ми е нещо като +
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Делян » 12 Яну 2011, 19:44

Знаех си аз, че има уловка :) Мерси :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от AVGO » 12 Яну 2011, 21:32

Хехе, рано или късно, всички опират до ТДС-а :twisted: :mhihi:
Иначе за шифтъра изглежда наистина същия.Аз на тдс-ката и сложих "тунинг" шорт шифтър и разликата с този е, че хем скъсява хода на лоста, хем пък и скъсява самия лост.Сега стана около 4 пръста :yes:

И отново "браво" на Славянко :bowdown:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 13 Яну 2011, 18:54

Още малко СО тунинг

Преди

http://www.picbg.net/img.php?file=3ca2d3f4050852f7.jpg

И след

http://www.picbg.net/img.php?file=dccc5b806c001fe3.jpg

Напръсках го първо върху желязото със цинков спрей на бардал и след това мисля някакъв рапид да му набия и това ще е
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook