320д 150 коня проблем с алтернатора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- antonee
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.02.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320 Д е46
- Мечтае да кара: X6
- Детайли за колата: facelift, 150hp
320д 150 коня проблем с алтернатора
Здравейте колеги, спешно ми трябва помощ, алтернатора не ми зарежда, свети лампата (акумолатор) на таблото и понякога се включва във високи обороти.Ако някой знае дали е от генератора или някой датчик да помага. От помощ ще ми е и инфо как се сваля алтернатора, сваля ли се хидравличната помпа!
Мерси предварително!
Мерси предварително!

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 320д 150 коня проблем с алтернатора
Няма какво да е -или четките или релето на алтернатора - отиди на майстор, сваляйте и ще ти кажат.
Never mistake motion for action...
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: 320д 150 коня проблем с алтернатора
При мен излезе целия електронен блок на алтернатора.
Провери си клемите на акумулатора дали са ти добре стегнати. (между другото)
Провери си клемите на акумулатора дали са ти добре стегнати. (между другото)
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: 320д 150 коня проблем с алтернатора
Да, сваля се хидравликата ... обикновенно релето заминава, но не се зне при теб как е ...трябва да се свалии да се види.За работа ще ти вземат към 90/100лв за демонтаж монтаж
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- antonee
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.02.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320 Д е46
- Мечтае да кара: X6
- Детайли за колата: facelift, 150hp
Re: 320д 150 коня проблем с алтернатора
Колеги извинявайте, че толкова късно казвам какво е станало, но си го оправих сам, бяха четки, които струваха 5лв. от склада на Косер в Пловдив. Относно свалянето на хидравликата, ми не се сваля. Моля хора, които не са сигурни да не казват неверни неща, защото веднъж вече ми се случи да си отварям излишна работа. Сваля се перката, после ремъка, който е самонатягащ, после два болта на генератора и в задната му част кабел, който се сваля като се развие гайка в задната му част. Ако я карате на майстор гледайте добре какво сменя, че аз бях питал информативно и те ми измислеха, че и ротора си бил заминал и ми искаха 180 за ротор и работата отделно.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 320д 150 коня проблем с алтернатора
antonee написа:Колеги извинявайте, че толкова късно казвам какво е станало, но си го оправих сам, бяха четки, които струваха 5лв. от склада на Косер в Пловдив. Относно свалянето на хидравликата, ми не се сваля. Моля хора, които не са сигурни да не казват неверни неща, защото веднъж вече ми се случи да си отварям излишна работа. Сваля се перката, после ремъка, който е самонатягащ, после два болта на генератора и в задната му част кабел, който се сваля като се развие гайка в задната му част. Ако я карате на майстор гледайте добре какво сменя, че аз бях питал информативно и те ми измислеха, че и ротора си бил заминал и ми искаха 180 за ротор и работата отделно.
Дано са те излъгали за ротора,щото аз моя го сменях и да не стане да смъкваш всичко на ново

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: 320д 150 коня проблем с алтернатора
ами ти какво искаш това е форум на собствениците на БМВ,а не на майсторите на БМВ,много ясно че доста от мненията не са меродавниantonee написа:Колеги извинявайте, че толкова късно казвам какво е станало, но си го оправих сам, бяха четки, които струваха 5лв. от склада на Косер в Пловдив. Относно свалянето на хидравликата, ми не се сваля. Моля хора, които не са сигурни да не казват неверни неща, защото веднъж вече ми се случи да си отварям излишна работа. Сваля се перката, после ремъка, който е самонатягащ, после два болта на генератора и в задната му част кабел, който се сваля като се развие гайка в задната му част. Ако я карате на майстор гледайте добре какво сменя, че аз бях питал информативно и те ми измислеха, че и ротора си бил заминал и ми искаха 180 за ротор и работата отделно.
Re: 320д 150 коня проблем с алтернатора
Aма прав е човека! Аре нека се престане с говоренето на глупости, щото направо некой може да те депресира адски много! Кво толкова, ако не се изкажеш за нещо, което не разбираш!
Евала колега! Мноо ясно, че обикновено четките се ебават! На никой майстор не му се занимава за 5 лв и за тва измисля още некоя стотица!
Евала колега! Мноо ясно, че обикновено четките се ебават! На никой майстор не му се занимава за 5 лв и за тва измисля още некоя стотица!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани