Парно
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dreamland_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 23.07.2008
Парно
Колеги искам да попитам след като загрее колата нормално,не ми духа много топло.Как може да се разбере от каде е проблема?Ако е от радиаторчето (ако е запушено)може ли да се оправи или трябва да се сменя?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Парно
врътката на централната духалка сложил ли си я на червеното.Иначе ако е загряла добре възможно да е или от въздушна възглавница по охладителната с-ма или пък някакъв проблем с клапите на парното
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Парно
adovet написа:врътката на централната духалка сложил ли си я на червеното.Иначе ако е загряла добре възможно да е или от въздушна възглавница по охладителната с-ма или пък някакъв проблем с клапите на парното
Колегата говори за това:

В средата са 3 сини точки,завърти централната конзола да стаант 3 червени точки.Това обаче променя температурата само въздуха през централния отвор,отделно навсякъде ли не духа достатъчно топло...в краката ,на стъклото,до край ли си увеличил температурата..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Парно
S7 написа:Малко ти е антифризавлез в колата и като е загряла дай яко газ ако се оправи и задуха горещо или ти липсва антифриз или водната помпа е аут
Колега я обясни тази логика,че ми стана интересно това с даването на яко газ..това сериозно


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Парно
Има предвид, че може нивото на антифриза да е много ниско и да се е получила "възглавница" (въздушна).
Re: Парно
A ako не е изправен, пак ще светне!
Колега, истината е, че имаш запушванена-вероятно! Обикновено смяна му е майката, но има нещо, което можеш да пробваш, ако имаш необходимите условия и приспособления. Това по сервизите не го правят! Откачат се маркучите в отсека откъм двигателя към радиаторчето и се закача чрез самоделно приспособление маркуч от чешмата. Изходно също се закача маркуч! Пуска се предварително препарат, след тва се пуска водата от чешмата под налягане и излизат мизерий доста! Оправя се понякога така, ама пак ти казвам, трябват ти условия и приспособления. На е36цата ми някога успях да го почистя така и после имах парно един път! Ама тогава процедурата я правих преди зимния сезон! Иначе на брачеда аудито (А4 2002) е със същич проблем, ама как да се хване човек сега да го прави! А и чешма ако немаш под ръка!
Колега, истината е, че имаш запушванена-вероятно! Обикновено смяна му е майката, но има нещо, което можеш да пробваш, ако имаш необходимите условия и приспособления. Това по сервизите не го правят! Откачат се маркучите в отсека откъм двигателя към радиаторчето и се закача чрез самоделно приспособление маркуч от чешмата. Изходно също се закача маркуч! Пуска се предварително препарат, след тва се пуска водата от чешмата под налягане и излизат мизерий доста! Оправя се понякога така, ама пак ти казвам, трябват ти условия и приспособления. На е36цата ми някога успях да го почистя така и после имах парно един път! Ама тогава процедурата я правих преди зимния сезон! Иначе на брачеда аудито (А4 2002) е със същич проблем, ама как да се хване човек сега да го прави! А и чешма ако немаш под ръка!

- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Парно
dreamland_1 написа:Колеги искам да попитам след като загрее колата нормално,не ми духа много топло.Как може да се разбере от каде е проблема?Ако е от радиаторчето (ако е запушено)може ли да се оправи или трябва да се сменя?
колега имах същия проблем колата е загряла а парното е хладно ,90% е радиаторче на парното пробвай с промивка на системата ,аз смених и водна помпа с промивка и сега положението е добре но когато е на топъл въздух духа доста по слабо ,на студен въздух е струята е много по силна незнам защо е така

- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Парно
dreamland_1 написа:Колеги искам да попитам след като загрее колата нормално,не ми духа много топло.Как може да се разбере от каде е проблема?Ако е от радиаторчето (ако е запушено)може ли да се оправи или трябва да се сменя?
колега когато решиш проблема пиши как е стнало и ако се стигне до смяна на радиаторче някой от колегите да те упъти как се демонтира и лесен ли се достига до него .......
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Парно
dreamland_1 написа:Колеги искам да попитам след като загрее колата нормално,не ми духа много топло.Как може да се разбере от каде е проблема?Ако е от радиаторчето (ако е запушено)може ли да се оправи или трябва да се сменя?
и един въпрос към колегите който са запознати с електрическия воден клапан как се проверява дали работи



- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Парно
vankodve написа:dreamland_1 написа:Колеги искам да попитам след като загрее колата нормално,не ми духа много топло.Как може да се разбере от каде е проблема?Ако е от радиаторчето (ако е запушено)може ли да се оправи или трябва да се сменя?
и един въпрос към колегите който са запознати с електрическия воден клапан как се проверява дали работииграе ли роля за по бързото затопляне на парното
става въпрос за ел. водния клапан захванат на лявата греда под въздушния филтър при 318i,при колегата може и там да е проблема , в моято кола дясната полувина духа по топло от лявата
възмножно ли е да е от клапана
От него е

- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Парно
S7 написа:vankodve написа:dreamland_1 написа:Колеги искам да попитам след като загрее колата нормално,не ми духа много топло.Как може да се разбере от каде е проблема?Ако е от радиаторчето (ако е запушено)може ли да се оправи или трябва да се сменя?
и един въпрос към колегите който са запознати с електрическия воден клапан как се проверява дали работииграе ли роля за по бързото затопляне на парното
става въпрос за ел. водния клапан захванат на лявата греда под въздушния филтър при 318i,при колегата може и там да е проблема , в моято кола дясната полувина духа по топло от лявата
възмножно ли е да е от клапана
От него евиж тръбичките дето влизат в него дали са горещи!
мъркучите които влизат в клапана са топли но самия клапан не трябва ли сутрин при стартиране веднага да става топъл


26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани