Golf R32 vs BMW 130i или как Голфи наказва една кафеварията
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Алекс бате спри да пишеш
, щото има изпит и не мога да седна да уча, и ако ме скъсат ти ще си виновен да знаеш 


- Гост
-
Повече няма да пиша със "сектанти" не мога да споря, толкова ли не може да признаете загубата.
Черното е бяло, а бялото е черно така, че е безмислено да споря.
От искаро по-дълбоко нема и от БМВ по-убаво нема. Тука като гледам доста маркетингови специалисти се изказаха така че не искам да споря без мислено е.
радвам се че поне от целия спор разбра един факт

другото дали ще се разберете нема значение

Niikoo_1 написа:Той и М3 Е46 губи от Ево VIII FQ 320, FQ340. За Ево VIII FQ400 няма да говориме щото струва страшно много пари и дава времена колкото суперспортните автомобили. А за суби WRX STI обикновенната версия от 2004 с 280к.с, то тя е само с 0.3сек по-бърза от Голфи и 38 280 евро базовия модел по мойте книги и тов е доста повече от базовото 130 и Р32, а Лансер Ево 8 излиза "само" 38 490 евро. A голфи струва към 30 хил еуро.
само не разбрах защо ми пишеш историята на тези коли и кои какво изкарал. аз не ти казах че коли във по-нисък клас не може да са по-бързи от коли във по-висок клас. иди на автокрос и виж как 150 коня мията прави на маймуни коли по 500 коня.... друга тема
аз ти написах 2 неща и ще ти ги напиша пак- простичко, за да не ти убягнат.
1. аз те зачекнах че теста е неправилен защото едната кола е направена от моторспорт дивизията на ваг а другата - от "нормалното" конструкторско бюро на бмв. и ако знаеше нещо за това как оперират тези дивизии щеше да знаеш че на моторспортните много неща са им позволени които на "нормалните" не са. като започнеш от по-фокусирани изисквания които водят до по-специфични продукти и свършиш до по-разтеглен бюджет. от там и 130 не може да се сравнява със р32, така както м3 не може да сравняваш със ауди а4 така както м5 не можеш със а6 и обратното...
2. второто което ти казах е че класите коли не се делят по цени а по размери на купето. защото цената не е индикатор на какво има във една кола, а кои я прави, колко е напред със статуса, каква му е философията и други неща които определят цената. ще ти дам един краен пример за да илюстрирам- екзотичните коли имат много общо- правени са на ръка, използвани са редки матеряли и тн. и въпреки това във едно бмв з8 има същите работи като във един слр ф1. да ама едното струва $150к а другото- $500к. и въпреки това са във един клас- класа на екзотиките. цената е без значение. разликата? статус. но класа е същия

а за маркетинга и разбирането... и това друга тема.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
аз искам да попитам от кога
набедената за писта асфалтова
площатка за игри на Жереми
стана мерило за истинските
възможности на един автомобил.
Факт е че каквото за единия това
и за другия автомобил на това
трасе... Но все пак нека изкараме
колите на един малко по-сериозен
тест където, не е много сигурно
дали и двете коли биха на първо
четене издържали а после да говорим
за времена пари и т.н.
Да кажем на Северния склон
R32 дава време от около 8.37м
при перфектни условия от 26 градуса
на въздуха и 24 на асфалта!
колко би дала единичката

набедената за писта асфалтова
площатка за игри на Жереми
стана мерило за истинските
възможности на един автомобил.
Факт е че каквото за единия това
и за другия автомобил на това
трасе... Но все пак нека изкараме
колите на един малко по-сериозен
тест където, не е много сигурно
дали и двете коли биха на първо
четене издържали а после да говорим
за времена пари и т.н.
Да кажем на Северния склон

R32 дава време от около 8.37м
при перфектни условия от 26 градуса
на въздуха и 24 на асфалта!
колко би дала единичката


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
за мен тази тема си е една наглост
да пунеш тема тук че Голфа бил по добър - добре, разбирам го
обаче да се опитваш да убедиш и хората от форума - това вече си е наглост
Съобщаваш за филмчето, за резултата - ОК. От тук нататък всичко е .. семки
без лоши чувства - ходи да си пишеш в VW форума. Ти явно си изпаднал в другата крайност т.е. противоположна на тази в която сме ние
да пунеш тема тук че Голфа бил по добър - добре, разбирам го
обаче да се опитваш да убедиш и хората от форума - това вече си е наглост
Съобщаваш за филмчето, за резултата - ОК. От тук нататък всичко е .. семки
без лоши чувства - ходи да си пишеш в VW форума. Ти явно си изпаднал в другата крайност т.е. противоположна на тази в която сме ние

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Просто реших да си почешем главиатурата и да се "изгавря" леко с вас (нищо лошо пак повтарям). То е ясно, че АЗ вас няма да ви убедя и да ви променя убежденията. Но защо винаги вадите от десет кладенеца вода.
Някой ме усетиха още от началото и бяха прави, че не и мястото на таз и тема тук, но явно резултата налице и съм ви изнервил, за което сори.
Това ми направи впечатление и при тестоветенаправени от Аутобилд и когато Меро или Ауди печели не сте съгласни. Какво лошо има в това, че C350 набира по-бързо от 330i и спира по добре от него и също така, че А4 се справя съсвсем не лошо.
Какво е лошото в това, че А6 2.7ТДИ изкара повече точки от 530д или това, че 535д разби Е400цди. Вие едва не изкарахте Ауто билд акционери във ВАГ и Даймлер-Крайслер.
А колагата дето питаше за това какво ли ще е времето на 130и на Нордшлаифе, ми не знам сега ще отида в КАмор Ауто и ще ги накарм да ми датад едно 130и и да се разходя с него до Нюрбургринг и да видя дали мога да се завъртя за 8.30
Някой ме усетиха още от началото и бяха прави, че не и мястото на таз и тема тук, но явно резултата налице и съм ви изнервил, за което сори.
Това ми направи впечатление и при тестоветенаправени от Аутобилд и когато Меро или Ауди печели не сте съгласни. Какво лошо има в това, че C350 набира по-бързо от 330i и спира по добре от него и също така, че А4 се справя съсвсем не лошо.
Какво е лошото в това, че А6 2.7ТДИ изкара повече точки от 530д или това, че 535д разби Е400цди. Вие едва не изкарахте Ауто билд акционери във ВАГ и Даймлер-Крайслер.
А колагата дето питаше за това какво ли ще е времето на 130и на Нордшлаифе, ми не знам сега ще отида в КАмор Ауто и ще ги накарм да ми датад едно 130и и да се разходя с него до Нюрбургринг и да видя дали мога да се завъртя за 8.30
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
naskoksan написа:Да кажем на Северния склон![]()
R32 дава време от около 8.37м
при перфектни условия от 26 градуса
на въздуха и 24 на асфалта!
колко би дала единичката![]()
Истината е, че дава 2-3 сек по-слабо време, но няма значение това...
8:32 --- 144.844 km/h -- Volkswagen Golf R32, 250 PS
8:35 --- 144.000 km/h -- BMW 130i, 258 PS/1350 kg (Road & Track)
(не знам до колко е достовена информацията от supercars.net)
Тия 3 сек, никога не са били това, което е карало хората да си купят една кола... Има и едно друго нещо, още като излизаше тази кола на пазара се каза, тази кола е за society climbers или за жени



Сектанти или не, още като си пуснал тая тема тук (явно поради липса на интерес във VW форума) ти е било ясно какъв е ще е резултата

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Niikoo_1 написа:...
Нищо лошо няма. Лошо щеше да бъде, ако в тази тема някой от нас беше казал "... и Голфа вече по ми харесва като кола, сменям марката, сменям МАНИЯТА..."
Или ти си очаквал да откриеш по-друго отношение към "чужди" марки, или ние сме те разбрали погрешно (твойте нападки и натяквания). Лошо няма да си почешем клавиатурите, както каза, и без това спора е ние - вие, въпреки че не знам точно защо спорим, като всичко, което знаем за тези коли е само прочетено или гледано по някое ТВ предаване. Може пък ако някой ден има тест драйв на точно тези 2 модела ти да харесаш повече БМВ-то, а аз - Голфа. Но просто ние си чешем клавиатурите ей така - безпочвено. Джеръми ще каже каквото му е кеф, аз не съм Джеръми за да се водя по неговото мнение. Не е сигурно, че 50% от нещата, които на него му харесват, ще харесат и на мен, и на теб, и на всички останали. Много е странен този лек спор, който вече е дълъг 4 страници ако се не лъжа...

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
За едно нещо спор няма обаще:
От немския автомобил по убаво нема, а това дали ще е Биймър, Магарцедес, Порше, Ауди или ФВ е въпрос на вкус и предпочитание.
Също и някой японки доста много ме радват.
Така, че заключението е Немско и Японско му е майката
От немския автомобил по убаво нема, а това дали ще е Биймър, Магарцедес, Порше, Ауди или ФВ е въпрос на вкус и предпочитание.
Също и някой японки доста много ме радват.
Така, че заключението е Немско и Японско му е майката
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Niikoo_1 написа:За едно нещо спор няма обаще:
От немския автомобил по убаво нема, а това дали ще е Биймър, Магарцедес, Порше, Ауди или ФВ е въпрос на вкус и предпочитание.
Също и някой японки доста много ме радват.
Така, че заключението е Немско и Японско му е майката
батка- няма разбиращ фен на коли дето да каже "от еди кво си по-хубаво нЕма".. това говори просто за липса на поглед върху нещата... ама и това е друга тема... всяка кола е подходяща за определени неща. какво разбираш под "по-убаво"? кажи ми дефиницията си и веднага ще ти посоча не-немски и не-японски автомобил които най-вероятно е по-кадърен във това отношение.. така че- не генерализирай- задънена улица е

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани