омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от krasi_bmw » 15 Дек 2010, 20:37

330д е мотора,няма грешки на диагностика,само отчита слабо надуване на турбото и не върви както трябва,няма пропуски по маркучите,само омасляване доста на входа от към филтъра..вакумите си бачкат ,но не надува достатъчно и е мъртвец.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от Zagy » 15 Дек 2010, 20:43

Запекла геометрия? Опитай да раздвижиш лоста на геометрията на ръка.
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от milennyc » 15 Дек 2010, 21:02

krasi_bmw написа:330д е мотора,няма грешки на диагностика,само отчита слабо надуване на турбото и не върви както трябва,няма пропуски по маркучите,само омасляване доста на входа от към филтъра..вакумите си бачкат ,но не надува достатъчно и е мъртвец.


Как разбра че малко надува? Тва че е мъртвец не се знае от какво е! А ако надува слабо колко mbara e?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от krasi_bmw » 15 Дек 2010, 22:46

колега на живи данни го гледахме 1400мбара и съм се спрял за чистене на турбото ,на ръка мърда вакума ,но има някакво запъване..


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от milennyc » 16 Дек 2010, 8:36

krasi_bmw написа:колега на живи данни го гледахме 1400мбара и съм се спрял за чистене на турбото ,на ръка мърда вакума ,но има някакво запъване..



Надува си добре :mhihi: явно който ти гледа живи данни не е на ясно :idea: Турбинката без чип толкова до 1,5 софтурно е ограничена. На 2 бара ще я чупиш доста бързо

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от Dimitroff » 16 Дек 2010, 9:37

krasi_bmw написа:колега на живи данни го гледахме 1400мбара и съм се спрял за чистене на турбото ,на ръка мърда вакума ,но има някакво запъване..


А с какво я "гледахте"?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от nik4o_83 » 16 Дек 2010, 12:36

krasi_bmw написа:330д е мотора,няма грешки на диагностика,само отчита слабо надуване на турбото и не върви както трябва,няма пропуски по маркучите,само омасляване доста на входа от към филтъра..вакумите си бачкат ,но не надува достатъчно и е мъртвец.


Колега, няма грешки от диагностиката, както казваш, в следващия момент - отчита слабо надуване, после след замерване - 1400 мбара (което е нормалното налягане на тази турбина)...Малко (даже не малко) си противоречат тия неща. Или не е измерено добре налягането на турбото, или нещо диагностиката ...(не знам как да я коментирам).
Нормално е да има омасляване на изхода на турбото.
Дай повече инфо.

П.П. А какъв е мотора - 204 или 184 к.с

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от LUCIFER'S » 16 Дек 2010, 17:26

1400 mbara,защото най вероятно са гледани живи данни на место то наместо толкова надува... я я погледнете в движение! :winky: и ми се струва, че вакум клапана ти прави проблема.

максимума без чип на 3.0д е 2350-2400 mbara ( s K&N ) филтър! с обикновен филтър е по-малко с 200 mbara някъде
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от gocho_ » 16 Дек 2010, 18:40

+1 предположение за :
я я погледнете в движение! :winky: и ми се струва,
че вакум клапана ти прави проблема.
:duel:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от milennyc » 16 Дек 2010, 18:42

LUCIFER'S написа:1400 mbara,защото най вероятно са гледани живи данни на место то наместо толкова надува... я я погледнете в движение! :winky: и ми се струва, че вакум клапана ти прави проблема.

максимума без чип на 3.0д е 2350-2400 mbara ( s K&N ) филтър! с обикновен филтър е по-малко с 200 mbara някъде


Ами ако е 184к.с :winky: А разбира се че при натоварване турбото се развърта различно... така че колегата да сменя диагностика :bchug: :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: омасляване на входа на турбото и слабо надуване 330д

Мнение от krasi_bmw » 17 Дек 2010, 2:21

колеги гледани са данни в движение,и няма грешки по електрониката -работи си в норми , диагностиката е с кар софт ,днес пробах и с една на бош,същата работа показа ,че слабо надува турбото.Утре махам катализатора после е ред на турбото,ще пиша резултата ..

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook