Golf R32 vs BMW 130i или как Голфи наказва една кафеварията

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 28 Дек 2005, 22:52

SlipKnoT написа:Като излезе М1 пак ги сравнявайте..защото тогава ще се сравнява най високия клас от едно с най високия клас от другото М1=R32.Хубавото е, че няма да има смисъл М1цата ще го отнесе.., а че и двете са мнооого грозни.. спор няма.. ;) :mhihi:

Не знам ама ти чувал ли си за маркетинг как може да сравняваш два автомобила, при които разликата в цените е над 10хил евро, а в мощността около 100к.с
Дай по тая логика да сравняваме S65AMG (612к.с), което излезна сега с 750i
при положение, че разликата в цената е огромна или М6 с SL65AMG или CL65AMG, който струват с 80хил евро повече.
И Меровците са в най-горния сегмент и БМВ-тата така че сравнението е неуместно, неусмислено и неаргументирано.
Може да се направи сравнение м/у S600, 750i и А8 W12 е логичното и съм чел няколко сравнения м/у тези автомобили.
То по твойта логика дай да сравняваме CLK DTM с М3 или М3 CLS въпреки, че мерцедеса е почти два пъти по-скъп

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 21.12.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320i
Мечтае да кара: Hummer, Mustang

Мнение от Gentsa » 28 Дек 2005, 22:55

Niikoo_1 написа:Ако е DSG отговора е да и виж, че разликата беше супер минимална и накрая май ми се стори че почна да застига 130ката

шефе,ко ги фалиш тее котурници не моа да разбера........
то имаше едно клипче дето астра 2,0 16 бие М5,ама кво?Това прави ли я по-хубава кола?

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 28 Дек 2005, 22:57

Niikoo_1 написа:
SlipKnoT написа:Като излезе М1 пак ги сравнявайте..защото тогава ще се сравнява най високия клас от едно с най високия клас от другото М1=R32.Хубавото е, че няма да има смисъл М1цата ще го отнесе.., а че и двете са мнооого грозни.. спор няма.. ;) :mhihi:

Не знам ама ти чувал ли си за маркетинг как може да сравняваш два автомобила, при които разликата в цените е над 10хил евро, а в мощността около 100к.с
Дай по тая логика да сравняваме S65AMG (612к.с), което излезна сега с 750i
при положение, че разликата в цената е огромна или М6 с SL65AMG или CL65AMG, който струват с 80хил евро повече.
И Меровците са в най-горния сегмент и БМВ-тата така че сравнението е неуместно, неусмислено и неаргументирано.
Може да се направи сравнение м/у S600, 750i и А8 W12 е логичното и съм чел няколко сравнения м/у тези автомобили.
То по твойта логика дай да сравняваме CLK DTM с М3 или М3 CLS
въпреки, че мерцедеса е почти два пъти по-скъп


А бе неможе да ми сравняваш изцяло спортен автомобил с друг които просто е с по голям двигател.. 3.0 литра.
И като искаш да сравняваш ЦЛК ГТР .. сравнявай го с М3 ГТР.. щото и такова има.. :mhihi: ;) :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Бургас
Кара: много
Мечтае да кара: винаги

Мнение от Инаф » 28 Дек 2005, 22:57

Като излезе М1 пак ги сравнявайте..защото тогава ще се сравнява най високия клас от едно с най високия клас от другото М1=R32.Хубавото е, че няма да има смисъл М1цата ще го отнесе.., а че и двете са мнооого грозни.. спор няма..


:yammy: :yes:
E60 ///M5 is the ultimate BMW.

..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 28 Дек 2005, 23:12

Пуснах темата, защото инжинерите от Фолфсбург са успели да постигнат нещо изключително, не мислишли така. Лесно е да се направи автомобил, който е по-бърз или по-просторен или се управлява по-добре, но е трудно да направиш такъв автомобил, който хем да е по комфортен, по-голям, по-евтин, по-качествен и по-бърз. Зада постигнеш това упражнение трябва доста талант при положение, че се изправяш не срещу, кой да е а БМВ.
Нали философията на БМВ е да прави спортно ориентирани автомобили (the ultimate driving machine) и интресното е че Голфа би БМВ-то именно на негова територия, а именно handling т.е над управляваго дет са вика.
Иначе и двата автомобила са култови спор няма ,за мен личон Голфи рулира, всеки си прави избора сам

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 28 Дек 2005, 23:16

Да ама ти изправяш НАЙ голфа срещу една нормална 1ца с голям мотор.. победителя е ясен и без да се прави теста.Това е все едно да изкараш 330и срещу РС4... е не става.. пак победителя е ясен.. ще изчакаме да излезе М1.. и пак ще говорим.. ;)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 28 Дек 2005, 23:22

Niikoo_1 написа:ДО ALX

Бате двата автомобила са в абсолютно един и същи клас и не говори за тунинги щото както гледам голфа е с по софт настройки на шасито.
Пазарната нисша на този автомобил е точно Алфа 146ГТА, БМВ 130, Астра 3 OPC (която е 2.0турбо и е 240к.с), Фокус ST (2.5turbo 5 цилиндъра и 230к.с двигател от Волво) и Фолус RS, за които не е ясно кога ще излезне и дали ще се появи въобще.
За тези rally monsters WRX STI и Lancer EVO няма да говорим щото те са невероятно бързи и правят за срам автомобили, които са два пъти по скъпи.
И когато излезе М1, то въобще няма да е в класа на Голфи 5 Р32, защото ще струва с над 10хил паунда повече от Голфи, то 130 е по-скъпа с около 4хил паунда та помисли какво остава за шедьовъра, които Motorsport смятат да пуснат. Някъде четох, че в М1 ще бутната мотора от Е46 М3 с неговите шестима в редица и 3.2литра и 343к.с така че бате не си прав


не. "клас" се гледа по размери на купето. м3, рс4 и ц55 амг са един клас ако и рс4 да е най-скъпото. е55, рс6, м5, м6 са един клас.. и тн. парите са без значение защото цената е функция не само на желязото а на философията на фирмата и статуса и. ако не вярваш питай защо файтона на фолксваген го спряха от производство ако и да беше със 10тки хиляди по-евтин от а8. от там и когато опре до такива коли- хората си ги купуват за това което са и това което предлагат без много много да различават цените. или поне такъв е замисъла. защото ако мислиш че един нормален фен които може да си ги позволи ще избере една кола защото е 10к по-евтина от другата- не стаа това така. такива коли се избират защото ти "лепнат" - и това не се измерва в пари.

та м1, р32, врх, ево са един клас. и ако трябва да си говориме честно- евото и врх-а струват горе долу колкото р32. така че дори и като пари са същите...

и така нататъка...

а "тунингован" не означава само променян след като е излязъл от завода. амг, м, рс и р32 на фолксваген са все тунинговани коли от моторспорт дивизията във съответната компания. не бъркай афтермаркет тунинга- там сравненията са трудни. от там и 130 трябва да се сравнява със гти, а р32 - със м1.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 28 Дек 2005, 23:37

Повече няма да пиша със "сектанти" не мога да споря, толкова ли не може да признаете загубата.
Черното е бяло, а бялото е черно така, че е безмислено да споря.
От искаро по-дълбоко нема и от БМВ по-убаво нема. Тука като гледам доста маркетингови специалисти се изказаха така че не искам да споря без мислено е.
Не искам някой да ме разбере грешно има доста интелигентни хора в този форум и не искам да се заяждам и споря ,защото всеки си има убеждения и държи на тях и АЗ не съм човека, който може да ги промени. Най-малкото което е аз съм сам а тука е пълно само с БМВ ентсиасти. Пожелавам ви (и на мен си също) да можем някой ден да караме някоя от тези двете каляски, ако не днес то поне след 10тина години със сигурност.
Също така много добре знам с какво се замимават Motorsport, Quattro Gmbh и АМG и знам за афтърмаркет тунинга и за Илиенци тунинга, който рулира.

А за сравняване то Поже 406купе 3.0литра е в един клас с Е46 328i,330i и има стравнения по м/у им и 406купето3.0 е най-скъпата 406-ца, но не в един клас с М3, защотото и то е най-скъпия модел от трета серия на БМВ така че. Причината е че М3ката е почти два пъти по-скъпа и с около 130 коня по-мощна. Същото важи и за Lexus IS350, IS250 и 325 i 330, тях можем да ги сравняваме, но неможе да се сравнява IS350 с М3, защото и двете са най-скъпите модели и са top of the range в дадения клас на дадения производител.
Чао от мен, зашото имам да уча за изпити.

:mhihi:
Последна промяна Niikoo_1 на 29 Дек 2005, 3:11, променена общо 2 пъти

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Дек 2005, 23:43

alx написа:
Niikoo_1 написа:а "тунингован" не означава само променян след като е излязъл от завода. амг, м, рс и р32 на фолксваген са все тунинговани коли от моторспорт дивизията във съответната компания. не бъркай афтермаркет тунинга- там сравненията са трудни. от там и 130 трябва да се сравнява със гти, а р32 - със м1.


Точно така, много хора забелязвам,които правят компромиси,като стане дума за пари - тук в България да,но там,където стандарта на живот е на качествено различно ниво,това не е особен фактор !!!
Няма модел на Голф-а по-висок от Р32,нали ? Топ модел с една дума ...

При БМВ,това е модел от т.нар. кралски клас,с една дума най-мощният от стандартните модели и нищо повече ... BMW 116i може да се поръча с т.нар. М-пакет и какво от това :dunno: Спортния модел,тепърва ще се появи на пазара и тогава,вече ще бъде критерий сравнението :!: Те пък въобще не са изчакали появата на М1 и вече си правят каквото щат :evil: Аз не съм съгласен с такива тестове :nono:

Поста ми ,няма за цел да обижда никого или да си налагам мнението :!: Това е моето виждане :idea:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 29 Дек 2005, 0:20

И още нещо едва ли хората от предаването Top Gear са некомпетентни и ще сравняват автомобили от различен глас. Това предаване е институция и освен предаване има и списание и другото, което е че тази година те спечелиха Грами, което само по себе си говори за какво става въпрос!

Едва ли аз и вие сме по-добри маркетингови специалисти от хората в Top Gear и знаеме, кое с кое трябва да се сравнява.
За това, че Джереми Кларксон (водещия за незнаещите) има някой път пристрастия съм съгласен, но този път всичко беше чисто и ясно.
За водещия мога още да кажа, че е един от най-компетентните авто журналисти и думата му тежи много.

Айде и мир да има ;)

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 29 Дек 2005, 0:32

Повече няма да пиша със "сектанти" не мога да споря, толкова ли не може да признаете загубата.
Черното е бяло, а бялото е черно така, че е безмислено да споря.

абе братле ти си много зле и не можеш да проумееш кво ти се говори :twisted: в сравнението на тези двете коли голфа бил по добър ми хубаво нека е по добър,ма все пак тва е топ версията на умрелото фалве и след като вадиш най-топовата версия я сравнявай с друга такава,ми те можеха и с 120 да го сравнят ;) а до разликата в цената тя не винаги е оправдана за тва си купи голф а не бмв,и как разбра че голфа е по качествен :?: а по въпроса с сектантите- ти въобще за кво пишеш тука като сме такива ходи си в тунинг форума :mhihi:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Дек 2005, 0:35

Niikoo_1 написа:...което е че тази година те спечелиха Грами, което само по себе си говори за какво става въпрос!

Призът е за най-добро предаване, водено БЕЗ сценарий. Наградата няма нищо общо с тематиката на предаването. :D

Niikoo_1 написа:...За това, че Джереми Кларксон (водещия за незнаещите) има някой път пристрастия...

1. Водещия не е пристрастен, просто е прекалено стар и не може да си спомни какво е говорил преди 4 седмици за дадена кола. Пример - БМВ М6. Първо го плюеше за 12-те (май толкова бяха) настройки на скоростите, но после, когато определяше М6 като "куул" или "ънкуул" кар, искаше да я сложи в "куул" гафата.

2. Повярвай ми, твойте тънки заяжданки са супер безпочвени. Погледни в подфорум Видео. Там има тема BG mirror Top Gear & Fifth Gear. Сега си представи колко потребители, четящи този форум (включвам и себе си) имат абсолютно пълната колекция с всички епизоди на Top Gear. Така, сега сметни колко от нас не знаят как се казва водещия. Какво се получи като краен резултат?

Niikoo_1 написа: Айде и мир да има...

Мир!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 21.12.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320i
Мечтае да кара: Hummer, Mustang

Мнение от Gentsa » 29 Дек 2005, 0:40

в мен остана впе4етление,че тая тема я пусна да дразниш хората.Един вид "bmw,bmw ама голфарта го скъса".Няколко пъти го изтъква6 тоо голф-колко бил по-конфортен,голям,удобен и т.н.В VW форума сигурно ше се радват,на мене тва ми изглежда като 4исто злорадстване........

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 29 Дек 2005, 3:01

р32 и 130и ги сравняват не защото са във една категория а защото просто във момента това е най-добрата оферта за 1ва серия и голфа. но това не значи че "фолксваген е бил бмв-то" защото както казах философията на "обикновените" коли е доста по-различна от тази на тези замислени и правени във моторспорт дивизиите на фирмите.

а ако говориш за сектанти- хайде да го погледнеме от друга гледна точка. аз отивам във форума на мерцедес и казвам "бмв е по-бързо от магарцедеса"... какво посрещане мислиш че ще ми устроят? или ако отида там и кажа "ц320 биде набито от рс4".. какво очакваш да е реакцията? или е420 или там квото е най-голямото не-амг е-класа биде разбито от рс6.. честно ли мислиш че е?

говориш за цени - липсата на "статус" във фолксваген ги кара да си продават колите по-евтино от бмв. а и ваг е избрал ауди да се бори със бмв-тата. дори само по тази причина сравнението на бмв със фолксваген е неправилно... погледнал ли си колко струва новото рс4? сравни го със е46 м3. м3-то е направо евтино... но това не го прави кандидат за друг клас.... фолксваген е "плебейската" фирма. тя се бори със опел, форд и тн. затова и р32 се мери със другите "плебейски" фирми като суби, митсу, форд и тн. и там губи мизерно от врх и ево-то но .. друга тема. ако ауди направи рс3 - тогава ще го мериш със м1 (и рс3 едва ли ще е по-евтино от м1- вярвай ми).

разбирам ти замисъла и те поздравявам за инфото защото наистина е интересно. но трябва да поработиш върху презентацията си ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 29 Дек 2005, 3:20

Той и М3 Е46 губи от Ево VIII FQ 320, FQ340. За Ево VIII FQ400 няма да говориме щото струва страшно много пари и дава времена колкото суперспортните автомобили. А за суби WRX STI обикновенната версия от 2004 с 280к.с, то тя е само с 0.3сек по-бърза от Голфи и 38 280 евро базовия модел по мойте книги и тов е доста повече от базовото 130 и Р32, а Лансер Ево 8 излиза "само" 38 490 евро. A голфи струва към 30 хил еуро.

Значи Ауди имат S4 V8 и 344коня и RS4 V8 420к.с и именно S4 e направено да се съревновава с М3 и даже е малко по-ефтино от него (и малко по-бързо с една секунда излезна от М3-ката на пистата на Топ Геар). Не мислете, че другите производители на автомобили пасат трева и само в Мюнхен област Бавария знаят само как се правят нещата.
RS моделите ауди ги пускат към края на моделния живот на даден техен модел (пример РС6, РС4), за да могат привлекат интерес към вече застаряващите модели пример старото A6 през 2001-2002 и А4 през 2001 когато пуснаха RS4 (с 380к.с и тогава това беше най-бързото комби на пазара) . RS моделите, ако си забеляз ауди винаги избират момент да ги пускат 2 години след като излезне някоя нова М-ка т.е от светата тройца гледат да се надцакват постоянно и този който е пуснал последен двигател има предимствно. Те хората са го казали - "който се смее последен се сме най-добре" обече при тия трите фирми всеки гледа се смее след другите и става много интересно. Може някой ден, след 5 години например да видим спортен седан с 650к.с, то това вече става малоумна работа.
Пример Е39 М5 400кс 2000год, Е55АМГ 476к.с 2002-2003г, малко преди МБ ауди пусна РС6 450к.с и надцака БМВ по мощност. Но края на 2004 началото на 2005 БМВ псуна М5 с 507кс. А сега от МБ ще пуснат Е 63АМГ, което един господ знае с колко коне ще е. А отговора на АУди и новото РС6 също ще е интересен. Стратегията на ауди с S и RS моделите е доста хитра не мислиш ли? Ето сега като излезне новото М3 с V8 и малко над 400к.с от ауди имат готов отговор.
Същия е беше сценария със стара S6-ца и RS6.
Последна промяна Niikoo_1 на 29 Дек 2005, 3:49, променена общо 6 пъти

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook