Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Ами аз сложих днес около 50мл масло на 7-8 литра нафта,че толкова се плискат в казана.
Криза дали,ко да се прави.

Криза дали,ко да се прави.

Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Ама не слагайте двигателно бе братя, АТФ или двутактово бездимно. 

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
на един резервоар, слагайте не повече от 200-250 мл двутактово масло...
а дали има смисъл, ще разберете сами от работата на мотора
а дали има смисъл, ще разберете сами от работата на мотора

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Един вика 200-250 ,друг 700-750 двигателно и т.н.
Сега кое е по-хубаво да се сложи:
хидравлично
двигателно
или двутактово?
Сега кое е по-хубаво да се сложи:
хидравлично
двигателно
или двутактово?

Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Аз слагам каквото масло имам под ръка, по 1л на резервоар.
- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
St.Dilov написа:на един резервоар, слагайте не повече от 200-250 мл двутактово масло...
а дали има смисъл, ще разберете сами от работата на мотора
Работата на мотора мисля че не се усеща,единствено е хубаво за помпата която се смазва.Особенно тая нафта за зимата,която е с по малко парафин,е хубаво да има масло.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Ами аз ще слагам вече.Ама постоянно ли се слага или е периодично?
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Значи наистина има значение смазочността на нафтата да е в определени граници по норма и така помпата се смазва добре и няма такива ударни износвания от некачествена нафта. Имаше мнение на уважавания Бат Жеко от подфорум Е34 който беше изкарал статистика ,че колите имат проблеми с помпите в страни като България и Русия и причината е в гадната гнусна нафта
. Затова и аз на Е34-та ми съм сменил три плочки , а със такава в окаяно състояние ( менеше обороти като луда, чак гаснеше като пусна педала на газта ) в Германия преди две години двигателя си промени цялата работа и спря играене на обороти и гаснене и даже 7.3 разход ми даде на климатик и трима с багаж до козирката. Преди пък три четири години започнах по едно време да зареждам биодизел и ефекта беше същия като в Германия , двигателя се кротна и спряха колебанията в оборотите. Та идеята е може и биодизел да си слагате процентно че сега зимата не е препоръчително, може и олио ако щете ефекта е същия и така да си карате постоянно. Тъй че не се плашете от такива "добавки" , само двигателно не слагайте много е пушливо и ще задръства турбото си мисля , те така. Успех .

Последна промяна vladobate на 14 Дек 2010, 22:58, променена общо 1 път
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Абе има нещо вярно,щом с нафта чистят масло!



Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
колеги все пак до какъв извод стигнахте че и аз го имам тоя проблем с претръпването при 1500-2000 оборота към празен ход,даже преди няколко дни както карах и угасна в движение
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Абе я си огледай кабела на умната дюза.Виж да не се е прекъснал там където влиза в буксата.Тази която излиза от черната кутия под колекторите.
Аз имах такъв проблем и точно това се беше случило.Закупих си друга от морга на вид здрава и си реших проблема.
Беше много тъпо щото не светеше лампата на дюзата или помпата,а колата ту вървеше хубаво ту не.Викам си кво стана бе мамка му стара пак и един хубав ден айде колектора долу тръбите за дюзите от ГНП-то - отворих черната кутийка където излизаат всички букси и кабели за букси и т.н.Огледах всички кабели за нагоряло или закъсана изолация и така.
Иначе може да провериш годноста на инсталацията и с уред.
Хващаш буксата на компа и по книгата която е в раздела пише къде да мериш.Но ако се държи както беше при мен на 1 нишка-хващане няма.Трябвало е да се скъса и тогава чак да се покаже рогата.
Скоро си правих кабелите за датчика на перката при 101градуса който е на главата на мотора.И там същата работа.Пак се беха уголили проводниците и ставаха аномалий.Но засега няма проблем.
Правих ги без да свалям колекторите-малко е зор не го препоръчвам на никой.
Супер филм са тея дърти баби бими.
Сега пак имам нещо подобно като проблем,но мисля че е другаде.Понеже тресе и прекъсва като е студена.И предърпва от 1300-1500оборота.Мине ли ги-няма грижи.И пак така ту върви добре-ту не.Пак ще я разчекна цялата и тоя път нови кабели ще и сложа та да миряса.

Аз имах такъв проблем и точно това се беше случило.Закупих си друга от морга на вид здрава и си реших проблема.
Беше много тъпо щото не светеше лампата на дюзата или помпата,а колата ту вървеше хубаво ту не.Викам си кво стана бе мамка му стара пак и един хубав ден айде колектора долу тръбите за дюзите от ГНП-то - отворих черната кутийка където излизаат всички букси и кабели за букси и т.н.Огледах всички кабели за нагоряло или закъсана изолация и така.
Иначе може да провериш годноста на инсталацията и с уред.
Хващаш буксата на компа и по книгата която е в раздела пише къде да мериш.Но ако се държи както беше при мен на 1 нишка-хващане няма.Трябвало е да се скъса и тогава чак да се покаже рогата.

Скоро си правих кабелите за датчика на перката при 101градуса който е на главата на мотора.И там същата работа.Пак се беха уголили проводниците и ставаха аномалий.Но засега няма проблем.
Правих ги без да свалям колекторите-малко е зор не го препоръчвам на никой.


Супер филм са тея дърти баби бими.

Сега пак имам нещо подобно като проблем,но мисля че е другаде.Понеже тресе и прекъсва като е студена.И предърпва от 1300-1500оборота.Мине ли ги-няма грижи.И пак така ту върви добре-ту не.Пак ще я разчекна цялата и тоя път нови кабели ще и сложа та да миряса.


Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Колега аз имах проблем с умната дюзана същия мотор отначало течеше леко,залепиха я и не изкара много,протече още повече и си намерих здрава,да знаеш че искат двойно повече от колкото за другите 3,аз след бая търсене си намерих за 50 лв от познат,но според мен смени я,успех!
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Умната дюза се оправя при лепене с ТЕЧЕН МЕТАЛ, ако майсторът е добър! 

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Прочетох някой доста интересни работи.Като начало ще започна с това,че мойта дюза от както съм си взел колата сълзи т/е 3години и полувина та и над.Светвала ми е дюзата след,което последва претрисане на колата и гадна работа на мотора,при мен се оправя като загася и запаля колата.Другото е че дюзата си тече доста,щом при всяко каране усещам нафта,едва ли е само сълзене.Другото, което твърдите,че като се изфорсира колата до еди колко си обороти и падат за секунда е от нея,немога да бъда съгласен тъй като и на мен ми го прави,след като барахме гнп-то се запази проблема до някаква степен примерно 1 път в месеца и то само на студен мотор.Друго, с което не съм съгласен е ,че когато светнела дюзата колата не вървяла или имало спад на тяга/коне и тн,еми като ми светна първия път дюзата (все го прави в спрели позиции и ВИНАГИ когато колата е загряла) дадох си газ макар неуравновесено работещия мотор и си вървеше както винаги.За кабела,който излиза от дюзата е ясно,че с времето от топъл мотор на студен 1000000000000000 пъти все някога тия жици ще се прокъсат и тн,правенето е едната опция,другата всеки я знае,нова или 2ра.
Доколкото съотношения нафта с двутактово масло аз слагам на 10литър 70мл т/е на 60л -420мл и то рядко,колкото да смаже помпата,а не след всеки 50км да я затлача с гняс,маслото си е масло и колкото и да е остава по частите.
Като извод,щом умната дюза сълзи само и не свети се кара,като светне е чао,другите проблеми с претрисане и тн,може да са от още 20 места.
Забравих да допълня,работата с подряването 100 пъти е или от помпата в резервоара или в подгревните свещи (като изкл. че релето жици и тн са здрави).Казаното се базира на това,че има един клапан,който като не бачка връща нафтата в резервоара, и затова се получава това подряване по 100 пъти,защото неможе помпата да избута 1л нафта за 5 сек (говоря образно).Та проблема изобщо не е в дюзата,поне този проблем.
Доколкото съотношения нафта с двутактово масло аз слагам на 10литър 70мл т/е на 60л -420мл и то рядко,колкото да смаже помпата,а не след всеки 50км да я затлача с гняс,маслото си е масло и колкото и да е остава по частите.
Като извод,щом умната дюза сълзи само и не свети се кара,като светне е чао,другите проблеми с претрисане и тн,може да са от още 20 места.
Забравих да допълня,работата с подряването 100 пъти е или от помпата в резервоара или в подгревните свещи (като изкл. че релето жици и тн са здрави).Казаното се базира на това,че има един клапан,който като не бачка връща нафтата в резервоара, и затова се получава това подряване по 100 пъти,защото неможе помпата да избута 1л нафта за 5 сек (говоря образно).Та проблема изобщо не е в дюзата,поне този проблем.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Симптоми на "заминала" умна дюза на тдс
Колеги, възможно ли е когато имаме теч от умната дюза, колата да работи неравномерно? При мен неравномерната работа се усеща най-вече когато карам с постоянна газ (например на пета с 90). Щом фиксирам педала на газта на едно положение, започва да придърпва леко. Симптомът се засилва след като е работил климатика.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани