2.1L M42/44 или просто S42 :D
Модератор: bum_bum
- VaLy0
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 669
 - Регистриран на: 3.07.2007
 - Местоположение: Sliven
 - Пол: Мъж
 - Кара: S50 @_@
 
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
izzzo написа: Настроена е по тпс и мап, от дебитомера остана само датчика за температурата, ламбдата беше нова, но я махнах, че без нея ми се струва, че работи по-добре.
Някакви идеи?
Сигнала 0-5 волта който компа получаваше от дебитомера сега с какво е заместен?
СМТ-то ли го емулира? И друго, закачете кодочетец и кажи как се движи аванса, примерно от 2000 об. до 6000+ на трета? Обърни внимание дали се записва грешка в някой от детонационните сензори, много е важно!
е21 345 0-402м  12.18

		
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
СМТ-то го емулира, да. Преди да закачиме СМТ-то, съм закачал Carsoft-а и грешки нямаше никакви, след това не съм обаче. Ще пробвам, мерси за съветите  
			
		- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
- AVGO
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 858
 - Регистриран на: 16.04.2009
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: AvGo's Devil
 - Мечтае да кара: дълго
 
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Ако наистина дава около 8 секунди до 100 е доста добре. Аз със ТДС-а съм над 170 коня и ги правих за точно 8 сек със студени гуми и преди последните доработки, сега трябва да съм под 8те със 17ки на 225  
			Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

		Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- b2
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2174
 - Регистриран на: 29.11.2002
 - Местоположение: София
 - Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
 
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
TOM написа:izzzo написа: Настроена е по тпс и мап, от дебитомера остана само датчика за температурата, ламбдата беше нова, но я махнах, че без нея ми се струва, че работи по-добре.
Някакви идеи?
Сигнала 0-5 волта който компа получаваше от дебитомера сега с какво е заместен?
СМТ-то ли го емулира? И друго, закачете кодочетец и кажи как се движи аванса, примерно от 2000 об. до 6000+ на трета? Обърни внимание дали се записва грешка в някой от детонационните сензори, много е важно!
Ти кой кодочетец или софтуер ползваш да гледаш информация от сток ЕКУ-то? Аз съм пробвал BMW INPA и CarSoft и двете са безполезни заради много бавното опресняване и невъзможност за лог.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
TOM написа: Обърни внимание дали се записва грешка в някой от детонационните сензори, много е важно!
Дам, имало е детонации...
Оттам компа връща аванса и колата умира! Вързах ламбдата, да видим дали пак ще изпищи някой от датчиците.
Между другото тая комбинация скорости-диф започва все повече да ме дразни, след всяка смяна на по-висока предавка колата първо забива муцуна и след това тръгва

- VaLy0
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 669
 - Регистриран на: 3.07.2007
 - Местоположение: Sliven
 - Пол: Мъж
 - Кара: S50 @_@
 
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
За мен най-добре е 36-цовата кутия от м42 и дифф 3.45, мотора си има сила  
			
		Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
b2 написа:
Ти кой кодочетец или софтуер ползваш да гледаш информация от сток ЕКУ-то? Аз съм пробвал BMW INPA и CarSoft и двете са безполезни заради много бавното опресняване и невъзможност за лог.
През 2003-та си купих Аутоком АДП 186 и с него си чета, много бързо опреснява, като стендалоун е.....
е21 345 0-402м  12.18

		
- Jim Beam
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 780
 - Регистриран на: 30.03.2008
 - Местоположение: Плевен/София
 - Пол: Мъж
 - Кара: конджул
 
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Абе извинявайте, че дигам тема на 6 месеца, ама какво стана с колата? Върви ли още? Някакъв прогрес има ли?
			
		Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
 За мойта ли става въпрос?
Върви си колата, 30х.км. и направих. Проблеми засега нямам никакви. Само дето изскубах СМТ-то и сложих къстъм чип. Интересното е че при стандартни 192 (или 200 не съм сигурен) кубика дюзи, при сложени 250 кубика- сместа беднееше във всички режими, с изключение на празния ход.
Има какво да се изстиска от мотора още, ама съм решил да не го пипам повече. Сега само каране...
- Jim Beam
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 780
 - Регистриран на: 30.03.2008
 - Местоположение: Плевен/София
 - Пол: Мъж
 - Кара: конджул
 
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Евала. А като е ежедневка какъв е разходът след промените? За дросели нещо милил ли си?
			
		- VaLy0
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 669
 - Регистриран на: 3.07.2007
 - Местоположение: Sliven
 - Пол: Мъж
 - Кара: S50 @_@
 
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
izzzo написа::conf:
За мойта ли става въпрос?
Върви си колата, 30х.км. и направих. Проблеми засега нямам никакви. Само дето изскубах СМТ-то и сложих къстъм чип. Интересното е че при стандартни 192 (или 200 не съм сигурен) кубика дюзи, при сложени 250 кубика- сместа беднееше във всички режими, с изключение на празния ход.
Има какво да се изстиска от мотора още, ама съм решил да не го пипам повече. Сега само каране...
Я кажи защо махна SMT-то и как беше с него, смисъл какво управляваше с него и дебитомер имаше ли
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
Re: 2.1L M42/44 или просто S42 :D
Със смт-то си трябва и дебитомерVaLy0 написа:izzzo написа::conf:
За мойта ли става въпрос?
Върви си колата, 30х.км. и направих. Проблеми засега нямам никакви. Само дето изскубах СМТ-то и сложих къстъм чип. Интересното е че при стандартни 192 (или 200 не съм сигурен) кубика дюзи, при сложени 250 кубика- сместа беднееше във всички режими, с изключение на празния ход.
Има какво да се изстиска от мотора още, ама съм решил да не го пипам повече. Сега само каране...
Я кажи защо махна SMT-то и как беше с него, смисъл какво управляваше с него и дебитомер имаше ли
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
