335 tоuring
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Re: 335 tоuring
Мотора седи много назад и надолу, така е казано така правя, щом като е направено и работи перфектно без забележки откъм вибрации, опирания и така нататък значи така ше е
Ако се получат грашки ще ги споделя и ще търсим оптималния вариянт, а ето го и донора:


тука верния помощтник Тони дерзае, докато аз само наблюдавам по разбираеми причини

Днес ще пробвам да го вадя и подготовка за качване
Ако се получат грашки ще ги споделя и ще търсим оптималния вариянт, а ето го и донора:


тука верния помощтник Тони дерзае, докато аз само наблюдавам по разбираеми причини

Днес ще пробвам да го вадя и подготовка за качване
- Ico_Bmw
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: ico-bmw
- Кара: E30 M62B44
Re: 335 tоuring
кръглата букса от двигатела си става на е30 няма смисъл да е режеш от е34
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: 335 tоuring
Явор написа::shock: щом биете там тунела..явно лапите или тампоните са грешни и седи нависоко маторя![]()
![]()
що съсипахте така тунеля бря..толко ли няма снимки из нета
Не са грешни нито лапите, нито тампоните. Ако имаше в e30.de "Пети за монтаж позиция 4" и там щеше да е така. Само че в Германия не се допуска масажиране на заводската конструкция поради една проста причина "ТЮФ" и затова са се спрели до 3-та позиция.


На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: 335 tоuring
Айде Геца....па като го напраиш,мое да ударим един старт.... 

- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: 335 tоuring
браво Геца,чакам с нетарпение да го видя наживо.е опасенси.
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: 335 tоuring
Геца....нема ли развитие...давай снимки...
Re: 335 tоuring
Вчера сменихме сервото

това е от е32-кта

и понеже е с две дупки на различно разстояние от това което имаме се наложи и малко преработка

тука резнах тръбите на парното колкото да се хване скобата, повече не е нужно

докато се заигравахме със сервото се наложи да пооправим и магарето като премахнем издатините по него


и понеже оста се оказа около 7 см по-дълга беше скъсена и с нова резба

а накрайника взех от е30-ската и на него направихме нова резба и готово

монтажа става вече без проблем

вътрешната тръбичка на помпата трябва малко да се поогъне и става, а предната става от раз

Та горе долу това от вчера, днес продължаваме, но не знам с какво- като ида ще видя

това е от е32-кта

и понеже е с две дупки на различно разстояние от това което имаме се наложи и малко преработка

тука резнах тръбите на парното колкото да се хване скобата, повече не е нужно

докато се заигравахме със сервото се наложи да пооправим и магарето като премахнем издатините по него


и понеже оста се оказа около 7 см по-дълга беше скъсена и с нова резба

а накрайника взех от е30-ската и на него направихме нова резба и готово

монтажа става вече без проблем

вътрешната тръбичка на помпата трябва малко да се поогъне и става, а предната става от раз

Та горе долу това от вчера, днес продължаваме, но не знам с какво- като ида ще видя
Re: 335 tоuring
Тия резнатите тръби за парното ги демонтирай и ходи на аргон да ти направят коремчета за маркучите и скобите, че ще береш ядове после.
- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: 335 tоuring
Геца,а какво е тва серво което сменяш?
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: 335 tоuring
от е34 или е32 е
най вероятно и дискове и апарати ще сменя че тоя туч тежи тамън колкот две м40-ки
и познай как се спира с малките спирачки 



Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: 335 tоuring
E30_M_Tech_ll написа:от е34 или е32 енай вероятно и дискове и апарати ще сменя че тоя туч тежи тамън колкот две м40-ки
и познай как се спира с малките спирачки
Абе винаги бързаш да се изкажеш ама в много малко от случаите коментара ти е подплатен с някакъв опит...Разбира се не си длъжен да знаеш че всички комбита(при БМВ наричани Туринг)излизат фабрично с вентилирани дискове отпред и дискови спирачки отзад(изключение е их туринг което е с вентилирани дискове и отзад)независимо от монтирания двигател

- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: 335 tоuring
Може би колегата има в предвид че трябва да смени дисковете с по голями...защото и аз съм на мнение че с фабричните на комбито спира но не е както трябва.
Аз съм с М50Б25 и до 100км няма проблем,спира,но след 100 ако някой ти засече пътя и ти натиснеш спирачките дисковете стават лилави за секунди!!!
Аз съм с М50Б25 и до 100км няма проблем,спира,но след 100 ако някой ти засече пътя и ти натиснеш спирачките дисковете стават лилави за секунди!!!
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: 335 tоuring
И от Е34 комби са такива, аз преди седмица сложих същото серво с помпата, но дупките ми паснаха без проблем 
иначе колегата си мисля, че не говори за дисковете, а за самите апарати, защото педала си стана по-твърд
просто трябва да се мине на 2.4.6 или 8 бутални....

иначе колегата си мисля, че не говори за дисковете, а за самите апарати, защото педала си стана по-твърд
просто трябва да се мине на 2.4.6 или 8 бутални....

Tux0 Ca !


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: 335 tоuring
с хубави дискове и накладки се спира и след 100км/ч!
ся друг е въпроса, че може и повече да се спира ..
ся друг е въпроса, че може и повече да се спира ..

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани