как да повиша заключването на шпер
Модератор: bum_bum
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: как да повиша заключването на шпер
nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега
ако смениш твойте фрикциони с нови ще си достатъчно доволен .. само ги мери на дебелина, че някой път идват по-дебели

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: как да повиша заключването на шпер
nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега
Същото което шаро ти го е казал ти го казах на лично. Заради това че не влизат,трябва да се направят тия интервенции с капака на касетата от някой дето разбира. Казах ти али го прави,аз при него ще отида с дисковете и щпер касетата.
Sharo написа:nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега
ако смениш твойте фрикциони с нови ще си достатъчно доволен .. само ги мери на дебелина, че някой път идват по-дебели
Да де ама така само си ревизира шпер и го връща в оригинално състояние,а той иска да повиши степента на заключване.
Бяй чувал че алкес матрикс си е направил някакви наклони ли,ъгли в шпера вътре с които променял момента на заключване на шпера. Интересно ми е това как става.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: как да повиша заключването на шпер
BULL3T написа:nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега
Същото което шаро ти го е казал ти го казах на лично. Заради това че не влизат,трябва да се направят тия интервенции с капака на касетата от някой дето разбира. Казах ти али го прави,аз при него ще отида с дисковете и щпер касетата.Sharo написа:nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега
ако смениш твойте фрикциони с нови ще си достатъчно доволен .. само ги мери на дебелина, че някой път идват по-дебели
Да де ама така само си ревизира шпер и го връща в оригинално състояние,а той иска да повиши степента на заключване.
Бяй чувал че алкес матрикс си е направил някакви наклони ли,ъгли в шпера вътре с които променял момента на заключване на шпера. Интересно ми е това как става.
еми прочети пак какво съм написал ... рампите дето са на крастачката са колко да заключва шпера при определено натоварване ...
еми да връща го в оригиналното му състояние, което е в пъти по-добро от сегашното му. Проблем е само ако вземе от по-дебелите пластини и той си седи прекалено натегнат и без натоварване
с две думи при ежедневна кола е по-добре да сложиш нови фрикциони с правилните дебелини от колкото да махаш преднатяжните шайби и да слагаш много дискове .... особено за зимата.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: как да повиша заключването на шпер
Рампите

1 уей така наречения
демек дифа заключва само при подаване на гас

1.5 уей
дифа заклучва и при връщане на гаста но в много по малка степен

2 уей
залучва еднакво успешно и в двете посоки
така при отварянето на черупките избутвани от кръстачките те натискат дисковете и така дифа "заключва"
като имаш преднатяжни шайби дори и при никакър натиск от стана на черупките дифа си е малко заключил, което са тия прословути 20%
демек дигаш колата на подемник, нямаш никакво ускорения за да избута кръстачката черупките, и въртиш едната гума със сто нютона, то тогава на другата ще трябва приложиш поне 20 нм за да я спреш.
естествено при вече отворили черупки колкото повече дискове има толко повече триенето, нещо като многодисков съединител, но знаем, че и еднодискове съединител с правилния диск и притискател (тука в дифа това е ролята на черупките избутвани от кръстачката) е достатъчно добра схема.
махнеш ли прднатяжните шайби зимата няма никакво сцепление на колелата при потегляне демек диф-а няма как да заключи, защото кръстачката не може да избута черупките достатъчно. Точно за това от бмв са сложили тия преднатяжни шайби, за да стане проходима колата зимата.

1 уей така наречения
демек дифа заключва само при подаване на гас

1.5 уей
дифа заклучва и при връщане на гаста но в много по малка степен

2 уей
залучва еднакво успешно и в двете посоки
така при отварянето на черупките избутвани от кръстачките те натискат дисковете и така дифа "заключва"
като имаш преднатяжни шайби дори и при никакър натиск от стана на черупките дифа си е малко заключил, което са тия прословути 20%
демек дигаш колата на подемник, нямаш никакво ускорения за да избута кръстачката черупките, и въртиш едната гума със сто нютона, то тогава на другата ще трябва приложиш поне 20 нм за да я спреш.
естествено при вече отворили черупки колкото повече дискове има толко повече триенето, нещо като многодисков съединител, но знаем, че и еднодискове съединител с правилния диск и притискател (тука в дифа това е ролята на черупките избутвани от кръстачката) е достатъчно добра схема.
махнеш ли прднатяжните шайби зимата няма никакво сцепление на колелата при потегляне демек диф-а няма как да заключи, защото кръстачката не може да избута черупките достатъчно. Точно за това от бмв са сложили тия преднатяжни шайби, за да стане проходима колата зимата.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- nyki2502
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 m52b28
- Мечтае да кара: m3 с вентилатори :Д
Re: как да повиша заключването на шпер
колеги някои знае ли от каде мога да нзмеря такива дискове ??
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: как да повиша заключването на шпер
Искаш да кажеш че ако прецакам системата на бмв която с причина е измислена до прословутите 20%,колата зимата няма да е проходима,така ли да те разбирам?
п.п. Колегата колата иска да я прави за дрифтарка за това иска да добавя дискове Шаро.
п.п. Колегата колата иска да я прави за дрифтарка за това иска да добавя дискове Шаро.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: как да повиша заключването на шпер
BULL3T написа:Искаш да кажеш че ако прецакам системата на бмв която с причина е измислена до прословутите 20%,колата зимата няма да е проходима,така ли да те разбирам?
п.п. Колегата колата иска да я прави за дрифтарка за това иска да добавя дискове Шаро.
Махнеш ли преднатяга на диф-а колата при потегляне ще е все едно с отворен диф ... няма ли съпротивление на гумите то диф-а няма да заключи.
Същото се получава и при помпане на гаста при дрифт. отключ ....заключ.....отключ ...заключ
При повдигане на гумата във въздуха пак ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: как да повиша заключването на шпер
Както обясни колегата със ЗиЛ-чето по-горе, дори ревизиран шпер със заводското ~25% блокировка е в пъти по-добре от заводски шпер с ~25% обаче на ~500 000 км и ~15 години експлоатация.
Между другото при подмяна на фрикционните дискове наистина е добре хубаво да се измерят новите преди монтажа. Сещам се за един случай, в който всички ревяха, че шперовете им не заключват, а само един мрънкаше, че неговият не иска да отключи...

Между другото при подмяна на фрикционните дискове наистина е добре хубаво да се измерят новите преди монтажа. Сещам се за един случай, в който всички ревяха, че шперовете им не заключват, а само един мрънкаше, че неговият не иска да отключи...




- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: как да повиша заключването на шпер
err0r написа:Както обясни колегата със ЗиЛ-чето по-горе, дори ревизиран шпер със заводското ~25% блокировка е в пъти по-добре от заводски шпер с ~25% обаче на ~500 000 км и ~15 години експлоатация.
Между другото при подмяна на фрикционните дискове наистина е добре хубаво да се измерят новите преди монтажа. Сещам се за един случай, в който всички ревяха, че шперовете им не заключват, а само един мрънкаше, че неговият не иска да отключи...![]()
![]()
и аз се сещам за Този

колко трябва да е общата дебелина на 2-та фрикционни диска?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: как да повиша заключването на шпер
Абе вие хубаво обсъждате тия интересни теми,ама кажете откъде се купуват тия дискове и каква им е цената. Ясно че не е ниска, но все пак който има по подробна информация нема я сподели.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: как да повиша заключването на шпер
vicho написа:
колко трябва да е общата дебелина на 2-та фрикционни диска?
stock 5mm ne raboti. V momenta sym s 2.5+1.6 mm.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: как да повиша заключването на шпер
err0r написа:vicho написа:
колко трябва да е общата дебелина на 2-та фрикционни диска?
stock 5mm ne raboti. V momenta sym s 2.5+1.6 mm.
защо не работи на 5mm, след като толкова е сток?
на 4.1 ми аресА


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: как да повиша заключването на шпер
Ами прекалено голямо му иде вътрешното напрежение явно. Вариант беше да се чака да се протрият от самосебеси (или да се строши нещо преди това), но предпочетох план "б", да сваля дифа и да експериментирам с един нов и един стар диск... Та така.

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: как да повиша заключването на шпер
err0r написа:Ами прекалено голямо му иде вътрешното напрежение явно. Вариант беше да се чака да се протрият от самосебеси (или да се строши нещо преди това), но предпочетох план "б", да сваля дифа и да експериментирам с един нов и един стар диск... Та така.
амм така обаче променяш лявото спрямо дясното ..

не съм сигурен какво се получава, че ми се спи в момента ама мислил ли си го
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: как да повиша заключването на шпер
нова касета 1200лв и си в джаза 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани