как да повиша заключването на шпер

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от Sharo » 06 Дек 2010, 21:25

nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега

ако смениш твойте фрикциони с нови ще си достатъчно доволен .. само ги мери на дебелина, че някой път идват по-дебели ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от BULL3T » 07 Дек 2010, 11:50

nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега


Същото което шаро ти го е казал ти го казах на лично. Заради това че не влизат,трябва да се направят тия интервенции с капака на касетата от някой дето разбира. Казах ти али го прави,аз при него ще отида с дисковете и щпер касетата.

Sharo написа:
nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега

ако смениш твойте фрикциони с нови ще си достатъчно доволен .. само ги мери на дебелина, че някой път идват по-дебели ;)


Да де ама така само си ревизира шпер и го връща в оригинално състояние,а той иска да повиши степента на заключване.

Бяй чувал че алкес матрикс си е направил някакви наклони ли,ъгли в шпера вътре с които променял момента на заключване на шпера. Интересно ми е това как става.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от Sharo » 07 Дек 2010, 11:55

BULL3T написа:
nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега


Същото което шаро ти го е казал ти го казах на лично. Заради това че не влизат,трябва да се направят тия интервенции с капака на касетата от някой дето разбира. Казах ти али го прави,аз при него ще отида с дисковете и щпер касетата.

Sharo написа:
nyki2502 написа:ето едно по компетентно мнение благодря колега

ако смениш твойте фрикциони с нови ще си достатъчно доволен .. само ги мери на дебелина, че някой път идват по-дебели ;)


Да де ама така само си ревизира шпер и го връща в оригинално състояние,а той иска да повиши степента на заключване.

Бяй чувал че алкес матрикс си е направил някакви наклони ли,ъгли в шпера вътре с които променял момента на заключване на шпера. Интересно ми е това как става.

еми прочети пак какво съм написал ... рампите дето са на крастачката са колко да заключва шпера при определено натоварване ...

еми да връща го в оригиналното му състояние, което е в пъти по-добро от сегашното му. Проблем е само ако вземе от по-дебелите пластини и той си седи прекалено натегнат и без натоварване

с две думи при ежедневна кола е по-добре да сложиш нови фрикциони с правилните дебелини от колкото да махаш преднатяжните шайби и да слагаш много дискове .... особено за зимата.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от Sharo » 07 Дек 2010, 12:12

Рампите
Изображение
1 уей така наречения
демек дифа заключва само при подаване на гас

Изображение
1.5 уей
дифа заклучва и при връщане на гаста но в много по малка степен

Изображение
2 уей
залучва еднакво успешно и в двете посоки

така при отварянето на черупките избутвани от кръстачките те натискат дисковете и така дифа "заключва"
като имаш преднатяжни шайби дори и при никакър натиск от стана на черупките дифа си е малко заключил, което са тия прословути 20%
демек дигаш колата на подемник, нямаш никакво ускорения за да избута кръстачката черупките, и въртиш едната гума със сто нютона, то тогава на другата ще трябва приложиш поне 20 нм за да я спреш.

естествено при вече отворили черупки колкото повече дискове има толко повече триенето, нещо като многодисков съединител, но знаем, че и еднодискове съединител с правилния диск и притискател (тука в дифа това е ролята на черупките избутвани от кръстачката) е достатъчно добра схема.

махнеш ли прднатяжните шайби зимата няма никакво сцепление на колелата при потегляне демек диф-а няма как да заключи, защото кръстачката не може да избута черупките достатъчно. Точно за това от бмв са сложили тия преднатяжни шайби, за да стане проходима колата зимата.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 m52b28
Мечтае да кара: m3 с вентилатори :Д

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от nyki2502 » 07 Дек 2010, 13:03

колеги някои знае ли от каде мога да нзмеря такива дискове ??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от BULL3T » 07 Дек 2010, 13:04

Искаш да кажеш че ако прецакам системата на бмв която с причина е измислена до прословутите 20%,колата зимата няма да е проходима,така ли да те разбирам?

п.п. Колегата колата иска да я прави за дрифтарка за това иска да добавя дискове Шаро.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от Sharo » 07 Дек 2010, 13:11

BULL3T написа:Искаш да кажеш че ако прецакам системата на бмв която с причина е измислена до прословутите 20%,колата зимата няма да е проходима,така ли да те разбирам?

п.п. Колегата колата иска да я прави за дрифтарка за това иска да добавя дискове Шаро.



Махнеш ли преднатяга на диф-а колата при потегляне ще е все едно с отворен диф ... няма ли съпротивление на гумите то диф-а няма да заключи.
Същото се получава и при помпане на гаста при дрифт. отключ ....заключ.....отключ ...заключ
При повдигане на гумата във въздуха пак ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от err0r » 07 Дек 2010, 13:20

Както обясни колегата със ЗиЛ-чето по-горе, дори ревизиран шпер със заводското ~25% блокировка е в пъти по-добре от заводски шпер с ~25% обаче на ~500 000 км и ~15 години експлоатация.
Между другото при подмяна на фрикционните дискове наистина е добре хубаво да се измерят новите преди монтажа. Сещам се за един случай, в който всички ревяха, че шперовете им не заключват, а само един мрънкаше, че неговият не иска да отключи... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от vicho » 07 Дек 2010, 18:20

err0r написа:Както обясни колегата със ЗиЛ-чето по-горе, дори ревизиран шпер със заводското ~25% блокировка е в пъти по-добре от заводски шпер с ~25% обаче на ~500 000 км и ~15 години експлоатация.
Между другото при подмяна на фрикционните дискове наистина е добре хубаво да се измерят новите преди монтажа. Сещам се за един случай, в който всички ревяха, че шперовете им не заключват, а само един мрънкаше, че неговият не иска да отключи... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


и аз се сещам за Този :mhihi:

колко трябва да е общата дебелина на 2-та фрикционни диска?
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от vankatagsi » 07 Дек 2010, 19:43

Абе вие хубаво обсъждате тия интересни теми,ама кажете откъде се купуват тия дискове и каква им е цената. Ясно че не е ниска, но все пак който има по подробна информация нема я сподели.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от err0r » 07 Дек 2010, 20:54

vicho написа:

колко трябва да е общата дебелина на 2-та фрикционни диска?

stock 5mm ne raboti. V momenta sym s 2.5+1.6 mm.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от vicho » 07 Дек 2010, 22:31

err0r написа:
vicho написа:

колко трябва да е общата дебелина на 2-та фрикционни диска?

stock 5mm ne raboti. V momenta sym s 2.5+1.6 mm.


защо не работи на 5mm, след като толкова е сток?

на 4.1 ми аресА :yes: :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от err0r » 07 Дек 2010, 23:19

Ами прекалено голямо му иде вътрешното напрежение явно. Вариант беше да се чака да се протрият от самосебеси (или да се строши нещо преди това), но предпочетох план "б", да сваля дифа и да експериментирам с един нов и един стар диск... Та така.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от Sharo » 08 Дек 2010, 0:44

err0r написа:Ами прекалено голямо му иде вътрешното напрежение явно. Вариант беше да се чака да се протрият от самосебеси (или да се строши нещо преди това), но предпочетох план "б", да сваля дифа и да експериментирам с един нов и един стар диск... Та така.

амм така обаче променяш лявото спрямо дясното ..
:conf:
не съм сигурен какво се получава, че ми се спи в момента ама мислил ли си го
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: как да повиша заключването на шпер

Мнение от ///Явор » 08 Дек 2010, 8:22

нова касета 1200лв и си в джаза :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook