Турбина с променлива геометрия или VTG
Модератор: bum_bum
3 мнения
• Страница 1 от 1
Турбина с променлива геометрия или VTG
Здравейте пак момчета
,
така понеже посъбрах повечето от нужните ми железа за началото на проекта ( благодарности на всички от форума помогнали ми в събирането им), започнах да оглеждам турбини. Понеже искам да избягам голям лаг, съм се решил на би-турбо - две малки вместо една голяма - ще се развъртат по-бързо, а и може да стане по-плавно ускорението. Както и да е - проблема е, че простата ми глава попадна на една на две турбини от 997 битурбо. Звучи добре, НО ... как по доволите ще се командва тази ръгня. Аз до оня ден се чудих как да се командват две успоредни нормални турбини!!!!! Ще може ли буустконтролер да се справи с това. А и има някакви странни букси по тях!! абе хаос

така понеже посъбрах повечето от нужните ми железа за началото на проекта ( благодарности на всички от форума помогнали ми в събирането им), започнах да оглеждам турбини. Понеже искам да избягам голям лаг, съм се решил на би-турбо - две малки вместо една голяма - ще се развъртат по-бързо, а и може да стане по-плавно ускорението. Както и да е - проблема е, че простата ми глава попадна на една на две турбини от 997 битурбо. Звучи добре, НО ... как по доволите ще се командва тази ръгня. Аз до оня ден се чудих как да се командват две успоредни нормални турбини!!!!! Ще може ли буустконтролер да се справи с това. А и има някакви странни букси по тях!! абе хаос
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!
Re: Турбина с променлива геометрия или VTG
Понеже се отказах от тия турбини и няма смисъл да ви занимавам с тях! Ще помоля модераторите да я изтрият 

От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани