Турбина с променлива геометрия или VTG

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.04.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж

Турбина с променлива геометрия или VTG

Мнение от KrezZ » 06 Дек 2010, 7:12

Здравейте пак момчета ;) ,
така понеже посъбрах повечето от нужните ми железа за началото на проекта ( благодарности на всички от форума помогнали ми в събирането им), започнах да оглеждам турбини. Понеже искам да избягам голям лаг, съм се решил на би-турбо - две малки вместо една голяма - ще се развъртат по-бързо, а и може да стане по-плавно ускорението. Както и да е - проблема е, че простата ми глава попадна на една на две турбини от 997 битурбо. Звучи добре, НО ... как по доволите ще се командва тази ръгня. Аз до оня ден се чудих как да се командват две успоредни нормални турбини!!!!! Ще може ли буустконтролер да се справи с това. А и има някакви странни букси по тях!! абе хаос
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.04.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж

Re: Турбина с променлива геометрия или VTG

Мнение от KrezZ » 07 Дек 2010, 2:37

Понеже се отказах от тия турбини и няма смисъл да ви занимавам с тях! Ще помоля модераторите да я изтрият :)
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Турбина с променлива геометрия или VTG

Мнение от bum_bum » 07 Дек 2010, 9:18

То беше ясно още от самото начало ;)
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook