проблем с варвежа на 525тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: Portugalia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds bmw
Мечтае да кара: bmw530

проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladi25 » 13 Ное 2010, 23:17

здравейте колеги искам да ви помола за некви идеи от какво може да се получава следното става дума за 525тдс.
колата варви но изведнаж загубва мощност все едно че опьваш вьже и след извесно време пак се врьшта в нормален режим на работа тоест реже се. днес исчистих мап сензора но пак е саштото. МОЛЯ ВИ даите некви идеи и савети че откачих трьгваш да испреварваш и точно когато не трябва ме дарпа на зад направо откачам
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladobate » 15 Ное 2010, 0:01

Изведнъж ли почна проблема. И я най-напред виж ( ама наистина провери както трябва ) клапана за горивото върху помпата. Стига до него единично кабелче , откачаш го ( с гайка е отгоре ) и подаваш с друго някакво кабелче 12V до въпросния клапан, трябва да чуеш как прищраква т.е. придърпва една котвичка долу която отпушва притока на нафта в помпата и като махнеш захранването пак запушва щото има пружинка която го натиска. Та ей тоя клапан кви мизерии прави . Най-искрено ти препоръчвам да го смениш от горчив опит ти го казвам ама много горчив. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: Portugalia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds bmw
Мечтае да кара: bmw530

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladi25 » 15 Ное 2010, 1:40

благодаря на колегата vladobate ощте утре ще го вида и тва
пьрво почна да си вдига сама оборотите и след това започна другото дето сьм го о
писал в темата но всичко почна от една добавка която сипах в нафтата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladobate » 16 Ное 2010, 2:42

Ами казвай ги тея неща овреме , добавки и щуротии ( всички сме ги правили ). Добавката е с две остриета щото на всичките пише че чистят дюзи мюзи помпи и други тем подобни ама става все едно така че да дойдат боклукчиите , да ти вдигнат казана с боклука и да го изхвърлят в двора ти. Демек сичката мръсотия отива в резервоара ( с обратната нафта ) и оттам пак в кръга с горивоподаване и налепва по цедката непосредствено пред помпата в резервоара и по филтъра. Откъдето следва след използване на добавка ( и колкото по-силна толкова по-зле ) смяна на горивен филтър и почистване на въпросната цедка щот като я видиш ще се уплашиш. Мойта така леко полеко унря и накрая не щя да запали беше станала почти плътна пък и доста теми има по въпроса тъй че направи тази профилактика ще е много полезно. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: Portugalia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds bmw
Мечтае да кара: bmw530

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladi25 » 16 Ное 2010, 18:15

ощте веднъш мерси за савата проверих и клапанчето на помпата работи си сега ште исчиста и цедката в резервоара сам о че ако можеш ми кажи как по лесно да я извада че никога не сам се ровил там :conf:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.11.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от bumer-M » 16 Ное 2010, 21:39

Здравеи колега аз карам 525тдс е39,и аз имах същия проблем макар,че изчистих
дебитомера проблема си остана,смених го и колата се оправи.
Сигорен ли си,че при теб мап сенсора не е за смяна?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladobate » 16 Ное 2010, 23:47

Отваряш капака над резервната гума , отдясно виждаш ( описвам го за комби ) корадигаш я и отдолу капак издължена фома с болчета отгоре отвиваш и тях . отдолу виждаш друг капак който се развива все едно е на бидонче капака , преди това махаш буксата и двата мъркуча за изходящата и обратната нафат ( запомни им местат да не се завъртят.
След това поглеждаш вътре и нищо няма да разбереш затова бъркаш и с напипване хващаш две като щипки ( противоположно разположени около стойката на помпата ) , преди това забравих като отвиеш пследния капак вдигаш го и заедно с него и поплавъка, стискаш щипките и дърпаш нагоре оттам нататък ще ти стане ясно после по обратния ред . Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: Portugalia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds bmw
Мечтае да кара: bmw530

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladi25 » 20 Ное 2010, 21:03

отворих изчистих макар че мога да кажа че си беше чисто нямаше никви боклуци и пак сме на саштото положение.Днес видях че има една изгоряла платка която стои върху филтара но не снам каква роля точно играе,ако някои знае да казва и от каде може да се намери. и наи важното штото веше не знам кво да гледам дали е ет тая гад
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladobate » 20 Ное 2010, 23:22

vladi25 написа:отворих изчистих макар че мога да кажа че си беше чисто нямаше никви боклуци и пак сме на саштото положение.Днес видях че има една изгоряла платка която стои върху филтара но не снам каква роля точно играе,ако някои знае да казва и от каде може да се намери. и наи важното штото веше не знам кво да гледам дали е ет тая гад

И мойто е същото. Иначе този филтър има подгряване и датчик за нивото на водата в нафтата ( демек има ли примеси с високо ниво ) ама оттам нататък кво прави не знам. Друго при такова рязко спадане на мощността се обвинява най-вече ГНП и датчик кол вал ама светва лампата за дюзата. Виж тая тема и си направи самодиагностика ( едно уточнение за да прочетеш всички грешки след като изброиш за първата повтаряш процедурата само с педала без да изключваш от контакт ) viewtopic.php?f=7&t=206157 . На мен ми го е правила от ГНП ( вече 3 смених :mhihi: ) ама не исках да те шашкам отначало пък и според мен правило е да се тръгне от най-лесното и най-евтиното (след като не мога да ти гарантирам 100% успех ).

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: Portugalia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds bmw
Мечтае да кара: bmw530

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladi25 » 20 Ное 2010, 23:58

да ти кажа честно и на мен вече така ми се струва че е от ГНП то то какво ли не проверих вече.Забелиазах че от горе на помпата има малко нафта тоест сълзи и одеве почна да прави и други мизерии гасне сама придърпва форсира се сама прави ръм ръм ръм мени си оборотите абе вуобще лудница

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladobate » 21 Ное 2010, 19:18

Колега пробвай с почистване на плочката. Махаш колекторите и от 4-те болта за регулировка на плочката отвиваш ги и сваляш плочката ( внимавай измъкни я нагоре и после като я слагаш пак отгоре точно за да може чопчето да попадне във отвора на шибъра на хидравличната ос ). Почисти я с някакъв препарат хубав със струя и не връткай палеца на сухо . Нште плочки са много шибани и почти не могат да се разглобяват( махане на палеца имам предвид ) за да бръкнеш по-надълбоко и да изчистиш хубаво ако има проблеми.След това двутактово бездимно или АТФ във резервоара ( на цял 1л. ). Ако искаш преди това с маслото взимаш добавка на БМВ ( дилърите продават ) мисля за 50л. гориво беше след като го изхарчиш сменяш горивен филтър задължително и тогава това с масълцето. Би трябвало това да подеъства ама съм почти сигурен след тези признаци дори и положителен резултат да имаш след наколко месеца пак ще се почне и най-вече лятото като стане топло настава истинската лудница. Аз така три пъти вече си сменям плочката и 4-5 месеца е добре и след това почва с менене на обороти и други , после и гасне насветофарите като спреш. Е те така сори ама гадното гориво е такова иначе помпите са читави ама четците са много фини и чувствителни към замърсявания и дават грешни показания към компа , затова и механичните нямат тези проблеми . Успех. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: Portugalia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds bmw
Мечтае да кара: bmw530

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladi25 » 22 Ное 2010, 20:35

здр. колега много ти благодаря за това ,че винаги ми отговаряш и ми даваш идеи.оште тази събота и неделя ще я свърша и тази операция пък дано се оправи че по рано нямам да имам време трябва да се бачка а пък аз патувам с камион и се връштам в петак вечерта нямам търпение да го разкоста ама пуста работа иначе мисла че ти казах ама нафтовиа филтър ми се видя доста чист та в тоя ред на мисли мисла че не е от нафтата поне при мен де,пробвах номера с грешките всеки път ми дава различно единпът 29 после 8 и 7 и18 пробвах да ги изчиста но нещто не се получава и другата седмица имама записан ден да я закача на комп да видим какво ще покаже и после ще казвам кво става :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: Portugalia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds bmw
Мечтае да кара: bmw530

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladi25 » 05 Дек 2010, 23:56

здр. колеги най на края се разбра и го оправих сега вече си варви перфектно :driving: много ви благодаря за помошта .
турбото беше задрастено качественно почистване оправи нештата вътре беше пално със сажди и актуатора не работеше
оште веднаж благодарности за помоща :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladobate » 06 Дек 2010, 1:56

vladi25 написа:здр. колеги най на края се разбра и го оправих сега вече си варви перфектно :driving: много ви благодаря за помошта .
турбото беше задрастено качественно почистване оправи нештата вътре беше пално със сажди и актуатора не работеше
оште веднаж благодарности за помоща :bowdown:

Колега , радвам се че се е оправил проблема си и докато ти го мислеше кво и как аз влязох в подобен филм и таман мислих да ти пиша. Та като не е работил акъуатора и е вдигало много налягане турбото и оттам мапа отчита високи съойности и ДДЕ влиза в авариен режим и забива помпата. Та това ли ти е обяснението на този процес с твоя проблем че и мен ме мъчи същото ама аз като я форсирам много ( ускорявам ) демек на 3-та на около 3400 оборота и забива после след около 1 сек. пак поема и после пак забива и така и мисля че компа изключва помпата та затова понеже съм и с чип и така си мисля , че става някаква история. Пиши ако имаш нещо конкретно като обяснение какво следва от запушен актуатор ако не здраве . :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.08.2010
Местоположение: Portugalia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds bmw
Мечтае да кара: bmw530

Re: проблем с варвежа на 525тдс

Мнение от vladi25 » 08 Дек 2010, 19:35

здр.колега моита точно по този начин започна с проблема но докато откриа че проблема е в актуатора сам знаеш колко нещта проверих обяснението ми е следното ,че това чудовище актуатора бърка много здраво в работата на компа. за това ако имаш врема свали турбото и му направи едно хубаво почистване става добре с WD ще видиш че вътре е пълно с нагар абе направо въглища сваля се лесно но ти трябва камък звезда при мен е номер 12 и с гидорето става лесно и бързо,а пък сега при мен има ново 20 като си карам светва лампата за АБС и наи лошото реших да пробвам дали само лампата светва а АБС работи но се оказа че не само лампата свети но и АБС изключва като набих спирачките гумите си се влачат а в съштото врема на диагностиката ништо не показва. Та така пробваи с почистване пък дано се оправи пиши кво става ако искаш може на скаипа vladimir.smirnov5 там поне може на момента да го мислим давай,успех

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook