Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
~Мишо~ написа:Чак пъкда прегрее
да замине главата... някой доста е потънал в теорията.
Склонен съм да се съглася с теб.Но при нашите машинки всичко е на границата при охладителната система и няколко градуса са от значение.Аз имам наблюдение,че със изолиран ЕГР по-често ми се включваше помощния вентилатор след юркане на къси отсечки.Но всичко е относително.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Единственият "+" на ЕГР-а ти е ако си загрижен за околната среда, иначе вкарва изгорели газове и най-вече сажди за доизгаряне което не е много хубаво
и да ако го запушиш просто си дърпа нужното количество въздух през филтъра. Иначе по време на шофиране когато колата е загряла и в нормален режим на работа ЕГР-а е затворен така че
не знам каква разлика ще има дали колата ти ще прегрее с отпушен или запушен ЕГР. И да определено има някаква малка разлика във вървенето на колата когато е студена и с запушен ЕГР


- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Благодаря ви колеги за отговорите. Главно това ме интересуваше - дали си дърпа нужното количество въздух, ако е запушен ЕГР-а.
Пак благодаря!
Пак благодаря!
Still Speedin
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Минаха 2000 и нещо километра откакто си затапих АГР-а и онзи ден реших да видя какво е положението с гарнитурката. Дали е успяло да натрупа малко "гняс"?! Когато го видях едва не "върнах"
Ето снимка, на която се вижда един милиметър от най - гнусната "гняс", дето попринцип влиза в матора
:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Still Speedin
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Е са последно: Да се запушва ли тоа ЕГР,или не? 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
еми ей тва ти влиза в двигателя за доизгаряне ... ти решаваш, аз вече година и половина съм така и всичко е 6т.
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Аз вече 50к км карам със запушен АГР и нямам никакви ядове.Но не съм го запушил с ламаринка ами с един нит наврян в маркучето за вакуума което отваря агр клапана.Този начин ми се видя по-лесен отколкото да си играя да изрязвам ламаринки.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
това едно на ръка
запуши си и АГР-а с ламаринка защото принципно като клеяса остава в отворено положение

запуши си и АГР-а с ламаринка защото принципно като клеяса остава в отворено положение
- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Скоро и аз го запуших и не усещам никъква разлика в вървенето.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
не е толкова разлика във вървенето колега, така се грижиш за двигателя, пък и ако си измиеш входящият колектор турбопътищата и интеркуулера ще си чуден.
При мен разликата е тази преди да запуша АГР-а свалих интеркуулер колектор и турбопътища - бяха пълна гняс
карах 5000км - запуших АГР отново свалих горепосочените - измих ги. след още 14000км разглобих отново и има разлика дори между 5000км с отпушен АГР и 13000км със запушен ( в полза на запушеният естествено)
Сега очаквам съвети и хранилки от типа да си погледна двигателя и тнт, недейте щом БМВ оторизиран сервиз не можаха да се хванат за нищо ....
При мен разликата е тази преди да запуша АГР-а свалих интеркуулер колектор и турбопътища - бяха пълна гняс
карах 5000км - запуших АГР отново свалих горепосочените - измих ги. след още 14000км разглобих отново и има разлика дори между 5000км с отпушен АГР и 13000км със запушен ( в полза на запушеният естествено)

Сега очаквам съвети и хранилки от типа да си погледна двигателя и тнт, недейте щом БМВ оторизиран сервиз не можаха да се хванат за нищо ....
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Ох, това и аз трябва да го свърша(измивнето на интеркулера и турбопътищата), ама на лято
. Интересното е че онзи ден си гледах всмукателите и нямаше гняс, а колата я взех преди половин година, нов внос от Италия и едва ли някой ги е чистил там
. Ще видя на лято как стоят нещата и с кулерчето и пътищата 



Still Speedin
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Браво браво,на моя интеркулер тряя да му сложа пробка да се изцежда маслото от него,че май турбонцето ми цапа системата и маслото се оттича в него.Като гледам,колко ,масло доливам се успокоявам,че поне двигателя не го гори а само през турбото е загубата.Повече от 300-400 мл на 10000 км не ми е горила и интересното е че и 5W40 и с 10W40 разхода на масло е един и същ.
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
По пътя на логиката, щом няма разлика, значи само през турбото го пуска. Те не ги ли рециклираха нашите турбота. А и 400 мл на 10000 км не е за притеснение според мен. Бях свидетел на един случай.
Яд ме е че не снимах, но наскоро се видях с един приятел, който кара Ауди А3, 1.8Т, НО... замерени 400 к.с. на колелетата
. Естествено неговото турбо е ОГРОМНО и колекторите са му специално изработени, и съединителя е друг, и скоростната кутия, и кулера, и т.н....
Абе най - бързата кола, която аз съм виждал на живо, а си е с всичко(клима, кожа и т.н.). Правена е при Келеша.
Та той като запали една вечер на ОМВ - то и от ауспуха му излезе пушек, ама да си е*е мамата, огромно количество!!!
Значи все едно са се събрали три камиончета дето опушват за комари лятото и са се усилили до край
Та въпросният човек подаде два - три пъти газ и всичко се спря.
Като му изтинело турбото(то става не червено, а прозрачно, като раздава газ) и пускало масълце през някаква гарнитурка директно в колекторите и те като се нагерят и го изгарят. Ама като го видях ми се стори че колата му се тотализира.
Яд ме е че не снимах, но наскоро се видях с един приятел, който кара Ауди А3, 1.8Т, НО... замерени 400 к.с. на колелетата


Та той като запали една вечер на ОМВ - то и от ауспуха му излезе пушек, ама да си е*е мамата, огромно количество!!!


Като му изтинело турбото(то става не червено, а прозрачно, като раздава газ) и пускало масълце през някаква гарнитурка директно в колекторите и те като се нагерят и го изгарят. Ама като го видях ми се стори че колата му се тотализира.

Still Speedin
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс
Coulthard написа:това едно на ръка![]()
запуши си и АГР-а с ламаринка защото принципно като клеяса остава в отворено положение
Колега как да клеяса в отворено положение при положение ,че му запушваш управлението и няма какво да го отвори този клапан за да клеяса в отворено положение и си стои постоянно затворен.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Странен шум след изолиране на ЕГР клапан - 325тдс

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани