Като е судена много прекъсва
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Като е судена много прекъсва
абе диагностиката на Е36 сие пунта мара работа. Тоя комп нищо не записва, може да ти даде само ламбда сонда, дебитомер и я някой датчик, ама в повечето случаи и нищо не хваща, щото явно те си работят, ама не дават правилните данни.
Най сигурната диагностика се прави по аутодата на буксата на компа с един мултуцет.......ааааа също така е безплатна
Най сигурната диагностика се прави по аутодата на буксата на компа с един мултуцет.......ааааа също така е безплатна

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Като е судена много прекъсва
не искам да се заяждам с никого и говоря по принцип.. но..
каква е тази тенденция за поправка на всичко в домашни условия?
разбира се че е по добра идея да идеш на диагностика някъде...
може да си решиш проблема без да гадаем тук като бабички
каква е тази тенденция за поправка на всичко в домашни условия?
разбира се че е по добра идея да идеш на диагностика някъде...
може да си решиш проблема без да гадаем тук като бабички
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: Като е судена много прекъсва
проблема ти е в дебитомера, колега, откачи го сутрин когато ти е студена колата и виж за какъв вървеж става дума... 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Като е судена много прекъсва
SHTILL написа:[Колега, защо да дава (можеби) излишни пари за диагностика, след като може и сам да провери някои основни неща като кабели и свещи? Примерно... не вярвам тук в тоя форум да има колеги, които и това да не могат да направят...
Има ги, но си падат по чат в теми като "Извън темата".
Re: Като е судена много прекъсва
SHTILL написа:Колега, пали колата студена, отваряй капака и с ръкавици или парцал вади кабелите един по един. Ако работата на мотора се промени след като извадиш кабел - свеща/кабела са читави. Но внимавай, че а те джасна тока... на старата ми кола (едно сузуки) така проверявах кабелите веднъж, че си наднах на задника.
Поздрави
Няма го джасне тока, щото бобината е направо върху свещта

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Като е судена много прекъсва
ares2 написа:не искам да се заяждам с никого и говоря по принцип.. но..
каква е тази тенденция за поправка на всичко в домашни условия?
разбира се че е по добра идея да идеш на диагностика някъде...
може да си решиш проблема без да гадаем тук като бабички
И като идеш на диагностика с нашите архаични двигатели от 1987 до към 1995 г., изключение м44,52, какво те грее. Наистина излизат някои неща, които и сам можеш да провериш с обикновен мултиметър. До сега 2 пъти съм си карал колата на диагностика, първо след като си купих колата, имаше дебитомер и стъпков мотор за смяна, ама познай дали нещо от това излезе на монитора, нищо подобно, само едни глупости, които честно почти не ме вълнуват, втория път за съмнение, относно повредена ламбда сонда, което и си излезе като грешка. Автомобилите, произведени след 2000 г. без диагностика нищо не става, ама това е друга тема.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Като е судена много прекъсва
ивчо3 написа:ares2 написа:не искам да се заяждам с никого и говоря по принцип.. но..
каква е тази тенденция за поправка на всичко в домашни условия?
разбира се че е по добра идея да идеш на диагностика някъде...
може да си решиш проблема без да гадаем тук като бабички
И като идеш на диагностика с нашите архаични двигатели от 1987 до към 1995 г., изключение м44,52, какво те грее. Наистина излизат някои неща, които и сам можеш да провериш с обикновен мултиметър. До сега 2 пъти съм си карал колата на диагностика, първо след като си купих колата, имаше дебитомер и стъпков мотор за смяна, ама познай дали нещо от това излезе на монитора, нищо подобно, само едни глупости, които честно почти не ме вълнуват, втория път за съмнение, относно повредена ламбда сонда, което и си излезе като грешка. Автомобилите, произведени след 2000 г. без диагностика нищо не става, ама това е друга тема.
да ти кажа имаш голямо право ... и съм съгласен
препоръчвам я заради няколко ключови елемента които по лесно може да се хванат на комп. друг в въпроса на колко места и кои умее да работи с това.
аз се дразня от друго.. като се понесат чуковете и отверките и после тема тук. колата не работи, помогнете, загивам и тн...
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани