Нов във форума

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от Витанов » 28 Ное 2010, 12:37

колега, имам чувството, че отдавна замисляш да си купиш е21 и да му сложиш вагов мотор и питанките ти относно двигателите на БМВ бяха само за прикритие :mhihi:

търсиш максимално опростен мотор, здрав, винтилиран, лек, какво не ти хареса например в М42??? мощтноста и ниския разход на гориво ли? или кованата карантия? или това, че носи на турбо?

това е някакъв извратен тунинг :paranoid:
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 28 Ное 2010, 19:26

Лагерите са за смяна (за всеки случай) т.е. ше го бъде мотора. Ше го доотваря да го измия и ревизирам, за да е сигурна работата.

М42 има хубави бутала и сносна глава, и оттам тръгваш:

биели
маслени пръскалки
о-рингове или сносна гарнитура (трудна работа)
турбо колектор
турбо и евентуално гейт
блоу-офф или БОВ, ако останеш на дебитомер
електроника
дюзи
кулер и пътища
охлаждане масло
и т.н.

Не се избива при положение, че вече го има готово.
34331 У-У-УДРИ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Нов във форума

Мнение от ///ivanE30 » 28 Ное 2010, 22:01

andrein написа:Лагерите са за смяна (за всеки случай) т.е. ше го бъде мотора. Ше го доотваря да го измия и ревизирам, за да е сигурна работата.

М42 има хубави бутала и сносна глава, и оттам тръгваш:

биели
маслени пръскалки
о-рингове или сносна гарнитура (трудна работа)
турбо колектор
турбо и евентуално гейт
блоу-офф или БОВ, ако останеш на дебитомер
електроника
дюзи
кулер и пътища
охлаждане масло
и т.н.

Не се избива при положение, че вече го има готово.

имам 90% от неща + турбо аиде напролет ще ги мернем да видим кое е по добре правеняка или готовото :mhihi:
bedrock city racing

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 28 Ное 2010, 23:09

Живи и здрави, ше те 'отвея'! :mhihi:
34331 У-У-УДРИ!!!

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Нов във форума

Мнение от Turbo_Ted » 29 Ное 2010, 21:39

от доста време чета форума и попадам на какви ли не теми, ама тази определено ме праща в трета глуха :shock: ще следя темата с интерес
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: BMW e21 316 м20б25

Re: Нов във форума

Мнение от nappyboy » 04 Дек 2010, 18:45

Ще се получи нещо... как да се изразя без да обидя никой :D .... доста извратено бих казал :D но все пак успех и чакаме развитие със снимки :P
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 05 Дек 2010, 15:00

След двигателя трее да се мисли за скорости.

Варианти са два

ZF от 325 дизел, която много или малко си е М-кова кутия, но требе преходен фланец...доста точен плюс напасване на стартера...пак бая точност требе и резане на камбаната шото стартера е от другата страна...съединителя също ше некъв комби - маховик и притискате ВАГ и диск от БМВ...таа-тааааааааааа

Куатро кутия с изваден преден диф и заварен торсен, което решава секви проблеми с връзка кутия-двигател и стартер, но и довежда нови:
- нови кардани
- нов лостов механизъм
- преработка на лапите на скоростите

Явор от Унифлекс естествено...ми е намерил С-кова кутия и маховици и т.н.

Днес махнах мокета да вида колко е изгнила, па изгнила е на пода около 4 те тапи...3 едната е здрава...в багажника около единия калник...праговете и веждите ...абе Флинстоун стайл.
34331 У-У-УДРИ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 05 Дек 2010, 18:39

Мислих и как да разпределя проекта във времето........

1-ви етап (суап)

двигател,скорости, кардани, радиатор - механична част
инсталация и подкарване на първо време с атмосферен колектор

2000 бимберици само тука си улитат безпроблемно

2-етап (заден мост)

мост към Е30 диф, диф с шпер, полуоски, дискови спирачки (от Голф естествено), екцентрични тампони уретанови (тука вече ше има части от БМВ) и евентуално койловери (трее а преслушам Митко 3000)

1000 бимберика минимум

3-ти етап (турбо)

дюзи поне 440цц,кулер, силикон, турбо за около 300кс, колектор чугун, ремап

айде още 2000лв

4-ти скоростен етап (хидравлична рейка)

Тука едно 300 кинта излитат

5-ти и най-неясен (кърпене)

Само ламарините са 600 от Немечко плюс кеч поне

1200лв.

6-ти (боя)

Бояджията ми е длъжник...ше го пребия, ма пак трее да му дам едни 1200лв.

7-ми (секви други)

1000лв

...и кво стана 8-9 хиляди...мдаа :kuku:
34331 У-У-УДРИ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Нов във форума

Мнение от павката » 05 Дек 2010, 20:19

интересно как Том не е видял темата досега :roll:
и качи някое фото да видим ръждялника
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Re: Нов във форума

Мнение от anastas83 » 06 Дек 2010, 0:45

Момче , сам си го набабанваш :lol: вагова кутия с заварка не е схема нито тампоните ще ти доидат нито камбаната нито кардана нищоо и закво ????? моста на е21 си е ок просто е по лесно да го преправиш за голямо прасе от колкото да го напасваш целия и с барабани да е става много лесно на диск и то какъвто си искаш примерно от г60 предин ваг ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 06 Дек 2010, 20:51

Не си ме разбрал нашия....искам само диф от Е30...моста си остава.

Бате Емо Килър ГТИ-я напраи мноо готина схема на задния мост на неговия Голф...за реглаж на камбъра и сходимоста...живот и здраве ше я ползвам.

Спирачки бех споменал вече, че ше са от Голф...но искам заден апарат...че има ръчна изведена.

Ммм...камбаната нема тенденция да не доде...нали за тва куплирам 1.8Т АЕБ с ВАГ-ова кутия...сичко идва стартери, съеденители секво....

Тампоните на кутията не идват...ама ако си гледал по принцип как са закрепени към купето серийно заеби

......не казвай на никой, че там е усилено.

Заварка или муфа на торсена...на видим никав проблем. Бех намерил из нета даже готов кит. Разни субита се карат така на дрифт...невервам 'великата' С-кова кутия да се предаде от нещастния 1,8Т.

Па и ако не стане винаги моа да утрепам Явор....само да не ме чуе :mhihi:
34331 У-У-УДРИ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Нов във форума

Мнение от Louis » 07 Дек 2010, 16:56

утре други ден ми звънни за мост с 30сков диф ;) щи редя далаверата ;)
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Нов във форума

Мнение от andrein » 07 Дек 2010, 22:22

знам..знам..за тебе говоря....ма требе пред всички да казваш...ей!
34331 У-У-УДРИ!!!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Нов във форума

Мнение от K_Ilkov » 08 Дек 2010, 14:00

абе тая тема май отдавна е за проекти то от е21 май само ламарините останаха :mhihi:

Ще следя с интерес кво ше стане с тоя ВАГенщайн :mhihi:

Успех :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Нов във форума

Мнение от VesoPesa » 08 Дек 2010, 14:54

K_Ilkov написа:абе тая тема май отдавна е за проекти то от е21 май само ламарините останаха :mhihi:

Ще следя с интерес кво ше стане с тоя ВАГенщайн :mhihi:

Успех :yes:


Ми кво пък толкова да стане...
Не е първия, няма и да е последния ама ни е ВАГ, ни е БМВ :)

За мен тая интервенция е напълно безумна, при положение че със БМВ мотор може да постигне много повече, с много по-малко пари и нерви, ама щом му се занимава на момчето... успех му желая :)

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook