Конкретно за газта
Модератор: Технически модератори
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
MAKAPOB написа:Г-н Georgi ако беше толкова добре да се кара на газ , защо производителите са избрали бензина?
А защо ли са измислили и газта тогава? Да кажеш че само в България е така, но не е! Ето и в Германия, Италия Холандия карат на газ. Идат БМВ-та от чужбина с газови уредби. Нима ги карат бедни циганчета! Струва ми се, че не са чак толкова за оплакване тези газови, както ги изкарваш ти, г-н МАКАРОВ

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Zik написа:Аз мойта газова си я слагах сам. Излезе ми 200 кинтаНито ми е гърмяла нито имам проблеми! Харчи ми 12/100 газ. Направих още 4 коли на приятели. Това ми е четвърто бмв което е на газ и не се оплаквам. Говора за 318-ката. а 535 харчи около 20/100 газ
Без да смяташ че се заяждам или говоря наизуст, АГУ може да монтира всеки който е с достатъчни технически познания- не се иска да си гений, нали??? Когато става дума за мотори под 2 литра е нормално да се пробваш ако смяташ , че си достатъчно кадърен и ръцете не са ти набутани накъде... Но ако и на 535-цата ти си сложил газ и нямаш грижи с вървенето- явно си майстор

Повтарям,че не се заяждам или си пиша ей така да ми минава времето, но представяш нещата много по-лесни отколкото са всъщност и някой може да се обърка. И да питам тоя звяр 535 в София ли ти гори 20/100 или извънградско, че има голямо значение? За градско в София и 20/100 няма да повярвам докато не пробвам лично...
BMW & RAMMSTEIN RULES







Не се смятам за гений! Просто споделям. Не е лесна работа. Наистина съм представил нещата простички. Отнема доста време особенно ако си сам. Има доста пипкави неща. На 535 газовата я преправях леко, щото не бачкаше добре на бензин, и пукаше чат пат. Бяха убъркали емулатора и 2 дюзи не работеха. И кутията на въздушния филтър имаше проблеми. Гълташе много въздух. Сега всичко е ок. За разхода е малко относително. Значи от нас до бул. България са 2 км. Рекодра ми е 40 мин! В града ми е харчила и 30/100 а до морето на брат ми му даде около 13/100 но не са карали с повече от 140км защото тръгнаха вечерта по тъмно. Пропуснах да кажа че 535 е автоматик. От всичко стигнах до извода че на мотори над 2.5 е малко безмислено да се слага газ. Това си е мое мнение и не ангажирам никой с него.
Поздрави

Поздрави
@ivopicha
Да идват с газови уредби, но повечето коли купени от там с газови уредби са на много километри.Наскоро един човек около мен се радваше, че си е взел с готова газова уредба от германия мерцедес.И какво се оказа продали му го уж, че бил на 150000км а излезе че реални са над 700000.Та купувате ли си кола от там с газова уредба имайте едно на ум.Германеца е пресметлив и ако ще слага газ има намерение да си избие парите.Да в чужбина има коли на газ, но са много по-малко и в повечето случаи те са служебни или нещо от сорта и са скъсвани от каране.И понеже правят много километри затова си слагат газови уредби - за да спестят доста пари от гориво.Не си мисли, че масово средностатистическия Германец кара на газ.Имам доста познати в Германия (не българи) и специално на това съм обръщал внимание.Що се отнася до такситата.Можеби над 90% са дизели.Аз за един месец там не видях такси дето да не е дизел.
@The Boss ако беше, чел малко по-напред щеше да знаеш, че нямам нищо против колите направени фабрично, които за сега са доста малко.Защото само тогава съм склонен да вярвам, че наистина уредбата е поставена както трябва и са направени нужните подобрения по двигатела.
Не е трагично, но аз като тегля чертата излиза горе долу същите пари.Говорим за хубва уредба инжекцион, и с нужните подобрения по двигатела
Да идват с газови уредби, но повечето коли купени от там с газови уредби са на много километри.Наскоро един човек около мен се радваше, че си е взел с готова газова уредба от германия мерцедес.И какво се оказа продали му го уж, че бил на 150000км а излезе че реални са над 700000.Та купувате ли си кола от там с газова уредба имайте едно на ум.Германеца е пресметлив и ако ще слага газ има намерение да си избие парите.Да в чужбина има коли на газ, но са много по-малко и в повечето случаи те са служебни или нещо от сорта и са скъсвани от каране.И понеже правят много километри затова си слагат газови уредби - за да спестят доста пари от гориво.Не си мисли, че масово средностатистическия Германец кара на газ.Имам доста познати в Германия (не българи) и специално на това съм обръщал внимание.Що се отнася до такситата.Можеби над 90% са дизели.Аз за един месец там не видях такси дето да не е дизел.
@The Boss ако беше, чел малко по-напред щеше да знаеш, че нямам нищо против колите направени фабрично, които за сега са доста малко.Защото само тогава съм склонен да вярвам, че наистина уредбата е поставена както трябва и са направени нужните подобрения по двигатела.
Не е трагично, но аз като тегля чертата излиза горе долу същите пари.Говорим за хубва уредба инжекцион, и с нужните подобрения по двигатела
Единствената кола която съм виждал с фабрична газова беше хюндай соната. Уредбата беше заводска и най интересното което ме учуди беше че колата не работи на бензин! Ама не че е развалена а просто на колектора нямаше дюзи, нямаше дебитомер, нямаше резервоар за бензин и т.н. Зад капака на резервоара беше зареждачката
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Zik написа:Единствената кола която съм виждал с фабрична газова беше хюндай соната.
БМВ произвежда серийно автомобил с газова уредба който работи и на бензин и на газ, Тхе Босс ти го написа Е34 518г

May the BMW force be with you!
- Gentsa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 21.12.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320i
- Мечтае да кара: Hummer, Mustang
[quote="2.Газта няма мазителните качества на бензина каквото и да си приказваме.[/quote]
бензина няма никакви мазилни качества.
Ако имаше такива,нямаше да е необходимо смесването му с моторно масло при двутактовите двигатели.

бензина няма никакви мазилни качества.
Ако имаше такива,нямаше да е необходимо смесването му с моторно масло при двутактовите двигатели.

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Impasse написа:Оловният бензин има мазителни свойства (естествено,че не е като маслото,но помага),за безоловния не съм сигурен
Да, прав си. Оловото в бензина смазва шийките на клапаните.


Vasilen написа:Zik написа:Единствената кола която съм виждал с фабрична газова беше хюндай соната.
БМВ произвежда серийно автомобил с газова уредба който работи и на бензин и на газ, Тхе Босс ти го написа Е34 518г
Ясна е работата. Не отричам за други марки с фабрична газ. Аз съм виждал някъде в Е30.de 318iG троен стоп с фабрична газова, имах пред вид че на живо с фабрична газ съм виждал само тая соната

- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Само за информация:
Колите които карат на газ могат да сменят масло по-рядко от бензиновите ( маслоте не се разрежда от неизгорелият бензин)
Тъй като газта си е газ (не е течна) и остатъците от нея в цилиндрите не промиват блока и така се удължава живота на двигателя
Газта гори по-бавно от бензина и за да работи двигателя на газ му е нужно по-голямо предварение
При горенето на газта се отделя вода и затова гърнетата на колите с газ изгниват по-бързо
Двигател работещ на газ с обикновенна газова уредба има около 17% по-малка мощност.
Двигател с газов инжекцион дава по-добри показатели от същият работещ с бензин
Колите които карат на газ могат да сменят масло по-рядко от бензиновите ( маслоте не се разрежда от неизгорелият бензин)
Тъй като газта си е газ (не е течна) и остатъците от нея в цилиндрите не промиват блока и така се удължава живота на двигателя
Газта гори по-бавно от бензина и за да работи двигателя на газ му е нужно по-голямо предварение
При горенето на газта се отделя вода и затова гърнетата на колите с газ изгниват по-бързо
Двигател работещ на газ с обикновенна газова уредба има около 17% по-малка мощност.
Двигател с газов инжекцион дава по-добри показатели от същият работещ с бензин
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани