Конкретно за газта

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 07 Дек 2005, 0:38

Г-н Georgi ако беше толкова добре да се кара на газ , защо производителите са избрали бензина?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 07 Дек 2005, 18:17

MAKAPOB написа:Г-н Georgi ако беше толкова добре да се кара на газ , защо производителите са избрали бензина?

А защо ли са измислили и газта тогава? Да кажеш че само в България е така, но не е! Ето и в Германия, Италия Холандия карат на газ. Идат БМВ-та от чужбина с газови уредби. Нима ги карат бедни циганчета! Струва ми се, че не са чак толкова за оплакване тези газови, както ги изкарваш ти, г-н МАКАРОВ :D

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 08 Дек 2005, 18:48

MAKAPOB написа:Г-н Georgi ако беше толкова добре да се кара на газ , защо производителите са избрали бензина?

Никаде не съм писал,че е добре да се кара на газ :!:
Казвам само ,че не е толкова трагично.Ако всичко е изпълнено културно и както са предписали производителите на съответната газ.уредба.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Дек 2005, 17:03

Господин Макаров сигурно не е чувал за BMW 518g :twisted:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 20 Дек 2005, 17:33

Аз мойта газова си я слагах сам. Излезе ми 200 кинта :) Нито ми е гърмяла нито имам проблеми! Харчи ми 12/100 газ. Направих още 4 коли на приятели. Това ми е четвърто бмв което е на газ и не се оплаквам. Говора за 318-ката. а 535 харчи около 20/100 газ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 5.01.2005
Местоположение: ВАРНА

Мнение от GS_VARNA » 21 Дек 2005, 1:43

Zik написа:Аз мойта газова си я слагах сам. Излезе ми 200 кинта :) Нито ми е гърмяла нито имам проблеми! Харчи ми 12/100 газ. Направих още 4 коли на приятели. Това ми е четвърто бмв което е на газ и не се оплаквам. Говора за 318-ката. а 535 харчи около 20/100 газ


Без да смяташ че се заяждам или говоря наизуст, АГУ може да монтира всеки който е с достатъчни технически познания- не се иска да си гений, нали??? Когато става дума за мотори под 2 литра е нормално да се пробваш ако смяташ , че си достатъчно кадърен и ръцете не са ти набутани накъде... Но ако и на 535-цата ти си сложил газ и нямаш грижи с вървенето- явно си майстор :yes: Но колко хора ще се наемат сами да си я монтират газовата??? Както го пишеш изглежда супер лесно, но май не е... Или аз греша и е елементарно да се сложи АГУ? Ако е толкова лесно да продавам инжекциона и да си сложа собственоръчно газова уредба- ще изкяря някъде около 1700 кинта само.
Повтарям,че не се заяждам или си пиша ей така да ми минава времето, но представяш нещата много по-лесни отколкото са всъщност и някой може да се обърка. И да питам тоя звяр 535 в София ли ти гори 20/100 или извънградско, че има голямо значение? За градско в София и 20/100 няма да повярвам докато не пробвам лично...
BMW & RAMMSTEIN RULES
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 21 Дек 2005, 13:38

Не се смятам за гений! Просто споделям. Не е лесна работа. Наистина съм представил нещата простички. Отнема доста време особенно ако си сам. Има доста пипкави неща. На 535 газовата я преправях леко, щото не бачкаше добре на бензин, и пукаше чат пат. Бяха убъркали емулатора и 2 дюзи не работеха. И кутията на въздушния филтър имаше проблеми. Гълташе много въздух. Сега всичко е ок. За разхода е малко относително. Значи от нас до бул. България са 2 км. Рекодра ми е 40 мин! В града ми е харчила и 30/100 а до морето на брат ми му даде около 13/100 но не са карали с повече от 140км защото тръгнаха вечерта по тъмно. Пропуснах да кажа че 535 е автоматик. От всичко стигнах до извода че на мотори над 2.5 е малко безмислено да се слага газ. Това си е мое мнение и не ангажирам никой с него. :)
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 15.11.2005

Мнение от MAKAPOB » 22 Дек 2005, 1:28

@ivopicha
Да идват с газови уредби, но повечето коли купени от там с газови уредби са на много километри.Наскоро един човек около мен се радваше, че си е взел с готова газова уредба от германия мерцедес.И какво се оказа продали му го уж, че бил на 150000км а излезе че реални са над 700000.Та купувате ли си кола от там с газова уредба имайте едно на ум.Германеца е пресметлив и ако ще слага газ има намерение да си избие парите.Да в чужбина има коли на газ, но са много по-малко и в повечето случаи те са служебни или нещо от сорта и са скъсвани от каране.И понеже правят много километри затова си слагат газови уредби - за да спестят доста пари от гориво.Не си мисли, че масово средностатистическия Германец кара на газ.Имам доста познати в Германия (не българи) и специално на това съм обръщал внимание.Що се отнася до такситата.Можеби над 90% са дизели.Аз за един месец там не видях такси дето да не е дизел.

@The Boss ако беше, чел малко по-напред щеше да знаеш, че нямам нищо против колите направени фабрично, които за сега са доста малко.Защото само тогава съм склонен да вярвам, че наистина уредбата е поставена както трябва и са направени нужните подобрения по двигатела.

Не е трагично, но аз като тегля чертата излиза горе долу същите пари.Говорим за хубва уредба инжекцион, и с нужните подобрения по двигатела
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 22 Дек 2005, 17:45

Единствената кола която съм виждал с фабрична газова беше хюндай соната. Уредбата беше заводска и най интересното което ме учуди беше че колата не работи на бензин! Ама не че е развалена а просто на колектора нямаше дюзи, нямаше дебитомер, нямаше резервоар за бензин и т.н. Зад капака на резервоара беше зареждачката

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 22 Дек 2005, 18:19

Zik написа:Единствената кола която съм виждал с фабрична газова беше хюндай соната.

БМВ произвежда серийно автомобил с газова уредба който работи и на бензин и на газ, Тхе Босс ти го написа Е34 518г ;)
May the BMW force be with you!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 21.12.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320i
Мечтае да кара: Hummer, Mustang

Мнение от Gentsa » 22 Дек 2005, 20:00

[quote="2.Газта няма мазителните качества на бензина каквото и да си приказваме.[/quote]
бензина няма никакви мазилни качества.
Ако имаше такива,нямаше да е необходимо смесването му с моторно масло при двутактовите двигатели.
:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 22 Дек 2005, 23:43

Оловният бензин има мазителни свойства (естествено,че не е като маслото,но помага),за безоловния не съм сигурен :confused:
One passion,one car,one life...

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 23 Дек 2005, 12:26

Impasse написа:Оловният бензин има мазителни свойства (естествено,че не е като маслото,но помага),за безоловния не съм сигурен :confused:


Да, прав си. Оловото в бензина смазва шийките на клапаните. :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 23 Дек 2005, 17:34

Vasilen написа:
Zik написа:Единствената кола която съм виждал с фабрична газова беше хюндай соната.

БМВ произвежда серийно автомобил с газова уредба който работи и на бензин и на газ, Тхе Босс ти го написа Е34 518г ;)

Ясна е работата. Не отричам за други марки с фабрична газ. Аз съм виждал някъде в Е30.de 318iG троен стоп с фабрична газова, имах пред вид че на живо с фабрична газ съм виждал само тая соната ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 8.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325xi

Мнение от Venci_ii » 24 Дек 2005, 16:52

Само за информация:
Колите които карат на газ могат да сменят масло по-рядко от бензиновите ( маслоте не се разрежда от неизгорелият бензин)
Тъй като газта си е газ (не е течна) и остатъците от нея в цилиндрите не промиват блока и така се удължава живота на двигателя
Газта гори по-бавно от бензина и за да работи двигателя на газ му е нужно по-голямо предварение
При горенето на газта се отделя вода и затова гърнетата на колите с газ изгниват по-бързо
Двигател работещ на газ с обикновенна газова уредба има около 17% по-малка мощност.
Двигател с газов инжекцион дава по-добри показатели от същият работещ с бензин

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook