Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
slitter написа:Е то нямя кой знае какво толкова за мислене - датчика на разпределителния вал е започнал да дава фира! от време на време не знае какво е положението на вала! Прекъсва! Смяна му е майката!
Всичко е ясно и за смяната и т.н. дори закупуването и смяната не са никакъв проблем, въпроса е дали заради датчика че се е бъзика колата не пали когато е топла... Търсил съм доста пъти във форума по темата топъл старт и в повечето пъти са : дюзи , стартер или верига (по-скоро при ТДС) а при мен дюзи са ми ОК ( най-малко 2 от 6 те са чисто нови а останалите 4 преди 2 месеца са минали профилактика) за стартера не мисля че е защото се чува че върти...
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
бихте ли казали какво значи следната грешка - Single throttle valve potenciometer?
бихте ли казали какво значи следната грешка - Single throttle valve potenciometer?
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
xerial написа:slitter написа:Е то нямя кой знае какво толкова за мислене - датчика на разпределителния вал е започнал да дава фира! от време на време не знае какво е положението на вала! Прекъсва! Смяна му е майката!
Всичко е ясно и за смяната и т.н. дори закупуването и смяната не са никакъв проблем, въпроса е дали заради датчика че се е бъзика колата не пали когато е топла... Търсил съм доста пъти във форума по темата топъл старт и в повечето пъти са : дюзи , стартер или верига (по-скоро при ТДС) а при мен дюзи са ми ОК ( най-малко 2 от 6 те са чисто нови а останалите 4 преди 2 месеца са минали профилактика) за стартера не мисля че е защото се чува че върти...
Ами брат по-логично от това не знам дали има! По принцип тия датчици, както на разпред. вал, така и на кол. вал, ако се преебат колата помни последното запаметено положение, в което е бил. Обаче неработейки влиза в един вид авариен режим! Сега, съдейки по това кога записва, че датчика не ти работи - предимно на 700-900 обороти и 1400 - 1700 об. ми се струва, че бачка когато си поиска и става обърквация. Възможно е наистина при топъл двигател първоначално да не сработва, запалваш трудно, но след тва тръгва, после пак няма сигнал! Предполагам се случва на топло - въртиш и не пали, после въртиш и запалва!
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
slitter написа:xerial написа:slitter написа:Е то нямя кой знае какво толкова за мислене - датчика на разпределителния вал е започнал да дава фира! от време на време не знае какво е положението на вала! Прекъсва! Смяна му е майката!
Всичко е ясно и за смяната и т.н. дори закупуването и смяната не са никакъв проблем, въпроса е дали заради датчика че се е бъзика колата не пали когато е топла... Търсил съм доста пъти във форума по темата топъл старт и в повечето пъти са : дюзи , стартер или верига (по-скоро при ТДС) а при мен дюзи са ми ОК ( най-малко 2 от 6 те са чисто нови а останалите 4 преди 2 месеца са минали профилактика) за стартера не мисля че е защото се чува че върти...
Ами брат по-логично от това не знам дали има! По принцип тия датчици, както на разпред. вал, така и на кол. вал, ако се преебат колата помни последното запаметено положение, в което е бил. Обаче неработейки влиза в един вид авариен режим! Сега, съдейки по това кога записва, че датчика не ти работи - предимно на 700-900 обороти и 1400 - 1700 об. ми се струва, че бачка когато си поиска и става обърквация. Възможно е наистина при топъл двигател първоначално да не сработва, запалваш трудно, но след тва тръгва, после пак няма сигнал! Предполагам се случва на топло - въртиш и не пали, после въртиш и запалва!
Ами общо взето да... оставям колата за 20 мин връщам се въртя не пали... изчаквам известно време което съвпада с изстиването въртя и пали...
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Айде бе какво се надувате а не казвате.
трия грешката и пак идва веднага.
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
трия грешката и пак идва веднага.
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Next написа:Айде бе какво се надувате а не казвате.
трия грешката и пак идва веднага.
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
Колега грешката е от пиропатрона на колана на шофьора. Провери си буксата, но като цяло може и да не се оправи, ако се зачисти т.н. Все пак пробвай! Появява се веднага,з ащото седи активна постоянно, не е спорадична, а проблемът си е и в момента, то си го пише! Получава се защото поради някаква причина се е променило съпротивлението, а централата следи именно този показател. Пред теб седят няколко варианта: преглеждаш и чистиш буксата; ако не - или шунтираш мястото посредством съпротивления от 2 ома или 4 не си спомням точно колко бяха, или кодираш централата с помощтта на експерта да не следи изобщо тоя патрон, или си търсиш нов (втора употреба)!!!
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mistyrain написа:Здравейте колеги,
бихте ли казали какво значи следната грешка - Single throttle valve potenciometer?
Колеги, някой да знае нещо за тази грешка?
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mistyrain написа:Здравейте колеги,
бихте ли казали какво значи следната грешка - Single throttle valve potenciometer?
Kолега, самото наименование на грешката ако я пуснеш на гугъл преводача ще те упъти какво не е наред, а именно - дроселната клапа!!! Дросела като се отваря в него има една плочка с електроника, в която има потенциометър. Той подава на екуто сигнал за положението на дроселната клапа, в зависимост от натиска на педала на газта. По принцип вътре има едни писти, които с течение на времето се изтриват от преработване и сигналът в някои положения се губи. Най-често се изтриват в положението на празния ход и понякога като ефект може да усетиш клатене на обороти и т.н. Вероятно в движение не усещаш нищо, защото там е добре положението! По принцип така става, ама може и да е друго! Не си написал грешката спорадична ли е или веднага се записва. Като цяло смяна му е майката. Реално щом питаш само за грешката, а не си написал, че колата е в авариен режим, явно става въпрос за м43, който сравнително добре поняся този проблем. Други двигатели влизат в авариен режим

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
slitter - е няма по изчерпателен отговор брат
адски много благодаря
Аз преведох в google но това никак не ми помоган имайки предвид че не съм толко напред с материала
Иначе аз имам проблеми с оборотите и на празен ход не са стабилни също така и има моменти в който като натисна газ, има леко замисляне за секунда и после тругва. От това което си ми написал ми звучи че това ми е главния проблем, понеже смених стъпково моторче, съединител и кво ли не и продължава този проблем да седи. На предишното чистене на грешки преди 3 месеца някъде го нямаше това, но пък може и да не съм го видял. Иначе да, спорадична е.
Възможно ли е ако се свали и почисти, предполагам със спрей някакъв, да имам подобрение?

адски много благодаря

Аз преведох в google но това никак не ми помоган имайки предвид че не съм толко напред с материала

Иначе аз имам проблеми с оборотите и на празен ход не са стабилни също така и има моменти в който като натисна газ, има леко замисляне за секунда и после тругва. От това което си ми написал ми звучи че това ми е главния проблем, понеже смених стъпково моторче, съединител и кво ли не и продължава този проблем да седи. На предишното чистене на грешки преди 3 месеца някъде го нямаше това, но пък може и да не съм го видял. Иначе да, спорадична е.
Възможно ли е ако се свали и почисти, предполагам със спрей някакъв, да имам подобрение?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mistyrain написа:Възможно ли е ако се свали и почисти, предполагам със спрей някакъв, да имам подобрение?
Задържа ли ти педала на газта при първоначално натискане? Дори и да не ти задържа е хубаво на 1г. да си чистиш дросела. Сваля се лесно. И си нямаш на идея колко нагар си има. Това понякога води до задържане на педала на газта.
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колега, под задържане имаш предвид трудно натискане или колата да се замисля преди да реагира на подадената газ?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mistyrain написа:Колега, под задържане имаш предвид трудно натискане или колата да се замисля преди да реагира на подадената газ?
Има предвид задържане на педала


- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги някой дали знае този сензор който ми изкарва като грешка кой е и къде се намира?
Според Дару Кар това е въпросният сензор номер 6 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Смених сензора от схемата и грешката остана, като няма възможност въобще да се изтрие
П.С. Колата е 330д 184к.с.
Според Дару Кар това е въпросният сензор номер 6 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Смених сензора от схемата и грешката остана, като няма възможност въобще да се изтрие

П.С. Колата е 330д 184к.с.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Влез и провери грешката с ДИС! Той ще ти даде повече инфо! Според мен това е сензора за външната температура, а не този който си показал!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани