е30 323 дрифт проект вече с м20б25 направен на 2.7
Модератор: bum_bum
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
е30 323 дрифт проект вече с м20б25 направен на 2.7
Значи сега да представя проектчето на мене и на един мой приятел, което ще бъде подготвено като дрифтачка.
По купето започнаха доста преработки с цел олекотяване, мотора е разглобен предстой му пълен основен ремонт олекотяване на маховик до към 5кг. В момента мотора е с глава 200 и се търси 731, която ще бъде портната и всичко по нея ще бъде сменено.След тези преработки на мотора ще се избере подходяща електроника за която смятам да се консултирам с вас ... Мисля също да сложа 298 града вал на cat-cams тук пак имам едно въпросче за този вал ще трябват ли други пружини.
По купето в момента се работи усилено в момента не мога да кажа колко кг е но като го хвана отзад и го дигам сам
прилагаме малко снимчици по проекта скоро очаквайте доста снимки
http://www.album.bg/azufo/albums/148518/
По купето започнаха доста преработки с цел олекотяване, мотора е разглобен предстой му пълен основен ремонт олекотяване на маховик до към 5кг. В момента мотора е с глава 200 и се търси 731, която ще бъде портната и всичко по нея ще бъде сменено.След тези преработки на мотора ще се избере подходяща електроника за която смятам да се консултирам с вас ... Мисля също да сложа 298 града вал на cat-cams тук пак имам едно въпросче за този вал ще трябват ли други пружини.
По купето в момента се работи усилено в момента не мога да кажа колко кг е но като го хвана отзад и го дигам сам
прилагаме малко снимчици по проекта скоро очаквайте доста снимки
http://www.album.bg/azufo/albums/148518/
Последна промяна azufo на 28 Яну 2011, 9:58, променена общо 1 път
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: е30 323 дрифт проект
В каталога на Каткамс има инфо кой вал с какви пружини е , ако е с номер 1300527 не се налага смяна на пружините . Един съвет , маховика и демпферната шайба на кол.вал не ги олекотявай щото после ще имаш проблеми с вибрации .
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: е30 323 дрифт проект
За 298 определено ще трябват и пружини и тарелки. И по-леки бутала и биели вероятно за да може да се върти до повечеко обороти за да има смисъл от вала.
Re: е30 323 дрифт проект
здравеите клеги аз сам втория учасник в проекта. Когато взехме колата и я подкарахме някакси не варвеше за 2.3 вазможно ли е да е от главата защото е 200 а маховика ще го пратим в техническия университет да го улекотят и балансират
Re: е30 323 дрифт проект
ще мове ли да ми дадете някакав каталог с тези прожини и тарелки
Последна промяна krasi_90 на 01 Дек 2010, 14:14, променена общо 1 път
Re: е30 323 дрифт проект
ми по този проект смятаме да се направи поне да се развърта до 9 10 хилки затова се чудехме за лекия маховик... А иначе ако го олекотяваме ще го дадем в техническия университет да свършат тази работа.Другия въпрос е от какво по леки бутала и от къде могат да бъдат закупени.
Ето малко нови снимки
Ето малко нови снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: е30 323 дрифт проект
Аз каталог лесно ще ти дам ама за да въртиш до 9-10к 9-10000лв няма да те оправят. Това не знам дали го имаш в предвид
Re: е30 323 дрифт проект
да приемем че оборотите остават 7 хиляди ще трябва ли да взимаме пружини и тарелки ако сложим този вал и ще усетим ли разлика в мощноста
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: е30 323 дрифт проект
В Каткамс срещу всеки вал си пише за какво става и дали трябва да се сменя нещо друго.
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: е30 323 дрифт проект
krasi_90 написа:да приемем че оборотите остават 7 хиляди ще трябва ли да взимаме пружини и тарелки ако сложим този вал и ще усетим ли разлика в мощноста
Тоя вал за който говориш най-вероятно е 1300527 с лифт 11.95мм . Аз лично съм пробвал вал 1300517 с лифт 12.05/12.20 мм и събираше намотките на пружините . Според Каткамс първия вал става с О.Е.М части , но вероятно ще се наложи да се сменят пружините . Другото което забелязвам е
ONLY for dirt track applications and pro street use with adjustable engine management or carburettors
което ще рече, че трябва да си с електроника или най-малко да се ремапне колата за тоя вал . Относно оборотите ,може спокойно да въртиш 7000 оборота . След това освен с клапаните ,ще има и проблем с дистрибуторното запалване. Преди време бях попаднал на един саит на който продаваха части за М20 . Имаше за главата леки клапани,пружини, титаниеви тарелки и кобилици които бяха за 8500 оборота и струваха около 2000$
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
Re: е30 323 дрифт проект
мерси колеги за информацията а какво ще кажете по въпроса с главата и маховика
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: е30 323 дрифт проект
Маховика не го барайте,тва 2.3 с тоя рошав вал за дрифт не знам дали ще
е добра комбинация за наще спънати ,,писти,,.
е добра комбинация за наще спънати ,,писти,,.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: е30 323 дрифт проект
А вие сигурни ли сте че тоя мотор е 2.3 а не 2л ??? Понеже тия бутала дето сте ги дали на снимките изобщо не са от 2.3 а са си бутала от 2л. Не искам да ви разочаровам но направо сте си взели двулитров мотор не 2.3krasi_90 написа:здравеите клеги аз сам втория учасник в проекта. Когато взехме колата и я подкарахме някакси не варвеше за 2.3 вазможно ли е да е от главата защото е 200 а маховика ще го пратим в техническия университет да го улекотят и балансират
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: е30 323 дрифт проект
Казвам ви че тия бутала от снимките не са от 2.3 пък къв е хода вие трябва да знаете Не се заяждам или дракам. Просто искам да ви помогна понеже питахте в темата че ви се струва че не върви както за 2.3 и видях че буталата със сигурност не са от 2.3 и че има нещо нередно в цялата схемаkrasi_90 написа:Колега защо хода от долна мъртва точка до горна е 76 мм като на 2.3?
Ето едно бутало от 2.3
http://www.picbg.net/img.php?file=4836b5cd43c701d6.jpg
Сам виж разликата
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани