Споретен филтър Simota
Модератор: bum_bum
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Не съм професионалист със тунинг сервиз от 100 хиляди години зад гърба си,но според мене против всякъкви принципи на физиката и химията, не може никой да ме обеди че двигателя ще диша по добре с филтър по близко до асвалта!!!!Нека ентусиастите да пробват да ходят боси по асфалта лятно време и да видиме спорет колко от тях температурата е достатъчно ниска зада няма детонаций!!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Споретен филтър Simota
Мога да ти демонстрирам лятото. 27 градуса разлика от тоя близо до асфалта и стоковата кутия. Познай в полза на кое ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
cursed_in_enternity за "съжаление" и при БМВ-то и при предишната ми кола (Ford Probe 2.5 V6) трика с въздуха от до пътя върши много добра работа (при Форда самия филтър беше под мотора).
Това е от личен опит, без да намесвам закони на физики и книги![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Това е от личен опит, без да намесвам закони на физики и книги
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
bum_bum написа:Мога да ти демонстрирам лятото. 27 градуса разлика от тоя близо до асфалта и стоковата кутия. Познай в полза на кое
Не съм имал предвид въобще стоковата кутия, а така наречения шорт рам интеик,който е нещо горе долу като при твоето бмв с к&н филтъра самоче се пада горе долу на местото на кутията+1 въздухозаборник на предния капак и 1 термощит мисля че ще диша по хлдничък въздух,но това са си само догатки,живот и здраве ще разбера в деиствителност как е положението
![добре де, добре :ok:](./images/smilies/bigok.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Споретен филтър Simota
Долу под филтъра има кори и няма как да смуче топло от асфалта,а като си надупчиш бронята вятъра блъска директно в него ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Няма спор че изпълнението на твойта е много професионално и перфектно пресметнато,със отворите в бронята.
Но трябва да има и други вариянти,зада не станат всички баварий еднакви,а да има разнообразие от идеи и визия на возилата!![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Но трябва да има и други вариянти,зада не станат всички баварий еднакви,а да има разнообразие от идеи и визия на возилата!
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Re: Споретен филтър Simota
bum_bum написа:Долу под филтъра има кори и няма как да смуче топло от асфалта,а като си надупчиш бронята вятъра блъска директно в него
А за кола, която се кара ежедневно... в дъжд, сняг... Проблеми дали ще има
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ще може ли снимка на твоя филтър как си го отвел долу и с каква тръба ?
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
Моя, за да се смъкне, трябва да махам фара... Но това като сложа 'сИнон, че така или иначе ще се маха фара... За сега стои зад него...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Само при усет, като си сложа ръката на мястото на филтърната кутия и долу, където мисля да отведа филтъра, се усеща доста температурна разлика
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Споретен филтър Simota
Карал съм в безобразен дъжд в който повечето коли спряха,щото не се виждаше нищо и то точно на първото изкарване с филтъра по тоя начин и не съм имал проблем.
Дунев също каза,че на всичките си нисани завирал филтъра възможно най-надолу близо до земята и не е имал грижа с вода.
А мойта кола си е ежедневка. В дъжд си я карам,само зимата на сняг не е тествано.
![Изображение](http://store.picbg.net/thumb/CA/C7/05b5895e5a66cac7.JPG)
![Изображение](http://store.picbg.net/thumb/26/CA/5d6be57187c626ca.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/thumb/C2/B8/e9f2ce0f8c2dc2b8.jpg)
Дунев също каза,че на всичките си нисани завирал филтъра възможно най-надолу близо до земята и не е имал грижа с вода.
А мойта кола си е ежедневка. В дъжд си я карам,само зимата на сняг не е тествано.
![Изображение](http://store.picbg.net/thumb/26/CA/5d6be57187c626ca.jpg)
![Изображение](http://store.picbg.net/thumb/C2/B8/e9f2ce0f8c2dc2b8.jpg)
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Колега бум бум а ти замислял ли си се евентуално да заместиш гуменото гофре преди дросела с алуминиева тръба,и ако да,какво те е накарало да не я сложиш?Аз доколкото знам алуминиевите тръби намаляват значително триенето на въздуха и респективно неговата температура при постъпване в колектора.Питам те щото съм сигурен че не те е спряла трудността за изпълнение!!!
Re: Споретен филтър Simota
Колега cursed_in_eternity, а ти замислял ли си се защо там има гумено гофре а не алуминиева тръба, т.е. защо е гумено и защо е гофре, като може да е пластмаса и да е тръба?
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
По принцип се твърди че се използват тези рестриктори гумените съединения заради разни норми за допустими шумове и някви такива глупости,щото се водило че заглушавали в известна степен звука от засмукването на въаздуха.Аз освен заради извивката друга причина не виждам да не се използва алуминиева тръба,но според мене и това не е пречка при положение че се продават 90 градусови колена.Ако споделиш твоито виждане ще съм ти много благодарен,щото аз лично съм се замислил да направя така на моята ![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
A ето и една примерна произволно избрана снимка на някъква кола,от гугъл:
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
A ето и една примерна произволно избрана снимка на някъква кола,от гугъл:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна cursed_in_eternity на 29 Ное 2010, 16:01, променена общо 1 път
Re: Споретен филтър Simota
Ми ще споделя, защо да не споделя
...
Оригинално дебитомерът се намира на филтърата кутия и не се мести много много...за разлика от двигателя. След слагането на CAI най-често пак се намира във взаимосвързано с heat shield-a състояние, а двигателят продължава все така да си се клати, особено при злостен старт от място... Та заради тези вибрации ако гуменото гофре не е между дросела и дебитомера, трябва да е между дебитомера и филтъра. С една дума едната точка като се клати, а другата не, трябва да има звено, което да прави това възможно... инак или ще се къса всеки ден по нещо или филтърът ще се блъска в капака.
С една дума - вибрации
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Оригинално дебитомерът се намира на филтърата кутия и не се мести много много...за разлика от двигателя. След слагането на CAI най-често пак се намира във взаимосвързано с heat shield-a състояние, а двигателят продължава все така да си се клати, особено при злостен старт от място... Та заради тези вибрации ако гуменото гофре не е между дросела и дебитомера, трябва да е между дебитомера и филтъра. С една дума едната точка като се клати, а другата не, трябва да има звено, което да прави това възможно... инак или ще се къса всеки ден по нещо или филтърът ще се блъска в капака.
С една дума - вибрации
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Мерси че сподели,обаче не забравяи че има силиконови съединения между дросела и тръбата и тръбата и дебитомера,които също са гъвкави,така че мисля ще се съгласиш че става врътката нали?
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
![ДА! :yes:](./images/smilies/thumb.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани